19/8/12

Μήνυμα Πατριάρχη Αλεξανδρείας για το Ραμαζάνι

Δελτίο Τύπου του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας αναφέρει:
ΜΗΝΥΜΑ Α.Θ.Μ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΡΑΜΑΖΑΝΙΟΥ 2012
Επ’ ευκαιρία της περατώσεως του ιερού μήνα του Ραμαζανίου, κατά τη διάρκεια του οποίου εκατομμύρια πιστοί Μουσουλμάνοι με ευλάβεια και προσευχή ανάμνηση φέρουν της παραδόσεως του Κορανίου ως οδηγού της ζωής τους, επιθυμώ να απευθύνω ευχές εγκάρδιες και φιλάδελφες προς τους Μουσουλμάνους συμπολίτες μας στην ευλογημένη χώρα της Αιγύπτου και προς τους Μουσουλμάνους απανταχού του αραβικού κόσμου
εκφράζοντας την ελπίδα το ήθος της αγάπης να πρυτανεύσει ως κοινή και απαραβίαστη συνισταμένη των λόγων και των έργων των ανθρώπων.
Ιδιαίτερος εόρτιος χαιρετισμός απευθύνεται πρός τον Εξοχώτατο Πρόεδρο της Αραβικής Δημοκρατίας της Αιγύπτου, Δρ. Μοχάμεντ Μόρσι, με την ευχή να οδηγήσει τη χώρα με ασφάλεια στο δρόμο της ευημερίας, της ειρήνης και της δικαιοσύνης. Στην ευγενή του αυτή προσπάθεια για ένα αύριο ελπιδοφόρο έχει συνοδοιπόρο πολύτιμο την αταλάντευτη πίστη όλων των Αιγυπτίων, ανεξαρτήτως θρησκευτικής ταυτότητας, στην ακατάλυτη δύναμη της υπέρτατης πηγής αγάπης και σοφίας, τον Ένα και Μοναδικό Θεό, να σκέπει και να προστατεύει την Αίγυπτο από κάθε αντιξοότητα και επιβουλή.
Ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής
Θ Ε Ο Δ Ω Ρ Ο Σ Β’
Εν τη Μεγάλη Πόλει της Αλεξανδρείας
τη 19η Αυγούστου 2012
Σχόλιο: Ποιος είναι ο Ένας και Μοναδικός Θεός; Ο Χριστός, η Αγίας Τριάς ή ο Αλλάχ; Πόση οικουμενιστική σύγχυση πρέπει να κατακλύζει τον νου κάποιου ώστε να μιλάει για "πίστη ανεξαρτήτως θρησκευτικής ταυτότητας";

13 σχόλια:

  1. "... επιθυμώ να απευθύνω ευχές εγκάρδιες και φιλάδελφες προς τους Μουσουλμάνους συμπολίτες μας στην ευλογημένη χώρα της Αιγύπτου και προς τους Μουσουλμάνους απανταχού του αραβικού κόσμου εκφράζοντας την ελπίδα το ήθος της αγάπης να πρυτανεύσει ως κοινή και απαραβίαστη συνισταμένη των λόγων και των έργων των ανθρώπων".

    ΚΧ
    Ταύτα, επ’ ευκαιρία της περατώσεως του ιερού μήνα του Ραμαζανίου και την εξ αγάπης και αμοιβαίου αλληλοσεβασμού υποχρέωση, που είχε ο πατριάρχης Αλεξανδρείας να απευθύνει προς τους απανταχού πιστούς Μουσουλμάνους.

    Μάλλον, δεν του έχει πει κανείς ότι ο σημερινός κόσμος καθοδηγείται και κατηχείται από αιρετικούς. Άρα και αλλοτρίους προς την εν Χριστώ Πίστη. Συνεπώς, ζούμε χρόνους παλαιοδιαθηκικούς, όπου ο θεός ήταν οργίλος, τιμωρός, και εξολοθρευτής όλων εκείνων οι οποίοι δεν ακολουθούσαν τις εντολές που έδινε. Ακόμη και αυτών που είχε διαλέξει για να τον κάνουν γνωστό στους άλλους.

    "Ουκ εξωλόθρευσαν τα έθνη, α είπε Κύριος αυτοίς" και τιμωρήθηκαν. Αλλά τι τους ζήτησε; Τον κτηνώδη και δαιμονιώδη άνθρωπο, που όλοι φέρουμε μέσα μας, ζήτησε να αφανίσουμε (νους αποστάς θεού ή κτηνώδης γίνεται ή δαιμονιώδης). Τέτοιοι ήταν αυτοί, κτηνώδεις και δαιμονιώδεις, για τους οποίους ζήτησε και ζητεί ο Κύριος τον αφανισμό. Τον κτηνώδη και δαιμονιώδη νουν ζητά να εξολοθρέψουμε.

    Το εφαρμόζουν, κατά τις παλαιοδιαθηκικές προσταγές όμως, μεθοδικά πλέον οι εκλεκτοί συνεχιστές των εντολών του θεού τους (είναι οι σιωνιστές όπως και οι όμοιοι αντίπαλοι) όντας βέβαια και οι ίδιοι κτηνώδεις και δαιμονιώδεις.

    Τι νόημα λοιπόν έχουν οι εγκάρδιες και φιλάδελφες ευχές προς τους Μουσουλμάνους; Οι οποίες προφανώς αλεκτί (: χωρίς να κατονομάζονται) πέμπονται και προς άλλους, σύμφωνα προς τις εντολές του αγαπισμού και της σχεσιολογίας.

    http://kyprianoscy.blogspot.gr/2012/08/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπάτε αλλήλους είπε ο Ιησούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Δι' ευχών των Αγίων Πατέρων ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός ημών, ελέησον ημάς. Αμήν"

    ΚΧ
    Πότε οι άγιοι πατέρες ημών απέστελαν ευχάς προς αιρετικούς και αλλοθρήσκους, "επ’ ευκαιρία της περατώσεως" ιερών εορτών τους, και δεν το γνωρίζουμε; Ήταν εκείνοι αφιλάδελφοι και πλανεμένοι και όχι σαν τους σημερινούς απλανείς αδελφοποιητούς του "ένας θεός για όλους"; Πώς γίνεται και αυτός ο "φιλάδελφος ένας", ξεπαστρεύει όποιον δεν συμφωνεί ή ευσχήμως και αιδημόνως, φιμώνει τις φωνές όσων γνωστοποιούν την απάτη της προσχηματικής αγάπης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι σχέση έχει η Κυριακή ρήση που αναπαρήγαγε ο ανώνυμος των 9:12 π.μ. με τις απαράδεκτες οικουμενιστικές πρακτικές ενίων εκκλησιαστικών ταγών εν οις και ο πατριάρχης Αλεξανδρείας;Δυστυχώς πολλή αγαπολογία έπεσε σε βάρος της ουσίας.Αγάπη αλλά ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγάπη αλλά ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    O ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Αγάπη αλλά ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    O ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ"

    ΚΧ
    Σωστά, ο θεός αγάπη εστι, ή με διαφορετική γραφή "εγώ ειμι το Α και το Ω", δηλαδή το αγαπώ.

    Αλλά, από το Α μέχρι το Ω παρεμβάλλονται τα γράμματα Γ, Α, και Π

    Γνώριζε
    Αλήθευε
    Πίστευε

    Γνώριζε τον Πατέρα
    Αλήθευε εν Χριστώ Ιησού
    Πίστευε εν αγίω Πνεύματι

    Τα απλά τοις απλοίς

    Ζητώ συγγνώμη επειδή "έκλεψα" την απάντηση από τον Λ.Ν. Ελπίζω τέτοιες "κλοπές" να επιτρέπονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. TO ΑΡΚΤΙΚΟΛΕΞΟ Γ. Α.Π. ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. TO ΑΡΚΤΙΚΟΛΕΞΟ Γάμμα,΄Αλφα,Πι, ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ;

    ΚΧ
    Η Αγία Γραφή δεν λέει πολλά ακόμη. Δεν λέει ότι ο Υιός είναι ομοούσιος τω Πατρί, δεν λέει ότι η προσκύνησις των αγίων Εικόνων "επί το πρωτότυπον διαβαίνει", δεν λέει ότι η υπεραγία Θεοτόκος "μετέστη προς την ζωήν, μήτηρ υπάρχουσα της ζωής" και άλλα. Λέει όμως "Εγώ το Α και το Ω", "Εγώ ειμι το Α και το Ω", όπως λέει και το "ο Θεός αγάπη εστίν". Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης τα γράφει αυτά έμπλεος Χάριτος αγίου Πνεύματος.

    Αν συνδέσουμε το Α και το Ω με την αγάπη, με το ρήμα αγαπώ, δεν νομίζω ότι διαστρέφουμε ή παραποιούμε την αγία Γραφή. Άλλωστε, ο Ευαγγελιστής Ιωάννης πριν πει "ο Θεός αγάπη εστίν", έχει γράψει "αγαπητοί, αγαπώμεν αλλήλους (...) ότι ο Θεός αγάπη εστίν". Ούτε, ακόμη, σημαίνει ότι παραβλέπουμε τα συνοδά του "εγώ το Α και το Ω" της Αποκαλύψεως.

    Απλώς, επειδή αρκέστηκες στο "αγαπάτε αλλήλους", δηλαδή στην αγάπη, και σου φάνηκε περίεργο το "αγάπη εν αληθεία", επειδή δεν υπάρχει στο 1Ιν. δ΄ 8, θέλησα με τα αρκτικόλεξα να σου δείξω ότι δεν είναι τόσο μινιμαλιστικά τα περί αγάπης. Με ένα "αγαπάτε αλλήλους", ή το "ο Θεός αγάπη εστίν", δεν τακτοποιούνται όλα. Υπάρχουν και τα άλλα γράμματα στο ρήμα "αγαπώ" και στην απορρέουσα αγάπη. Κάθε τι που ρέει, και απορρέει, δεν είναι αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εννοείται ότι επιτρέπονται αγαπητέ μου αγωνιστή συνάδελφε!Αυτή η ψευτοαγάπη άνευ όρων και ορίων,για να θυμηθούμε και το μακαριστό Αθηναγόρα,μας έφαγε!Οι άγιοι πατέρες δηλαδή που αντιμάχονταν την αίρεση και αναθεμάτιζαν τους αιρετικούς κατά τη στρεβλή συλλογιστική κάποιων δεν είχαν αγάπη!Ενώ εμείς που νοθεύουμε την αλήθεια που μας δίδαξε ο Παράκλητος έχουμε!Μιλάμε για σχιζοφρένεια αγαπητέ συνάδελφε!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ συναγωνιστή και συνάδελφε Λ.Ν,

    Η αίρεση σχίζει κυριολεκτικά τας φρένας. Μόνο τι γράφει η Αγία Γραφή και για πέταμα «το γαρ γράμμα αποκτείνει, το δε πνεύμα ζωοποιεί»!

    Είδε κι έπαθε ο Απ. Παύλος με την περιτομή των ομοεθνών του, τώρα έχουμε κι εμείς τους δικούς μας: Ό,τι γράφει η Αγία Γραφή! Δεν λέω ότι είναι κακό, πρέπει όμως να συνοδεύεται με διάκριση, η οποία δεν αποκτάται εύκολα, μάλιστα με συνθήματα τύπου "αγάπη άνευ όρων και ορίων".

    Ανατρίχιασα όταν το πρωτάκουσα, αλλά έπρεπε να περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεώργιος Κιντσάκης20 Αυγούστου 2012 στις 10:22 μ.μ.

    Τέλεια! Οι βολεμένοι Ορθόδοξοι της Ελλάδας κατακρίνουν τους Ορθοδόξους επισκόπους που ζουν -και οφείλουν να συνεχίσουν να ζουν- σε μία χώρα σε σαφώς μεταβατική κατάσταση με Κυβέρνηση μουσουλμανική και αποφασισμένη να εξοντώσει τις χριστιανικές της κοινότητες.

    Είναι εντελώς διαφορετικό να συνεργάζεται κανείς με τους αιρετικούς στις Δυτικές χώρες -ιδίως στις ΗΠΑ, όπου ο χριστιανισμός παίζει ακόμη το δημόσιο ρόλο του-, εντελώς διαφορετικό να το κάνει αυτό στις αραβικές χώρες -φανταστείτε να βγει ένας επίσκοπος και να πει ότι ο Μωάμεθ είναι απατεώνας, θα τον λυντσάρουν- και εντελώς μα εντελώς διαφορετικό να είναι οικουμενιστής ένας Έλληνας Ορθόδοξος της Ελλάδος. Κι όσοι έχουν αντίθετη άποψη, δεν έχουν παρά να ταξιδέψουν σε μία μουσουλμανική χώρα και να εκφραστούν στους τόνους που εκφράζονται και τώρα. Έτσι θα αποκτούσαμε νέους άγιους μάρτυρες ή νέους αποστάτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "- φανταστείτε να βγει ένας επίσκοπος και να πει ότι ο Μωάμεθ είναι απατεώνας, θα τον λυντσάρουν -"

    ΚΧ : Καλό είναι να αποφεύγονται οι υπερβολές. Κανείς δεν υποστήριξε κάτι τέτοιο. Εκείνο που ελέχθη είναι ότι ουδείς των πατέρων απηύθυνε ποτέ το "δι΄ ευχών" σε αλλόθρησκους ή αιρετικούς. Δεν υπήρχε κανείς λόγος να κάνει αυτή την κίνηση ο πατριάρχης.

    Όσο για το "εντελώς μα εντελώς διαφορετικό να είναι οικουμενιστής ένας Έλληνας Ορθόδοξος (εντός) της Ελλάδος", δεν μπορώ να πω ότι βλέπω να υπάρχει καμια διαφορα με τους εκτός Ελλάδος οικουμενιστές. Οι οποίοι εντός μας έχουν "καπακώσει" στην κυριολεξία και ακολουθούν αυτό που γίνεται εκεί όπου διαβιούν οι εκτός, δηλαδή στη Δύση. Κανείς δεν δίνει σημασία σε όσους αντιδρούν για την ακολουθουμένη τακτική. Οι διορισμένοι ταγοί εκτελούν τις σιωνιστικές άρητες οδηγίες. Όποιος δεν συμμορφώνεται τον καθαιρούν, τον υποβιβάζουν στις τάξεις των Μοναχών, και τον κλείνουν σε ένα δωμάτιο (περίπτωση Ειρηναίου Ιεροσολύμων).

    Η αντίθετη άποψη που έχουμε, δεν μας παρακινεί να πάμε στις μουσουλμανικές χώρες και να λέμε αυτά τα πράγματα. Στις χώρες τις Δύσης απευθυνόμαστε, όπου διαβιούν Ορθόδοξοι και κατηχούνται από αναξίους ποιμένες. Αυτοί είναι οι αποδέκτες των γραπτών ή προφορικών λόγων μας, επειδή δεν τολμούν να αρθρώσουν Ορθόδοξο λόγο και έγιναν το ιερό δεκανίκι της διπλωματίας.

    Μάρτυρες δεν θέλουμε να γίνουμε με το ζόρι, όμως μαρτυρία αληθείας είναι υποχρέωσή μας να δίνουμε. Αν αυτό ενοχλεί τη διαχρονική υποκρισία, γνωρίζουμε ότι αυτή δεν είναι πλέον αφελής. Τη δουλειά τη δική της την αναθέτει σε άλλους και αυτοί δεν είναι "νέοι αποστάτες" (sic). Είναι παλαιοί, όχι κατ΄ ανάγκη αποστάτες, και γνωρίζει πολύ καλά πώς να μας αντιμετωπίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντως το βλάσφημο κοράνιο κε Κιντσάκη δε θα το δώριζαν!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή