tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post6761408485949162917..comments2024-03-29T13:26:54.820+02:00Comments on ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Αλαλούμ με τα Θρησκευτικά στις ιστοσελίδες του ΙΕΠ και του Ψηφιακού ΣχολείουΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑhttp://www.blogger.com/profile/06891424046998725035noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-30237606438533041902019-12-31T16:19:13.180+02:002019-12-31T16:19:13.180+02:00 Προς τον 1.28 :
Το να ετοιμάσει ο εκπαιδευτικός... Προς τον 1.28 :<br /> <br />Το να ετοιμάσει ο εκπαιδευτικός ένα, δυο ή δέκα μαθήματα στη διάρκεια της χρονιάς δεν είναι πρόβλημα. Εννοείται πως είναι στις δυνατότητές του και σε κάποιες περιπτώσεις επιβάλλεται από τις συνθήκες.<br />Είναι όμως απαράδεκτο να πρέπει να φτιάξει τριανταπέντε περίπου μαθήματα ( για μια, δυο.τρεις ή περισσότερες τάξεις.αναλογα με το πόσο μεγάλο ή μικρό είναι το σχολείο στο οποίο υπηρετεί) ,για να καλύψει την ανεπάρκεια.την προχειρότητα και την ασχετοσυνη των συντακτών των φακέλων των θρησκευτικών.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-34395511852143163312019-12-31T13:28:15.601+02:002019-12-31T13:28:15.601+02:00Τι πιο σημαντικό για έναν εκπαιδευτικό της σχολική...Τι πιο σημαντικό για έναν εκπαιδευτικό της σχολικής τάξης να καθίσει και να φτιάξει ένα μάθημα. Να ξεβολευτεί για λίγο από τον καναπέ του! Τι σπουδάσατε, απορώ, συνάδελφοι;<br />Καλή κι ευλογημένη χρονιά! Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-67694715849254757532019-12-31T10:21:30.876+02:002019-12-31T10:21:30.876+02:00Το τραγελαφικό είναι ότι ανατέθηκε η απόφαση για τ...Το τραγελαφικό είναι ότι ανατέθηκε η απόφαση για το τι δέον να γίνει σε επιτροπή στην οποία μετέχουν υποστηρικτές των εκυρωθέντων θρησκευτικών. Βάζει κανείς να χτίσει νέο σπίτι τον μάστορα που έχτισε εκείνο που γκρεμίστηκε; Αλλά όπως φαίνεται το όλο ζήτημα "αλλού στάζει".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1024744972657237101.post-67758952669553950562019-12-31T10:16:58.562+02:002019-12-31T10:16:58.562+02:00 Σους φακέλους μαθήματος δε μπορεί να στηριχθε... Σους φακέλους μαθήματος δε μπορεί να στηριχθεί ο θεολόγος ή ο δάσκαλος σε μόνιμη βάση για να κάνει μάθημα κι αυτό γιατί δεν έχουν μαθήματα με αρχή ,μέση και τέλος και δεν υπάρχει ενοιολογική σύνδεση και νοηματική συνέχεια μεταξύ των διδακτικών ενοτήτων.Στην Γ Γυμνασίου π.χ. υπάρχει ένας αχταρμάς από κείμενα-πηγές, στα οποία ο καθηγητής πρέπεινα δώσει δομή και να κάτσει να φτιάξει μάθημα που θα παρουσιάσει στους μαθητές του.Παρόμοια είναι η κατάσταση και στους φακέλους του Λυκείου.Γι αυτό οι περισσότεροι θεολόγοι από το 2016 που οι φάκελοι στάλθηκαν στα σχολεία, χρησιμοποιούν τα παλιά βιβλία των θρησκευτικών και περιστασιακά και κάποιο υλικό από τους φακέλους.Νομίζω ότι αν οι φάκελοι μαθήματος βοηθούσαν τους διδάσκοντες να κάνουν το μάθημά τους και δεν ήταν γραμμένοι με προχειρότητα και τσαπατσουλιά,οι αντιδράσεις όσων διαφωνούν μ αυτούς, θα ήταν λιγότερες.Anonymousnoreply@blogger.com