ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ,
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Αθήνα, 04-09-2012
Αρ. Πρωτ. 100838/Γ2
ΘΕΜΑ: Διδασκαλία Ερευνητικής Εργασίας
1) Τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 8 του Ν. 1566/1985 (ΦΕΚ Α΄ 167) «Δομή και λειτουργία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και άλλες διατάξεις» όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 7 του Ν. 2525/1997 (ΦΕΚ Α΄ 188) «Ενιαίο Λύκειο, Πρόσβαση των Αποφοίτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και άλλες διατάξεις».
2) Την με αρ. πρωτ. 70000/Γ2/21-06-2011 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 1557) με την οποία καθορίζεται το Ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων της Α΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου.
3) Την με αρ. πρωτ. 36797/Γ2/02-04-2012 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 1163) με την οποία καθορίζεται το Ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου.
4) Την με αρ. πρωτ. 36799/Γ2/02-04-2012 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 1163) με την οποία καθορίζεται το Ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων της Β΄ τάξης του Γενικού Λυκείου.
5) Την με αρ. πρωτ. 36798/Γ2/02-04-2012 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 1163) με την οποία καθορίζεται το Ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων των τάξεων Β΄ και Γ΄ Εσπερινού Γενικού Λυκείου.
6) Την με αρ. πρωτ. 47758/Γ2/27-04-2012 Y.A. (ΦΕΚ B΄ 1390) “Τροποποίηση − συμπλήρωση της υπ’ αριθμ. 118842/Γ2/17−09−2008 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 1984 Β΄) «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ.»”.
7) Τη με αρ. πρωτ. 1101/23-05-2012 εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
8) Τις διατάξεις του άρθρου 90 του κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (ΦΕΚ Α΄ 98).
9) Τη με αριθμ. 76051/Η/04-07-2012 (ΦΕΚ Β΄ 2091) κοινή Απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού με θέμα «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού Θεόδωρο Παπαθεοδώρου».
10) Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού Προϋπολογισμού.
Αποφασίζουμε
Σε περίπτωση διδασκαλίας των ερευνητικών εργασιών σε τμήματα, ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να αναλάβει συνολικά μέχρι δύο (02) ερευνητικές εργασίες ανά τετράμηνο (εφόσον η ερευνητική εργασία είναι διάρκειας ενός τετραμήνου) ή μέχρι δύο (02) ερευνητικές εργασίες τη σχολική χρονιά (εφόσον η ερευνητική εργασία έχει διάρκεια ολόκληρο σχολικό έτος), με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που είχαν ως πρώτη ανάθεση το μάθημα «Τεχνολογία» της Α΄ τάξης του Γενικού Λυκείου (Υ.Α. 118842/Γ2/17-09-2008 ΦΕΚ 1984 Β΄), εφόσον υπηρετούν στη σχολική μονάδα, οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν συνολικά μέχρι τέσσερις (04) ερευνητικές εργασίες ανά τετράμηνο (εφόσον η ερευνητική εργασία είναι διάρκειας ενός τετραμήνου) ή μέχρι τέσσερις (04) ερευνητικές εργασίες τη σχολική χρονιά(εφόσον η ερευνητική εργασία έχει διάρκεια ολόκληρο σχολικό έτος).
Σε περίπτωση που η διδασκαλία των ερευνητικών εργασιών γίνεται σε ζώνη και στις δύο τάξεις (ίδια μέρα και ίδιες ώρες), ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να αναλάβει μία (01) ερευνητική εργασία.
Σε περίπτωση που η διδασκαλία των ερευνητικών εργασιών γίνεται σε ζώνη και στις δύο τάξεις (διαφορετικές ώρες), ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να αναλάβει μέχρι δύο (02) ερευνητικές εργασίες.
Τα παραπάνω ανώτατα όρια των ερευνητικών εργασιών που μπορεί να αναλάβει ο κάθε εκπαιδευτικός ισχύουν είτε ο εκπαιδευτικός υπηρετεί σε μία είτε σε περισσότερες σχολικές μονάδες.
Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2012-13.
Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π. ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ
Άρα επιτρέπεται και η διδασκαλία σε "τμήματα". Πώς όμως θα χωριστούν οι μαθητές σε τμήματα αφού πρέπει αναγκαστικά να χωρίζονται με αλφαβητική σειρά??? τι εννοεί ότι μπορεί ο χωρισμός να γίνει σε τμήματα??? π.χ. το Α1 το τάδε project, το Α2 το άλλο. κ.λ.π. με αυτόν τον τρόπο όμως δεν επιλέγουν οι μαθητές το θέμα .... μπέρδεμα..... από την άλλη αν γίνει σε ζώνη χρειάζονται και πολλές αίθουσες, ενώ αν λάβει κανείς υπόψη του την "συνδιδασκαλία", δηλαδή 2 καθηγητές μέσα στην αίθουσα, θα γίνει ....μπάχαλο με το ωρολόγιο πρόγραμμα... έχει καταλάβει κανείς?
ΑπάντησηΔιαγραφήO χωρισμός των τμημάτων έχει ορισθεί με άλλη εγκύκλιο. Οι μαθητές μιας τάξης (της Α΄ ή της Β΄) χωρίζονται σε τμήματα ανάλογα με το θέμα που επιλέγουν (όχι αλφαβητικά). Αυτά τα τμήματα project είναι ίσα σε αριθμό με τα συμβατικά τμήματα της τάξης. π.χ. Α΄ Λυκείου με 3 τμήματα φτιάχνει συνήθως 3 τμήματα project. Αυτό σημαίνει ότι η Ερευν. Εργασία διδάσκεται σε όλα τα τμήματα της τάξης κατά τη διάρκεια των ίδιων διδακτικών ωρών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λοιπά περί του χωρισμού των τμημάτων, των θεμάτων κλπ εδώ:
http://thriskeftika.blogspot.gr/2011/08/blog-post_7643.html