tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post7164113094283206693..comments2024-03-03T18:29:32.128+02:00Comments on ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Ο κομβικός ρόλος της Διοικούσας Εκκλησίας για τη διάσωση του μαθήματος των ΘρησκευτικώνΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑhttp://www.blogger.com/profile/06891424046998725035noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-62594517899188256292017-11-07T01:07:38.288+02:002017-11-07T01:07:38.288+02:00Το πρώτο και κύριο πρόβλημα δεν είναι οι φάκελοι, ...Το πρώτο και κύριο πρόβλημα δεν είναι οι φάκελοι, αλλά τα νέα Προγράμματα Σπουδών και οι νέοι Οδηγοί Εκπαιδευτικού. Σε αυτά είναι η αρχή και βάση του κακού. Από αυτά αρχίζει η πληγή. Η βάση των φακέλων ή Βιβλίων ή επιμορφώσεων είναι ο νους του μαθήματος δηλαδή τα νέα Προγράμματα. Οι φάκελοι γράφτηκαν με βάση τα νέα Προγράμματα και τα βιβλία, που μερικοι ζητούν να γραφτούν, θα γραφτούν πάλι στο ίδιο μοτίβο με βάση την πολυθρησκειακή δομή των νέων Προγραμμάτων. Υπάρχουν δύο συνθετικές αποφάσεις που έχουν παρθεί από την Εκκλησία και είναι οι μόνες αποφάσεις που έχει πάρει η Εκκλησία:Η πρώτη τον Ιανουάριο του 2016 από την Διαρκή Ιερά Σύνοδο με τη συμμετοχή των Θεολογικών Σχολών της ΠΕΘ και του νεοσύστατου σωματείου ΚΑΙΡΟΣ και η δεύτερη απο την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος τον Μάρτιο του 2016. Αυτές ειναι οι δύο εκκλησιαστικές αποφάσεις με σοφή και εκκλησιαστική διερεύνηση του θέματαο και με εκπεφρασμένη αγάπη γνώση και σοφία για το παρόν και το μέλλον του μαθήματος.Εισηγητής και στις δύο ο Σε. Ναυπάκτου Ιερόθεος. Μόνον αν εφαρμοστούν αυτές οι αποφάσεις το μάθημα των Θρησκευτικών είναι δυνατό να διδάσκεται νόμιμα, παιδαγωγικά, θεολογικά και επ ωφελεία για την ορθόδοξη πνευματική κατάρτιση των νέων μας. Διορθώσεις των φακέλων ή νέα βιβλία με βάση το ίδιο κακόδοξο πολυθρησκειακό πρόγραμμα, καταλήγουν στο ίδιο αντιπαιδαγωγικό για τα ορθόδοξα παιδιά αποτέλεσμα. Η προσχώρση στις λύσεις των διορθώσεων των φακέλων και οι φρούδες ελπίδες ότι έτσι σώζεται το μάθημα από τον Συγκρητισμό και τη σύγχυση είναι σε λάθος δρόμο. Μόνον η απόσυρση των άθλιων προγραμμάτων και η εκ του μηδενός κατάρτιση Προγραμμάτων και βιβλίων με τη συμμετοχή όλων όσων έχουν λόγο για το σκοπό αυτό, χωρίς αποκλεισούς και πάνω στη γραμμή των Εισηγήσεων του Σεβ. Ναυπάκτου, μπορεί να σώσει το μάθημα από τη χρησιμοποίησή του ως ιδεολογικού εργαλείου για την αλλοτρίωση της πίστεως των μαθητών. Anonymousnoreply@blogger.com