πηγή: ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
Μέ ἀφορμή τά καρναβάλια λαμβάνονται διάφορες πρωτοβουλίες πού κάθε ἄλλο παρά βοηθοῦν στήν διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν μας στά Σχολεῖα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης.
Εὐσεβεῖς ἐκπαιδευτικοί, γονεῖς καί δημότες διαμαρτύρονται. Δεχθήκαμε διαμαρτυρίες ἀπό τή Φλώρινα, τό Λαγκαδᾶ καί τήν εὐρύτερη περιοχή τῆς Θεσσαλονίκης. Ἡ πομπή τοῦ σατανᾶ πλέον παρελαύνει ἐντός τῶν ἱδρυμάτων, πού σκοπό ἔχουν νά διαπλάσουν τούς αὐριανούς ὀρθόδοξους ἕλληνες πολίτες.......
Προσκλήσεις μέ ἀφίσες πρός γονεῖς καί μαθητές γιά ἀποκριάτικα γλέντια ἀναρτῶνται μέσα στά σχολεῖα. Καρναβαλικές γιορτές ἐπίσης ὀργανώνονται μέ ἐπικεφαλῆς ἐκπαιδευτικούς καί διευθυντές, οἱ ὁποῖοι προτρέπουν τά παιδιά νά «ντυθοῦν» καί νά ἀσχημονήσουν ἐντός τοῦ σχολείου, σέ βάρος διδακτικῶν ὡρῶν. Εὐλαβεῖς ἐκπαιδευτικοί πού διαμαρτυρήθηκαν δέχτηκαν ἀπειλές ἀπό συναδέλφους τους καί ἀπό ἀνωτέρους τους μέ σκοπό νά φιμωθοῦν.
Εἶναι πράγματι λυπηρό, βαπτισμένοι ὀρθοδοξοι Χριστιανοί νά ἔχουν τόση ἄγνοια γύρω ἀπό τίς σατανικές αὐτές γιορτές (εἰδωλολατρικά κατάλοιπα). Εἶναι ἀκόμη λυπηρότερο τό ὅτι παρακινοῦν τά νιᾶτα τῆς Ἑλλάδας μας νά συμμετέχουν σ' αὐτές καί μάλιστα μέ τή μορφή διαγωνισμοῦ...Διαβᾶστε τήν παρακάτω ἐπιστολή διαμαρτυρία, πού δεχθήκαμε ἀπό συγκεκριμένους δημότες τῆς εὑρύτερης περιοχῆς Θεσσαλονίκης, γιά ὅ,τι εἰς βάρος τῶν παιδιῶν ἐνήργησε ὁ τοπικός δῆμος.
Εἴθε οἱ ἁρμόδιοι νά μετανοήσουν καί νά ματαιώσουν τίς προγραμματισμένες ἐκδηλώσεις, πού δέν εἶναι παρά μία λατρεία-προσκύνηση στόν Ἀρχέκακο Ὄφι καί ἀνθρωποκτόνο Διάβολο. Ὅλα τά στοιχεῖα καί τά ὀνόματα τῶν ὑπογραφόντων τήν ἐπιστολή εἶναι στή διάθεση τοῦ blog
Αξιότιμοι κύριοι,
Το Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου ...., για 4η συνεχή χρονιά οργανώνει Καρναβάλι με Αποκριάτικη παρέλαση και λοιπές εκδηλώσεις.
Θεώρησε, λοιπόν καλό να ενημερώσει τα σχολεία του Δήμου και ταυτόχρονα να προσκαλέσει τους μαθητές να συμμετέχουν στην Αποκριάτικη Παρέλαση. Έθεσε μάλιστα και κίνητρο συμμετοχής: έναν διαδραστικό πίνακα για το σχολείο με την μεγαλύτερη συμμετοχή.
