Καλά τα λέει ο π. Αναστάσιος, αλλά ο κ. Κερμενιώτης (όσον αφορα το θέμα με τον καθηγητή κ. Τσελεγκίδη) θα απαντήσει στα ερωτήματα που του έθεσε ο Ανδρεόπουλος;
ΙΚ ας γελάσω... "φοβήθηκε ο Μ. Φώτιος"!!! Καλό αστείο. Καλά, όταν λέμε ότι ο Παπισμός είναι αίρεση σε τι αναφερόμαστε; Όχι στην ψευδεκκλησία της Ρώμης; Γιατί δεν ανέφεραν οι άγιοι ότι "η Εκκλησία της Ρώμης είναι αιρετική"; Μα γιατί κάθε αιρετική ομάδα παύει να είναι Εκκλησία. Εκκλησία αιρετική είναι σχήμα οξύμωρο.
Εκκλησία της Ρώμης είναι σήμερα οι Ορθόδοξοι πιστοί της Ιταλίας που υπάγονται στον Ορθόδοξο επίσκοπο Ιταλίας. Οι υπο τον Πάπα Λατίνοι είναι αιρετικοί.
Πράγματι, ο Μ. Φώτιος φοβήθηκε, ότι οι Φράγκοι θα έπνιγαν τη Ρώμη και γι' αυτό γενικά και αόριστα γράφτηκαν τα περί του Φιλιόκβε στον Όρο και όχι ονομαστικά οι Λατίνοι. Και αυτό σε συνεννόηση με τον Ιωάννη Η΄, που δεν θεωρούσε το Φιλιόκβε θέμα δογματικό, αλλά πολιτικό (Ράνσιμαν. Δύση και Ανατολή σε Σχίσμα). Και την εποχή του Φωτίου έγινε η πλαστογράφηση των ψευδοϊσιδώρειων διατάξεων, για την προφύλαξη της Ρώμης από τους Φράγκους, με τη συνεργασία της ΚΠολης (π. Ι. Ρωμανίδη. Φραγκία).
Ως προς τους Πατέρες, ας θυμηθούμε τη στάση του Εφέσου Μάρκου. Διαλεγόμενος με την προοπτική της αληθινής επανένωσης με τους Λατίνους, τους ωνόμαζε όχι απλά αδελφούς, αλλά φίλους, πατέρες και αγίους (AG σ. 216, Συρόπουλου, Απομνημονεύματα, VIII, 6, σ. 394, IV, 31, σ. 230, επίσης και Βαφείδης Φ.).
@ΙΚ Ωραία παρερμηνεία των Πατέρων κάνεις. Παρουσίαση των μεγαλύτερων αντιπαπικών αγίων (Μ.Φώτιος, Αγ. Μάρκος Ευγενικός) ως φοβισμένων μπροστά στους Λατίνους και υπηρετούντων απλώς σχέδια πολιτικά! Στο τέλος θα μας πεις ότι οι άγιοι αυτοί ήταν φιλοπαπικοί!!!
Μπροστά σε τόση οικουμενιστική διαστροφή είναι περιττή ακόμη και η ανασκευή των λεγομένων σου, ΙΚ. Γ.
Τα δημοσιευθέντα δεν είναι δικά μου, ούτε ερμηνείες δικές μου.
Αν θέλεις να μάθεις κάποιες αλήθειες, διάβασε: - αγίου Νεκταρίου, Τα αίτια του Σχίσματος. - Πισιδίας Μεθόδιου, Έλληνες και Λατίνοι. - Ράνσιμαν, Δύση και Ανατολή σε Σχίσμα. - Ρωμανίδη, Φραγκία. - Συρόπουλου, Απομνημονεύματα.
Πιστεύω να μην είναι φιλοπαπικοί, αν και ο τελευταίος υπέγραψε τον όρο της Φλωρεντίας, αλλά το μετάνιωσε!
Καλά τα λέει ο π. Αναστάσιος, αλλά ο κ. Κερμενιώτης (όσον αφορα το θέμα με τον καθηγητή κ. Τσελεγκίδη) θα απαντήσει στα ερωτήματα που του έθεσε ο Ανδρεόπουλος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκουέτωσαν ταύτα οι Οικουμενιστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Λατίνοι, οι Παπιστές, οι Παπικοί είναι αιρετικοί, ο Παπισμός είναι αίρεση. Όλα αυτά είναι γραμμένα σε πολλές αποφάσεις Συνόδων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοθενά όμως δεν αναφέρεται, ότι η Εκκλησία της Ρώμης είναι αιρετική. Γιατί άραγε;
Τι φοβήθηκε ο Μ. Φώτιος και δεν το ανέφερε στον Όρο της Η΄;
Τι περίμεναν οι μετέπειτα Πατέρες και δεν το ανέφεραν; Περίμεναν την επιστροφή;
Την περιμένουν ακόμη; Για πόσες χιλιάδες χρόνια;
Τι φοβάται η Εκκλησία της Ελλάδος και δεν το αναφέρει;
ΙΚ
ΙΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήας γελάσω... "φοβήθηκε ο Μ. Φώτιος"!!!
Καλό αστείο. Καλά, όταν λέμε ότι ο Παπισμός είναι αίρεση σε τι αναφερόμαστε; Όχι στην ψευδεκκλησία της Ρώμης;
Γιατί δεν ανέφεραν οι άγιοι ότι "η Εκκλησία της Ρώμης είναι αιρετική"; Μα γιατί κάθε αιρετική ομάδα παύει να είναι Εκκλησία. Εκκλησία αιρετική είναι σχήμα οξύμωρο.
Εκκλησία της Ρώμης είναι σήμερα οι Ορθόδοξοι πιστοί της Ιταλίας που υπάγονται στον Ορθόδοξο επίσκοπο Ιταλίας. Οι υπο τον Πάπα Λατίνοι είναι αιρετικοί.
Κατανοητόν;
Γ.
Όχι κατανοητόν αγαπητέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι, ο Μ. Φώτιος φοβήθηκε, ότι οι Φράγκοι θα έπνιγαν τη Ρώμη και γι' αυτό γενικά και αόριστα γράφτηκαν τα περί του Φιλιόκβε στον Όρο και όχι ονομαστικά οι Λατίνοι. Και αυτό σε συνεννόηση με τον Ιωάννη Η΄, που δεν θεωρούσε το Φιλιόκβε θέμα δογματικό, αλλά πολιτικό (Ράνσιμαν. Δύση και Ανατολή σε Σχίσμα). Και την εποχή του Φωτίου έγινε η πλαστογράφηση των ψευδοϊσιδώρειων διατάξεων, για την προφύλαξη της Ρώμης από τους Φράγκους, με τη συνεργασία της ΚΠολης (π. Ι. Ρωμανίδη. Φραγκία).
Ως προς τους Πατέρες, ας θυμηθούμε τη στάση του Εφέσου Μάρκου. Διαλεγόμενος με την προοπτική της αληθινής επανένωσης με τους Λατίνους, τους ωνόμαζε όχι απλά αδελφούς, αλλά φίλους, πατέρες και αγίους (AG σ. 216, Συρόπουλου, Απομνημονεύματα, VIII, 6, σ. 394, IV, 31, σ. 230, επίσης και Βαφείδης Φ.).
ΙΚ
@ΙΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία παρερμηνεία των Πατέρων κάνεις. Παρουσίαση των μεγαλύτερων αντιπαπικών αγίων (Μ.Φώτιος, Αγ. Μάρκος Ευγενικός) ως φοβισμένων μπροστά στους Λατίνους και υπηρετούντων απλώς σχέδια πολιτικά! Στο τέλος θα μας πεις ότι οι άγιοι αυτοί ήταν φιλοπαπικοί!!!
Μπροστά σε τόση οικουμενιστική διαστροφή είναι περιττή ακόμη και η ανασκευή των λεγομένων σου, ΙΚ.
Γ.
Επειδή μάλλον δεν κατάλαβες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δημοσιευθέντα δεν είναι δικά μου, ούτε ερμηνείες δικές μου.
Αν θέλεις να μάθεις κάποιες αλήθειες, διάβασε:
- αγίου Νεκταρίου, Τα αίτια του Σχίσματος.
- Πισιδίας Μεθόδιου, Έλληνες και Λατίνοι.
- Ράνσιμαν, Δύση και Ανατολή σε Σχίσμα.
- Ρωμανίδη, Φραγκία.
- Συρόπουλου, Απομνημονεύματα.
Πιστεύω να μην είναι φιλοπαπικοί, αν και ο τελευταίος υπέγραψε τον όρο της Φλωρεντίας, αλλά το μετάνιωσε!
ΙΚ