tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post2619010263892382795..comments2024-03-29T13:26:54.820+02:00Comments on ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Η απόφαση του ΕΔΔΑ, οι απαλλαγές και το περιεχόμενο του μαθήματος των ΘρησκευτικώνΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑhttp://www.blogger.com/profile/06891424046998725035noreply@blogger.comBlogger50125tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-37817726561223174122019-11-02T17:46:36.606+02:002019-11-02T17:46:36.606+02:00Η ΕΕ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ...Η ΕΕ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ: ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΖΗΤΗΜΑ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ. ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ, ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΡΙΘΗΚΕ, ΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΕΙΤΕ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-41260176347616147922019-11-02T15:49:08.388+02:002019-11-02T15:49:08.388+02:00Αγαπητέ "Ανώνυμε" 1 Νοεμβρίου 2019 - 6:2...Αγαπητέ "Ανώνυμε" 1 Νοεμβρίου 2019 - 6:22 π.μ.<br />Ο νόμος δεν είναι δυνατόν να προβλέπει σε μεγάλο βάθος χρόνου τις μελλοντικές συμπεριφορές και εξελίξεις και να επιβάλει από τώρα αντίστοιχους περιορισμούς, διότι θα κινδυνεύσουμε από νομικές αυθαίρετες κατασκευές... <br />Και με την ευκαιρία, απορώ γιατί δεν απαγορεύει η ΕΕ την εμπορία και διάθεση μπλουζών με αθλητικά σήματα ποδοσφαιρικών ομάδων, που εξωτερικεύουν τις αθλητικές προτιμήσεις, δεδομένου ότι η επικαιρότητα των τελευταίων δεκαετιών έχει καταγράψει πλήθος εγκλημάτων καθαρού φανατισμού και μισαλλοδοξίας ! Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-51350155855513568442019-11-01T19:51:33.343+02:002019-11-01T19:51:33.343+02:00Οι Συριζαίοι και οι συριζόφρονες να μην κάνουν κακ...Οι Συριζαίοι και οι συριζόφρονες να μην κάνουν κακοκαιρίτικη προπαγάνδα μέσω απο το παρόν ορθόδοξο μπλόγκ για απορθοδοξοποίηση της Παιδείας μας!<br /><br />Αρκετή προπαγάνδα έγινε μέχρι τώρα!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-77506467725819360712019-11-01T14:54:53.792+02:002019-11-01T14:54:53.792+02:00Τι ειναι το μαθημα των θρησκευτικων πια συνεπεια τ...Τι ειναι το μαθημα των θρησκευτικων πια συνεπεια των αποφασεων των δυο δικαστηριων; De jure ομολογιακο και υποχρεωτικο αλλα de facto κατηχητικο -αφου απευθυνεται σε ορθοδοξους μονο- και επιλεγομενο-προαιρετικο -αφου με τοσο απλη απαλλαγη παιρνεις αλλο ισοτιμο μαθημα;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-13701516591941911432019-11-01T14:06:44.412+02:002019-11-01T14:06:44.412+02:00Και δεν πιστεύουν και το παίζουν σωτήρες του μαθήμ...Και δεν πιστεύουν και το παίζουν σωτήρες του μαθήματος! Αυτοί είναι οι πρώτοι που θα ζητούσαν απαλλαγή αν ήταν μαθητές. Ευτυχώς θα απαλλαγούμε απο αυτούς...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-66328132549232563642019-11-01T12:34:41.198+02:002019-11-01T12:34:41.198+02:00Ο κλαδος πρεπει να αγωνιστει να παρει πρωτη αναθεσ...Ο κλαδος πρεπει να αγωνιστει να παρει πρωτη αναθεση το "ισοτιμο" μαθημα. Αν τα καταφερουμε η ζημια θα ειναι μικρηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-24594011654835801002019-11-01T08:50:28.289+02:002019-11-01T08:50:28.289+02:00Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΣΕΙ!!!...Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΣΕΙ!!!!!<br /><br />ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΘΕΗ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΕΕAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-4356573812661878262019-11-01T07:18:54.666+02:002019-11-01T07:18:54.666+02:00ζήσαμε κ ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις!!!!
Σεμινάρ...ζήσαμε κ ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις!!!!<br />Σεμινάρια μετά από 8 μήνες εφαρμογής ενός (ακυρωθέντος) προγράμματος<br />Έξι ώρες που ακυρώνουν 4 χρόνια σπουδών!!<br />Προσομοιώσεις όπου απέτυχαν οι μετέχοντες (καθηγητές) και όπου χάθηκαν στα χαρτιά οι καθοδηγητές!!!<br />και πάνω απ΄όλα διαλυμένες τάξεις<br />Επειδή κάποια μειοψηφία την είδε αλλιώς<br />δεν ρώτησαν κανένα (ούτε ΠΕΘ, ούτε καθηγητές) δεν έφεραν καμιά αξιολόγηση Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-5004827244729223482019-11-01T07:01:14.799+02:002019-11-01T07:01:14.799+02:00Αυτό που πλέον διακυβεύεται δεν είναι αν θα διδάσκ...Αυτό που πλέον διακυβεύεται δεν είναι αν θα διδάσκεται ορθοδόξως το μάθημα στα σχολεία, αλλά <b> ως τι είδους μάθημα</b> του αναλυτικού προγράμματος θα διδάσκεται αυτό ορθοδόξως. Εναν εφιάλτη μόνο ας σκεφτούμε: ιταλικά επιλογής τρίτης λυκείου, μαθητές δύο. Αυτό είναι που πρέπει να αποφευχθεί πάση θυσία.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-45647189598727152872019-11-01T06:52:34.974+02:002019-11-01T06:52:34.974+02:00Εκτιμησεις για το τι σημαινει και αυτη η αποφαση γ...Εκτιμησεις για το τι σημαινει και αυτη η αποφαση για την εκπαιδευτικη και υπηρεσιακη πραξη.<br /> Το ΕΔΔΑ εξετασε τον τροπο απαλλαγης απο το μαθημα των θρησκευτικων, οχι το περιεχομενο του μαθηματος. Ειτε το μαθημα ειναι "πολυθρησκειακο" ειτε "ομολογιακο", ο εχων προβλημα συνειδησιακο μπορει να παρει απαλλαγη χωρις να ειναι υποχρεωμενος να αποκαλυψει τους συγκεκριμενους λογους. Για την ακριβεια, απαγορευεται ακομα και η προαιρετικη δηλωση θρησκευτικων πεποιθησεων. Δεν λεει κατι διαφορετικο το ΣτΕ για τον τροπο της απαλλαγης. Το οτι το μαθημα των θρησκευτικων δεν χανει τον υποχρεωτικο χαρακτηρα του ειναι κατι που μενει στα χαρτια. Διοτι, στην πραξη, απο τη στιγμη που ο καθενας μπορει να παρει απαλλαγη για λογους θρησκευτικης συνειδησης και κανεις δεν επιτρεπεται να τον ελεγξει για αυτο -το κρατος και οι υπηρεσιες του εν προκειμενω-, ποιος μηχανισμος η νομος θα τον σταματησει; (Το καθεστως Στυλιανιδη επιστρεφει, μαλλον.) Συν το γεγονος της εισαγωγης ισοτιμου εναλλακτικου μαθηματος, περναμε σε ατυπο μεν, ουσιαστικο δε καθεστως επιλογης μαθηματος.