tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post1154060628082674075..comments2024-03-03T18:29:32.128+02:00Comments on ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος για τα ΘρησκευτικάΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑhttp://www.blogger.com/profile/06891424046998725035noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-67576517144522771922016-10-22T17:01:13.639+03:002016-10-22T17:01:13.639+03:00Πάρα πολύ σοβαρή και πρόταση που μπορεί να σταθεί ...Πάρα πολύ σοβαρή και πρόταση που μπορεί να σταθεί επιστημονικά. Φυσικά οι ΑΚΡΑΙΟΙ δεν θα τη δεχτούν αλλά αν περιμένεις εκπαίδευση με τέτοιους κάηκες. Για να είμαι ειλικρινής είναι καλύτερη από το Νέο Πρόγραμμα. Μακάρι να υλοποιούνταν κάπως έτσι.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-74584866120635562312016-10-22T10:52:40.924+03:002016-10-22T10:52:40.924+03:00ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΕΣΣΗΝΙ...ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ<br />Ο Σεβασμιώτατος Μεσσηνίας ακούει τι λέει; Είναι δυνατόν να θεωρεί παραδοσιακούς φονταμενταλιστές όσους επιστήμονες αντέδρασαν και είπαν ότι ο Χριστιανισμός και κάθε θρησκεία θα πρέπει να διδάσκεται στον οικείο χώρο και δεν είναι επιστημονική μέθοδος να διδάσκονται ανακατεμένα; Σεβασμιώτατε είστε πανεπιστημιακός καθηγητής. Ανακατεμένα διδάσκετε το αντικείμενό σας;<br />Σε ποιους ακραίους αναφέρεσθε και ποιο ήταν το ακραίο που έπραξαν; Αναφέρεσθε στην ΠΕΘ ή σε πρόσωπα εκτός ΠΕΘ; Γιατί η ΠΕΘ κυρίως ανέλαβε τον αγώνα για τη διδασκαλία του ισχύοντος μαθήματος των Θρησκευτικών. <br />Η ΠΕΘ είναι ακραία; Σκέπτεστε τι λέτε;<br />Με την ευκαιρία, το ισχύον μάθημα είναι φονταμενταλιστικό και μάλιστα υπό την έγκριση της ελληνικής Πολιτείας;<br />Και ποιο είναι η ακραία πράξη για την οποία εισπράττεται ο χαρακτηρισμό σας; <br />Βγήκαν στο πεζοδρόμιο και προκάλεσαν κάποια ταραχή, έβρισαν κάποιον, χειροδίκησαν, έκαναν τέλος πάντων κάποια απρέπεια; Είναι αναγκαίο να είσθε σαφής.<br />Και ποια είναι τα ακραία αιτήματά τους; Είναι ακραίο, Σεβασμιώτατε, ότι ο Χριστός δεν είναι το ίδιο με τον Μωάμεθ, τον Βούδα και τους άλλους αρχηγούς θρησκειών; Μήπως ο είναι ακραίος ο Χριστός που ήρθε σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία και όμως δίδαξε ότι είναι ο Υιός του Θεού, ο μόνος σωτήρας του κόσμου;<br />Είναι ακραίο ότι η Αγία Γραφή δεν είναι το ίδιο με το Κοράνιο και τις Βέδες;<br />Είναι ακραίο ότι ο Άγιος Πορφύριος δεν είναι το ίδιο με τον Δαλάι Λάμα;<br />Είναι ακραίο ότι η "επί του Όρους ομιλία" του Κυρίου μας δεν είναι αντίστοιχη με τις διδασκαλίες του Κομφούκιου;<br />Είναι ακραίο ότι οι ορθόδοξοι μαθητές έχουν δικαίωμα όπως και οι μουσουλμάνοι και οι εβραίοι και οι ρωμαιοκαθολικοί να διδάσκονται την πίστη τους, όπως αυτή είναι και όχι όπως επιδιώκουν ανεξέλεγκτα κέντρα εντός και εκτός Ελλάδος;<br />Σεβασμιώτατε έχετε τη χάρη της Αρχιεροσύνης και θα έπρεπε με φόβο Θεού να χειρίζεστε αυτά τα θέματα και όχι με κριτήριο τους γνωστούς σας που θέλετε να δικαιολογήσετε για το αθεολόγητο και βλάσφημο Πρόγραμμα που συνέταξαν.<br />Αντί να τους βοηθήσετε πνευματικά να μη χάσουν την ψυχή τους, τους δώσατε επιπλέον αέρα να επικαλούνται το δικό σας πόρισμα.<br />Επειδή είστε Επίσκοπος σταματώ εδώ. Φρίττω να αντικρίζω την πνευματική Σας ευθύνη και το σκανδαλισμό που προκαλέσατε στον Ορθόδοξο λαό. <br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-39917946685190475192016-10-21T20:48:06.035+03:002016-10-21T20:48:06.035+03:00Αν και προσεκτικός λόγω χώρου και ακροατηρίου, ο Σ...Αν και προσεκτικός λόγω χώρου και ακροατηρίου, ο Σεβ. κ. Χρυσόστομος είναι προφανές ότι κινείται σε άλλο μήκος κύματος και από τις δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου και από τις θέσεις του ετέρου σημαίνοντος μέλους της ορισθείσης Επιτροπής της Εκκλησίας, του Σεβ. Μεσογαίας κ. Νικολάου. Προσωπικώς διαφωνώ με την οπτική του, όχι τόσο γι' αυτά πού λέει αλλά κυρίως γιατί είναι γνωστές οι οικουμενιστικές απόψεις του. Συγκεκριμένα, επισημαίνω ως εσφαλμένη προσέγγιση του ζητήματος του περιεχομένου του μαθήματος των θρησκευτικών την επιπόλαιη παραδοχή του (του Μεσσηνίας) περί πολυπολιτισμικής κοινωνίας. Σαν πολύ βιάζονται κάποιοι για τέτοιες παραδοχές. Πολύ επιπόλαια χρησιμοποιούν αυτό τον όρο. Η συγκυριακή παρουσία προσφύγων καί μεταναστών στή χώρα μας με δεδηλωμένη την πρόθεσή τους να μετακινηθούν σε άλλους προορισμούς δεν επιβεβαιώνει την πολιτισμική διαφοροποίηση της χώρας μας και της κoινωνίας. Και εν τελευταία αναλύσει γιατί συνδέουμε τον οφειλόμενο σεβασμό στόν ετερόθρησκο και εφ' ὀσον παραμείνει στόν τόπο μας και την παροχή σ' αυτόν κάθε νομίμου δικαιώματος που απολαμβάνει ο κάθε πολίτης, ΜΕ την επιβολή, εξαιτίας της παρουσίας του στη χώρα μας ή και της διαμονής του, αλλαγών στη δημόσια ζωή και προσαρμογή στη διαφορετικότητα του και των εκάστοτε μειοψηφιών σε βάρος μάλιστα όσων (πραγμάτων) συνιστούν την ιστορική ταυτότητα του τόπου; Μπορεί αυτό κάποιος να μας το εξηγήσει; Δηλαδή η ταυτότητά μας και η αυτοσυνειδησία μας ετεροπροσδιορίζονται και είναι βορά σε αλλοιώσεις βάσει των πολιτικών συγκυριών, ή λειτουργούν αυτοπροσδιοριστικά πάντοτε με φιλόξενη και αγαπητική διάθεση για τόν άλλον που πρωτίστως θα πρέπει να μάθει και γνωρίσει τον τόπο που θέλει να μένει και τις παραδόσεις του;Anonymousnoreply@blogger.com