Υπάρχουν θεολόγοι που πρεσβεύουν πως το μάθημα των Θρησκευτικών στα ελληνικά σχολεία πρέπει να αλλάξει τον ορθόδοξο χαρακτήρα του και να γίνει πιο «ανοιχτό στην ετερότητα». Οι πιο πολλοί όμως θεολόγοι των σχολείων αντιστέκονται στις προσπάθειες αυτές πιστοί στις αρχές της πατερικής ορθόδοξης θεολογίας που έμαθαν από αγίους ανθρώπους και φωτισμένους καθηγητές Πανεπιστημίου (υπάρχουν ακόμη κάποιοι λίγοι τέτοιοι) και προσπαθούν με κάθε τρόπο να κρατήσουν ένα μάθημα θρησκευτικών ορθόδοξο, πατερικό, χριστιανικό. Επειδή λοιπόν η προσπάθεια αλλαγής του χαρακτήρα του μαθήματος δεν μπορεί να γίνει μέσω των ίδιων των θεολόγων επιχειρείται να γίνει μέσω των διδακτικών βιβλίων.
Το νέο βιβλίο θρησκευτικών της Γ΄ Γυμνασίου αποτελεί την πρώτη σαφή έμπρακτη προσπάθεια αλλοίωσης του ορθοδόξου χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών. Γι’ αυτό και έχουν διατυπωθεί πλείστες παρατηρήσεις από θεολόγους των σχολείων για το περιεχόμενο του, τις ελλείψεις του, τον λανθασμένο θεολογικά προσανατολισμό του. Παρόλες ωστόσο τις ενστάσεις αυτές καμία διόρθωση δεν έχει γίνει στο βιβλίο και δυστυχώς ούτε φαίνεται να σχεδιάζεται για το προσεχές μέλλον. Έτσι έχουμε ένα βιβλίο Εκκλησιαστικής Ιστορίας για ελληνικά σχολεία από το οποίο απουσιάζουν ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, οι αντιπαπικοί άγιοι Γρηγόριος ο Παλαμάς και Κοσμάς ο Αιτωλός. Και από την άλλη μεριά έχουμε αναλυτική παρουσίαση της παπικής και προτεσταντικής εκκλησιαστικής ιστορίας, αναφορά στο ΠΣΕ και τις οικουμενιστικές δράσεις των Ορθοδόξων του σήμερα.
Για μια ακόμη φορά ζητούμε την άμεση διόρθωση του βιβλίου βάσει των παρατηρήσεων των θεολόγων των σχολείων και την εγκατάλειψη της προσπάθειας για αλλοίωση του ορθοδόξου χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών. Πρέπει κάποτε να ακούγεται και για το περιεχόμενο των βιβλίων ο λόγος των εκπαιδευτικών των σχολείων.
Το νέο βιβλίο θρησκευτικών της Γ΄ Γυμνασίου αποτελεί την πρώτη σαφή έμπρακτη προσπάθεια αλλοίωσης του ορθοδόξου χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών. Γι’ αυτό και έχουν διατυπωθεί πλείστες παρατηρήσεις από θεολόγους των σχολείων για το περιεχόμενο του, τις ελλείψεις του, τον λανθασμένο θεολογικά προσανατολισμό του. Παρόλες ωστόσο τις ενστάσεις αυτές καμία διόρθωση δεν έχει γίνει στο βιβλίο και δυστυχώς ούτε φαίνεται να σχεδιάζεται για το προσεχές μέλλον. Έτσι έχουμε ένα βιβλίο Εκκλησιαστικής Ιστορίας για ελληνικά σχολεία από το οποίο απουσιάζουν ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, οι αντιπαπικοί άγιοι Γρηγόριος ο Παλαμάς και Κοσμάς ο Αιτωλός. Και από την άλλη μεριά έχουμε αναλυτική παρουσίαση της παπικής και προτεσταντικής εκκλησιαστικής ιστορίας, αναφορά στο ΠΣΕ και τις οικουμενιστικές δράσεις των Ορθοδόξων του σήμερα.
Για μια ακόμη φορά ζητούμε την άμεση διόρθωση του βιβλίου βάσει των παρατηρήσεων των θεολόγων των σχολείων και την εγκατάλειψη της προσπάθειας για αλλοίωση του ορθοδόξου χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών. Πρέπει κάποτε να ακούγεται και για το περιεχόμενο των βιβλίων ο λόγος των εκπαιδευτικών των σχολείων.
Συμφωνούμε και επαυξάνουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά κανείς δεν ντρέπεται λίγο από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο;;;
Κανείς δεν φιλοτιμήται να τα αποσύρει πάραυτα ως ανάξια διδασκαλίας;;;
Μιλιά δεν έβγαλε για το θέμα των οικουμενιστικών βιβλίων η λεγομένη "Πρωτοβουλία των λεγομένων θεολόγων ΑΠΘ"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλα τους ενδιαφέρουν αυτούς... Μην χαλάτε την ησυχία τους...
καλπάζει ο Οικουμενισμός μαζί με τη λατρεία του υπερκαταναλωτισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Διά τον φόβον των Ιουδαίων" αποφεύγουμε να λέμε ότι ο Οικουμενισμός των ημερών μας ειναι εκ του πονηρού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως και να έχει το πράγμα, συντασσόμαστε και με το ψεύδος και τον πατέρα του -όσοι το κάνουν αυτό- και στο τέλος εκεί θα καταλήξουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς κοιτάμε τον Κύριο και όχι τους ανθρώπους, αν θέλουμε να σωθούμε.
Καλά να παραπονιούνται οι άθεοι κι οι αλλόθρησκοι, αλλά κι οι αιρετικοί;
ΑπάντησηΔιαγραφή