tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post898258581472322518..comments2024-03-03T18:29:32.128+02:00Comments on ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Ο Υπουργός Παιδείας για νέα βιβλία Θρησκευτικών, επιμορφώσεις Θεολόγων και συνταγματικότητα των νέων Προγραμμάτων ΣπουδώνΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑhttp://www.blogger.com/profile/06891424046998725035noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-55492731606417902422017-02-01T23:41:48.115+02:002017-02-01T23:41:48.115+02:00Εάν όντως ίσχυαν τα όσα απαντώνται από τον κ....Εάν όντως ίσχυαν τα όσα απαντώνται από τον κ. Υπουργό , τότε : Πρώτον, δεν θα πάσχιζαν να καταργήσουν πάση θυσία - ήδη από τον παρελθόντα Οκτώβριο - τα υπάρχοντα Βιβλία των Θρησκευτικών, δεύτερον δεν θα επιχειρούσαν εσπευσμένα να εκδώσουν, όπως - όπως, νέα προσωρινά βιβλία ή τετράδια, κατά πως τα βαπτίζουν, τρίτον δεν θα επέτρεπαν να διαρρεύσουν σχέδια ( ενδομύχων επιθυμιών τους ) για τη μετατροπή του Μαθήματος σε επιλεγόμενο ώστε να βολιδοσκοπήσουν τις αντιδράσεις της κοινής γνώμης αλλά και να την προπαρασκευάσουν ψυχολογικά για τα μελλούμενα και τέταρτον δεν θα οδηγούμασταν ως Κλάδος σε Δικαστική αντιπαράθεση και αντιδικία με το Υπουργείο Παιδείας ως προς την νομιμότητα των αλλαγών τόσο του περιεχομένου ( που βάσει της τωρινής απαντήσεως - υποτίθεται - αναιρούνται ) όσο και του τρόπου διδασκαλίας του Μαθήματος, επιλογές τις οποίες όμως εξακολουθεί να υπερασπίζεται επίμονα . <br />Επιπλέον, οι Επιμορφώσεις που συνεχώς εξαγγέλλετε ως αρμόδιος Υπουργός, εάν θα πρόσφεραν κάποιο ευεργετικό αποτέλεσμα , αυτό θα προέκυπτε εφόσον διεξήγοντο πριν ή στην έναρξη της Σχολικής χρονιάς και σε καμία περίπτωση εκ των υστέρων ( Φεβρουάριο ή Μάρτιο ), βαίνοντας προς το τέλος της Σχολικής περιόδου, εκτός εάν γίνονται προς απόκτησιν κάποιου άλλοθι ώστε να αποσείσει τις όποιες ευθύνες του το Κυβερνών Κόμμα και να μετατοπισθούν, ενόψει αξιολόγησης , επιρριπτόμενες στο Εκπαιδευτικό προσωπικό ως δήθεν ανεπαρκές για να τις εφαρμόσει. <br />Διερωτάται κανείς, εδώ : Είναι δυνατόν το Ελληνικό Κράτος , που εκπροσωπείται θεσμικά από τον εκάστοτε Υπουργό Παιδείας , όταν πραγματοποιεί ριζικές αλλαγές επί ενός Μαθήματος να θεωρεί πως εξαντλείται η υποχρέωσή του δημοσιοποιώντας απλώς στο Διαδίκτυο ένα σμήνος ηλεκτρονικών Οδηγιών και συνοδευτικά κάποιο αμφιλεγόμενο Διδακτικό υλικό ; <br />Και προκειμένου να γίνει αντιληπτόν το άτοπο της τοιαύτης νοοτροπίας θα σας αναφέρω , με όλο το σεβασμό προς έναν Πανεπιστημιακό Καθηγητή, ένα ρητορικό παράδειγμα : Ποια ευθύνη και σε ποιο βαθμό φέρει ένας στρατιώτης όταν τον στέλνετε στη πρώτη γραμμή του πολέμου χωρίς την απαιτούμενη προηγουμένως εκπαίδευση και τον απαιτούμενο στρατιωτικά ατομικό και σύγχρονο εξοπλισμό , παρά μόνο κατόπιν κατατόπισης υπό μορφή ηλεκτρονικών οδηγιών και αργότερα Σεμιναρίων ;<br /> <br />Και κάτι ακόμη : Μέσα από τα απαντητικά σας κείμενα, αυτό που διαπιστώνεται δεν είναι η αγωνία για την επιβίωση του Ορθόδοξου Χριστιανικού χαρακτήρα του Μαθήματος , όπως επικαλείσθε διαρκώς , καθότι Χριστιανισμός δίχως Χριστό και δημόσια Ομολογία Του δεν υφίσταται , αλλά διαγιγνώσκεται η με κάθε τρόπο επίκληση ή προσπάθεια προβολής της Θρησκευτικής ετερότητας και των άλλων Δογμάτων - για να μην πούμε και προσέλκυση ή διαφήμισή τους - έναντι των Μαθητών μας και δη εντός των διδακτικών ωρών των προοριζομένων Νομικά και μέχρι σήμερα για το Ομολογιακό Μάθημα , κατά συνέπειαν εις βάρος της Ορθοδοξίας .<br /> <br /><br />Παυλίδης Δημήτριος <br /><br />Πρώην Αντιπρόεδρος του Συλλόγου <br /><br />Αδιορίστων Θεολόγων Ελλάδος <br />Anonymousnoreply@blogger.com