tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post4714587621297362761..comments2024-03-03T18:29:32.128+02:00Comments on ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Σχέδιο απαξίωσης του μαθήματος των ΘρησκευτικώνΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑhttp://www.blogger.com/profile/06891424046998725035noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-5739347607773629142017-10-12T23:08:52.359+03:002017-10-12T23:08:52.359+03:00Σωστά . Δεν είναι σωτηρία αλλά υπόγεια και ύπουλη ...Σωστά . Δεν είναι σωτηρία αλλά υπόγεια και ύπουλη κατάργηση . <br />Καταρχήν θα θεωρηθούν οι θεολόγοι ακατάλληλοι αργότερα διότι ως ορθόδοξοι δεν θα είναι αντικειμενικοί, ενώ (θα ισχυρίζονται ότι) οι άλλες ειδικ. ειναι κατάλληλες γιατί και σε σύγκριση με τους θεολόγους θα είναι ...... "ανοικτά μυαλά".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-89948689942176963582017-10-12T18:50:59.844+03:002017-10-12T18:50:59.844+03:00Αν οι Θεολόγοι δεν συμβιβαστούν, οι Πόλη δεν τουρκ...Αν οι Θεολόγοι δεν συμβιβαστούν, οι Πόλη δεν τουρκεύει. Το μάθημα δεν κινδυνεύει. Είναι το πιο κατοχυρωμένο, διότι κάθε άνθρωπος ό,τι κι αν πιστεύει, έχει δικαίωμα να ζητήσει από το το όποιο ΥΠΕΠΘ το παιδί του να διδάσκεται ΜτΘ σύμφωνα με τις δικές του πεποιθήσεις. Βλέπετε π.χ. οι μουσουλμάνοι γονείς απαλλάσσουν τα παιδιά τους από το ΠΣ.<br /><br />Έπειτα αυτή η ηττοπαθής λογική "να δεχτούμε το πολυθρησκειακό - συγκρητισμικό ΠΣ" το οποίο αλλοιώνει όχι μόνο την Ορθόδοξη πίστη, αλλά όλες τις θρησκείες, τι λογική είναι; Πώς δηλ. σώζεται το ΜτΘ μέσα από την αλλοίωση; Δεν μας χρειάζεται αυτή "η σωτηρία".<br /> Anonymousnoreply@blogger.com