Μπορει το ΕΔΔΑ, οπως και το ΣτΕ, να μην δινουν σε ορθοδοξους ρητα δικαιωμα απαλλαγης απο το μαθημα, <b>αλλα ποια επιπτωση οριζουν για τους ορθοδοξους που θα παρουν απαλλαγη; Υποχρεωση χωρις επιπτωσεις στην περιπτωση που αθετειται υφισταται νομικως και υπηρεσιακως;</b> Τι θα κανει ο συλλογος διδασκοντων; Θα ζητησει, εναντια στο νομο, ομολογια πιστεως απο τον αιτουμενο την απαλλαγη, για να την μπλοκαρει; Η θα αναζητησει το ονομα του στους καταλογους των ενοριτων, για να πιστοποιησει το αληθες της δηλωσεως; Σκεφτειτε το εξης υποθετικο σεναριο. Μαθητης ζητα απαλλαγη απο τα θρησκευτικα της τριτης λυκειου. Πως καλυπτεται τυπικα, υπηρεσιακα και νομικα, ο συλλογος διδασκοντων ωστε να του αρνηθει; (Η παρακολουθηση του μαθηματος τα προηγουμενα χρονια δεν τεκμηριωνει, πρωτον, οτι αυτος ειναι ορθοδοξος, αφου δεν απαγορευεται να παρακολουθει το μαθημα ακομα και μη ορθοδοξος, και δευτερον, απαγορευεται να προσκομισει πειστηριο αλλαγης πιστεως, ενω κανεις νομος δεν του απαγορευει να αλλαξει θρησκευτικη συνειδηση εικοσιπεντε φορες μεσα σε μια μερα.) Αυτο ειναι το φλεγον "δια ταυτα" της υποθεσης. <br />Και επειδη ισως να μην εχετε υποψιν σας, σας λεω και το εξης. Προ εγκυκλιου Λοβερδου, με απλη δηλωση απαλλαγης, υπηρξαν ανα την επικρατεια γυμνασια και λυκεια που σχεδον το ενα τριτο των μαθητων η και το μισο μιας ταξης επαιρνε απαλλαγη, για διαφορους μη δηλουμενους λογους, ακομα και για κοντρα με τον διδασκοντα. Εκτος του μπαμπουλα του εναλλακτικου μαθηματος, ποιος αλλος τροπος υπαρχει να ανακοπει ενα τετοιο φαινομενο σε λιγα χρονια, δεδομενου οτι προγραμματιζονται και νεα μαθηματα, αρα νεες και διαφορετικες απαιτησεις σε ωρες και προσωπικο, σε γυμνασιο και λυκειο;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-68373676276186705162019-11-01T06:30:37.551+02:002019-11-01T06:30:37.551+02:00Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΑΜΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΕΣ...Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΑΜΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ, ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΔΔΑ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ. ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗ ΜΙΑ, ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ. ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΜΕΣΟΥΣΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΑΛΛΑΓΗ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΦΘΟΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΥΤΗ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΗΛΩΣΗ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-27780426010540035862019-11-01T06:22:32.130+02:002019-11-01T06:22:32.130+02:00Μαλλον το ΕΔΔΑ δεν εξεταζει πραγματικες περιπτωσει...Μαλλον το ΕΔΔΑ δεν εξεταζει πραγματικες περιπτωσεις διακρισεων, αλλα δυνητικες. Εξεταζει αν το καθεστως των απαλλαγων ειναι συμφωνο με αρχες. Οι αρχες αυτες αποσκοπουν στον αποκλεισμο καθε δυνατης περιπτωσης διακρισης με ευθυνη υπηρεσιακου παραγοντα. Το οτι σημερα δεν υφιστανται διακρισεις δεν προεξοφλει οτι δεν θα υφιστανται και αυριο. Προκειμενου να αποφευχθει το φαινομενο αυτο οχι μονο επι του παροντος, που ειναι αμελητεα η συχνοτητα του, αλλα και σε καθε μελλοντικη περιπτωση, κατοχυρωνεται το απορρητο, ουσιαστικα, των λογων απαλλαγης για τον οποιονδηποτε. Καθε νομος εχει και μελλοντικη στοχευση. Με το σκεπτικο οτι μονο για παροντα προβληματα επιτρεπεται η νομοθεσια, θα ηταν ατοπο το μισο συνταγμα. Επισης, ειναι συμφωνη η αποφαση με τη θεμελιωδη αρχη της προστασιας των ευαισθητων προσωπικων δεδομενων, στα οποια εχει ενταχθει χωρις εξαιρεσεις και η θρησκευτικη συνειδηση, εναντι του οποιουδηποτε, ειδικα λειτουργου η υπαλληλου του κρατους, εφοσον δεν συντρεχει αναγκαιοτητα για την ασκηση δικαιωματος. Αυτα οπως αλλα πολλα ειναι κεκτημενα πλεον του φιλελευθερου χαρακτηρα της πολιτειας και βασει αυτων μαλλον αποφασιζει το ΕΔΔΑ. Ειναι οι κανονες του παιχνιδιου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-57736723173001942652019-11-01T00:58:34.769+02:002019-11-01T00:58:34.769+02:00Πολυθρησκειακός χυλός υπάρχει μόνο ανώνυμε 10:35 μ...Πολυθρησκειακός χυλός υπάρχει μόνο ανώνυμε 10:35 μ.μ., ανακάτεμα διαφορετικών πραγμάτων με πολτοποίησή τους.<br />Δεν υπάρχει ομολογιακός χυλός. Το ομολογιακό μάθημα είναι στερεό. Αφησε τις κακοκαιρίτικες σαχλαμάρες!<br /><br />Ε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-19916314857988977122019-10-31T23:51:16.368+02:002019-10-31T23:51:16.368+02:00Και η σημερινή απόφαση του ΕΔΔΑ αποδεικνύει πόσο α...Και η σημερινή απόφαση του ΕΔΔΑ αποδεικνύει πόσο αβάσιμο ήταν το επιχείρημα που χρησιμοποιήθηκε από τους συντάκτες των νέων ΠΣ ότι δήθεν υπήρχε ανάγκη "ανοίγματος" του μαθήματος στις ξένες θρησκείες και ομολογίες ώστε αυτό να καταστεί υποχρεωτικό για όλους τους μαθητές ανεξαρτήτως θρησκεύματος. Απαλλαγές υπάρχουν σε όλες τις χώρες, οφείλει να έχει και η Ελλάδα, λέει το ΕΔΔΑ. <br />Το ήξεραν ότι ποτέ δεν θα έπαυαν οι απαλλαγές. Αλλά χρησιμοποίησαν το ψευδές αυτό επιχείρημα για να προωθήσουν τον αληθινό στόχο: την απορθοδοξοποίηση των Θρησκευτικών. Γιατί τα ορθόδοξα Θρησκευτικά δεν ήταν σύμφωνα ούτε με τις αρχές των αφεντικών τους (ο νοών νοείτω...) ούτε με τη δική τους εκκοσμικευμένη κομπλεξική θολοκουλτουριάρικη "θεολογία". Και τώρα καταστροφολογούν με κάθε ευκαιρία... Αγνοήστε τους!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-88421394232188084782019-10-31T23:08:10.624+02:002019-10-31T23:08:10.624+02:00Δεν προκειται να στειλουν τα παλια βιβλια. Μακαρι,...Δεν προκειται να στειλουν τα παλια βιβλια. Μακαρι, αλλα δεν κινειται φυλλο προς αυτην την κατευθυνση. Μεχρι να κινηθουν οσοι το ζητουν, θα εχει τελειωσει ουσιαστικα η χρονια. Πως θα υποχρεωσεις το υπουργειο να το κανει αυτο; Δικαστικα; Ποσο θα παρει μεχρι να τρεξει το νερο στο αυλακι; Ακομα δεν τους απασχολει το πολιτικο κοστος. Θα πανε με τους δικους τους ρυθμους. Και να δουμε τι θα βγει.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-14462321721646713302019-10-31T22:58:50.468+02:002019-10-31T22:58:50.468+02:00Όταν η ίδια διδακτική ώρα μοιράζεται σε δύο ή περι...Όταν η ίδια διδακτική ώρα μοιράζεται σε δύο ή περισσότερα ισότιμα μαθήματα, ακόμα κι αν η δήλωση είναι τϋποις απαλλαγής, κάνει ουσιαστικά αυτά τα μαθήματα επιλεγόμενα, όπως την δεύτερη ξένη γλώσσα. Και το ότι θα βαθμολογείται το εναλλακτικό μάθημα σώζει από τα χειρότερα, την αθρόα διαρροή, αλλά βάζει τους διδάσκοντες στη λογική της προσφοράς βαθμών, για να μαζέψουν μαθητές και να έχουν ώρες, και της ελαστικότητας στην τάξη. Επιπλέον, γίνεται χάρη στους φιλολόγους και σε άλλες ειδικότητες, όχι στους θεολόγους. Αυτών οι ώρες θα αυξηθούν, των θεολόγων θα μείνουν στην καλύτερη ίδιες. Δεν θα κάνουν τμήμα και ζεύγος μαθημάτων, αλλά θα χωρίσουν όλη την τάξη σε παρακολουθούντες το ένα και παρακολουθούντες το άλλο -και σπάσιμο σε τμήματα α λα αγγλικά. Κοιτάξτε και πώς χωρίζονται τα τμήματα της δεύτερης ξένης γλώσσας. Θα δημιουργήσουν νέο εκπαιδευτικό καθεστώς όταν αυτό είναι δοκιμασμένο και δουλεύει;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-76546181593692438382019-10-31T22:58:34.446+02:002019-10-31T22:58:34.446+02:00Η απόφαση του ΕΔΔΑ έχει τρεις (3) λάθος παραδοχές ...Η απόφαση του ΕΔΔΑ έχει τρεις (3) λάθος παραδοχές ως προς το σκεπτικό της για τον τρόπο απαλλαγής των μαθητών από το μάθημα αυτό: <br /><br />α) Η απόφαση θεωρεί δεδομένο ότι υφίσταται κίνδυνος θρησκευτικών διακρίσεων στην Ελλάδα, δεν αναφέρει όμως στοιχεία από πού το εξάγει. Σημειωτέον ότι η Ελληνική Νομοθεσία είναι αρκούντως αυστηρή για την περίπτωση ρατσισμού, μισαλοδοξίας διακρίσεων κλπ. Επομένως δεν μπορεί να ενεργεί προληπτικά το Δικαστήριο, με φοβική θεώρηση της ελληνικής πραγματικότητας. <br /><br />β) Οι δηλώσεις απαλλαγής του ΜΘ σε κανέναν άλλον δεν επιδεικνύονται, παρά μόνο σε πολύ περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών, που είναι και οι χειριστές των δηλώσεων αυτών. Άρα ο κίνδυνος να υποστούν αυτές τις διακρίσεις οι προσφεύγοντες, προέρχεται αποκλειστικά από αυτούς που θα επεξεργαστούν τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Επομένως: αφ΄ ενός είναι λάθος όλη η επιχειρηματολογία της αποφάσεως περί εκθέσεως των προσφευγόντων στην μικρή νησιωτική κοινωνία. Αφ΄ ετέρου η δυσμενής μεταχείριση των προσφευγόντων προϋποθέτει διάπραξη σοβαρού ποινικού και πειθαρχικού παραπτώματος από το προσωπικό της Εκπαίδευσης. Όμως ο κολασμός από την Ελληνική Πολιτεία αυτού του παραπτώματος -αν συμβεί- ικανοποιεί πλήρως τους προσφεύγοντες και τα δικαιώματά τους κατά την ΕΣΔΑ και δεν χρειάζονται την προστασία του ΕΔΔΑ. (Συγκριτικά: βάσιμος φόβος για παράνομο χειρισμό ευαισθήτων προσ. δεδομένων από εκπαιδευτικούς υπήρχε σε περιόδους που κάποιοι ήταν στρατευμένοι σε απολυταρχικά-φασιστικά καθεστώτα λχ. σε Γκεστάπο, Στάζι, Σιγκουρίμι, Σεκουριτάτε, NKVD κλπ και όχι σε Δημοκρατικές χώρες με ανεξάρτητο σύστημα Δικαιοσύνης). <br /><br />γ) Η απόφαση θεωρεί δεδομένο ότι, ιδιαίτερα, στις μικρές κοινωνίες των νησιώτικων περιοχών, αν οι γονείς δηλώσουν ότι δεν είναι Ορθόδοξοι, θα εκτεθούν σε δυσμενείς διακρίσεις. Το επιχείρημα αυτό δεν είναι αληθές παρά ένα "σόφισμα", δεδομένου ότι σε τόσο μικρές κοινωνίες, όλοι ξέρουν πολλές προσωπικές πληροφορίες για τον καθένα, λ.χ. ποιος πάει στην Εκκλησία, ποιος δεν πάει, ποια εφημερίδα αγοράζει, την οικογενειακή του κατάσταση, την υγεία του κλπ. Οπότε αν η κλειστή κοινωνία που ζούσαν οι προσφεύγοντες ήταν τόσο επιθετική, όσο εικάζει το Δικαστήριο, ήδη θα είχαν υποστεί αυτές τις διακρίσεις τα χρόνια που ζουν εκεί και μάλιστα με κοινωνικά απαξιωτικό τρόπο που δεν ελέγχεται εύκολα νομικά. Δεν προκύπτει όμως από τα στοιχεία της υπόθεσης ότι υπέστησαν ή ότι υπάρχει ειλικρινά βάσιμος κίνδυνος να υποστούν τέτοιες διακρίσεις. <br />Γι΄ αυτό η απόφαση αυτή του ΕΔΔΑ, που σημειωτέον δεν αναφέρεται καθόλου στον ομολογιακό η μη χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών, στερείται πραγματικής βάσης ως προς το κριθέν ζήτημα του τρόπου απαλλαγής.<br /><br />ΝΟΜΙΚΟΣAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-12268455626964729892019-10-31T22:46:07.299+02:002019-10-31T22:46:07.299+02:00Να έρθουν στα σχολεία τα παλιά βιβλία. ΤΩΡΑ. Ήδη ά...Να έρθουν στα σχολεία τα παλιά βιβλία. ΤΩΡΑ. Ήδη άργησαν στο Υπουργείο. Θα μας βρούνε απέναντί τους..........Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-57811283383905903002019-10-31T22:46:04.950+02:002019-10-31T22:46:04.950+02:00Είμαστε στο 2019 και νομίζετε πως το πρόβλημα είνα...Είμαστε στο 2019 και νομίζετε πως το πρόβλημα είναι τα βιβλία των Θρησκευτικών. Η γνώση πλέον είναι παντού, όχι όπως στη δεκαετία του 60' κ' 70 που παίρναμε μόνο από τα βιβλία ή από καμιά εγκυκλοπαίδεια. Οι νέοι αν θέλουν μπορούν να μάθουν τα πάντα από όλες τις θρησκείες. Και σε τελική ανάλυση γατί να μην μάθουν και κάτι από τις άλλες θρησκείες?? Τί έχουμε σαν χριστιανοί ορθόδοξοι να φοβηθούμε?? Και γιατί να τα μάθουμε απο το διαδίκτυο και όχι από τον θεολόγο??Μπορούμε να κρυφτούμε (πλέον) από τα παιδιά??Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-84446042328958423442019-10-31T22:44:39.453+02:002019-10-31T22:44:39.453+02:00Όσο καιρό γινόταν η "φασαρία" σε δικαστι...Όσο καιρό γινόταν η "φασαρία" σε δικαστικό επίπεδο για την ακύρωση των νέων ΠΣ που τελικά ήρθε, οι θεολόγοι στις τάξεις έκαναν ορθόδοξα θρησκευτικά. Το κύριο ζητούμενο των δικαστικών προσφυγών ήταν να έρθουν στα χέρια μαθητών και εκπαιδευτικών βιβλία κατάλληλα για ορθόδοξο μάθημα και να αντικαταστήσουν τους άχρηστους φακέλους μαθήματος. Αυτό περιμένουν και τώρα οι θεολόγοι ως τρόπο συμμόρφωσης στις αποφάσεις του ΣτΕ. Θα είναι το πρακτικό αποτέλεσμα στην καθημερινή πράξη. Αν δεν έρθει λόγω παρεμβάσεων στο ΥΠΑΙΘ από τους γνωστούς άγνωστους, τότε πάλι με νύχια και δόντια θα συνεχισθεί ο αγώνας στις τάξεις για ορθόδοξο μάθημα αλλά σε δικαστικό επίπεδο ο αγώνας πλέον θα λάβει άλλες διαστάσεις... ας μην δοκιμάζουν τις αντοχές μας οι "εκσυγχρονιστές" θεολόγοι και οι πολιτικοί τους σύμμαχοι... μπορεί να αργήσει, αλλά η νομιμότητα θα επιβληθεί.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-17408411290994104352019-10-31T22:39:04.068+02:002019-10-31T22:39:04.068+02:00Το κρίσιμο, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι ο τρόπος,...Το κρίσιμο, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι ο τρόπος, η διαδικασία απαλλαγής αλλά το τι θα κάνουν όσοι λαμβάνουν απαλλαγή. Εάν, όπως το ΣτΕ λέει, υπάρξει "ισότιμο" μάθημα, είτε αυτό είναι μάθημα ηθικής είτε φιλοσοφίας είτε άλλο ομολογιακό, το οποίο προφανώς θα βαθμολογείται, τότε η πλειονότητα των μαθητών θα μένει στο ορθόδοξο μάθημα που θα διδάσκεται από θεολόγο. Τι νομίζετε ότι θα επιλέξει ο μαθητής: μάθημα ηθικής ή φιλοσοφίας από φιλόλογο ή μάθημα θρησκευτικών από θεολόγο; Προφανώς το δεύτερο. Όσοι πούνε "το πρώτο" δεν έχουν ιδέα για τις σχέσεις μαθητών με εκπαιδευτικούς. Λέτε να επιθυμούν δύο επιπλέον ώρες με τον φιλόλογο που ήδη τους "ζαλίζει" με αρχαία, νέα, ιστορία; <br />Επομένως: Ναι εφαρμογή των αποφάσεων ΣτΕ και ΕΔΔΑ για τις απαλλαγές! Αλλά πλήρης και ορθή: Με εναλλακτικό μάθημα βαθμολογούμενο. Και τότε θα δούμε πόσο δίκιο ή άδικο έχουν οι δήθεν φοβούμενοι άδειασμα των τάξεων των θεολόγων. Πόσο μακριά είναι νυχτωμένοι...<br /><br />Μόνος φόβος μου; Εφαρμογή συστήματος απαλλαγών χωρίς αναφορά σε θρήσκευμα αλλά χωρίς απασχόληση των απαλλασσόμενων. Κάτι τέτοιο ως παράνομο όμως θα απορριφθεί ως πρακτική εάν επιχειρηθεί να εφαρμοστεί στα σχολεία. Τόσο το Εφετείο Χανίων όσο και το ΣτΕ επισημαίνει ότι οι απαλλασσόμενοι δεν πρέπει να έχουν "ελεύθερη ώρα" αλλά να απασχολούνται, να διδάσκονται άλλο μάθημα. Ειλικρινά δεν ξέρω πόσο καλά γνωρίζουν οι νομικοί του Υπουργείου το θέμα. Πάντως ας συμβουλευθούν τους συντάκτες της εγκυκλίου Λοβέρδου. Εκείνοι ξέρουν καλά το θέμα. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-28419582582861800232019-10-31T22:35:29.278+02:002019-10-31T22:35:29.278+02:00Αφού τα νέα θρησκευτικά δεν εφαρμόζονταν στην τάξη...Αφού τα νέα θρησκευτικά δεν εφαρμόζονταν στην τάξη, αφού μπορούσαν οι θεολόγοι, έστω και μετά κόπων και βασάνων, να κάνουν μάθημα ορθόδοξο, αφού ελάχιστοι ήταν εκείνοι που έκαναν πολυθρησκεία, γιατί έγινε τόσο μεγάλη φασαρία να βγουν αντισυνταγματικά; Για τον τύπο; Αν το μάθημα γίνει τελείως ομολογιακό αλλά χρειάζεται πάλι τους ίδιους κόπους και τα ίδια βάσανα, ποιο ακριβώς είναι το όφελος; Θα παψουν να είναι άθλια τα εγχειρίδια αν απλώς αντικατασταθεί ο πολυθρησκειακός χυλός με ομολογιακό χυλό;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-11903388981464148072019-10-31T22:26:50.644+02:002019-10-31T22:26:50.644+02:00Το ερωτημα ειναι: πως θα ξεχωριζουν υπηρεσιακα οι ...Το ερωτημα ειναι: πως θα ξεχωριζουν υπηρεσιακα οι ορθοδοξοι που, υποτιθεται, δεν εχουν δικαιωμα απαλλαγης απο τους εχοντες δικαιωμα απαλλαγης ετεροδοξους, αλλοθρησκους και αθεους; Καποια συγκεκριμενη και γραφειοκρατικα εφαρμοσιμη ιδεα υπαρχει για αυτο; Και αλλο ερωτημα. Ορθοδοξο μαθημα θα γινεται απο τους διδασκοντες. Αλλα σε ποιους και σε ποσους; Και με τι συνεπειες, για τους διδασκοντες ο αριθμος και για το επιπεδο του μαθηματος οι διδασκομενοι;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-75265585671808551282019-10-31T22:14:20.700+02:002019-10-31T22:14:20.700+02:00Τα Θρησκευτικά Γαβρόγλου και Φίλη ποτέ δεν διδάχτη...Τα Θρησκευτικά Γαβρόγλου και Φίλη ποτέ δεν διδάχτηκαν στην ουσία, στις τάξεις. Οι θεολόγοι απλώς ταλαιπωρούνται με σημειώσεις, φωτοτυπίες, σχεδιαγράμματα, πολύ γράψιμο στον πίνακα αλλά διδάσκουν τα ορθόδοξα χριστιανικά θρησκευτικά. Η υποβάθμιση του ΜτΘ με τις Υ.Α. Φίλη - Γαβρόγλου και την υπογραφή Γιαγκάζογλου πριν τις απανωτές δικαστικές τους ακυρώσεις είχαν ακυρωθεί στην πράξη από τους θεολόγους των τάξεων!!! Ολίγοι που προσπάθησαν να εφαρμόσουν τα νέα Θρησκευτικά από φόβο ή από πεποίθηση απέτυχαν παταγωδώς και σύντομα επέστρεψαν στα γνωστά θρησκευτικά. <br /><br />Και κάτι τελευταίο. Ότι και να πει το ΥΠΑΙΘ, ότι και να πουνε τα δικαστήρια πάλι στα σχολεία θα διδάσκεται ορθόδοξο μάθημα αφού οι Θεολόγοι πλέον ξέρουν τι να κάνουν και δεν περιμένουν ούτε εντολές ούτε οδηγίες... οι διδάσκοντες με καταλαβαίνουν... οι άλλοι ας συνεχίσουν τους διαξιφισμούς χωρίς τέλος... τα διαβάζουμε για να περνά η ώρα... και το πρωί στην τάξη κάνουμε το χρέος μας το ιερό....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-1956211685650236742019-10-31T21:57:46.698+02:002019-10-31T21:57:46.698+02:001. Ποτε εφαρμοστηκε υπηρεσιακως ανα την επικρατεια...1. Ποτε εφαρμοστηκε υπηρεσιακως ανα την επικρατεια η αποφαση του εφετειου;<br />2. Δεν λαμβανει υποψιν το ΣτΕ και τις αποφασεις του ΕΔΔΑ;<br />3. Αν δεν υπαρχει τροπος να υποχρεωθει ο ορθοδοξος που θελει να κανει σκασιαρχειο απο το μαθημα (και να διαλεξει το εναλλακτικο) να το παρακολουθησει, δεν γινεται η υποχρεωτικοτητα του κενο γραμμα, οπως η υποχρεωτικοτητα της ψηφου;<br />4. Δικαστηριο εκδιδει αποφαση βασει συνταγματικου νομου Α που καλυπτει Β συνολο περιπτωσεων. Εξακολουθει να εχει ισχυ, και αρα να ειναι δεσμευτικη για μελλοντικες περιπτωσεις του συνολου Β, οταν νεοτερος συνταγματικος νομος Γ ειναι αυτος που πλεον το καλυπτει;<br />5. Αν ο υπαλληλικος κωδικας υποχρεωνει τον υπαλληλο να αρνηθει εκτελεση αντισυνταγματικου νομου, και τα θρησκευτικα γαβρογλου εχουν κριθει αντισυνταγματικα, γιατι δεν παρατηρειται ακομα το τσουναμι των θεολογων, αλα και των κηδεμονων, που αρνουνται τη διδασκαλια των νεων θρησκευτικων;Anonymousnoreply@blogger.com