26/2/10

Υποκλίνεται στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ο Δημητριάδος Ιγνάτιος (σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών)

Όταν η Σύνοδος αποφάσιζε την τοποθέτηση του Μητροπολίτη Δημητριάδος στη θέση του Προέδρου της Συνοδικής Επιτροπής για την Παιδεία και τη Νεότητα, που θα διενεργήσει το διάλογο με την πολιτεία, είχαμε εκφράσει τις σοβαρές επιφυλάξεις μας.
Δεν περιμέναμε ωστόσο σε τόσο μικρό διάστημα ο Μητροπολίτης Ιγνάτιος να αποκαλύψει ενώπιον όλων τους καρπούς της συνεργασίας του με τους θεολόγους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Γιατί, μετά από όσα ο Μητροπολίτης ανέφερε για το μάθημα των Θρησκευτικών σε εκδήλωση της «Σύναξης», είναι περισσότερο από βέβαιο ότι υπάρχει στενότατη συνεργασία του Μητροπολίτη με τους Συμβούλους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου......
Και ασφαλώς μια τέτοια συνεργασία και επικοινωνία θα ήταν επιθυμητή αν γινόταν με στόχο το καλό του μαθήματος των Θρησκευτικών και της ελληνορθόδοξης παιδείας γενικότερα. Στην προκειμένη όμως περίπτωση στόχος της συνεργασίας είναι η μετατροπή του ορθόδοξου χριστιανικού θρησκευτικού μαθήματος σε πολυπολιτισμικό, άχρωμο, θρησκειολογικό (κι ας απορρίπτουν δήθεν το χαρακτηρισμό αυτό οι υπεύθυνοι Σύμβουλοι). Πρόκειται λοιπόν περί συνεργασίας Μητροπολίτου και Θεολόγων που στοχεύει στην προσαρμογή του μαθήματος στα νεοεποχίτικα κελεύσματα της παπανδρεϊκής διακυβέρνησης και της διαμαντοπουλικής υπουργίας!
Είναι λυπηρό ότι αυτοί που θα έπρεπε να υπερασπίζονται τον χριστιανικό αγιοπατερικό χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών (θεολόγοι και επίσκοποι) τώρα σπεύδουν πρώτοι να υλοποιήσουν την αλλοίωση του.
Είναι μάλιστα εκπληκτικό το πόσο γρήγορα ο αρμόδιος για το μάθημα Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, όχι μόνο εισήλθε στην αρχιεπισκοπική αυλή και εξασφάλισε την αρχιεπισκοπική σιωπή απέναντι στα σχέδια του για την απορθοδοξοποίηση του μαθήματος, αλλά άμεσα πέτυχε και την πλήρη σύμπλευση μαζί του και του Προέδρου της Συνοδικής Επιτροπής για την Παιδεία, Μητροπολίτη Ιγνάτιου.
Και τώρα τι δέον γενέσθαι;
1. Είναι άμεση ανάγκη να καταγγελθεί επίμονα και να γίνει γνωστή σε όλους (θεολόγους, κληρικούς, επισκόπους) η σχεδιαζόμενη από την κυβέρνηση προώθηση πολυπολιτισμικού απορθοδοξοποιημένου θρησκευτικού μαθήματος με τη σύμφωνη γνώμη του Μητροπολίτη Ιγνατίου.
2. Η Ιεραρχία
, λαμβάνοντας υπόψη και την πρόσφατη επιστολή της ΠΕΘ, οφείλει άμεσα να συναντηθεί με τα μέλη του Δ.Σ. της ΠΕΘ αλλά και να ξεκαθαρίσει τις θέσεις της για το χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών. Θα είναι λάθος ανεπανόρθωτο να αφήσουν οι Ιεράρχες στα χέρια του Μητροπολίτη Ιγνάτιου το χειρισμό των θεμάτων της παιδείας, με εγνωσμένη πλέον την σύμπλευσή του με τα στελέχη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
3. Οι θεολόγοι των σχολείων οφείλουμε όχι μόνο να αντιδράσουμε δυναμικά στη σχεδιαζόμενη αλλοίωση του περιεχομένου του μαθήματος μας αλλά και με ξεκάθαρο τρόπο να απορρίψουμε τη συνεργασία με ομάδες ΚΑΙΡΟσκόπων θεολόγων που στηρίζουν τις θέσεις των Συμβούλων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Και κάτι τελευταίο. Οι Σύμβουλοι μπορεί να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της Νέας Τάξης προκειμένου να εξασφαλίσουν την παραμονή στις θέσεις τους ή και την αναβάθμισή τους από την υπηρετούσα τη Νέα Τάξη διακυβέρνηση. Ομοίως κάποιος επίσκοπος μπορεί να θυσιάζει την ορθόδοξη Θεολογία και την αρχιερατική του ευθύνη στο βωμό της μεθοδικά σχεδιαζόμενης ανέλιξής του αύριο στον αρχιεπισκοπικό θρόνο με τη στήριξη των πολιτικών και άλλων δυνάμεων.

Οι θεολόγοι των σχολείων όμως δεν πρόκειται να συμμορφωθούμε στις νεοεποχίτικες πανθρησκειακές απαιτήσεις. Διοριστήκαμε στα ελληνικά σχολεία για να διδάξουμε ορθόδοξα χριστιανικά Θρησκευτικά και αυτό θα κάνουμε πάντοτε, όσο κι αν προσπαθούν κάποιοι να μας οδηγήσουν στην προδοσία της Ορθόδοξης Θεολογίας. Οι μαθητές μας απαιτούν της Αλήθεια. Η δε Αλήθεια είναι ο Χριστός. «Εγώ ειμί η αλήθεια και η ζωή» (Ιω. ιδ΄,6) Αυτή την Αλήθεια καμιά «θεολογία της πολυπολιτισμικότητας ή της ετερότητας» δεν μπορεί να υποκαταστήσει. Άδικα πασχίζουν οι προσαρμοσμένοι στις προσταγές της Νέας Τάξης Θεολόγοι.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αντί να χτυπάτε τον Ιγνάτιο κοιτάξτε τί μπορεί να γίνει για να μην καταργηθεί το μάθημα. Αλήθεια προτιμάτε τον θεολόγο έξω από το σχολείο ή μέσα σ' αυτό ό,τι μορφή κι αν έχει το μάθημα? ακόμη και μέσα σε θρησκειολογικό μάθημα ο θεολόγος θα έχει να πει μία κουβέντα με το Χριστό. Με κατηργημένο το μάθημα θα είναι απών με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Και απών θεολόγος σημαίνει μηδέν θρησκευτική παιδεία αφού πλέον στα κατηχητικά και στην εκκλησία ελάχιστοι πηγαίνουν.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε, πίστεψες αλήθεια τις θεωρίες των θεολόγων του Π.Ι. ότι ορθόδοξο μάθημα σημαίνει καταργημένο μάθημα;
Κάνεις λάθος. Στην Ορθόδοξη Ελλάδα θέλουμε το Θεολόγο στα σχολεία να διδάσκει Ορθόδοξο Χριστιανικό μάθημα.
Επισης απών θεολόγος είναι καλύτερος από τον κουλτουριάρη "θεολόγο" της "πολυπολιτισμικής θεολογίας"
Γ.

Ανώνυμος είπε...

σοβαρά μιλάτε ότι απών θεολόγος είναι καλύτερος?? δηλαδη ή ταλιμπάν της πίστης ή τίποτα? αυτή είναι η επιλογή? και εγώ σας λέω κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μείνει ορθόδοξο το μάθημα αλλά στην εποχή που ζούμε και μ΄αυτό το είδος κυβέρνησης αυτό είναι απίθανο μάλλον να γίνει (κακώς, κάκιστα αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα). Τί σημαίνει αυτό, ότι θα κηρύξετε τον πόλεμο σε όσους θεολόγους μείνουν να διδάξουν το μάθημα με όποια μορφή αυτό έχει?? δεν έχετε καταλάβει ότι η αντιπαράθεση των "κουλστουριάδηδων" θεολόγων όπως αναφέρετε δεν είναι με σας, όλοι αγαπάμε την πίστη μας και το μάθημα αλλά είναι φορές που ό,τι και να κάνεις τα πράγματα είναι προδιαγεγραμένα. και τότε ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΣΩΣΕΙς Ό,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ. δεν ισχύςι " ή όλα ή τίποτα".

Ανώνυμος είπε...

Aς τους νεκρους να προχωρουν. Λιγα ειναι ακομη τα ψωμια των αντιχριστων δυναμεων. Οσο ποιο γρηγορα προχωρουν στο βαθεμα του σκοτους τους, τοσο ποιο γρηγορα θα καταποντιστουν, διοτι ερχεται ολοταχως Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ και τοτε ποιος υποστησεται.

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)