31/5/12

Κυκλοφορεῖ τό φύλλον τῆς 1.6.12 τοῦ «Ὀρθοδόξου Τύπου»

Ἰδιαιτέρως σημαίνοντα ἄρθρα ἀπαρτίζουν τό φύλλον τῆς 1ης Ἰουνίου. Ἐκ τῶν ἐξεχόντων διακρίνονται τά ἑξῆς:
◇ Δὲν εἶμαι μασῶνος! Ἀσυμβίβαστος ἡ ἰδιότης τοῦ μασώνου μὲ τὴν Ὀρθοδοξίαν. Ἐπισημαίνει εἰς ἐπιστολήν του πρὸς τὸν «Ο.Τ.» ὁ Σεβ.. Μητροπολίτης Κερκύρας..

◇ Ἀπὸ τὸ 1453 εἰς τὸ 2012: Τότε τὸ Βυζάντιον προσέφευγεν εἰς τὴν παπικὴν δύσιν, σήμερον, εἰς τὴν προτεσταντικὴν δύσιν. Ἰδία ἀποσύνθεσις, ἰδία διάλυσις, ἰδία ἐξασθένησις τοῦ στρατοῦ.
◇ Αἱρετικαὶ αἱ θέσεις Ὀρθοδόξων περὶ διηρημένης Ἐκκλησίας μετὰ τῶν παπικῶν. Ἐπισημαίνει ὁ Σεβ. Γόρτυνος κ. Ἰερεμίας.
◇ Τὰ θολὰ οἰκουμενιστικὰ ρεύματα καὶ τὰ κρυστάλλινα νερὰ τῆς θεολογίας τῶν συγχρόνων ἁγίων. Τοῦ κ. Ἰωάννου Τάτση.
◇ Ἀπάντησις εἰς τούς πολεμίους τοῦ «Ο.Τ.» διά τήν ἀντιοικουμενιστικήν γραμμήν του.
◇ Ἀνακριβεῖς πληροφορίαι διά τόν Σεβ. Ράσκας καί Πριζρένης κ. Ἀρ­τέμιον. Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεο­δώρου Ζήση.
◇ Σεβ. Ναυπάκτου: «Ἐπηρεασμένη ἀπό τήν θεωρίαν τῶν Σλαβοφίλων ἡ μεταπατερική θεολογία».
◇ Τό Ἐκκλησιαστικόν, νομικόν καί συνταγματικόν καθεστώς διά τό ἄβατον τοῦ Ἁγίου Ὄρους.
◇ «Ἀντισυνταγματικαί ὅλαι αἱ ἀλλαγαί εἰς τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν» ἐπισημαίνει ὁ ἐπίτιμος ἀντιπρόεδρος τοῦ ΣτΕ κ. Ἀναστάσιος Μαρίνος.
◇ Οἱ πολιτικοὶ μᾶς ἐλησμόνησαν, εὐτυχῶς ὑπάρχει ἡ Ἐκκλησία.
Ἐπίσης βιβλιοκρισίαι, γεγονότα, σχόλια καί ἄλλα ἐνημερωτικοῦ περιεχομένου θέματα συμπληρώνουν τήν ὕλην τῆς ἐφημερίδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου