5/2/20

Ερώτηση του βουλευτή της Ν.Δ. Νεοκλή Κρητικού προς την Υπουργό Παιδείας για τα Θρησκευτικά

Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Λακωνίας της Ν.Δ. Νεοκλής Κρητικός με θέμα: «Ενέργειες για τα συγγράμματα του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία». Ο βουλευτής ερωτά την Υπουργό εάν υπάρχει χρονοδιάγραμμα απόσυρσης των Φακέλων Μαθήματος και επιπλέον εάν υπάρχει πρόθεση αξιοποίησης των σχολικών εγχειριδίων Θρησκευτικών που ίσχυαν έως το 2016.
Η ΕΡΩΤΗΣΗ

11 σχόλια:

  1. Ωραία του το έμαθε το ποίημα η ΠΕΘ. Είναι θλιβερός κι αυτός ο βουλευτής στην ημιμάθειά του. Και δεν είναι ο μόνος. Όμως το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Βεβαίως και θα αποσυρθούν τα ακυρωθέντα και προκήρυξη για νέα ΠΣ και διδ. εγχειρίδια θα γίνει όπως έχει ήδη ανακοινωθεί για όλα τα μαθήματα αλλά μέχρι τότε θα γίνει μια συμμόρφωση προς τις αποφάσεις του ΣτΕ των ήδη υπαρχόντων. Και ο καθένας γνωρίζει ότι αυτό μπορεί να γίνει. Ήδη η επιτροπή που έχει συσταθεί θα παραδώσει εντός ολίγων ημερών την αναμόρφωση αυτή και θα γίνει επανεκτύπωση των φακέλων με τις διορθώσεις. Η ΠΕΘ να σοβαρευτεί (αν αυτό είναι δυνατόν) και να κάνει την πρότασή της για τα νέα ΠΣ με θεολογικά και παιδαγωγικά κριτήρια συμβατά με τη νεοελληνική εκπαιδευτική και κοινωνική πραγματικότητα ώστε να παραμείνει το μάθημα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ στο σχολείο κι όχι επιλεγόμενο όπως θέλει να το καταντήσει η ανεκδιήγητη απόφαση του ΣτΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρέψου εσύ ανώνυμε συριζόπληκτε οικουμενιστή 10:55 μμ και συλλογίσου τις ψυχές των μαθητών και κρίμα που θα έχεις που στηρίζεις τις ανεκδιήγητες κακοκαιρίτικες αποφάσεις που πηγαίνουν κόντρα στην ελληνορθόδοξη παράδοση του Γένους μας και στη σωτηρία των ψυχών των μαθητών!!!
      Λίγη σοβαρότητα δεν θα σε βλάψει!!!

      Λουκάς

      Διαγραφή
  2. Δεν θα γίνει καμιά επιστροφή στο 2016. Ξεχάστε το και σκεφτείτε σοβαρά για το μάθημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πότε αλήθεια αμφισβητήθηκε το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΝ του ΜτΘ; Αλλά και εάν κάποτε ετίθετο απειλητικώς τέτοιο ζήτημα, θα χρειαζόταν περισσή σκέψη για να αποφασίσει ο συνεπής θεολόγος εάν θα αγωνιστεί για να διασώσει το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΝ θυσιάζοντας το Ομολογιακόν ή από την άλλη να διασώσει το Ομολογιακόν ακόμη και άν το μάθημα κατέληγε ΜΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΝ; Και γιατί τέλος πάντων, κάθε φορά που κάποιοι στριμώχνονται απ' όλες τις πλευρές, εξακοντίζουν την ίδια ρουκέτα περί δήθεν κλυδωνισμού της ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΟΣ του μαθήματος; Ανεκδιήγητη, δεν είναι η απόφαση του ΣτΕ - επιλείψει γαρ ο χρόνος διηγούμενον τα όσα ανεκδιήγητα περιελήφθησαν στους Φακέλους των ΝΠΣ και πιεστήκαμε οι θεολόγοι να διηγούμαστε απάνου στου κασίδη το κεφάλι δηλ. στα απονήρευτα κεφαλάκια των παιδιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "στη σωτηρία των ψυχών των μαθητών"
    και μετά θέλουμε θέση στα σχολεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος 10:55 π.μ. προς Λουκά
    ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ως άπιστος που είσαι ανώνυμε 10:55πμ- 8:57πμ και 9:08 πμ δεν μπορεί παρά να κοροϊδεύεις όταν ακούς σωτηρία ψυχών και τα άλλα ορθόδοξα!...
    Δεν είναι όμως χωράφι σου οι Ελληνορθόδοξοι μαθητές για να εφαρμόσεις τα ολέθρια θρησκειολογικά άθεα σχέδια σου στην Παιδεία μας!!!
    Φυσικά και θέλουμε θέση στα σχολεία! Διάβασε για την θρησκευτική συνείδηση που λέει ακόμα και το Σύνταγμα ως σκοπό της παιδείας!

    Έλλην Ρωμιός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σωστός ο 12:21πμ!
    Αυτή είναι η αλήθεια!

    Έλλην Ρωμιός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η απόφαση του ΣτΕ δεν κάνει απλά προαιρετικό το κάνει ένα σαχλό μάθημα περιθωριακής κατήχησης χωρίς ίχνος επιστημονικού ή άλλου γνωσιακού ενδιαφέροντος καθώς θεωρεί άλλα μαθήματα αρμόδια για τούτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "σαχλό μάθημα περιθωριακής κατήχησης" προτείνει το ΣτΕ, μας λες Ανώνυμε, 7 Φεβρουαρίου 2020 - 8:12 μ.μ.
    Πρόκειται για τον πιο "σαχλό" τρόπο ερμηνείας των αποφάσεων του ΣτΕ που έχω διαβάσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θεολόγοι αθεολόγητοι άγευστοι των μυστηρίων της Εκκλησίας και στερημένοι της θ.χάριτος δύσκολα μπορούν να σταθούν σε τάξη!Τι να μεταφέρουν στα παιδιά; Καλύπτονται λοιπόν στις νεοεποχίτικες αμπελοφιλοσοφίες,τραγουδάκια, ταινιούλες,αγαπολογίες ανώδυνες,ανεκδοτάκια, και νομίζουν ότι παιδαγωγούν!Διαγράφουν με την μονοκοντυλιά της "κατήχησης" το έργο των λοιπών συναδέλφων και αναπαύουν έτσι τη συνείδησή τους.Χαράμι ο μισθός τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή