ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΟΓΚΑ; ΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!
Όταν γινόταν η πολιορκία του Μεσολογγίου και επρόκειτο να επακολουθήσει η ηρωϊκή Έξοδος, σκέφτηκαν οι «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι», πάνω στην απόγνωσή τους, στις οριακές εκείνες στιγμές που περνούσαν – κι είχαν τόσα τραβήξει οι άνθρωποι - να κάνουν κάτι φρικτό. Σκέφτηκαν να σκοτώσουν τα γυναικόπαιδα και μάλιστα τα μικρά παιδιά, για να μη τους ενοχλήσουν στην κρίσιμη εκείνη ώρα της εξόδου. Επειδή όμως αυτό ήταν για κάθε φυσικό πατέρα αδύνατο, αποφάσισαν ο ένας να φονεύσει την οικογένεια του άλλου. Το τραγικό αυτό σχέδιο αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή από την επέμβαση του Επισκόπου Ρωγών Ιωσήφ, του εγκλείστου εκείνου και πολιορκουμένου αγίου Ιεράρχη. Είτε το έμαθε από ακριτομύθιες και διαρροές είτε ζήτησαν τη γνώμη και συμβουλή του, ο χριστιανός εκείνος ιερωμένος έσωσε τους αδελφούς του από ένα αποτρόπαιο έγκλημα και μια μεγάλη και ασήκωτη ενοχή.
Δεν είναι άσχετο το παραπάνω ιστορικό γεγονός με τις μέρες που περνάμε. Εκτός από την γενική βοήθεια που πρόσφερε η Εκκλησία στον αγώνα του ΄21, κι αυτή την αλήθεια δεν πρέπει να την ξεχνάμε ποτέ, αλλά πρέπει να συμβαδίζει καθημερινά με τους βηματισμούς του εθνικού μας βίου, σήμερα όσο ποτέ άλλοτε, επειδή διερχόμαστε και υφιστάμεθα μια νέα πολιορκία, γιατί όχι και αιχμαλωσία, πνευματικού χαρακτήρα, από ιδέες, απειλές, νοοτροπίες, πιέσεις και εξαρτήσεις, συχνά δε φτάνουμε σε αδιέξοδα, χωρίς τη δυνατότητα μιας ορθόδοξης και ελληνοπρεπούς εξόδου, γιατί δεν ρωτάμε την Εκκλησία, γιατί δεν αφουγκραζόμαστε τη φωνή της ορθόδοξης θεολογίας και γιατί δεν στοιχούμε και δεν εμπνεόμαστε από το λόγο του Θεού;
Γίνονται δυστυχώς λάθη πάνω σε λάθη, αλλεπάλληλα λάθη, στους διαφόρους τομείς του εθνικού και κοινωνικού μας βίου με ολέθριες συνέπειες λόγω της αποστασιοποίησής μας από την ελληνορθόδοξη παράδοση. Οι θλιβεροί ιθύνοντες δε ρωτάνε και δε λαμβάνουν υπόψη την Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά και οι πνευματικοί ταγοί δε σπεύδουν με τον ίδιο ζήλο, όπως παλιότερα, να πούνε την αλήθεια στο λαό και να φωτίσουν τα γεγονότα με το φως της Ορθόδοξης Πίστης.
Ας μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα για την Παιδεία. Πρίν από λίγο καιρό διώξαν τους πνευματικούς από τα σχολεία, μείωσαν τους εκκλησιασμούς, απαγόρευσαν τα θρησκευτικά περιοδικά, εφάρμοσαν την απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών, τόλμησαν να αλλάξουν την ιστορία μας, θέλουν να επιβάλουν τη γενετήσια αγωγή, θέλουν να μεταβάλουν τα θρησκευτικά σε θρησκειολογία, κατάργησαν σε μια νύχτα μέσα την ελληνική γλώσσα, τη συμβατή με την εκκλησιαστική, (έχει νόημα αυτό), και γενικά προσπαθούν συνειδητά ή επιπόλαια φερόμενοι να γκρεμίσουν τα θεμέλια της Πίστεως. Αυτό ακριβώς θέλουν. Είτε το θέλουν αυτοπροσώπως και αυτοπροαιρέτως είτε εκτελούν πειθήνια εντολές της Νέας Εποχής. Δε θέλουν με τίποτε να ασκεί την παραμικρή επίδραση στα παιδιά η Εκκλησία. Θέλουν μια παιδεία άθρησκη, άχρωμη, άοσμη, άγευστη, χωρίς ελληνορθόδοξη ταυτότητα.....
Από την άλλη μεριά ενώ μιλάνε για ανεξιθρησκεία και έβγαλαν τους ιερείς από τα σχολεία, παραταύτα ανέχονται τους χοτζάδες και τους ιεροδιδασκάλους στη Θράκη! Δε θέλουν να φαίνεται πουθενά τι πιστεύει ο καθένας μαθητής, και πολίτης, μπαίνουν όμως στις ανώτατες σχολές οι μουσουλμάνοι με μειωμένο ποσοστό μορίων, λόγω θρησκεύματος, το οποίο οπωσδήποτε αναγράφεται στα χαρτιά τους! Κι αυτά ισχύουν για Έλληνες πολίτες που βάσει του Συντάγματος «είναι όλοι ίσοι απέναντι του Νόμου»!
Συγχρόνως ακούγονται συχνά κάποιες βέβηλες φωνές για τη σημαία, για την πρωϊνή προσευχή στα σχολεία, για τις παρελάσεις κλπ. Τώρα θέλουν να βάλουν τη Γιόγκα και το Διαλογισμό στα σχολεία, αρχικά για τους Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δήθεν ως ασκήσεις του σώματος, αναπνευστικών κινήσεων και χαλάρωσης (Ο. Τ., 26-06-09, σελ. 2)
Καλά οι άνθρωποι του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του Υπουργείου Παιδείας δε ρώτησαν την Εκκλησία και την Ορθόδοξη Θεολογία τι είναι η Γιόγκα, μπορεί δηλ. να έχουν και άγνοια, λίγο απίθανο βέβαια, δεν πρέπει όμως όλοι οι Εκκλησιαστικοί, αλλά και οι χριστιανοί, δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί, να αντιδράσουν και να διαμαρτυρηθούν;
Δεν πρέπει η επίσημη Εκκλησία να διακηρύξει σε όλους τους τόνους ότι η Γιόγκα είναι μέρος της Ινδουστικής Θρησκείας και δεν είναι απλή γυμναστική. Είναι σα να κάνει κάποιος «μετάνοιες» και «σταυροκοπήματα» στον Χριστιανισμό. Είναι γυμναστική οι «μετάνοιες»; Όχι βεβαίως, μέρος της προσευχής είναι. Άλλο τόσο είναι γυμναστική και η Γιόγκα. Δεν είναι προσευχή το «Πάτερ ημών»; Σαφέστατα ναί. Αί, λοιπόν, και ο διαλογισμός είναι τεχνική του νού αναπόσπαστη από το σκοπό του Ινδουϊσμού για ένωση με το Απόλυτο του ινδουϊστικού πανθέου. «Οι περισσότεροι άνθρωποι που αρχίζουν με τις ασκήσεις Γιόγκα, είτε θεληματικά είτε αθέλητα, οικειοποιούνται τις ινδουϊστικές αντιλήψεις» (Γκουρού Mahara, στον Ο. Τ., 26-06-09, σελ.2)
Συνεπώς η Νέα Εποχή καλά κρατεί. Εμείς όμως τι κάνουμε; Αφήσαμε και πέρασαν οι εβραϊκές ταυτότητες της Ν. Εποχής χωρίς το θρήσκευμά μας. Επιτρέψαμε όλες τις φρικτές αλλαγές στην παιδεία μας. Δεχτήκαμε αβασάνιστα την Κάρτα Κοινωνικής Ασφάλισης με τον ΑΜΚΑ, το προστάδιο του σφραγίσματος. Τώρα τι θα κάνουμε; Θα αφήσουμε στην ψυχή του σχολείου, που είναι ο δάσκαλος και ο καθηγητής, να εισβάλει η θρησκεία του ινδουϊσμού; Δεν πρέπει να μιλήσουμε;
Εξάλλου είναι πολύ αισχρό και βέβηλο αυτό το στοιχείο του καταναγκασμού που υπάρχει. «Ολοι θα εφαρμόσουν όλα τα προγράμματα», όπως ακριβώς και με τον ΑΜΚΑ. Στέλνουν τις κάρτες χωρίς να ρωτήσουν....
Όχι, λοιπόν, εμείς δεν το δεχόμαστε αυτό. Θα γίνουμε «αντιρρησίες συνειδήσεως» και υποχρεούται το κράτος, όπως κάνει και με τους Χιλιαστές, να μας απασχολήσει ως εκπαιδευτικούς εναλλακτικά, αλλού, σε άλλη υπηρεσία.
Για να μη νομίσει κανένας ότι υπερβάλλουμε με την Γιόγκα και το διαλογισμό, παραθέτουμε τα απαραίτητα στοιχεία για ενημέρωση των Ορθοδόξων και «καταισχύνην των κακοδόξων».
«Η λέξη «γιόγκα» (yoga) είναι μία από τις πιο πολυσήμαντες μέσα στο ινδικό λεξιλόγιο. Ετυμολογικά σημαίνει «ζεύξη», «ένωση», «σύνδεση», «άσκηση». Την χρησιμοποιούν ευρύτατα οι Ινδοί για να προσδιορίσουν το μυστικό δεσμό του ανθρώπου με την υπερβατική πραγματικότητα. Αλλά και για να καθορίσουν τον τρόπο, το δρόμο και τις μεθόδους που οδηγούν στην «ένωση» αυτή, στην «απελευθέρωση» της ανθρώπινης υπάρξεως από τα πολύμορφα δεσμά και τις ψευδαισθήσεις του παρόντος κόσμου.
Η κλασική Γιόγκα, ως Σχολή, αναγνωρίζει μεν έναν αιώνιο Θεό, τον Ισβάρα (Κύριο), δεν παραδέχεται όμως ότι αυτός επεμβαίνει στα ανθρώπινα. Οι αντιλήψεις για έναν τέτοιο Θεό δεν θα μπορούσαν βέβαια με κανένα τρόπο να ταυτιστούν με τη χριστιανική θεολογική διδασκαλία.
Αυτά που προηγούνται στις ασκήσεις γιόγκα όπως κι αυτά που έπονται - τα όποια κατά κανόνα οι πολλοί αγνοούν , σχετίζονται στενά με συστήματα «διαλογισμού» και εμπειριών, που βρίσκονται φορτισμένα με ινδουϊστικές φιλοσοφικο-θρησκευτικές θεωρίες και αξιώματα, κυρίως με τη διδασκαλία περί μετενσαρκώσεως.
Πρόκειται, τελικά, για μια τεχνική που αποσκοπεί στη σύνδεση με το Απόλυτο. Γι αυτήν όμως - όπως θα δούμε στο επόμενο σημείωμα , δεν έχουν κανένα νόημα οι κεντρικές χριστιανικές αλήθειες περί Χριστού-Σωτήρος, χάριτος, ανιδιοτελούς αγάπης, Σταυρού-Αναστάσεως.
Υπάρχουν ποικίλες κατευθύνσεις, κλάδοι, αποχρώσεις και εφαρμογές της γιόγκα. Οι διάφορες σχολές δεν παρουσιάζουν τα πράγματα όλες με τον ίδιο τρόπο. Στην Ευρώπη μάλιστα και την Αμερική δρουν και προπαγανδίζουν τη γιόγκα αναρίθμητες ομάδες, με ιδιορρυθμίες και ιδιοκατασκευάσματα, τα όποια αποδοκιμάζουν οι γκουρού της Ινδίας. Όλα πάντως αυτά τα συστήματα στοχασμού, ασκήσεως και πνευματικής εμπειρίας κινούνται κατά κανόνα μέσα στις κατηγορίες σκέψεως και τις θρησκευτικές προϋποθέσεις του Ινδουισμού, οι όποιες είναι ριζικά διαφορετικές από την διδασκαλία του χριστιανικού Ευαγγελίου, πάνω σε θεμελιώδη θέματα, όπως είναι τα περί Θεού, κόσμου, ανθρώπου, εσχάτων, σωτηρίας κ.ά. Κυρίως δε οδηγούν σε μια φοβερή και επικίνδυνη σύγχυση και σε συγκρητισμό, που αρνείται την ουσία του χριστιανικού μηνύματος.
Μερικοί δυτικοί διανοούμενοι αντιμετώπισαν το ενδεχόμενο να απομονωθούν ορισμένοι κανόνες της γιόγκα, για να χρησιμοποιηθούν μέσα σέ ένα χριστιανικό πλαίσιο. Η προσπάθεια, εν τούτοις, να αποσπασθούν οι ασκήσεις αυτές από τις ινδουϊστικές θεωρίες, με τις οποίες βρίσκονται σε σύζευξη, μοιάζει με απόπειρα διαχωρισμού του μυϊκού συστήματος του ανθρώπου από το νευρικό. Για να πραγματοποιηθεί η ανεξαρτητοποίηση τους από την έντονη ινδουϊστική ατμόσφαιρα και το ινδουϊστικό τους ήθος προϋποτίθεται μία νέα, πρωτότυπη δημιουργία.
Σε μια τέτοια περίπτωση, η χριστιανική εφαρμογή της γιόγκα θα σήμαινε ένα είδος ασκήσεως που θα διευκόλυνε τον άνθρωπο να οδηγηθεί σε μια βαθιά σιωπή• όχι μόνο από εξωτερικούς θορύβους, αλλά κυρίως από τους εσωτερικούς κραδασμούς που προκαλούν οι επιθυμίες, οι ανησυχίες, οι φαντασίες. Μια σιωπή μέσα στην οποία το ανθρώπινο πνεύμα θα ήταν δυνατό, βιώνοντας την ταπείνωση, να ακούσει ευκρινέστερα τα μηνύματα του Αγίου Πνεύματος. Αλλα γι αυτό, τελικά, δεν χρειάζεται να αναζητηθούν μέθοδοι που έχουν χρησιμοποιηθεί με αποτέλεσμα να οδηγήσουν ακριβώς στο αντίθετο: σε μια απόλυτη δηλαδή αυτονομία του ανθρωπίνου πνεύματος και σε μια απίθανη σύγχυση. Η πνευματική ζωή και τελείωση, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη, είναι δώρο της χάριτος του Θεού και όχι επίτευγμα μιας αυτόνομης ανθρωποκεντρικής τεχνικής. Αλλωστε, για μας τους Ορθοδόξους υπάρχει ολόκληρη η ησυχαστική εμπειρία της χριστιανικής Ανατολής, η οποία από προϋποθέσεις καθαρά χριστιανικές οδηγήθηκε στην «εν Χριστώ» αγιοπνευματική ζωή, γαλήνη, εν αγάπη «ησυχία».
(+ Επίσκοπος Αναστάσιος Γιαννουλάτος, Αρχιεπίσκοπος Τιράνων και πάσης Αλβανίας, Καθηγητής Θρησκειολογίας στη Θεολογική Σχολή Αθηνών, στο Περιοδικό ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ της Αποστολικής Διακονίας)
Δεν είναι άσχετο το παραπάνω ιστορικό γεγονός με τις μέρες που περνάμε. Εκτός από την γενική βοήθεια που πρόσφερε η Εκκλησία στον αγώνα του ΄21, κι αυτή την αλήθεια δεν πρέπει να την ξεχνάμε ποτέ, αλλά πρέπει να συμβαδίζει καθημερινά με τους βηματισμούς του εθνικού μας βίου, σήμερα όσο ποτέ άλλοτε, επειδή διερχόμαστε και υφιστάμεθα μια νέα πολιορκία, γιατί όχι και αιχμαλωσία, πνευματικού χαρακτήρα, από ιδέες, απειλές, νοοτροπίες, πιέσεις και εξαρτήσεις, συχνά δε φτάνουμε σε αδιέξοδα, χωρίς τη δυνατότητα μιας ορθόδοξης και ελληνοπρεπούς εξόδου, γιατί δεν ρωτάμε την Εκκλησία, γιατί δεν αφουγκραζόμαστε τη φωνή της ορθόδοξης θεολογίας και γιατί δεν στοιχούμε και δεν εμπνεόμαστε από το λόγο του Θεού;
Γίνονται δυστυχώς λάθη πάνω σε λάθη, αλλεπάλληλα λάθη, στους διαφόρους τομείς του εθνικού και κοινωνικού μας βίου με ολέθριες συνέπειες λόγω της αποστασιοποίησής μας από την ελληνορθόδοξη παράδοση. Οι θλιβεροί ιθύνοντες δε ρωτάνε και δε λαμβάνουν υπόψη την Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά και οι πνευματικοί ταγοί δε σπεύδουν με τον ίδιο ζήλο, όπως παλιότερα, να πούνε την αλήθεια στο λαό και να φωτίσουν τα γεγονότα με το φως της Ορθόδοξης Πίστης.
Ας μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα για την Παιδεία. Πρίν από λίγο καιρό διώξαν τους πνευματικούς από τα σχολεία, μείωσαν τους εκκλησιασμούς, απαγόρευσαν τα θρησκευτικά περιοδικά, εφάρμοσαν την απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών, τόλμησαν να αλλάξουν την ιστορία μας, θέλουν να επιβάλουν τη γενετήσια αγωγή, θέλουν να μεταβάλουν τα θρησκευτικά σε θρησκειολογία, κατάργησαν σε μια νύχτα μέσα την ελληνική γλώσσα, τη συμβατή με την εκκλησιαστική, (έχει νόημα αυτό), και γενικά προσπαθούν συνειδητά ή επιπόλαια φερόμενοι να γκρεμίσουν τα θεμέλια της Πίστεως. Αυτό ακριβώς θέλουν. Είτε το θέλουν αυτοπροσώπως και αυτοπροαιρέτως είτε εκτελούν πειθήνια εντολές της Νέας Εποχής. Δε θέλουν με τίποτε να ασκεί την παραμικρή επίδραση στα παιδιά η Εκκλησία. Θέλουν μια παιδεία άθρησκη, άχρωμη, άοσμη, άγευστη, χωρίς ελληνορθόδοξη ταυτότητα.....
Από την άλλη μεριά ενώ μιλάνε για ανεξιθρησκεία και έβγαλαν τους ιερείς από τα σχολεία, παραταύτα ανέχονται τους χοτζάδες και τους ιεροδιδασκάλους στη Θράκη! Δε θέλουν να φαίνεται πουθενά τι πιστεύει ο καθένας μαθητής, και πολίτης, μπαίνουν όμως στις ανώτατες σχολές οι μουσουλμάνοι με μειωμένο ποσοστό μορίων, λόγω θρησκεύματος, το οποίο οπωσδήποτε αναγράφεται στα χαρτιά τους! Κι αυτά ισχύουν για Έλληνες πολίτες που βάσει του Συντάγματος «είναι όλοι ίσοι απέναντι του Νόμου»!
Συγχρόνως ακούγονται συχνά κάποιες βέβηλες φωνές για τη σημαία, για την πρωϊνή προσευχή στα σχολεία, για τις παρελάσεις κλπ. Τώρα θέλουν να βάλουν τη Γιόγκα και το Διαλογισμό στα σχολεία, αρχικά για τους Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δήθεν ως ασκήσεις του σώματος, αναπνευστικών κινήσεων και χαλάρωσης (Ο. Τ., 26-06-09, σελ. 2)
Καλά οι άνθρωποι του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του Υπουργείου Παιδείας δε ρώτησαν την Εκκλησία και την Ορθόδοξη Θεολογία τι είναι η Γιόγκα, μπορεί δηλ. να έχουν και άγνοια, λίγο απίθανο βέβαια, δεν πρέπει όμως όλοι οι Εκκλησιαστικοί, αλλά και οι χριστιανοί, δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί, να αντιδράσουν και να διαμαρτυρηθούν;
Δεν πρέπει η επίσημη Εκκλησία να διακηρύξει σε όλους τους τόνους ότι η Γιόγκα είναι μέρος της Ινδουστικής Θρησκείας και δεν είναι απλή γυμναστική. Είναι σα να κάνει κάποιος «μετάνοιες» και «σταυροκοπήματα» στον Χριστιανισμό. Είναι γυμναστική οι «μετάνοιες»; Όχι βεβαίως, μέρος της προσευχής είναι. Άλλο τόσο είναι γυμναστική και η Γιόγκα. Δεν είναι προσευχή το «Πάτερ ημών»; Σαφέστατα ναί. Αί, λοιπόν, και ο διαλογισμός είναι τεχνική του νού αναπόσπαστη από το σκοπό του Ινδουϊσμού για ένωση με το Απόλυτο του ινδουϊστικού πανθέου. «Οι περισσότεροι άνθρωποι που αρχίζουν με τις ασκήσεις Γιόγκα, είτε θεληματικά είτε αθέλητα, οικειοποιούνται τις ινδουϊστικές αντιλήψεις» (Γκουρού Mahara, στον Ο. Τ., 26-06-09, σελ.2)
Συνεπώς η Νέα Εποχή καλά κρατεί. Εμείς όμως τι κάνουμε; Αφήσαμε και πέρασαν οι εβραϊκές ταυτότητες της Ν. Εποχής χωρίς το θρήσκευμά μας. Επιτρέψαμε όλες τις φρικτές αλλαγές στην παιδεία μας. Δεχτήκαμε αβασάνιστα την Κάρτα Κοινωνικής Ασφάλισης με τον ΑΜΚΑ, το προστάδιο του σφραγίσματος. Τώρα τι θα κάνουμε; Θα αφήσουμε στην ψυχή του σχολείου, που είναι ο δάσκαλος και ο καθηγητής, να εισβάλει η θρησκεία του ινδουϊσμού; Δεν πρέπει να μιλήσουμε;
Εξάλλου είναι πολύ αισχρό και βέβηλο αυτό το στοιχείο του καταναγκασμού που υπάρχει. «Ολοι θα εφαρμόσουν όλα τα προγράμματα», όπως ακριβώς και με τον ΑΜΚΑ. Στέλνουν τις κάρτες χωρίς να ρωτήσουν....
Όχι, λοιπόν, εμείς δεν το δεχόμαστε αυτό. Θα γίνουμε «αντιρρησίες συνειδήσεως» και υποχρεούται το κράτος, όπως κάνει και με τους Χιλιαστές, να μας απασχολήσει ως εκπαιδευτικούς εναλλακτικά, αλλού, σε άλλη υπηρεσία.
Για να μη νομίσει κανένας ότι υπερβάλλουμε με την Γιόγκα και το διαλογισμό, παραθέτουμε τα απαραίτητα στοιχεία για ενημέρωση των Ορθοδόξων και «καταισχύνην των κακοδόξων».
«Η λέξη «γιόγκα» (yoga) είναι μία από τις πιο πολυσήμαντες μέσα στο ινδικό λεξιλόγιο. Ετυμολογικά σημαίνει «ζεύξη», «ένωση», «σύνδεση», «άσκηση». Την χρησιμοποιούν ευρύτατα οι Ινδοί για να προσδιορίσουν το μυστικό δεσμό του ανθρώπου με την υπερβατική πραγματικότητα. Αλλά και για να καθορίσουν τον τρόπο, το δρόμο και τις μεθόδους που οδηγούν στην «ένωση» αυτή, στην «απελευθέρωση» της ανθρώπινης υπάρξεως από τα πολύμορφα δεσμά και τις ψευδαισθήσεις του παρόντος κόσμου.
Η κλασική Γιόγκα, ως Σχολή, αναγνωρίζει μεν έναν αιώνιο Θεό, τον Ισβάρα (Κύριο), δεν παραδέχεται όμως ότι αυτός επεμβαίνει στα ανθρώπινα. Οι αντιλήψεις για έναν τέτοιο Θεό δεν θα μπορούσαν βέβαια με κανένα τρόπο να ταυτιστούν με τη χριστιανική θεολογική διδασκαλία.
Αυτά που προηγούνται στις ασκήσεις γιόγκα όπως κι αυτά που έπονται - τα όποια κατά κανόνα οι πολλοί αγνοούν , σχετίζονται στενά με συστήματα «διαλογισμού» και εμπειριών, που βρίσκονται φορτισμένα με ινδουϊστικές φιλοσοφικο-θρησκευτικές θεωρίες και αξιώματα, κυρίως με τη διδασκαλία περί μετενσαρκώσεως.
Πρόκειται, τελικά, για μια τεχνική που αποσκοπεί στη σύνδεση με το Απόλυτο. Γι αυτήν όμως - όπως θα δούμε στο επόμενο σημείωμα , δεν έχουν κανένα νόημα οι κεντρικές χριστιανικές αλήθειες περί Χριστού-Σωτήρος, χάριτος, ανιδιοτελούς αγάπης, Σταυρού-Αναστάσεως.
Υπάρχουν ποικίλες κατευθύνσεις, κλάδοι, αποχρώσεις και εφαρμογές της γιόγκα. Οι διάφορες σχολές δεν παρουσιάζουν τα πράγματα όλες με τον ίδιο τρόπο. Στην Ευρώπη μάλιστα και την Αμερική δρουν και προπαγανδίζουν τη γιόγκα αναρίθμητες ομάδες, με ιδιορρυθμίες και ιδιοκατασκευάσματα, τα όποια αποδοκιμάζουν οι γκουρού της Ινδίας. Όλα πάντως αυτά τα συστήματα στοχασμού, ασκήσεως και πνευματικής εμπειρίας κινούνται κατά κανόνα μέσα στις κατηγορίες σκέψεως και τις θρησκευτικές προϋποθέσεις του Ινδουισμού, οι όποιες είναι ριζικά διαφορετικές από την διδασκαλία του χριστιανικού Ευαγγελίου, πάνω σε θεμελιώδη θέματα, όπως είναι τα περί Θεού, κόσμου, ανθρώπου, εσχάτων, σωτηρίας κ.ά. Κυρίως δε οδηγούν σε μια φοβερή και επικίνδυνη σύγχυση και σε συγκρητισμό, που αρνείται την ουσία του χριστιανικού μηνύματος.
Μερικοί δυτικοί διανοούμενοι αντιμετώπισαν το ενδεχόμενο να απομονωθούν ορισμένοι κανόνες της γιόγκα, για να χρησιμοποιηθούν μέσα σέ ένα χριστιανικό πλαίσιο. Η προσπάθεια, εν τούτοις, να αποσπασθούν οι ασκήσεις αυτές από τις ινδουϊστικές θεωρίες, με τις οποίες βρίσκονται σε σύζευξη, μοιάζει με απόπειρα διαχωρισμού του μυϊκού συστήματος του ανθρώπου από το νευρικό. Για να πραγματοποιηθεί η ανεξαρτητοποίηση τους από την έντονη ινδουϊστική ατμόσφαιρα και το ινδουϊστικό τους ήθος προϋποτίθεται μία νέα, πρωτότυπη δημιουργία.
Σε μια τέτοια περίπτωση, η χριστιανική εφαρμογή της γιόγκα θα σήμαινε ένα είδος ασκήσεως που θα διευκόλυνε τον άνθρωπο να οδηγηθεί σε μια βαθιά σιωπή• όχι μόνο από εξωτερικούς θορύβους, αλλά κυρίως από τους εσωτερικούς κραδασμούς που προκαλούν οι επιθυμίες, οι ανησυχίες, οι φαντασίες. Μια σιωπή μέσα στην οποία το ανθρώπινο πνεύμα θα ήταν δυνατό, βιώνοντας την ταπείνωση, να ακούσει ευκρινέστερα τα μηνύματα του Αγίου Πνεύματος. Αλλα γι αυτό, τελικά, δεν χρειάζεται να αναζητηθούν μέθοδοι που έχουν χρησιμοποιηθεί με αποτέλεσμα να οδηγήσουν ακριβώς στο αντίθετο: σε μια απόλυτη δηλαδή αυτονομία του ανθρωπίνου πνεύματος και σε μια απίθανη σύγχυση. Η πνευματική ζωή και τελείωση, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη, είναι δώρο της χάριτος του Θεού και όχι επίτευγμα μιας αυτόνομης ανθρωποκεντρικής τεχνικής. Αλλωστε, για μας τους Ορθοδόξους υπάρχει ολόκληρη η ησυχαστική εμπειρία της χριστιανικής Ανατολής, η οποία από προϋποθέσεις καθαρά χριστιανικές οδηγήθηκε στην «εν Χριστώ» αγιοπνευματική ζωή, γαλήνη, εν αγάπη «ησυχία».
(+ Επίσκοπος Αναστάσιος Γιαννουλάτος, Αρχιεπίσκοπος Τιράνων και πάσης Αλβανίας, Καθηγητής Θρησκειολογίας στη Θεολογική Σχολή Αθηνών, στο Περιοδικό ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ της Αποστολικής Διακονίας)
ΑΣΥΜΒΑΤΗ Η ΓΙΟΓΚΑ ΚΑΙ Ο ΓΚΟΥΡΟΥΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήH μαγεία είναι απάτη ή δαιμονική ενέργεια ή συνδυασμός απάτης και δαιμονικής ενέργειας. Επειδή ο Σατανάς δεν έχει καμία εξουσία στους βαπτισμένους Χριστιανούς, επιδιώκεται στα διάφορα «σεμινάρια πνευματικής εξέλιξης» η απομάκρυνση της Θείας Χάρης με το να διαπράξουν οι άνθρωποι μεγάλες αμαρτίες. Στα σεμινάρια Mind Control (Χοσέ Σίλβα) επικαλούνται τον Κρίσνα (απαγορευμένη πρακτική επίκλησης πνευμάτων), στα σεμινάρια Success Dynamics (Αντώνης Καλογήρου) προβαίνουν σε πυροβασία (απαγορευμένη πρακτική/ Δευτερονόμιο ΙΗ’ 9-12). Με τέτοιους τρόπους ο άνθρωπος μένει αφύλακτος σε δαιμονική επίδραση η οποία μπορεί να τον πλανήσει με τη δήθεν αναδρομή προηγούμενων ζωών, με «εξωσωματικά» ταξίδια και τα λοιπά.
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ-ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΣΕΩΝ...
Κάθε ομάδα στάσεων ασκεί πίεση σε διαφορετικούς αδένες. Λόγου χάρη, η Σαρβαγκασάνα (η στάση ώμων) επιδρά στον θυρεοειδή και στις γονάδες, η Χαλασάνα (το άροτρο) στον θυρεοειδή, η Βιπαρέτα Καράνι (η ανάστροφη στάση) στις γονάδες, η Ματσιεστρασάνα (η συστροφή της σπονδυλικής στήλης) στα επινεφρίδια, η Τζανουρισασάνα (η στάση γονάτου- κεφαλής) στον αδένα του προστάτη, η Σιρχασάνα (η στάση κεφαλής) στην υπόφυση που ρυθμίζει τις εκκρίσεις όλων των άλλων αδένων!! Το αίσθημα ευεξίας που παρατηρείται στους αρχάριους καθώς και η υπερκινητικότητα είναι συνέπειες της ορμονικής υπερέκκρισης.
ΤΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΓΚΟΥΡΟΥ
Πίνε το άγιο νερό από τα πόδια του γκουρού, φάγε από τα αποφάγια του γκουρού!! Shri Guru Gita σελίδα 17.
Αυτό θεωρείται ως ιερό μυστήριο και φάρμακο εξαγνισμού που θεραπεύει όλες τις αρρώστιες. Τα πόδια του γκουρού πλένονται με γιαούρτι που πίνετε στη συνέχεια από τους παρευρισκόμενους οπαδούς! Συμβαίνει στις κινήσεις Χ. Κρίσνα και Μαχαρίσι και του Ιάπωνα γκουρού Σόκο Ασαχάρα.
(Haack, Guruismus p.25)
Sivananda Guru Tattwa σελίδα 60.
ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ
Ο Ιησούς είναι μετενσάρκωση του Προφήτη Ελισσαίου και ο Ιωάννης ο Βαπτιστής μετενσάρκωση του Προφήτη Ηλία». Παραμαχάνσα Γιογκανάντα Η Αυτοβιογραφία ενός Γιόγκι, Η Αιώνια Αναζήτηση του Ανθρώπου.
Η αντιχριστιανική αυτή θέση δεν είναι τυχαία. Στην υποβάθμιση του Χριστού στο επίπεδο ενός μύστη συναντιέται ο τεκτονισμός (μασονία) που πρεσβεύει ότι ο Χριστός είναι μέγας μύστης (αλλά όχι Θεός) με τον Χιλιασμό(Ιεχωβάδες)που πρεσβεύει ότι και ο Άρειος, ότι δηλαδή ο Χριστός είναι το πρώτο κτίσμα του Θεού μέσω του οποίου ο Θεός έκανε τον κόσμο (Πολύ προνομιούχος δηλαδή αλλά οπωσδήποτε όχι Θεός). Η μετενσάρκωση κατά τους εσχάτους καιρούς θα εξυπηρετήσει τη τοποθέτηση ότι ο Χριστός ξαναγεννήθηκε και αυτός που θα παρουσιάζεται ως ο Χριστός θα είναι ο Αντίχριστος.
ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ: ΣΩΜΑΤΙΚΟΙ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΙΟΓΚΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πρόκειται για βαθιά επέμβαση στο σώμα. Μπορεί να πάθει κανείς υψηλή αρτηριακή πίεση, σάκχαρο, διαβήτη, βρογχοκήλη, στείρωση, καρκίνο…
Φυσικό επακόλουθο της ορμονικής αυτής διαταραχής είναι και η αλλοιωμένη αισθητηριακή αντίληψη.
Αξίζει να δούμε τη στάση του διαλογισμού μια που όπως επισημαίνει ο Άγιος Ιωάννης ο Σιναϊτης, ο συγγραφέας της Κλίμακος, για τους αρχάριους στη πνευματική ζωή, ότι «πολλές φορές ο νους συμμορφώνεται προς την στάση του σώματος».
Προς συγγραφέα(-εις) του ιστολογίου:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφετε ''ΑΜΚΑ, το προστάδιο του σφραγίσματος''.
Επειδή εκτιμώ ιδιαίτερα τη γνώμη σας: έχει η χρήση του ΑΜΚΑ από έναν Ορθόδοξο Χριστιανό πνευματικές συνέπειες για τη μέλλουσα αιώνια ζωή του?
Σας ευχαριστώ
Το παραπάνω κείμενο γράφτηκε από την Χριστιανική Εστία Λαμίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς πιστεύουμε πως ο ΑΜΚΑ είναι ένας ακόμη τρόπος φακελλώματος όλων των ανθρώπων, ένα ακόμη βήμα προς τον πλήρη έλεγχο των κινήσεων μας (οικονομικών, κοινωνικών, προσωπικών). Δυστυχώς το Υπουργείο έστειλε τον ΑΜΚΑ χωρίς να μας ρωτήσει αν τον θέλουμε ή όχι, τακτική που ακολουθείται σε πολλά πράγματα πλέον. Αυτό που απαιτείται είναι να είμαστε διαρκώς άγρυπνοι και νήφοντες.
"...Εμείς πιστεύουμε πως ο ΑΜΚΑ είναι ένας ακόμη τρόπος φακελλώματος όλων των ανθρώπων............................................................. Αυτό που απαιτείται είναι να είμαστε διαρκώς άγρυπνοι και νήφοντες..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορώ να μη γράψω πως χαίρομαι πολύ για τη διάκρισή σας. Καλή δύναμη στον αγώνα σας.
Εύχεσθε.
Αντώνης
ΑΣΚ
"...Εμείς πιστεύουμε πως ο ΑΜΚΑ είναι ένας ακόμη τρόπος φακελλώματος όλων των ανθρώπων, ............................................................ Αυτό που απαιτείται είναι να είμαστε διαρκώς άγρυπνοι και νήφοντες..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε μπορώ να μη γράψω οτι χαίρομαι πολύ για τη διάκρισή σας.
Μία μόνο μικρή παρατήρηση: Γιατί να έχουμε την απαίτηση να μας ρωτήσουν όταν και ο ΑΜΚΑ θεωρείται κάτι σαν τον αριθμό των κλασσικών ταυτοτήτων, τον αριθμό μητρώου της κάθε ασφάλισης, τον αριθμό πινακίδων ενός αυτοκινήτου κτλ κτλ
Από ό,τι πρόσεξα στην κάρτα δεν υπάρχει τίποτα άλλο παρα μόνο όνομα και μερικά δεκαδικά ψηφία. Καλή δύναμη στον αγώνα σας.
Εύχεσθε.
Αντώνης
ΑΣΚ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ(!), ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΓΙΟΓΚΙ ΤΑ ΛΕΝΕ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΡΙΟΔΙΚΟ yoga-journal ΟN LINE
How Improper Yoga can Cause Injuries
http://www.herbalcureindia.com/yoga-journal/improper-yoga-can-cause-injuries.html
Injuries thus resulted can be both acute as well as chronic. Acute injuries are resulted at that moment their and then as injury caused while performing the lotus pose; whereas chronic injuries happen over a time resulted due the microscopic trauma due to the poor or improper technique.So yoga when performed improperly results in pulled muscles, and aching joints. The most commonly injured points are neck, shoulders, wrists, lower back, and knees, muscle pulls caused in hamstrings or the lower back.
ΓΙΟΓΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΟΓΚΟΥΡΤ (=ΓΙΑΟΥΡΤΙ)
(..)Τα πόδια του γκουρού πλένονται με γιαούρτι που πίνεται στη συνέχεια από τους παρευρισκόμενους οπαδούς! Συμβαίνει στις κινήσεις Χ. Κρίσνα και Μαχαρίσι και του Ιάπωνα γκουρού Σόκο Ασαχάρα.
(Haack, Guruismus p.25)
Sivananda Guru Tattwa σελίδα 60.
ΓΙΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟ Π.Ι.
Σύμφωνα μέ σαφή όδηγία τού άγίου Γέροντος Παϊσίου τόσο ή κάρτα τοϋ ΑΜΚΑ, όσο άκόμα χειρότερα ή έπόμενη ήλεκτρονική κάρτα πού θά έπακολουθήσει μέ τό μικροτσίπ δέν άποτελοϋν τό χάραγμα, άλλά προετοιμασία καί είσοδο σ’ αύτό τό χάραγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ ήδη δοθείσα κάρτα φαίνεται μιά πολύ άπλη κάρτα χωρίς τσίπ καί κατά πάσα πιθανότητα χωρίς barcode. Σύμφωνα μέ συνέντευξη τύπου τοϋ Γενικοϋ Γραμματέα τοϋ Ύπουργείου Άπασχόλησης κ. Δημοσθένη Μαμμωνά Θά έπακολουθήσει ή έτόμενη κάρτα, πού θά χει τό τσίπ. Τά έξελιγμένα καί σύγχρονα μικροτσίπς έχουν μεγάλη χωρητικότητα. Διαφέρουν άπό τά παλαιότερα όσο μιά σφεντόνα άπό να ύπερσύγχρονο όπλο. Μπορούν νά άποθηκεύσουν άπειρους χαρακτήρες.Ειδικά γιά τήν έπερχόμενη ήλεκτρονική Ταυτότητα Θά ύπάρχουν τέσσερις χώροι.Ό πρώτος γιά όλα τά Θέματα τής ύγείας, ό δεύτερος γιά όλα τά οικονομικά Θέματα (πληρωμές καί μισθοί), ό τρίτος γιά συναλλαγές μέ δημόσιους φορείς καί ό τέταρτος γιά όλα τά ύπόλοιπα.
Από το βιβλίο “Πνευματική Αφύπνιση”, Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος
Γέροντα, θα μπορούν να επιβάλλουν με την βία το σφράγισμα;
Μέχρι εκεί η … ευγένεια τους δεν θα φτάσει! Θα είναι ευγενείς, γιατί θα είναι Ευρωπαίοι. Θα δείξουν ανωτερότητα. Δεν θα βασανίζουν τους ανθρώπους, αλλά δεν θα μπορεί να ζήση ο άνθρωπος αν δεν έχει το σφράγισμα. Θα λένε: "Χωρίς το σφράγισμα ταλαιπωρείσθε! Αν το δεχόσασταν, δεν θα δυσκολευόσασταν". Ούτε χρυσά νομίσματα ούτε δολάρια, αν έχει, θα μπορεί να τα χρησιμοποιεί. Γι αυτό, αν φροντίσει κανείς να ζει από τώρα απλά, λιτά, θα μπορεί να καλλιεργήσει λίγο σιτάρι, πατάτες. Να βάλει λίγα ελαιόδεντρα, και τότε με κανένα ζώο, καμία κατσίκα, λίγες κότες θα μπορεί να αντιμετωπίσει τις ανάγκες της οικογένειας του. Γιατί και προμήθειες να κάνεις, δεν ωφελεί πολύ, αφού και τρόφιμα δεν κρατούν χαλούν γρήγορα. Φυσικά, το στρίμωγμα θα διαρκέσει λίγο, τρία- τριάμισι χρόνια. Θα συντομευτούν οι ημέρες για τους εκλεκτούς. Δεν καταλάβουν πότε θα περάσουν. Ο Θεός δεν θα αφήσει αβοήθητο τον άνθρωπο.
Ο ΑΜΚΑ δεν είναι σαν τα άλλα που γράφει κάποιος ανώνυμος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΑΜΚΑ θα μας είναι απολύτως απαραίτητος για κάθε μας σχέση με το Δημόσιο, για εργασία, για ασφάλιση για όλα!
Ποτέ τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαμε κατι παρόμοιο! Είναι ενιαίος για ΟΛΑ!
Και ναι μεν αν δεν έχει τώρα ηλεκτρονικό τσιπ, και είναι απλός αριθμός δεν είναι ΤΩΡΑ αντίχριστος. ΟΜΩΣ είναι κατάδηλη η προσπάθεια τους να μας ταυτίσουν με ένα αριθμό, ώστε στην συνέχεια να δεχθούμε εύκολα και τον γραμμωτό ηλεκτρ. αριθμό μας που έχει το 666 ως βάση.
Το οποίο θα πάρουμε υποχρεωτικά στο δεξί χέρι ή στο μέτωπο, (με την πρόφαση να μην μπορούν να μας τον κλέψουν) για να επαληθευτούν οι θεόπνευστες προφητείες της Αποκαλύψεως.
Οι δικαιολογίες για την αναγκαιότητα ΔΗΘΕΝ του ΑΜΚΑ είναι γελοίες!
Αν αντιδράσουμε όλοι και κανείς δεν τον δεχθεί, θα κάνουν σίγουρα πίσω και θα απομακρυνθεί προς το παρόν ο ερχομός του Αντίχριστου και η επιβολή της καταραμένης βασιλείας του.
Αν τον δεχθούμε, τότε θα έλθει μετα απο λίγο και η υποχρεωτική επιβολή, του γραμμωτού κώδικα σε όλους μας, που έχει το 666, και η ταυτισή μας με ένα αριθμό. Εννοείται ότι το ηλεκτρ.φακέλλωμα που θα επιβληθεί τότε θα είναι το λιγότερο... Το χειρότερο είναι ότι θα έχουμε δεχθεί το λεγόμενο απο την θεόπνευστη Αποκάλυψη, "χάραγμα" του Αντίχριστου.
@Ανώνυμος, 8 Ιούλιος 2009 11:47 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑ είναι τόσο απλό, που δυσκολεύεσαι;;;
Μπορείς να κάνεις οτιδήποτε χωρίς ταυτότητα, την κλασσική με το γράμμα και τον εξαψήφιο αριθμό, π.χ. Μ656959.
Τίποτα! Ούτε δουλειά, ούτε υγεία,
Τ-ί-π-ο-τ-α, θα πεθάνεις στην ψάθα! Άρα και από πριν μας έχουν τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι! Απλώς τώρα σφίγγουν τα κορδόνια ;)
Μέχρι να έρθει η ώρα της Αποκάλυψης. Και πώς θα είναι τότε;! Ποιος ξέρει; Ίσως τα δούμε κι εμείς! Αλλά το να προτρέχουμε δεν είναι σωστό, νομίζω.
Τα άλλα που λέτε μου φαίνονται περίεργα! Τα λένε και τρομάζουν οι γιαγιούλες!
Χαίρετε
Αντώνης
ΑΣΚ
1. Αν αντιδράσουμε όλοι και (σχεδόν)κανείς (Ορθόδοξος, μακάρι και μη Ορθόδοξος) δεν δεχθεί τον (επερχόμενο) ΑΜΚΑ (με το τσιπ) , θα κάνουν σίγουρα πίσω και θα απομακρυνθεί προς το παρόν ο ερχομός του Αντίχριστου
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απολύτως.
2. Αν ΔΕΝ αντιδράσουμε όλοι για τον(επερχόμενο) ΑΜΚΑ (με το τσιπ) ΠΟΙΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ?
Κανένα απολύτως.
Ο Ανων. 11:47 έχει δίκιο.
Η αδράνεια-ακηδία για την εγκαθίδρυση του καθεστώτος του ΑΜΚΑ-καρτοτσίπ το σίγουρο είναι ότι δε συμφέρει την ψυχή κανενός [δε συμφέρει ούτε και το ίδιο το οικονομικό-χρηματοπιστωτικό σύστημα στην πράξη,παρά τις διαβεβαιώσεις του κράτους (πχ. απώλεια κάρτας, ευάλωτοι οι αριθμοί στην ηλεκτρονική πειρατεία κ.α.), αλλά αυτό είναι το λιγότερο].
Συμπέρασμα: 1. ναι 2. όχι
Φαίνεται Αντώνη ΑΣΚ, ότι δεν ξέρεις τί σου γίνεται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που λες δείχνουν όχι μόνο αμάθεια για τα διδάγματα και τις προειδοποιήσεις σοφών θεολόγων και χαρισματούχων Γερόντων, αλλά ταυτόχρονα και ανόητο στρουθοκαμηλισμό!
Και μακάρι να ήταν μόνο ανόητος είναι και άκρως επικίνδυνος διότι οδηγεί στην επανάπαυση που οδηγεί αναπόδραστα σε δεινή αιχμαλωσία απο τον εχθρό!
Στην ουσία τα όσα λες συμπεριλαμβάνονται στη φράση: "κάτσε να πεθάνει πρώτα ο ασθενής και μετά να δούμε τί έχει!"!
Αν δεν αντιδράσουμε ΤΩΡΑ μετα θα είναι αργά. Και η μετέπειτα διαπίστωση της τραγικής αιχμαλωσίας απο αντίχριστα σύμβολα και τον ίδιο τον Αντίχριστο θα είναι άκαρπη και ανωφελής!
Διάβασε σχετικά τί διδάσκει ο Γέρων Παϊσιος και τόσοι άλλοι Γέροντες. Διάβασε και στην εκλεκτή εφημερίδα "Ορθόδοξος Τύπος" σειρά άρθρων που φιλοξενεί για τον ΑΜΚΑ, που θεωρείς ανόητα και αφελώς ως κάτι απλό! (απο 29 Μαϊου 2009 αρχίζει σε συνέχειες στην σελίδα 4, δες http://www.orthodoxostypos.gr/ )
Διάβασε και τι γράφει στον Κύριο Άρθρο του ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ! Εύστοχα γράφει "Προάγγελο του χαράγματος τον θεωρεί ο λαός του Θεού". Μήπως όλοι αυτοί απευθύνονται στις γριούλες και αποσκοπούν να τρομάξουν;
Αν λοιπόν εσύ τα βλέπεις όλα τόσο απλά, τότε πάσχεις απο άμετρη αφέλεια και αμάθεια.
Να σκέπτεσαι πρώτα, να μελετάς, και να μην κάνεις τον έξυπνο, φανερώνοντας απλά τον εγωισμό και την επιπολαιότητά σου!
Ψυχή και Χριστός σας χρειάζονται. Αυτά τα δύο όλος ο κόσμος να πέσει δεν ημπορεί να σας τα πάρη εκτός και τα δώσετε με το θέλημά σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα δύο να τα φυλάττετε να μην τα χάσετε.
Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
@Ανώνυμος 9 Ιούλιος 2009 9:05 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι καλά περιοριστήκατε σε χαρακτηρισμούς πιο σικ, ανόητος, αφελής, αμαθής, επιπόλαιος, εξυπνάκιας… άλλοι που καλούν στον ίδιο αγώνα βάζουν κι άλλα μέσα, πλανεμένοι, εκπορνευτές… Αμφότεροι πάντως, νομίζω πως κάνετε λάθος να χρησιμοποιείτε τέτοιες εκφράσεις… όχι ότι προσβάλετε συγκεκριμένα το πρόσωπό μου αλλά υποθέτω οι βολές σας πιάνουν και άλλους, ποιμένες, θεολόγους κ.α. με τους οποίους έχω παρόμοιες θέσεις και θα είναι κρίμα για εσάς να προσβάλετε έτσι βάναυσα και κάποιους
«….οπού ενεργούνται από θείον Πνεύμα, ως υιοί Θεού, και κάμνουν τα προστάγματα του Θεού, και Πατρός αυτών…»,
ξέρετε αυτό είναι σοβαρή αστοχία.
Παρακαλώ όπως επιστρέψετε εις την κοσμιότητα, εκτός των άλλων νοιώθω πως είμαι η αιτία της αστοχίας σας.
Έχετε δει κάρτα ΑΜΚΑ; Μάλλον όχι! Εγώ την έχω σπίτι και όπως είπα σ’αυτή αναγράφεται μόνο το όνομα κατόχου και ένας 11ψήφιος αριθμός. Ούτε σύμβολα ούτε τίποτα, άρα αυτά περί του συμβόλου αφήστε τα κατά μέρος.
Θεωρείτε πως μας φακελώνουν; Και εγώ; Και τι να κάνουμε, να τρέχουμε σε διαδηλώσεις μαζί με τους αναρχοαυτόνομους για περιορισμό της παρακολούθησης από το Μ. αδελφό!;
Θεωρείτε τούτες τις ενέργειες των κρατούντων ως προάγγελο του σφραγίσματος; Κι εγώ! Γι αυτό είπα πριν πως σφίγγουν τα κορδόνια. Αλλά νομίζω πως δεν πρέπει να προτρέχουμε!
Αλήθεια, όμως, πείτε μου! Με την αστυνομική ταυτότητά σας δεν νοιώθετε περιορισμό της ελευθερίας σας, μιας και έχοντάς την είστε ένα νούμερο για το κράτος;
Πείτε μου και το άλλο! (έχω κουραστεί να το λέω!) Ψώνια από τα μαγαζιά, με τη στάμπα του γραμμωτού κώδικα στη συσκευασία δεν αγοράζετε; Αν αγοράζετε, τότε τι μας λέτε για τον ΑΜΚΑ κτλ κτλ. Γίνετε αυτόνομος και καθαρός εσείς από γραμμωτούς κώδικες, που βρίσκονται παντού, και μετά ελάτε να τα ξαναπούμε!
Ότι τρομάζουν οι γιαγιούλες, τρομάζουν. Φίλη της μητρός μου, της έλεγε,εχθές, πως δεν πρέπει να πάρουμε την κάρτα γιατί το ένα, γιατί το άλλο. Δεν είπα ότι τα λένε ΓΙΑ να τρομάξουν! Οι πάντες, θα έλεγα, που τα ακούνε αυτά που κυκλοφορούν σε κάποια φάση τρομάζουν, έτσι δεν είναι;;
Ποια είναι η διαφορά μας, λοιπόν;
Χαίρετε.
Ξέχασα να υπογράψω τα λεγόμενά μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγγνώμη.
Εύχεσθε.
Αντώνης
ΑΣΚ
ΕΠΩΝΥΜΟΣ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ
Α=>Β=>Γ=>Δ=>Σ
Α=ΑΜΚΑ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΠ (ΣΗΜΕΡΑ)
Β=ΑΜΚΑ ΜΕ ΤΣΙΠ
Γ,Δ=?
Σ=ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ (ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ,ΜΕΤΩΠΟ)
ΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ (ΘΕΟΥ ΘΕΛΟΝΤΟΣ)
ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΗΜΑ Α* (ΟΣΟ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ).
ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ(ΜΟΙΡΟΛΑΤΡΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΣΥΜΒΑΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ):
Α=>Β=>Γ=>Δ=>Σ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ (Τ) ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΣΚ:
ΝΑ ΤΙ ΕΙΔΑΜΕ:
Τ=>Α
ΓΙΑΤΙ?
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ.
@Ανώνυμος 12:06 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι όπως το πάτε μήπως θα καταλήξετε να μας πείτε πως η αρχή του κακού έγινε γιατί δεν αντιδράσαμε και στην απόδοση ονόματος και επωνύμου σε κάθε άνθρωπο που έρχεται στον κόσμο;; Εύκολα φακελώνονται όσοι έχουν όνομα/επώνυμο.
Ανώνυμε 12:06 π.μ. με την τετράγωνη μαθηματική σου λογική έδωσες να καταλάβει το θέμα και την ουσία του ζητήματος ο καθένας -και ο πιο απλοϊκός και άσχετος- που θέλει ΟΜΩΣ να καταλάβει και να κατανοήσει και έχει μια στοιχειώδη τιμιότητα να αναγνωρίζει τα προηγούμενα λάθη και αστοχίες του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντώνη ΑΣΚ, πάλι τα ίδια θα λέμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βλέπεις ότι τα πράγματα είναι απλα; Γιατί να επαναλαμβάνουμε τα ίδια;
Όχι κύριε! Όχι! Δεν λέμε καθόλου τα ίδια. Εσύ λες πράγματα ανόητα, επικίνδυνα και βλαβερά, που συνιστούν αποχαύνωση και υπνώνουν τον κόσμο.
Εμείς υποστηρίζουμε την ανάγκη αγώνος, συνεχούς επαγρυπνήσεως, και αντίστασης για να ακυρωθούν τα σχέδια του που σταδιακά οδηγούν στο ηλεκτρωνικό φακέλλωμα και στο ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ του Αντιχρίστου.
Νομίζω πως με εσένα χάνω τον χρόνο μου. Τα πράγματα είναι τόσο απλά που όποιος θέλει να τα καταλάβει τα καταλαβαίνει. Όποιος όμως έχει σφιχταγγαλιάσει την ανοησία και την αφέλεια, με σκοπό να μην θυσιάσει τίποτα απο τα του κόσμου, αυτός ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να καταλάβει και γι' αυτό δεν καταλαβαίνει!
Οι άλλοι ανώνυμοι πώς κατάλαβαν; Και όχι μόνο κατάλαβαν και έδωσε ένας πολύ ωραία, απλά, και ακαταμάχητα να το καταλάβουν και εμπεδώσουν όλοι!
Λοιπόν: επείγον είναι ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΣΩ.
ΣΗΜΕΡΑ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ!
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!
Ας αποστραφούμε τα θανατηφόρα κηρύγματα του υπνωτισμού και του ωχαδερφισμού πριν είναι αργά...!
Κάνεις λάθος Αντώνη ΑΣΚ! Η αλήθεια πρέπει να λέγεται και ας θίγονται και Οικουμενικοί Πατριάρχες! Δεν πειράζει! Καλό θα κάνει κιόλας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης δεν θίγουμε πρόσωπα αλλά τις ανόητες και επικίνδυνες απόψεις τους.
Όσοι έχουν θεοποιήσει όμως αυτές τις απόψεις πιθανόν να θεωρήσουν εαυτούς ως θιγόμενους. Δικό τους το πρόβλημα όχι δικό μας!
Φυσικά και η κριτική μας συμπεριλαμβάνει και όσους εμφορούνται απο ανάλογες αντιλήψεις, δεν έχουμε άλλωστε κάτι προσωπικό μαζί σου, αφού είμαστε άγνωστοι προς αγνώστους...
Αγαπητέ Ανώνυμε μου 10 Ιούλιος 2009 12:06 πμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια παρατήρηση επίτρεψε μου. Δεν είναι μόνο ΘΕΟΥ ΘΕΛΟΝΤΟΣ και αν "επιτρέψει ο Θεός"! Μην τα ρίχνουμε στον Θεό.
Είναι φυσικά Θεού θέλοντος αλλά και ημών των δειλών θελόντων να ξυπνήσουν, να αγωνιστούν και να θυσιάσουν κάποια πράγματα.
Υπάρχει όπως γνωρίζουμε η συνεργεία Θείου και ανθρωπίνου πράγματος!
Προσευχηθείτε όλοι να μας δώσει ο Κύριος φρόνημα καθαρό απο σκοπιμότητες και δειλίες, ώστε να μπορέσει να μας χορηγήσει την Παντοδύναμη Χάρη Του!
Προς Ανώνυμο 5:18
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίκιο έχετε. Αυτό ακριβώς είπα στο σχόλιο μου. Ο Θεός «θέλει πάντας ανθρώπους σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν». Κι όμως όλοι δεν σώζονται. Για να γίνει αυτό πρέπει να θέλει και ο άνθρωπος να δουλέψει ελεύθερα και να συντελέσει στη σωτηρία του.
Προς Ανώνυμο 1:05 μμ
Όχι, θα καταλήξω να σας πω ότι είναι προτιμότερο να αντιδράσουν όσο γίνεται περισσότεροι, με στόχο να μην χρησιμοποιούμε καρτοτσίπ-ΑΜΚΑ.
Μη συγκρίνετε το καρτοτσίπ-ΑΜΚΑ με το ονοματεπώνυμο... είναι σαν να συγκρίνετε σε αθωότητα μια ύαινα με το γονιμοποιημένο ωάριο από το οποίο προήλθε.
Ο Κύριος μας, πολυέλεος,σπλαχνικός και μακρόθυμος, δεν θα αφήσει αβοήθητο τον άνθρωπο αν αντιδράσει κατά της χρήσης του επερχόμενου (με νόμο)καρτοτσίπ, γιατί η αντίδραση ευοδωμένη αποτρέπει τη βλασφημία κατά του ονόματος Του Κυρίου (χάραγμα).
Όχι απόγνωση, αλλά όχι μοιρολατρία(=αδράνεια, στωικότητα).
Αντιδρώντας κατά του καρτοτσίπ ''ἐμπεσούμεθα εἰς χεῖρας Κυρίου καὶ οὐκ εἰς χεῖρας ἀνθρώπων· ὡς γὰρ ἡ μεγαλωσύνη αὐτοῦ, οὕτως καὶ τὸ ἔλεος αὐτοῦ.''
Επώνυμος
Ανώνυμε 10 Ιούλιος 2009 1:05 μμ,
ΑπάντησηΔιαγραφήκάνεις μεγάλο λάθος να συγχέεις την απλή ταυτότητα, με τον αριθμό που ταυτίζεσαι ή μάλλον θέλουν να σε ταυτίσουν, κάτι που για πρώτη φορά κάνει το ΑΜΚΑ.
Η αστυνομική ταυτότητα σε καμμια περίπτωση δεν μπορεί να παραλληλιστεί με το ΑΜΚΑ. Η ταυτότητα έλεγε όνομα, επίθετο, Θρήσκευμα, επάγγελμα, και πολλά άλλα και κάπου είχε και ένα απλο αριθμό, τον Αριθμο Αστυν.Ταυτότητας.
Τώρα αρχίζεις και ταυτίζεσαι με ένα αριθμό, τον οποίο σε ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να πάρεις και χωρίς τον οποίο ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΥΤΕ να ασφαλιστείς ΟΥΤΕ να εργαστείς!!!
Στην συνέχεια ο ΑΜΚΑ θα γίνει ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ηλεκτρονικός με το 666 ως βάση και κωδικό αριθμό που θα υπάρχει παντού. ΚΑΙ στο τέλος θα οδηγηθούμε στην στυγνή δικτατορία του Αντιχρίστου!
Γιατί να μην μπορούσε τα τόσο απλά; Γιατί να μας τυφλώνει η θέληση να πιστεύουμε ότι όλα πανε καλά και κατα Θεόν;
Γιατί δεν βλέπουμε ότι συνθήκες που διαμορφώνονται παγκοσμίως (τεχνολογία πανίσχυρη και με "άπειρες" δυνατότητες)στην ουσία στρώνουν το έδαφος και την δυνατότητα για παγκόσμιο έλεγχο απο τον ερχόμενο παγκόσμιο δικτάτορα δηλ. τον Αντίχριστο;
Γιατί να στρουθοκαμηλίζουμε;
Γιατί;
Επειδή μπερδεύομαι με τόσους ανώνυμους θα αναφερθώ σε εκείνον τον πρώτο…
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ.
Σας ρώτησα αν έχετε δει κάρτα ΑΜΚΑ; Δεν απαντήσατε! Μάλλον όχι, λοιπόν! Φωνάζετε για κάτι που δεν είδατε καν!!!
Β.
Σας ρώτησα αν με την αστυνομική ταυτότητά σας(την κλασική με το γράμμα και τον εξαψήφιο αριθμό) νοιώθετε περιορισμό της ελευθερίας σας, μιας και έχοντάς την είστε ένα νούμερο για το κράτος;
Δε μου απάντησε κανείς παρά ο φίλος του οποίου τη σκέψη αν ακολουθήσουμε θα φτάσουμε στο τραγικό να θεωρήσουμε οτι το Ονοματεπώνυμο (εγώ είχα σχολιάσει τότε και ξέχασα να βάλω όνομα) είναι η αρχή του κακού. Τρομερό!
Γ.
Σας ρώτησα και το τρίτο, αν δλδ κάνετε ψώνια από τα μαγαζιά, με τη στάμπα του γραμμωτού κώδικα στη συσκευασία!! Κι αν όντως ψωνίζετε, τότε τι μας λέτε για τον ΑΜΚΑ κτλ κτλ. Γίνετε αυτόνομος και καθαρός εσείς από γραμμωτούς κώδικες, που βρίσκονται παντού, και μετά ελάτε να τα ξαναπούμε! Σιγή και πάλι!!
Τελικά θα μου απαντήσετε σε κάποιο από αυτά; Ή θα μου πείτε πάλι οτι ανοητεύω;;
Αφήστε που δεν επιστρέψατε στην κοσμιότητα.
@Ανώνυμος 10 Ιούλιος 2009 4:02 μμ
Από ό,τι καταλαβαίνω εσείς έχετε θυσιάσει κάτι από τα του κόσμου! Δλδ τι;;
Μήπως δεν ψωνίζετε τίποτα σταμπαρισμένο με γραμμωτό κώδικα;;;
ή δε μετακινήστε με κάποιο μεταφορικό μέσο μιας κι όλα τους είναι 'φίσκα' στους γραμμωτούς κώδικες.
ή δε χρησιμοποιείτε ηλεκτρονικό υπολογιστή όπου εκεί να δείτε τι γίνετε με γραμμωτούς. Αν τπτ από όλα αυτά δεν κάνατε τότε τι κάνατε;;;
Τι άλλο να σας πω δεν ξέρω.
Νομίζω δεν πρέπει να κάνουμε άσκοπο αγώνα.
Αντώνης
ΑΣΚ
Γράφει ο π.Γεώργιος Διαμαντόπουλος:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://blogs.sch.gr/savvop-nik/2009/05/09/
Ἐὰν ἡ Πολιτεία μεριμνᾷ γιὰ τοὺς ἀντιρρησίες συνείδησης, ὅπως γιὰ τοῦς Ἰεχωβᾶδες, τῶν ὁποίων ἡ ἐξαίρεση δὲν ἔχει κανένα ἀληθινὸ ἁγιογραφικὸ ἔρεισμα, σὲ ὅ τι ἀφορᾷ τὴ θητεία, κατὰ μείζονα λόγο πρέπει νὰ μεριμνήσει γιὰ τοὺς πιστοὺς τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ποὺ στοιχοῦν μὲ τὴν Ἱερὰ Πάραδοση, ἐὰν δὲν προβεῖ στὴν κατάργηση τοῦ νομοσχεδίου.
Η διδασκαλία τοῦ ἁγίου πατρὸς Παϊσίου, διευκρινίζει τὴ σχέση τῆς κάρτας μὲ τὸ ἴδιο τὸ σφράγισμα, ὥστε ἀναγινώσκοντας κάποιος ὅτι ἡ λήψη τῆς κάρτας δὲν ἀποτελεῖ σφράγισμα, ἀλλὰ εἰσαγωγὴ τοῦ σφραγίσματος, νὰ μὴ νομίσει ὅτι δὲν ὑποπίπτει στὴν ὡς ἄνω ἐκτεθεῖσα πτώση τῆς ἀποστασίας:
«- Γέροντα, τί σχέση ἔχει αὐτὴ ἡ ταυτότητα μὲ τὸ σφράγισμα;
- Ἡ ταυτότητα δὲν εἶναι τὸ σφράγισμα· εἶναι ἡ εἰσαγωγὴ τοῦ σφραγίσματος.»
«Ἡ Ἐκκλησία πρέπει νὰ πάρει μία θέση σωστή. Νὰ μιλήση, νὰ ἐξηγήση στοὺς πιστούς, γιὰ νὰ καταλάβουν ὅτι, ἂν πάρουν τὴν ταυτότητα, αὐτὸ θὰ εἶναι πτώση. Συγχρόνως νὰ ζητήση ἀπὸ τὸ κράτος τουλάχιστον νὰ μὴν εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἡ νέα ταυτότητα.»
(Τὸ ὅτι ὁ Ἅγιος Γέροντας ὁμιλεῖ γιὰ ἀστυνομικὴ ταυτότητα δὲν ἀποτελεῖ κανένα ἑρμηνευτικὸ πρόβλημα, διότι ἀβίαστα οἱ δηλώσεις του διασταλτικὰ ἑρμηνευόμενες ἐμπίπτουν στὸ ζήτημα τῆς κάρτας κοινωνικῆς ἀσφάλισης- τὸ δίκαιο τῆς κάρτας προσομοιάζει προφανέστατα μὲ τὸ δίκαιο τῶν ταυτοτήτων)
Δυστυχώς τον Γέροντα Παίσιο σπεύδουν πολλοί να τον χαρακτηρίσουν αδίκως υπερβολικό και αδαή, πότε με την παραπάνω τοποθέτηση για το σφράγισμα, πότε με τη θεωρία της εξέλιξης κλπ.
Και όμως: Ἡ Ἐκκλησία πρέπει νὰ ζητήση ἀπὸ τὸ κράτος τουλάχιστον νὰ μὴν εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἡ σχεδιαζόμενη κάρτα ΑΜΚΑ με τσιπ (... είπαμε ξανά και ξανά ότι η τωρινή κάρτα ΑΜΚΑ δεν έχει τσιπ, αλλά δεν είναι αυτό αφορμή μοιρολατρίας ή αδράνειας).
'' Η κάρτα δὲν εἶναι τὸ σφράγισμα· εἶναι ἡ εἰσαγωγὴ τοῦ σφραγίσματος'', και άρα κάθε εμπόδιο-αντίδραση στα ενδιάμεσα στάδια της εισαγωγής του σφραγίσματος (Α=>Β=>Γ=>Δ=>Σ)
είναι ΕΡΓΟ όχι μόνο ελπιδοφόρο, αλλά ΘΕΑΡΕΣΤΟ.
Επώνυμος
Οι γραμμωτοί κώδικες παντού στη ζωή μας είναι σαν τις χυδαιολογίες από μαρκαδόρο στους τοίχους (τις οποίες δε γράφουμε οι ίδιοι αλλά, τις διαβάζουμε αναγκαστικά) . Ο ΑΜΚΑ με καρτοτσίπ είναι σαν να αφήσουμε να γράψουν ανεξίτηλα σε κάθε φωτογραφία μας ακόμα χειρότερες χυδαιολογίες και να τις διαβάζουμε μέχρι να πεθάνουμε. Το σφράγισμα είναι σαν να ζητάμε να μουτζουρώσουμε ανεξίτηλα με τις χείριστες χυδαιολογίες το ονομά μας στο Βιβλίο της Ζωής αμετάκλητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε τη διάκριση φίλε Αντώνη ΑΣΚ.
Επώνυμος
Διόρθωση: "Γιατί να μην μπορούσε τα τόσο απλά;"
ΑπάντησηΔιαγραφήτο σωστό: "Γιατί να μην μπορούμε να καταλάβουμε τα τόσο απλά;"
Ή μάλλον να μην θέλουμε να τα καταλάβουμε...
@Προς τον ανώνυμο, εκείνον, τον πρώτο τον τε και μη κόσμιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέτε:
«Εμείς υποστηρίζουμε την ανάγκη αγώνος, συνεχούς επαγρυπνήσεως, και αντίστασης για να ακυρωθούν τα σχέδια του που σταδιακά οδηγούν στο ηλεκτρωνικό φακέλλωμα και στο ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ του Αντιχρίστου.»
Και
«Λοιπόν: επείγον είναι ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΣΩ.
ΣΗΜΕΡΑ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ! ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!»
Αγαπητέ,
η Εκκλησία μας, εορτάζει και τιμά πλήθος Αγίων που μαρτύρησαν για την Πίστη μας και οι οποίοι ανυπομονούσαν να μαρτυρήσουν. Μεγάλη χαρά είχανε όσο πλησίαζε η ώρα της ομολογίας και κατά συνέπεια του μαρτυρικού τους θανάτου. Καμία σχέση με διάθεση να καθυστερήσουν τον αντίχριστο βασανιστή τους με τον Α ή Β τρόπο. Και πορείες θα μπορούσαν να κάνουν οι αδελφοί των μαρτύρων και δικηγόρους να βάλουν προς υπεράσπισή τους. Τίποτα! Θεωρούσαν, θα έλεγα, εμπόδιο αυτόν που τους καθυστερεί και εμποδίζει από το μαρτύριο, άρα το να προσπαθείτε να καθυστερήσετε την ομολογία σας, νομίζω, δε είναι ορθό. Η Παράδοσή μας, άλλους τιμά!
Βεβαίως μπορείτε να φωνάξετε και καλώς πράττετε σύμφωνα με τη συνείδησή σας, για να σωθούν κι άλλοι αδελφοί μαζί σας όπως θα νομίζετε αλλά ο τρόπος σας, έτσι περί καθυστερήσεως έλευσης του αντίχριστου βασανιστή μας κτλ έχει κάτι που δεν μου ‘κολλά’, έτσι ταπεινά φρονώ και παρακαλώ να το πάρετε σα μια ταπεινή παρατήρηση από κάποιον αδελφό. Αν μου θύμιζε κάτι από Αγίους Μάρτυρες και πάλι θα σας το έλεγα. Τι έχω να κερδίσω εξάλλου;;
@Επώνυμε
Προσπαθείτε να μας πείσετε ότι ο γραμμωτός κώδικας, που όπως λένε σύμφωνα με τον π. Παΐσιο καθιστά ακαθαρσία μια κάρτα και αν αυτή έχει το όνομά μου αυτομάτως καθιστά κι εμένα πεπτωκότα, ακάθαρτο, αποστάτη,
Ενώ, αν ο γραμμωτός κώδικας είναι σε ένα σακούλι με φακές δεν καθιστά αυτομάτως ακαθαρσία τις φακές;!
αν είναι πάνω στο αυτοκίνητό μου δε το καθιστά αυτομάτως αντικείμενο ακάθαρτο το οποίο αν χρησιμοποιώ δε βλάπτομαι;!
το ίδιο και για τα κινητά, τους Η/Υ, τα ρούχα που ντυνόμαστε, τα υλικά που φτιάχνουμε τα σπίτια μας κτλ κτλ τα οποία φυσικά χρησιμοποιούμε μέχρι τέλους της ζωής μας!
Εδώ μπαίνει θέμα διάκρισης!! Ο γραμμωτός κώδικας καθιστά αυτομάτως ακάθαρτα όλα αυτά που χρησιμοποιούμε ή ΜΟΝΟ στην περίπτωση της κάρτας αυτομάτως καθιστά κάποιον ακάθαρτο, αποστάτη;;
Για μένα το ορθό είναι πως αν θέλει να ομολογήσει κάποιος, όπως λένε, την Πίστη του δε θα πρέπει να κάνει χρήση κανενός πράγματος που αυτομάτως καθίσταται ακάθαρτο έχοντας τη σφραγίδα του αντίχριστου πάνω του, όπως λένε! Τα άλλα είναι λόγια…
Δεν υπάρχει νομίζω κάτι άλλο να πω. Εύχομαι ο Κύριος να μας φωτίζει ώστε να καταλάβουμε πιο είναι το σωστό.
Χαίρετε
Αντώνης
ΑΣΚ
Αγαπητέ Επώνυμε μου συμφώνώ μαζί σας και προσυπογράφω! Συγχαρητήρια για την καθαρότητα του πνεύματός σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφετε στις 12:44 μ.μ. σήμερα 13 Ιουλίου "Ο ΑΜΚΑ με καρτοτσίπ είναι σαν..."
και μετά σωστά επιχειρηματολογείτε.
Όμως αγαπητέ -για να άρουμε και την ενδεχόμενη ένσταση- και ο ΑΜΚΑ χωρίς καρτοτσίπ, είναι πάλι επικίνδυνος ως ένα ΠΡΟΣΤΑΔΙΟ προς τον ΑΜΚΑ με καρτοτσίπ! Και ο ΑΜΚΑ χωρίς καρτοτσίπ οδηγεί σίγουρα και ξεκάθαρα -για όσους έχουν μάτια πνεύματος- στον ΑΜΑΚ με καρτοτσίπ.
Ιδιαίτερα συγχαρητήρια για την υπεράσπιση του π.Παϊσιου, απο χαμμένους ψευτοθεολόγους!
Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός να είναι συνεχώς μαζί σας!
Κάτι ακόμη στην αγάπη σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε κάποιον άλλο αδελφό είχα πει πάνω στην κουβέντα και 2 σκέψεις:
Α.
Έστω ο Α αδελφός έχει μία κάρτα με το όνομά του επάνω κι ένα σταυρό.
Έστω ο Β αδελφός έχει μία κάρτα με το όνομά του επάνω και το γραμμωτό κώδικα δλδ όπως λένε το σύμβολο του μισάνθρωπου.
Και ερωτώ, κατά πόσο ο Α αδελφός καθίσταται άξιος, άγιος, έχοντας αυτή την κάρτα με τον σταυρό;; Νομίζω καθόλου, κι άλλους 5 σταυρούς να χαράξει στο χέρι του και πάλι δεν τον καθιστούν άξιο.
Με δεδομένο, όπως λένε, ότι ο Β αδελφός καθίσταται αυτομάτως αποστάτης σας ξαναρωτώ: Είναι δυνατόν το σύμβολο του μισάνθρωπου να υπερτερεί έναντι του Σταυρού με την απλή αναγραφή του σε μια κάρτα;; Είναι δυνατόν να υπερτερεί σε κάτι το σύμβολο του μισάνθρωπου;; Αλίμονο!!
Είναι δυνατό το σύμβολο αυτού που είναι με το ένα πόδι στην ανυπαρξία, που είναι ένα τίποτα, να του δίνουμε τόση αξία και να τρέμουμε μη το δούμε στην κάρτα; Έτσι πρέπει να είμαστε;;
Άρα, νομίζω, οτι όπως δεν αγιάζεται μια κάρτα με την αναγραφή ενός σταυρού πάνω σ’αυτή έτσι και δεν γίνεται σατανική μια κάρτα κι ο κάτοχός της, με την αναγραφή του γραμμωτού κώδικα!
Β.
Ο απ. Παύλος μας λέει πως τα ειδωλόθυτα κι αν φαγωθούν δεν καθιστούν τον χριστιανό αποστάτη. Ποια;;; Τα ειδωλόθυτα δλδ κρέατα από θυσίες στα δαιμόνια! Διαβασμένα από ιερείς που λάτρευαν δαιμόνια!! Η κάρτα για την οποία μιλάμε, λοιπόν, μπορεί να συγκριθεί έστω και λίγο με τα ειδωλόθυτα ως προς την ρυπαρότητά της; Ποια είναι η γνώμη σας;
Με πολύ ενδιαφέρον θα ακούσω τη γνώμη σας γιατί είναι σημαντικό το θέμα μας!
Χαίρετε
Αντώνης
ΑΣΚ
Αντώνη τα θέματα αυτά είναι λυμένα απο άγιους Γέροντες της εποχής μας που έχουν τοποθετηθεί ξεκάθαρα και λένε ακριβώς τα αντίθετα απο ότι λές εσύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτρώσου, διάβασε και μην έχεις εμπιστοσύνη στο μυαλουδάκι σου!
Δεν είσαι ούτε εξυπνότερος ούτε συνετότερος απο αγιασμένους χαρισματούχους Γέροντες. Αλλά τον αγωνιστή της Πίστεως π.Σαράντη Σαράντο, και τόσους άλλους. Ούτε και απο τον "ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ".
Όχι εξυπνακισμούς! Στρώσου, ταπεινώσου και άσε τις ανοησίες με τις οποίες σε μπερδεύει ο διάβολος και κάνεις κακό στον αγώνα.
Εκτός και αν δεν θέλεις να καταλάβεις...
Ευχόμαστε ο Κύριος Αντώνη να σου δώσει ταπείνωση για να καταλάβεις ποιο είναι το σωστό. Διότι το ποιό είναι και ποιό δεν είναι το σωστό το έχει ξεκάθαρα πει μέσω αγίων Του (της εποχής μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις διάβασα και το μήνυμα σου 13 Ιούλιος 2009 3:30 μμ, πλήρως διαστρέφει τα πράγματα και είναι για κλάμματα. Αλλά αν δεν έχεις διάθεση να καταλάβεις ότι και να σου απαντήσουμε τον χρόνο μας θα χάσουμε...
Αν νομίζεις ότι είσαι ανώτερος όλων των χαρισματούχων και με την φτωχή λογική θα τα εξηγήσεις και θα δώσεις τις απαντήσεις του θέματος, τί να πω; Σηκώνω ψηλά τα χέρια απο απογοήτευση...
Φίλε Αντώνη ΑΣΚ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια οικογένεια κατέφυγε στον τρίτο όροφο-ταράτσα μιας οικοδομής για να γλιτώσει από έναν οπλισμένο κακοποιό στο ισόγειο που θέλει να τους φονεύσει. Αν σε κάποιον από τους δυο ορόφους που ανέβαινε ο κακοποιός με τις σκάλες υπήρχε κάποιο ικανό εμπόδιο (φυσικό ή ανθρώπινο), δε θα έφτανε ποτέ στην ταράτσα να τους φονεύσει. Επίσης, όσο ανεβαίνει ο κακοποιός τους ορόφους, τόσο ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ότι ο κίνδυνος για την οικογένεια αυξάνεται.
Στον πρώτο όροφο ήταν δυο οι διαμένοντες, ο Α και ο Β. Ο Α σκέφτηκε ότι όσο περισσότερο καθυστερήσει χρονικά τον κακοποιό, τόσο κέρδος χρόνου θα έχει η οικογένεια και το έπραξε. Ο Β σκέφτηκε ότι η οικογένεια δεν έχει ελπίδα και έμεινε άπρακτος.
Η παραπάνω ιστορία και τα παρόντα τεκτενόμενα περί του ΑΜΚΑ μου θυμίζουν τη μάχη στις Θερμοπύλες.
Για τους μάρτυρες της Ορθοδοξίας που ανέφερες φίλε Αντώνη: ίσα-ίσα οι μάρτυρες ήταν οι κατεξοχήν ασυμβίβαστοι στο ψεύδος και αντιδρούσαν με σθένος στην αντίθεη εξουσία.
Ο Γέροντας Παϊσιος ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ: δεν προέτρεψε ΠΟΤΕ σε αποχή από τα προιόντα με το γραμμωτό κώδικα, αλλά παρότρυνε: «Ἡ Ἐκκλησία πρέπει νὰ πάρει μία θέση σωστή. Νὰ μιλήση, νὰ ἐξηγήση στοὺς πιστούς, γιὰ νὰ καταλάβουν ὅτι, ἂν πάρουν τὴν ταυτότητα, αὐτὸ θὰ εἶναι πτώση. Συγχρόνως νὰ ζητήση ἀπὸ τὸ κράτος τουλάχιστον νὰ μὴν εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἡ νέα ταυτότητα.»
ΔΙΑΚΡΙΣΗ: Η πτώση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ΄ΑΝΑΓΚΗ ΘΑΝΑΤΟΣ (..αλλά είναι ΠΤΏΣΗ).ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ (ΧΕΡΙ-ΜΕΤΩΠΟ).
Αρμόζουν σε Ορθοδόξους οι διαμαρτυρίες-κινητοποιήσεις για θέματα της Πολιτείας?
Γέροντας Παΐσιος: Εγώ λέω στους δασκάλους ποτέ να μην κάνουν απεργία, εκτός αν πάνε να καταργήσουν λ.χ. τα θρησκευτικά, την προσευχή ή να κατεβάσουν τον σταυρό από την σημαία κ.λπ. Τότε πρέπει να διαμαρτυρηθούν.
Γέροντας Παΐσιος: Ἡ Ἐκκλησία πρέπει νὰ (..) ζητήση ἀπὸ τὸ κράτος τουλάχιστον νὰ μὴν εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἡ νέα ταυτότητα(-ΚΆΡΤΑ). Μπορεί να γίνει αυτό χωρίς διαμαρτυρία? ΟΧΙ.
Ο Γέροντας είναι ξεκάθαρος και τα λεγόμενα του έρχονται σε αντίθεση με τα δικά σας φίλε Αντώνη. Προσωπικά, ταυτίζομαι με τα ΞΕΚΑΘΑΡΑ λεγόμενα του.
Έχετε αναφαίρετο δικαίωμα να υποστηρίζετε την αντίθετή σας άποψη και την ειλικρινή συμπάθεια μου παρά τη διαφωνία.
Ο Θεός μας βοηθήσει όλους.
Επώνυμος
Συμφωνώ με τον Επώνυμο 14 Ιούλιος 2009 4:19 μμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκάθαρα πράγματα.