14/5/09

Φιλοπαπική δράση του καθηγητή Θεολογίας Πέτρου Βασιλειάδη

Συνεχίζει τη φιλοπαπική του δράση ο καθηγητής του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ κ. Πέτρος Βασιλειάδης. Αυτή τη φορά οδήγησε τους μαθητές του στα χέρια του παπικού Ιωάννη Σπιτέρη για να "ενημερωθούν σχετικά με την Καθολική Εκκλησία". Η επίσκεψη μάλιστα των φοιτητών έγινε στην αίθουσα του Αποστολικού Βικαριάτου Θεσσαλονίκης.
Η οικουμενιστική δράση κάποιων καθηγητών της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ συνεχίζεται. Κάνουν λάθος οι καθηγητές αυτοί. Οι Ορθόδοξοι φοιτητές Θεολογίας δεν ενημερώνονται από τους παπικούς αιρετικούς για την παπική κακοδοξία. Ενημερώνονται από τα κείμενα των αντιπαπικών αγίων Πατέρων (του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, του αγίου Κοσμά του Αιτωλού και τόσων άλλων). Αλήθεια, μιλήσατε ποτέ κ. Βασιλειάδη στους φοιτητές σας για την Ουνία και τη δράση των Ουνιτών στην Ελλάδα; Τους ενημερώσατε για την πρόσφατη διαμαρτυρία του Σεβ. Πειραιώς και άλλων Μητροπολιτών για την αύξηση των ουνιτικών δράσεων των Παπικών στην Ελλάδα;
Με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι η αλλοίωση του ορθοδόξου φρονήματος των θεολόγων των σχολείων επιτελείται μέσα στις Θεολογικές Σχολές! Καλούμε όλους τους εν δυνάμει συναδέλφους φοιτητές Θεολογίας να μελετούν μόνοι τους τους αγίους Πατέρες, να αντιδρούν στις οικουμενιστικές δράσεις των καθηγητών τους και να αρνούνται την υποταγή τους στο οικουμενιστικό και φιλοπαπικό κλίμα που κάποιοι καθηγητάδες καλλιεργούν εντός των Θεολογικών σχολών.
Τόση δε είναι η χαρά των Παπικών της Ελλάδος που υπάρχουν τέτοιοι φιλοπαπικοί καθηγητές στις ελληνικές Θεολογικές Σχολές ώστε η ιστοσελίδα της ίδιας της Παπικής Εκκλησίας της Ελλάδος να αφιερώνει ολόκληρο άρθρο στην επίσκεψη των φοιτητών με τη συνοδεία του κ. Βασιλειάδη στο Βικαριάτο της Θεσσαλονίκης. Διαβάστε τι γράφουν οι Παπικοί στην ιστοσελίδα τους:

Επίσκεψη των Φοιτητών της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. στο Αποστολικό Βικαριάτο...
Ὀπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, ένα τμήμα φοιτητών της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, συνοδευόμενοι από τον Καθηγητή Πέτρο Βασιλειάδη, γνωστό για την ευαισθησία του σε θέματα που σχετίζονται με τον οικουμενικό διάλογο, επισκέφθηκαν το Σεβασμιώτατο Ιωάννη Σπιτέρη στην αίθουσα του Αποστολικού Βικαριάτου Θεσσαλονίκης. Σκοπός των συναντήσεων αυτών είναι η ενημέρωση των φοιτητών γύρω από θέματα που σχετίζονται με την Καθολική Εκκλησία και τους θεσμούς της και ιδιαίτερα με την Καθολική Εκκλησία στη χώρα μας.
Ο Αρχιεπίσκοπος τους καλωσόρισε και τους ενημέρωσε σχετικά, κάνοντας μία αναδρομή στα θέματα που χαρακτηρίζουν την Καθολική Εκκλησία στη θεολογία, στην πνευματικότητα και στη θεσμική της οργάνωση. Αναφέρθηκε κυρίως στην σπουδαιότητα που έχουν για την καθολική Εκκλησία τα πορίσματα της Β’ Συνόδου του Βατικανού και στάθηκε για λίγο στις διαφορές των δύο αδελφών Εκκλησιών και στις προσπάθειες που γίνονται, μέσω του οικουμενικού διαλόγου, για τη γεφύρωσή τους. Αναφέρθηκε τέλος στην παρουσία και στις ιδιαιτερότητες της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα, υπογραμμίζοντας την πολυπληθή και ολοένα αυξανόμενη παρουσία ξένων και μεταναστών καθολικών, που ανεβάζουν το ποσοστό των Καθολικών στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, κατά 300 και πλέον τους εκατό.
Μετά την τοποθέτησή του και για μία ακόμα ώρα ακολούθησε συζήτηση, όπου είχε την ευκαιρία να απαντήσει σε δεκάδες ερωτήσεις και άλλες απορίες. Κάποιες από αυτές είχαν πράγματι καίρια σημασία, κάποιες άλλες όμως αποδείκνυαν την άγνοια και την προκατάληψη που ακόμα υπάρχει γύρω από ζητήματα που σχετίζονται με την Καθολική Εκκλησία και τη θεολογία της. Ακόμη μία φορά αποδείχθηκε ότι ο πραγματικός και ουσιαστικός διάλογος μεταξύ των δύο Εκκλησιών είναι η προσπάθεια για την αμοιβαία γνωριμία των δύο χριστιανικών παραδόσεων. Έτσι και μόνο έτσι θα καταρρεύσει η άγνοια, η προκατάληψη και η στείρα αντιπαράθεση.

8 σχόλια:

  1. Δηλαδή αν στα πλαίδια του μαθήματος στην Β΄ λυκείου τα παιδιά επισκεφθούν μία εβραϊκή συναγωγή και ενημερωθούν από τον ραββίνο, σημαίνει ότι ο διδάσκων θεολόγος έχει προδώσει την πίστη του??? μην τρελαθούμε... αν επιθυμείτε η θεολογική σχολή να μεταβληθεί σε σχολή εκκολαπτόμενων ορθόδοξων ταλιμπάν, λυπάμαι αλλά είστε εκτός πραγματικότητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά θα είναι να οδηγούμε τους μαθητές σε Ορθόδοξους ναούς και να εγκαταλείψουμε τις επισκέψεις σε συναγωγές και παπικά ιδρύματα.

    Αλλά μην προσπαθείτε να πείτε ότι δεν τρέχει τίποτε. Υπάρχουν δυστυχώς οικουμενιστές φιλοπαπικοί καθηγητές Θεολογίας όπως ο Πέτρος Βασιλειάδης και ο Μιλτιάδης Κωνσταντίνου. Η δράση τους είναι αντίθετη με την ορθόδοξη πατερική παράδοση, διδασκαλία και ζωή. Επειδή γνωρίζω εκ των έσω τα πράγματα γράφω ότι ήρθε ο καιρός που η δράση τέτοιων καθηγητών πρέπει τουλάχιστον να κρίνεται και να καταδικάζεται ορθοδόξως για να μην οδηγηθούμε σε αλλοίωση του φρονήματος των θεολόγων μας.
    Καλώς λοιπόν γράφτηκαν όσα διαβάσαμε στο άρθρο αυτό του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνώμη,μα έχουμε χάσει το μέτρο μου φαίνεται!Αγαπητέ φίλε ΑΝΩΝΥΜΕ 1:14,ποιος μίλησε για εκκολαπτόμενους ταλιμπάν;Μήπως έχετε παρεξηγήσει τα πράγματα;Είμαι Πολιτικός Μηχανικός αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι όταν κάποιος "περνάει" στην Θεολογική Σχολή θα διδαχΘεί κάτι άλλο από τον ΛΟΓΟ του ΘΕΟΥ και συγκεκριμένα τον Θεό της Ορθοδοξίας.Αν θέλετε να μάθετε για άλλες θρησκείες τότε να πάτε σε άλλη χώρα ή να αρκεστείτε στο εξειδικευμένο μάθημα που γίνεται στη σχολή για τις υπόλοιπες θρησκείες και όχι να τρέχουμε σε συναγωγές,ραββίνους ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.

    Ο αγαπητός φίλος είναι σαν μας λέει ότι είναι τόσο φιλελεύθερος που θα επέτρεπε στη γυναίκα του να είναι ελεύθερη να κάνει ό,τι θέλει στο βωμό του "δικαιώματος' να μάθει και παρά έξω τι συμβαίνει.Είμαι σίγουρος πως δεν θα επέτρεπε κάτι τέτοιο,και να μην ξεχνά ότι σχετιζόμενα με του Θεού Λόγου πράγματα,είναι πολύ σημαντικότερα και ιερότερα από το παράδειγμα που μόλις έδωσα.Γι'αυτό και δεν πρέπει να κρίνουμε επιλεκτικά και όπου μας συμφέρει......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατ' αρχάς φίλε μου, καλύτερα να ασχολείσαι με το αντικείμενο των σπουδών σου, γιατί κάπως έτσι το μάθημα των Θρησκευτικών πάει από το κακό στο χειρότερο, επειδη μιλούν γι' αυτό οι αρχιτέκτονες, οι φυσικοί, οι χημικοί, οι των καλλιτεχνικών κ.λ.π. άσε λοιπόην να εκφραζόμαστε εμείς που το διδάκσουμε και το ξέρουμε " από μέσα" , είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα ήθελαν να διορίζει τους καθηγητές της σχολής η εκκλησία αλλά΄δε θα τους γίνει το χατήρι. Τέλος, προς τον δημιουργό του blog έχω να πω ότι στην αρχή πίστευα ότι το blog αυτό θα ήταν επιτέλους μία καινούρια αρχή για το μάθημα, για τους θεολόγους, για την εκπαίδευση και δεν θα κατέληγε να απηχεί στενά την άποψη συντηρητηικών κύκλων (ίσως και παρεκκλησιαστικών μερικές φορές??). Λυπάμαι ειλικρινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαστε Ορθόδοξοι . Αυτό σημαίνει ότι κατέχουμε το ορθό δόγμα . Ασφαλώς και πρέπει να ενημερωνόμαστε για τους υπόλοιπους . Όχι όμως με το να τους επισκεπτόμαστε επίσημα . Μας έχουν ήδη ενημερώσει εδώ και αιώνες οι Πατέρες της Εκκλησίας μας .Αν τους μελετήσουμε , θα ενημερωθούμε . Οι πολιτικάντικες τακτικές των τελευταίων χρόνων και το χάιδεμα των αυτιών των αιρετικών δεν αρμόζουν στους απόγονους των ηρώων μας , των Αγίων μας . Κάποτε πρέπει να έχουμε το θάρρος της γνώμης μας και να πούμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη . Δεν υποχρεώνεται κανείς να είναι Ορθόδοξος . Αλλά όποιος θέλει να είναι, δεν επιτρέπεται να παραστρατεί . Βέβαια όστις θέλει΄... είπε και ο Κύριος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακριβώς αυτό είναι το θέμα αγαπητέ Μάριε. Γιατί θεωρούμε δεδομένους τους μαθητές? αν ήσουν σε κατηχητικό σχολείο, ξέρεις ότι είναι επιλογή κάποιου να βρίσκεται εκεί αλλά στο σχολείο αυτό δεν είναι δεδομένο. αν λοιπόν στην αίθουσα κάνεις "σκληρή κατήχηση" το έχεις χάσει το παιχνίδι. Αυτό είναι κάτι που δεν το καταλαβαίνει ο κάθε ένας που μιλά για το θέμα λες και βρίσκεται στο κατηχητικό και μιλάει με τον κατηχητή του χωρίς να έχει μπει στην τάξη ποτέ. Τέλος υπάρχει καταιγισμός ερωτήσεων ειδικά στο λύκειο για τις άλλες θρησκείες. Τι πρέπει να πεις? συγνώμη παιδιά εμείς είμαστε ορθόδοξοι και δε μας αφορά το θέμα? καλύτερα να τους μιλήσεις εσύ γιατί οι άλλες πηγές στις οποίες θα ανατρέξουν για πληροφόρηση θα είναι υποπτες. Τελικά το όλο ζήτημα του μαθήματος είναι μία επιλογή: πληροφόρηση-συζήτηση ή κατήχηση?? φοβάμαι ότι αν η απάντηση είναι η δεύτερη το μέλλον για το μάθημα είναι δυσάρεστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με την πολλή ανωνυμία θα μπερδευτούμε στις απαντήσεις μας.Τέλοσπάντων,είμαι ο Πολιτικός Μηχανικός και θέλω να απαντήσω στο φίλο που διαφωνεί μαζί μου και να του πω ότι απλά διατύπωσα την άποψή μου και τίποτε άλλο.Ούτε πιστεύω ότι το όλο πρόβλημα με το ΜτΘ το δημιουργούμε εμείς οι μη-Θεολόγοι επειδή απλά λέμε μια άποψη.Σαφώς και είστε γνώστες των προβλημάτων καλύτερα από εμάς.

    Επειδή πιστεύω ότι είσαι ο ίδιος ΑΝΩΝΥΜΟΣ 3:09 που συμφωνείς με τον Μάριο,επίτρεψέ μου να κάνω και εγώ ένα σχόλιο στα λεγόμενά σου.Έχεις απόλυτο δίκιο στο ότι οι μαθητές στο σχολείο δεν είναι δεδομένοι όπως είναι αντίστοιχα στα κατηχητικά.Πιστεύω όμως ότι έτσι ήτανε και παλιότερα,αλλά το ΜτΘ γινότανε κανονικά χωρίς προβλήματα.Οι αναζητήσεις των μαθητών με άλλες θρησκείες υπήρχανε και παλιότερα,αλλά σαφώς τώρα ΠΡΕΠΕΙ (εσύ ξέρεις καλύτερα) είναι περισσότερες.Να μου επιτρέψεις όμως ευγενικά να σου πω ότι,είναι στο χέρι σου να κάνεις τα παιδιά να αγαπήσουν το μάθημα (έστω τους λίγους) με την ΑΡΤΙΑ επιστημονική σου κατάρτιση και αγάπη στα παιδιά,χωρίς να παραγνωρίζω τα γνωστά προβλήματα του εκπαιδευτικού κλάδου (εξευτελιστικοί μισθοί για την αξία της δουλειάς σας) που δεν σας βοηθούν να διδάσκετε με το ίδιο μεράκι με αυτό που εσείς θα θέλατε.

    ΥΓ1:Στη συγκεκριμένη ερώτηση που σου θέτουν τα παιδιά δεν μπορείς να τους απαντάς ότι θα τα διδαχτείτε σε άλλη τάξη όπου γίνεται αναφορά στις άλλες θρησκείες;

    ΥΓ2:Και να γνωρίζεις ότι τα ελληνόπουλα του εξωτερικού που διδάσκονται Θρησκευτικά σε ελληνικά σχολεία,είναι πολλοί καλύτεροι δέκτες αυτών που διδάσκονται σε σύγκριση μην τα γηγενή παιδιά.Αυτό θα πρέπει να μας προβληματίσει σαν κοινωνία.Αλλού είναι το πρόβλημα και όχι στον τρόπο διδαχής του ΜτΘ.Στα λέω κατόπιν κουβέντας με Θεολόγο που διδάσκει σε άλλη χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όντως με την πολλή ανωνυμία μπερδευόμαστε . Πάντως εγώ συμφωνώ και με το blog και με τον πολιτικό μηχανικό . Άρα ο ανώνυμος που "συμφωνεί" μαζί μου δεν είναι ο ίδιος μάλλον που διαφωνεί με τον πολιτικό μηχανικό .
    Η δική μου γνώμη είναι ότι σαφώς και το μάθημα στο κατηχητικό γίνεται διαφορετικά από το σχολείο , αλλά και στο σχολείο ο προσανατολισμός μας πρέπει να είναι η κατήχηση στα δόγματα της πίστεώς μας . Εμείς πάντοτε είμαστε οι σποριάδες . Άλλοι θα θερίσουν . Εμείς όμως θα θέλαμε πιστεύω ο καρπός να είναι καλός .

    ΑπάντησηΔιαγραφή