Ως κάτοικοι του Δήμου, γονείς και εκπαιδευτικοί, κοινοποιούμε τους προβληματισμούς μας και θέτουμε τα παρακάτω ερωτήματα:
Είναι ένδειξη πολιτισμού και πολιτιστικό γεγονός η Αποκριάτικη Παρέλαση;
Ποιες πολιτιστικές ή κοινωνικές αξίες προάγει; Μήπως νομιμοποιεί και εισάγει σε παραβατικές συμπεριφορές;
Διατηρεί «παραδόσεις» και «έθιμα» της Ελλάδας και ποιας εποχής και πολιτισμού; Έχετε επισκεφτεί πόλεις της Μακεδονίας τις ημέρες των καρναβαλικών εκδηλώσεων; Θα παίρνατε μαζί σας την μικρή ή μεγαλύτερη κόρη σας, όταν οι καρναβαλιστές ασελγούν με λόγια και με πράξεις στις αδερφές, στις κόρες και στις γυναίκες σας, με πιθανότητα ακόμη και οι άνδρες να γίνετε στόχος;
Μήπως αντιγράφει Λατινοαμερικάνικες εξαλλοσύνες; Ξέρετε τα ποσά που σπαταλούνται και τα οικονομικά μεγέθη που οδηγούν σε δημιουργία μιας ακόμη καταναλωτικής περιόδου;
Ξέρετε το αστυνομικό δελτίο που προκύπτει κατά τον εορτασμό των εκδηλώσεων σε τι αριθμούς εγκληματικών πράξεων κάθε είδους αναφέρεται; Και πόσες ακόμα δεν δηλώνονται καν στην αστυνομία; Αυτή την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη ζηλέψαμε;
Το περιεχόμενο και το ύφος της εκδήλωσης είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες των μαθητών των σχολείων του Δήμου; Υπήρξε ενημέρωση των γονέων και συναίνεσή τους για την συμμετοχή των παιδιών τους σε τέτοιες εκδηλώσεις;
Αναλογίστηκαν οι υπεύθυνοι πόση ένταση μπορεί να προκαλούν στις οικογένειες και σε ποιες ψυχολογικές πιέσεις ή χλευασμούς μπορεί να εκτεθούν μαθητές που θα αρνηθούν να συμμετέχουν;
Φέτος δεν γιορτάσαμε την γιορτή των γραμμάτων, τους τρεις Ιεράρχες για να μην ενοχληθούμε και ταλαιπωρηθούμε καθώς 30 Ιανουαρίου ήταν Σάββατο. Μάλλον όμως δεν ισχύει το ίδιο για το τριήμερο 13-14-15 Φεβρουαρίου.
Ούτε η οικονομική κρίση, οι περικοπές μισθών και η προσπάθεια οικονομίας και συμμαζέματος που βρίσκεται σε εξέλιξη μας πτοεί. Οι δαπάνες για να «περάσουμε καλά» και να ικανοποιήσουμε την φιλαυτία , την φιληδονία και τα πάθη που τις συνοδεύουν, είναι σημαντικότερες από τα περικοπτόμενα επιδόματα, μισθούς και δαπάνες του δημόσιου τομέα, καθώς και την απειλή πτώχευσης ως κράτους που αντιμετωπίζουμε. Πώς βλέπουν άραγε οι συνάνθρωποί μας, που δοκιμάζονται οικονομικά, αυτές τις σπατάλες;
Φέτος πρωτοτυπήσαμε δίνοντας και έπαθλο για την μεγαλύτερη συμμετοχή σχολείου. Ένα άλλοθι και στάχτη στα μάτια για να παραβλέψουμε την ουσία της πράξης μας. Ακόμα και έτσι, σκέφτηκε κανείς ότι σχολεία με λιγότερους μαθητές δεν έχουν ελπίδα να «κερδίσουν»;
Και αυτά ακριβώς είναι τα σχολεία που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν ένα τέτοιο σύστημα. Αν το πολιτιστικό κέντρο ήθελε να προάγει πραγματικά τον πολιτισμό, μπορούσε να εξοπλίσει όλα τα σχολεία του Δήμου με αντίστοιχα συστήματα, να στηρίξει και να οργανώσει συζητήσεις και εκδηλώσεις με προβολές ταινιών και ντοκιμαντέρ, προλαμβάνοντας φαινόμενα βίας, καλλιεργώντας την πολιτισμική ανοχή, ενσωματώνοντας μειονότητες, προάγοντας δημοκρατικές αξίες και τόσα άλλα.
Όλα αυτά θα στοίχιζαν, σε χρηματική δαπάνη και εθελοντική εργασία, λιγότερα από όσα θα μας κοστίσει το χριστουγεννιάτικο χωριό (18.000 Ευρώ) και το Αποκριάτικο τριήμερο (? Ευρώ).
Οἱ Δημότες...
Μέ ἀφορμή τά καρναβάλια λαμβάνονται διάφορες πρωτοβουλίες πού κάθε ἄλλο παρά βοηθοῦν στήν διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν μας στά Σχολεῖα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης.
Εὐσεβεῖς ἐκπαιδευτικοί, γονεῖς καί δημότες διαμαρτύρονται. Δεχθήκαμε διαμαρτυρίες ἀπό τή Φλώρινα, τό Λαγκαδᾶ καί τήν εὐρύτερη περιοχή τῆς Θεσσαλονίκης. Ἡ πομπή τοῦ σατανᾶ πλέον παρελαύνει ἐντός τῶν ἱδρυμάτων, πού σκοπό ἔχουν νά διαπλάσουν τούς αὐριανούς ὀρθόδοξους ἕλληνες πολίτες.......
Προσκλήσεις μέ ἀφίσες πρός γονεῖς καί μαθητές γιά ἀποκριάτικα γλέντια ἀναρτῶνται μέσα στά σχολεῖα. Καρναβαλικές γιορτές ἐπίσης ὀργανώνονται μέ ἐπικεφαλῆς ἐκπαιδευτικούς καί διευθυντές, οἱ ὁποῖοι προτρέπουν τά παιδιά νά «ντυθοῦν» καί νά ἀσχημονήσουν ἐντός τοῦ σχολείου, σέ βάρος διδακτικῶν ὡρῶν. Εὐλαβεῖς ἐκπαιδευτικοί πού διαμαρτυρήθηκαν δέχτηκαν ἀπειλές ἀπό συναδέλφους τους καί ἀπό ἀνωτέρους τους μέ σκοπό νά φιμωθοῦν.
Εἶναι πράγματι λυπηρό, βαπτισμένοι ὀρθοδοξοι Χριστιανοί νά ἔχουν τόση ἄγνοια γύρω ἀπό τίς σατανικές αὐτές γιορτές (εἰδωλολατρικά κατάλοιπα). Εἶναι ἀκόμη λυπηρότερο τό ὅτι παρακινοῦν τά νιᾶτα τῆς Ἑλλάδας μας νά συμμετέχουν σ' αὐτές καί μάλιστα μέ τή μορφή διαγωνισμοῦ...Διαβᾶστε τήν παρακάτω ἐπιστολή διαμαρτυρία, πού δεχθήκαμε ἀπό συγκεκριμένους δημότες τῆς εὑρύτερης περιοχῆς Θεσσαλονίκης, γιά ὅ,τι εἰς βάρος τῶν παιδιῶν ἐνήργησε ὁ τοπικός δῆμος.
Εἴθε οἱ ἁρμόδιοι νά μετανοήσουν καί νά ματαιώσουν τίς προγραμματισμένες ἐκδηλώσεις, πού δέν εἶναι παρά μία λατρεία-προσκύνηση στόν Ἀρχέκακο Ὄφι καί ἀνθρωποκτόνο Διάβολο. Ὅλα τά στοιχεῖα καί τά ὀνόματα τῶν ὑπογραφόντων τήν ἐπιστολή εἶναι στή διάθεση τοῦ blog
Αξιότιμοι κύριοι,
Το Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου ...., για 4η συνεχή χρονιά οργανώνει Καρναβάλι με Αποκριάτικη παρέλαση και λοιπές εκδηλώσεις.
Θεώρησε, λοιπόν καλό να ενημερώσει τα σχολεία του Δήμου και ταυτόχρονα να προσκαλέσει τους μαθητές να συμμετέχουν στην Αποκριάτικη Παρέλαση. Έθεσε μάλιστα και κίνητρο συμμετοχής: έναν διαδραστικό πίνακα για το σχολείο με την μεγαλύτερη συμμετοχή.
Ως κάτοικοι του Δήμου, γονείς και εκπαιδευτικοί, κοινοποιούμε τους προβληματισμούς μας και θέτουμε τα παρακάτω ερωτήματα:
Είναι ένδειξη πολιτισμού και πολιτιστικό γεγονός η Αποκριάτικη Παρέλαση;
Ποιες πολιτιστικές ή κοινωνικές αξίες προάγει; Μήπως νομιμοποιεί και εισάγει σε παραβατικές συμπεριφορές;
Διατηρεί «παραδόσεις» και «έθιμα» της Ελλάδας και ποιας εποχής και πολιτισμού; Έχετε επισκεφτεί πόλεις της Μακεδονίας τις ημέρες των καρναβαλικών εκδηλώσεων; Θα παίρνατε μαζί σας την μικρή ή μεγαλύτερη κόρη σας, όταν οι καρναβαλιστές ασελγούν με λόγια και με πράξεις στις αδερφές, στις κόρες και στις γυναίκες σας, με πιθανότητα ακόμη και οι άνδρες να γίνετε στόχος;
Μήπως αντιγράφει Λατινοαμερικάνικες εξαλλοσύνες; Ξέρετε τα ποσά που σπαταλούνται και τα οικονομικά μεγέθη που οδηγούν σε δημιουργία μιας ακόμη καταναλωτικής περιόδου;
Ξέρετε το αστυνομικό δελτίο που προκύπτει κατά τον εορτασμό των εκδηλώσεων σε τι αριθμούς εγκληματικών πράξεων κάθε είδους αναφέρεται; Και πόσες ακόμα δεν δηλώνονται καν στην αστυνομία; Αυτή την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη ζηλέψαμε;
Το περιεχόμενο και το ύφος της εκδήλωσης είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες των μαθητών των σχολείων του Δήμου; Υπήρξε ενημέρωση των γονέων και συναίνεσή τους για την συμμετοχή των παιδιών τους σε τέτοιες εκδηλώσεις;
Αναλογίστηκαν οι υπεύθυνοι πόση ένταση μπορεί να προκαλούν στις οικογένειες και σε ποιες ψυχολογικές πιέσεις ή χλευασμούς μπορεί να εκτεθούν μαθητές που θα αρνηθούν να συμμετέχουν;
Φέτος δεν γιορτάσαμε την γιορτή των γραμμάτων, τους τρεις Ιεράρχες για να μην ενοχληθούμε και ταλαιπωρηθούμε καθώς 30 Ιανουαρίου ήταν Σάββατο. Μάλλον όμως δεν ισχύει το ίδιο για το τριήμερο 13-14-15 Φεβρουαρίου.
Ούτε η οικονομική κρίση, οι περικοπές μισθών και η προσπάθεια οικονομίας και συμμαζέματος που βρίσκεται σε εξέλιξη μας πτοεί. Οι δαπάνες για να «περάσουμε καλά» και να ικανοποιήσουμε την φιλαυτία , την φιληδονία και τα πάθη που τις συνοδεύουν, είναι σημαντικότερες από τα περικοπτόμενα επιδόματα, μισθούς και δαπάνες του δημόσιου τομέα, καθώς και την απειλή πτώχευσης ως κράτους που αντιμετωπίζουμε. Πώς βλέπουν άραγε οι συνάνθρωποί μας, που δοκιμάζονται οικονομικά, αυτές τις σπατάλες;
Φέτος πρωτοτυπήσαμε δίνοντας και έπαθλο για την μεγαλύτερη συμμετοχή σχολείου. Ένα άλλοθι και στάχτη στα μάτια για να παραβλέψουμε την ουσία της πράξης μας. Ακόμα και έτσι, σκέφτηκε κανείς ότι σχολεία με λιγότερους μαθητές δεν έχουν ελπίδα να «κερδίσουν»;
Και αυτά ακριβώς είναι τα σχολεία που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν ένα τέτοιο σύστημα. Αν το πολιτιστικό κέντρο ήθελε να προάγει πραγματικά τον πολιτισμό, μπορούσε να εξοπλίσει όλα τα σχολεία του Δήμου με αντίστοιχα συστήματα, να στηρίξει και να οργανώσει συζητήσεις και εκδηλώσεις με προβολές ταινιών και ντοκιμαντέρ, προλαμβάνοντας φαινόμενα βίας, καλλιεργώντας την πολιτισμική ανοχή, ενσωματώνοντας μειονότητες, προάγοντας δημοκρατικές αξίες και τόσα άλλα.
Όλα αυτά θα στοίχιζαν, σε χρηματική δαπάνη και εθελοντική εργασία, λιγότερα από όσα θα μας κοστίσει το χριστουγεννιάτικο χωριό (18.000 Ευρώ) και το Αποκριάτικο τριήμερο (? Ευρώ).
Οἱ Δημότες...
Η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπώνυμος