16/4/20

Κυκλοφορεῖ τὸ φύλλον 17.4.20 τοῦ «Ὀρθοδόξου Τύπου»

Μερικά ἀπό τά περιεχόμενά του:
➢ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΡΕΔΟΘΗ ΥΠΟ ΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ!
«Γιατί εἶναι πιὸ ἐπικίνδυνη μία ἀκολουθία τοῦ Πάσχα ἢ ἡ θεία Εὐχαριστία ἀπὸ μία ἐπίσκεψη στὶς ὑπεραγορὲς γιὰ ψώνια;». Τοῦ κ. Γεωργίου Ἰωάννου Καραλῆ, Διδάκτορος Ἰατρικῆς Πανεπιστημίου Γένοβας, Πανεπιστημίου Ρώμης Tor Vergata.
➢ «Τὸ παλαιόν, τὸ μυστικὸν καὶ τὸ αἰώνιον Πάσχα». Τοῦ Ἁγίου Φιλαρέτου, Μητροπολίτου Μόσχας.
➢ Ἡ κατάργησις τῶν Θρησκευτικῶν Ἐλευθεριῶν τῶν Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων. Τοῦ Ἀρχιμανδρίτου Κων/νου Ραμιώτη, πτυχ. Νομικῆς - Θεολογίας, τ. Δικηγόρου - τ. Δικαστοῦ.
➢ Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος καὶ ἡ ΔΙΣ μᾶς ὁδηγοῦν εἰς τὸν Προτεσταντισμόν. Γράφει ὁ Ἀρχιμ. Θεόκλητος Τσίρκας.
➢ ΔΗΛΩΣΙΣ π. Γεωργίου Σχοινᾶ.
➢ Ὁ πραγματικὸς πειρασμὸς εἶναι τὸ κλείσιμον τῶν Ἱ. Ναῶν. Τοῦ κ. Παύλου Τρακάδα, Θεολόγου.
➢ Μία δαιμονική καταιγίς. Ἕνα κείμενον μέ ἀφορμήν τόν κορωνοϊόν.
➢ Πίστις καὶ ἀβεβαιότης. Τοῦ κ. Παντελεήμονος Τομάζου, Μεταπτυχιακοῦ φοιτητοῦ θεολογίας, τοῦ Πανεπ. Ἀθηνῶν.
➢ Τὸ θαῦμα τοῦ Ἁγίου Φωτὸς γίνεται μόνον εἰς τὸν Πανάγιον Τάφον τοῦ Χριστοῦ. Τοῦ κ. Β. Χαραλάμπους, θεολόγου.
➢ «Χριστός Ἀνέστη» ἀπὸ τὰ μπαλκόνια.
➢ Ὁ Μητροπολίτης Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος, ἠρνήθη τὸ θαῦμα τοῦ Ἁγίου Φωτός. Τοῦ Ἀρχιμανδίτου π. Νεκταρίου Ζιόμπολα.
➢ Ἡ ἀλήθεια περὶ τοῦ Ἁγίου Φωτός!!!
➢ Η ΥΒΡΙΣ. Γράφει ὁ Πρεσβύτερος Ἀθανάσιος Μηνᾶς.
➢ Καισαροπαπισμὸς μὲ ἀφορμὴν τὸν Κορωνοϊόν. Γράφει ὁ Δρ Γεώργιος Τσακαλίδης, Θεολόγος - Θρησκειοπαιδαγωγός.
➢ Ὁ ἅγιος Μάρτυς Τοῦνομ, ὁ ἐμίρης (18 Ἀπριλίου 1579). Τοῦ Σταύρου Ἀβαγιάννη, Θεολόγου.
➢ Ἀποφάσεις χωρὶς τὰ πνευματικὰ κριτήρια. Τοῦ κ. Παναγιώτου Ἀθανασίου.
➢ «Ὦ Πάσχα λύτρον λύπης».
➢ Νέα Ἀκρόπολις. Τὸ ξεσκέπασμα τῆς «φιλοσοφίας». Tοῦ κ. Ἰωάννου Μηλιώνη, ἐκπαιδευτικοῦ, μέλους τῆς Π.Ε.Γ
➢ «Ρῦσαι ἡμᾶς ἀπὸ τοῦ πονηροῦ». Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση.
➢ Αἱ Πράξεις τῶν Ἀποστόλων. Κυριακὴ τοῦ Πάσχα (Πράξ. α΄ 1-18, Ἰωάν. α΄ 1-17). Νικηφόρου Θεοτόκη, Ἀρχιεπισκόπου Ἀστραχάν, Χερσῶνος καὶ Σταυρουπόλεως.
Γεγονότα καί Σχόλια, βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου