25/1/20

Πορίσματα ἡμερίδος «Νέα θρησκευτικά: Ὁ προσηλυτισμός συνεχίζεται»

Πορίσματα μερίδος «Νέα θρησκευτικά: προσηλυτισμός συνεχίζεται»
  «Σύναξη γιά τήν ρθοδοξία» μαζί μέ τήν «ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ» διοργάνωσαν μερίδα τήν 11η ανουαρίου 2020 στό Δημαρχεο μαρουσίου μέ θέμα: «Νέα θρησκευτικά: προσηλυτισμός συνεχίζεται».   λληνορθόδοξη παιδεία, ποία πρέπει νά μορφώνει στίς ψυχές τν παιδιν τόν «ναστάντα , ναληφθέντα καί εί Ζώντα Θεάνθρωπον»,

εναι τό παιτούμενο πό τό λληνικό Σύνταγμα, λλά καί διαχρονικά πό τήν Παράδοση το Γένους μας. κολουθώντας νέκαθεν τό κπαιδευτικό μας σύστημα τήν ρθοδοξία, κατά τή διδασκαλία το μαθήματος τν θρησκευτικν, δέν παρέλειπε ταυτόχρονα νά περιλαμβάνει στό πρόγραμμά του  ,τι κλεκτό καί διαχρονικό διέθετε λληνισμός.
ντί μως ατς τς παιδείας σήμερα, μέ τά πολυθρησκευτικά προγράμματα Σπουδν, τά ποα ρχιεπίσκοπος ερώνυμος τά χαρακτήρισε «παράδεκτα καί πικίνδυνα» φθάσαμε στό σημεο τά παιδιά τν χριστιανν λλήνων νά διδάσκονται μαζί μέ τήν ρθοδοξία,  τήν πίστη καί λατρεία τν λλων θρησκειν, τίς δέες καί ξίες τν συγχρόνων πολιτιστικν ρευμάτων. Ατό χει ς ποτέλεσμα νά μαυρώνεται εκρίνεια τς εκόνας το ησο Χριστο ς το πολύτου Κυρίου τν λων.  
πως γράφει στή Δογματική του γιος ουστνος Πόποβιτς «σο γοητευτικά καί ν εναι τά λόγια τς νθρωπίνης σοφίας τς νθρωπίνης γνώσεως, ν δέν φέρουν τήν θεανθρώπινη σφραγίδα, δέν εναι κ τς ληθείας...νώπιον το φωτός ατς τς παν-ληθείας, τί εναι λες ο νθρώπινες θρησκεες, πιστμες, φιλοσοφίες πολιτισμοί ν χι σκύβαλα;»
Δυστυχς μέ τήν πρόφαση το κσυγχρονισμο ο μπνευστές τν Προγραμμάτων, ο θεολόγοι το συνδέσμου ΚΑΙΡΟΣ, διαφορον κτός πό τήν οσιαστική, θεολογική πλευρά το θέματος, καί γιά τόν ντιπαιδαγωγικό τους χαρακτήρα καί γιά τήν μπειρία στήν τάξη τν θεολόγων καθηγητν πού ντιλαμβάνονται τήν καταστροφική πίδραση το τωρινο μαθήματος.  Θέλουν τούς καθηγητές νά παραμένουν οδέτεροι παρατηρητές το θρησκευτικο φαινομένου καί χι νά δίνουν στά παιδιά πού ποζητον τήν λήθεια, τήν ρθόδοξη μαρτυρία.
Τά προγράμματα ατά στήριξε καί στηρίζει τό πουργεο Παιδείας. πως καί ο προηγούμενοι πουργοί Φίλης καί Γαβρόγλου καί νν πουργός Νίκη Κεραμέως, οσιαστικά διαφορε γιά τίς 4 ποφάσεις το ΣτΕ πού κυρώνουν  τά προγράμματα ατά καί δηλώνοντας τι θά τηρήσει  τίς προεκλογικές ποσχέσεις της ρίζει πιτροπή πού δθεν θά παναφέρει τό μάθημα τν Θρησκευτικν πρός τήν ρθή κατεύθυνση διορθώνοντας τά παρόντα βιβλία μέχρις του συγγραφον καινούργια. Δυστυχς τήν  πιτροπή ατή παρτίζουν πρόσωπα πού σχετίζονται μόνο μεσα μμεσα μέ τόν ΚΑΙΡΟ καί πού ργάνωσαν στήριξαν μετά μανίας τά καταστροφικά προγράμματα σπουδν, ν δέν λήφθη καθόλου γνώμη, οτε κλήθη νά συμμετάσχει στήν πιτροπή κάποιο στέλεχος τς ΠΕΘ, το ρμοδίου πιστημονικο καί συνδικαλιστικο ργάνου τν Θεολόγων. Γιά λη ατή τή στάση της κ. πουργός θά πρέπει νά δώσει στούς λληνες τίς παραίτητες ξηγήσεις.
Μέσα στούς φακέλους τν Νέων Θρησκευτικν πό τήν Γ΄ Δημοτικο καί ξς γίνεται μμεση καί κάποτε μεση προπαγάνδα τν νατολικν θρησκειν.  Ο τεχνικές τν θρησκειν ατν εναι ποκρυφιστικές γιατί βασίζονται στήν νεργοποίηση ποτιθέμενων πόκρυφων δυνάμεων. Τέτοιες τεχνικές εναι γιόγκα καί διαλογισμός πού ναλύονται μέ λεπτομέρεια στό ΜτΘ.  τσι πό τά γκεκριμένα ατά προγράμματα κατά τά διδακτικά τη 2018-2019 καί 2019-2020 τά παιδιά διδάσκονται διαλογισμό μέ διάφορες μορφές : στίς Γ΄Δ΄καί Ε΄ Δημοτικο διδάσκεται πιλοτικά  να εδος βουδιστικο διαλογισμο, τό «mindfulness» μέ μορφή κπαιδευτικο δηγο καί τίτλο « πυξίδα το αυτο μου». Παρότι ΠΕΓ(Πανελλήνια νωση Γονέων διά τήν προστασία το λληνορθοδόξου πολιτισμο, τς οκογενείας καί το τόμου ) προειδοποίησε τά πουργεα Παιδείας καί γείας ότι το mindfulness έχει πάρα πολλές και σοβαρότατες παρενέργειες κυρίως ψυχιατρικές σύμφωνα μέ γκυρα ατρικά περιοδικά καί νήκει σέ ξένο θρησκευτικό σύστημα, τό πρόγραμμα γκρίθηκε κανονικά καί φέτος.
Στόν διο θεματικό ξονα (Προαγωγή Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου) καί γιά λες τίς τάξεις γυμνασίου καί λυκείου γκρίθηκε καί διδάσκεται παρέμβαση: “ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ” (ΕΘΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ) Στήν παρουσίαση διαφανειν βλέπουμε νά προτείνονται στίς τεχνικές χαλάρωσης κτός λλων Θετική Σκέψη, Διαλογισμός, Νοερή πεικόνιση λλά καί Προσευχή . διείσδυση ατή το ποκρυφισμο στά σχολεα πρέπει νά ντιμετωπιστε  μέ ερεα νημέρωση κ μέρους τς κκλησίας γιά τίς καταστροφικές συνέπειες τν ποκρυφιστικν προγραμμάτων καί προσφυγή στή δικαιοσύνη γιατί μέ τά προγράμματα ατά  πιτείνεται σύγχυση πού χουν δημιουργήσει τά νέα θρησκευτικά στά παιδιά.
νδεικτικά σύμφωνα μέ τό νέο  ΜτΘ ησος Χριστός τίθεται σάν μεγάλος δάσκαλος τς νθρωπότητος παράπλευρα  στόν Βούδα τόν Κομφούκιο καί τόν Μωάμεθ καί τά παιδιά θά πρέπει νά μάθουν πς νά προσεύχονται ο πιστοί λλων θρησκειν καί νά μάθουν τίς θρησκευτικές τους τεχνικές.  λα ατά συνιστον μεση καταπάτηση καί διείσδυση στή θρησκευτική συνείδηση τν ρθοδόξων μαθητν πράγμα πού παγορεύεται πό τό ρθρο 13 πρ. 1 το Συντάγματος.
Ατό διέγνωσε καί τό ΣτΕ, τό ποο στό σκεπτικό τς π΄ριθ. 660/2018 ποφάσεώς του λέει τι «“σχολική διδασκαλία που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μεταβολή ή την αλλοίωση της θρησκευτικής αυτής συνειδήσεως των μαθητών, όπως αυτή διαμορφώνεται στο πλαίσιο της οικογενείας, θα συνιστούσε μορφή ομαδικού προσηλυτισμού ιδιαιτέρως σοβαρή, ως επέμβαση στον ευαίσθητο ψυχικό κόσμο τών μαθητών που δεν διαθέτουντην κριτική αντίληψη και ωριμότητα τών ενηλίκων (...). Περαιτέρω, ως αποστολή τής Παιδείας, η (...) έννοια “ανάπτυξη τής θρησκευτικής συνειδήσεως” αποτελεί συνταγματική υποχρέωση τού κράτους, επιτελείται δε κυρίως με τη διδασκαλία τού μαθήματος τών θρησκευτικών, το οποίο, για να υπηρετεί τον εν λόγω σκοπό, πρέπει να (...) περιλαμβάνει οπωσδήποτε με πληρότητα, τα δόγματα, τις ηθικές αξίες και τις παραδόσεις τής Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας τού Χριστού, χωρίς να καλλιεργεί αμφιβολίες ως προς τα εν λόγω στοιχεία που συγκροτούν την ορθόδοξη χριστιανική πίστη ούτε να προκαλεί σύγχυση με τη διδασκαλία άλλων δογμάτων και θρησκειών. Η διδασκαλία τών ανωτέρω στοιχείων, η οποία καθιστά το μάθημα των θρησκευτικών “ομολογιακό”, είναι απολύτως συμβατή με το καθιερούμενο στη διάταξη τής παρ. 2 τού άρθρου 16 του Σ/τος περιεχόμενο (ήτοι η ανάπτυξη ορθόδοξης χριστιανικής συνειδήσεως), απευθύνεται αποκλειστικά, ως εκ τού ανωτέρω περιεχομένου του, στους μαθητές που ασπάζονται το ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα και όχι στους ετεροδόξους, αλλοθρήσκους ή αθέους”.
Μετά τήν κύρωση τν  πουργικν ποφάσεων πό τό ΣτΕ καί πειδή ο πηρεσιακοί παράγοντες ρνονται τή διδασκαλία το μαθήματος μέσω τν παλαιν ναβιωσάντων προγραμμάτων το 2003, ο γονες φείλουν νά λάβουν τά ξς μέτρα :
α) νά ποβάλουν μηνύσεις νώπιον το Εσαγγελέως  κατά τν παιτίων τς ντορθόδοξης διδασκαλίας τν θρησκευτικν γιά τό δίκημα το προσηλυτισμο
β) νά  σκήσουν γωγή ποζημιώσεως νώπιον το Διοικητικο Πρωτοδικείου θηνν λόγω θικς βλάβης πού πέστησαν ατοί καί τά παιδιά τους πό τήν ντορθόδοξη διδασκαλία καί τς προσβολς στή θρησκευτική τους πίστη καί τή συνείδηση.
γ) νά παιτήσουν πό τούς διευθυντές καί τούς κπαιδευτικούς τν σχολείων πού φοιτον τά παιδιά τους συμμόρφωση πρός τίς δικαστικές ποφάσεις καί παύση τς διδασκαλίας τν παρανόμων μαθημάτων. Σέ τέτοια περίπτωση ο διευθυντές τν σχολείων, ο δάσκαλοι καί ο θεολόγοι καθηγητές φέρουν τή νόμιμη ποχρέωση ρνήσεως διδασκαλίας τν συγκεκριμένων παρανόμων προγραμμάτων μέσ τν συναφν μέ ατά βιβλίων. Τήν ρνησή τους φείλουν νά διατυπώσουν πρτα ατιολογημένως καί γγράφως πρός τήν κάστοτε προϊσταμένη τους ρχή, ποία καί φείλει νά συμμορφωθε καί νά συγκοινοποιε ντίγραφο στούς γονες. άν τό πρόσωπο πού πηρεσιακς προΐσταται τν καθηγητν ρνηθε γγράφως τή συμμόρφωση, νδείκνυται νά ποβληθε ναντίον του μηνυτήριος ναφορά νώπιον το Εσαγγελέως πό τούς γονες σέ συνεργασία πάντα μέ τούς δασκάλους καί τούς Θεολόγους, ο ποοι θά προτείνονται ς μάρτυρες λλά καί νά σκεται σχετική αγωγή κατά το προϊσταμένου προσωπικς.
δ) μπορομε νά καταστήσουμε νενεργή καί καρπη τήν παράνομη προσπάθεια ξακολουθήσεως τς ντορθοδόξου διδασκαλίας, ν ζομε ς οκογένειες ρθοδόξως  μέ τόν κκλησιασμό, τή συμμετοχή μας στά Μυστήρια καί τόν καταρτισμό μας μέ τ μελέτη τν συγγραμμάτων τν γίων Πατέρων. τσι θά μπορέσουμε νά διδάξουμε τήν ρθόδοξη πίστη στά παιδιά μας καί θά χουμε τά φόδια γιά τήν ντιμετώπιση κάθε ντορθοδόξου πιβουλς κατά τς πίστεώς μας καί το θνους μας.
  γώνας μας γιά τό ρθόδοξο μάθημα θά συνεχισθε.  Σημαία μας ο ποφάσεις το ΣτΕ πού χι πλς μς δικαιώνουν λλά διατρανώνουν τήν πιθυμία χι μόνο τν κλεκτν δικαστν το νωτάτου κυρωτικο δικαστηρίου τς πατρίδος μας, λλά καί τς συντριπτικς πλειοψηφίας τν λλήνων νά συνεχίσουν τά παιδιά μας νά διδάσκονται τήν ρθόδοξη λήθεια  πού δίνει ληθινό νόημα καί ληθινή Ζωή στόν νθρωπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου