30/3/11

Σήμερα Τετάρτη η ανακοίνωση του Νέου Λυκείου

Σήμερα Τετάρτη κατά πάσα πιθανότητα και σύμφωνα με δημοσιεύματα πολλών ιστοσελίδων και εφημερίδων αναμένεται η ανακοίνωση του Νέου Λυκείου. Όσον αφορά το μάθημα των Θρησκευτικών ακόμη και τα σημερινά δημοσιεύματα παρουσιάζουν αντικρουόμενες θέσεις. Βέβαιη πρέπει να θεωρείται η διατήρηση του υποχρεωτικού χαρακτήρα του μαθήματος στην Α΄ Λυκείου. Για τη Β΄ και Γ΄ Λυκείου όμως υπάρχουν δημοσιεύματα που υποστηρίζουν ότι θα γίνει επιλεγόμενο το μάθημα και άλλα που αναφέρουν ότι τελικά και στη Β Λυκείου θα παραμείνει υποχρεωτικό το μάθημα. Η επίσημη ανακοίνωση του Νέου Λυκείου θα μας φανερώσει την τελική απόφαση του Υπουργείου που παρακολουθεί μάλλον αμήχανα τα αντικρουόμενα δημοσιεύματα, χωρίς να προβαίνει ούτε σε διαψεύσεις (όπως στο παρελθόν) ούτε σε επιβεβαιώσεις πληροφοριών.

1 σχόλιο:

  1. Από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων

    Νέο Λύκειο και κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών

    Το Νέο Λύκειο παρουσιάζει σήμερα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

    Σύμφωνα με προχθεσινό τηλεγράφημα του ΑΠΕ-ΜΠΕ, αλλάζει εκ βάθρων ο τρόπος διδασκαλίας, αξιολόγησης και παροχής γνώσεων στα παιδιά. Καταργούνται τα επιστημονικά πεδία και αντικαθίστανται από κατευθύνσεις στην β΄και γ΄λυκείου. Τα υποχρεωτικά μαθήματα, εξάλλου, θα είναι λιγότερα, όπως και η ύλη, ενώ δίδεται έμφαση στην κατάρτιση των μαθητών στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης και αξιοποίησης της κριτικής τους ικανότητας.

    Το Νέο Λύκειο βασίζεται ουσιαστικά στο να μάθουν τα παιδιά να "ερευνούν" και να συνθέτουν ένα είδος "πτυχιακών εργασιών" ομαδικά και ατομικά.

    Παράλληλα, εικοσιτετράωρη απεργία πραγματοποιούν σήμερα δάσκαλοι και καθηγητές, αντιδρώντας στις συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων. Διοργανώνουν το μεσημέρι και συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας.

    Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να αποσυρθούν οι αποφάσεις για τις συγχωνεύσεις. Αντιδρούν και για το ενδεχόμενο να θιγούν οι αποδοχές τους, καθώς και τα ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα του κλάδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή