tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post9076135632163654034..comments2024-03-03T18:29:32.128+02:00Comments on ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Η συνταγματική αναθεώρηση και το μάθημα των ΘρησκευτικώνΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑhttp://www.blogger.com/profile/06891424046998725035noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-27049373772175417342019-11-25T23:11:05.864+02:002019-11-25T23:11:05.864+02:00Η στάση που τήρησε η Ν.Δ. στο ζήτημα της μη αναθεώ...Η στάση που τήρησε η Ν.Δ. στο ζήτημα της μη αναθεώρησης του Άρθρου 3 υπήρξε καταλυτική τόσο στην προηγούμενη προτείνουσα Βουλή ως αξιωματική αντιπολίτευση όσο και στην τωρινή αναθεωρητική Βουλή ως κυβέρνηση. Έτσι το Άρθρο 3 παρέμεινε ως είχε.<br /><br />ΟΜΩΣ! Οι επιμέρους υπουργικές αποφάσεις και εν προκειμένω οι αποφάσεις της Υπουργού Παιδείας για τα Θρησκευτικά θα κρίνουν κατά πόσο στην πράξη η Ν.Δ. επιθυμεί τον σεβασμό προς την Ορθόδοξη Εκκλησία και την καλλιέργεια των μαθητών με ορθόδοξα χριστιανικά Θρησκευτικά ή εάν τελικά την σημαντική νίκη της μη αναθεώρηση του άρθρου 3 έρθει και επικαλύψει η ηττοπάθεια ενώπιον του αριστερόστροφου ψευτοπροοδευτισμού που επιθυμεί τον αποχριστιανισμό της νεολαίας. Η διατήρηση πάντως στις θέσεις τουν των προσώπων που πρωταγωνίστησαν στην προσπάθεια αλλοίωσης του ΜτΘ δεν προοιωνίζεται καλά για το μέλλον του μαθήματος. Ούτε και η χρονική καθυστέρηση στη λήψη αποφάσεων είναι δικαιολογημένη. <br />Τι ετοιμάζουν; Νέους φακέλους, δηλ. τους παλιούς με προσθαφαιρέσεις σελίδων; Τραγικό, εάν είναι έτσι. Διαφορετικά; Γιατί δεν δίνεται εντολή επανατύπωσης των βιβλίων του 2016; <br />Εκ των έργων σου κρινώ σε...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-59623634880803501962019-11-25T23:03:16.808+02:002019-11-25T23:03:16.808+02:00Αυτοί που επιχείρησαν αντίθετα με το Σύνταγμα και ...Αυτοί που επιχείρησαν αντίθετα με το Σύνταγμα και μετον εκπαιδευτικό νόμο να διαστρεβλώσουν τη θεολογική διάσταση της παιδείας, πειράζοντας και διαστρεβλώνοντας το θεολογικό μάθημα στο σχολείο -ένα μάθημα που αναφέρεται και καλύπτει την οντολογική σύσταση του ανθρώπου, που είναι το ψυχικό ή πνευματικό του στοιχείο, διακρίνονται με βεβαιότητα από μια γενική αναρχικότητα, αγραμματοσύνη ιδιαίτερα δε από μια μέγιστη πολιτισμική ασχετοσύνη. Δεν μπορείς να φτιάχνεις προγράμματα και βιβλία για ορθόδοξα ελληνόπουλα θέλοντας να κάνεις αντεθνική και αντιχριστιανική προπαγάνδα και προσηλυτισμό σχεδιάζοντας αντί την ιστορία της ιστορίας κοινωνιολογία και ιδεολογία της ιστορίας και ιδεολογικά θρησκευτικά με αντίθετες προς την ορθή δόξα των παιδιών και των γονέων τους διδασκαλίες. Για να τα κάνεις αυτά πρέπει να είσαι δολοφόνος ψυχών, δηλαδή ανώμαλος και επικίνδυνος για την κοινωνία όσο και πολύ περισσότερο για την παιδεία. Θα βρεθεί κάποιος σωστός παράγοντας να τους ξηλώσει όλους αυτούς τους αναρχομαρξιστές και νεοταξίτες ανώμαλους πνευματικά από το Υπουργείο και το ΙΕΠ για να μην καταστρέφουν τις συνειδήσεις και τις ψυχές των παιδιών μας; Διότι από ό, τι φαίνεται όποιος και αν πάει στο Υπουργείο αυτούς τους χρεώνεται και το κακό συνεχίζεται και θα συνεχίζεται. Οι ρίζες τους και τα πλοκάμια τους είναι βαθιά ριζωμένα εκεί με μια και μοναδική αποστολή: Την αποδόμηση των αρχών, των προτύπων και των αξιών του ορθόδοξου Ελληνισμού. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-31314467622119183192019-11-25T21:37:44.251+02:002019-11-25T21:37:44.251+02:00 Μένει να δούμε τις αποφάσεις του υπουργείου π... Μένει να δούμε τις αποφάσεις του υπουργείου παιδείας για το μάθημα των θρησκευτικών.Ελπίζουμε και ευχόμαστε ότι θα βάζουν φρένο στις φιλοδοξίες εκείνων που επιδιώκουν να πάρουν ανεξέλεγκτα απαλλαγή, για λόγους...συνείδησης. Η κυρία Κεραμέως,ως χριστιανή ορθόδοξη, πρέπει να στηρίξει και να προστατέψει το μάθημα από τις κακόβουλες προθέσεις κάποιων μη ορθοδόξων.Anonymousnoreply@blogger.com