Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Αγίας Τριάδος Πειραιώς για την εορτή των Θεοφανίων της Θείας Λειτουργίας προεξήρχε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, συλλειτουργούντος του οικείου Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ.
Στη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, στα Δίπτυχα, μνημονεύτηκε από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και ο "Κιέβου Επιφάνιος". Ομοίως στην ανάγνωση των Διπτύχων από τον διάκονο του Αρχιεπισκόπου μετά τον καθαγιασμό των Τιμίων Δώρων μνημονεύτηκε στον κατάλογο των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών και ο "Κιέβου Επιφάνιος".
Κύριε ελέησον!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκριμα για τον πειραιως και οσους τον πιστεψαμε. και μη μου πει καποιος οτι μονο ο ιερωνυμος διαβασε τον επιφανειο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς παρουσία του Πειραιώς Σεραφείμ την φετεινή πρωτοχρονιά έψαλλε γυναικείος πολυφωνικός χορός στον πανηγυρίζοντα Ι.Ναό του Αγίου Βασιλείου Πειραιώς!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αρκετές Κυριακές, για να μην πω τις περισσότερες ακούγονται απο τον ραδιοφωνικό σταθμό της Πειραϊκής Εκκλησίας και γυναικείες φωνές στο Ψαλτήριο!!!
Τί είναι όλα αυτά τα νεόφερτα;;;
Πώς το επέτρεψε αυτό ο Πειραιώς Σεραφείμ;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπουν καλά τα μάτια μου;
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό πότε απαγορεύονται οι γυναίκες στο ψαλτήρι?????
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Άγιος Πειραιώς μπορεί να διατηρεί τις απόψεις του πρέπει όμως και καλά κάνει να πειθαρχεί στις αποφάσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίδαξε πολλούς σήμερα που σηκώνουν μπαϊράκι αυτονομίας από τους Επισκόπους τους και την Εκκλησία.
Πρώτο κρούσμα το συλλείτουργο με τον Λαγκαδά, άνευ λόγου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεύτερο, το σημερινό.
Γιατί, άγιε Πειραιώς; Άλλα οι λόγοι και άλλα οι πράξεις; Κρίμα...
στον 7,42. ποια αποφαση; με ποσους ψηφους; δεν παρθηκε αποφαση αδερφε. οσο για τη σταση των επισκοπων στην αιρεση και το σχισμα, ξερεις τι εκανε ο λαος της πολης και ο αγιος μαρκος ο εφεσου; ξερεις αν πρεπει να αντιστεκομαστε στο σχισμα; παντως εγω λεω ΚΡΙΜΑ , ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ορθώς δεν πάρθηκε γιατί δεν είχε κανένα τέτοιο δικαίωμα, δλδ η σύνοδος μιας τοπικής εκκλησίας να κρίνει αποφάσεις συνόδου άλλης τοπικής εκκλησίας.
Διαγραφήκ. Τσόμπο θα μας πείτε τίποτα για τον αιρετικό οικουμενισμό του Φαναρίου;
ΔιαγραφήΘέλουμε να σας ακούσουμε μιλήσετε και να καταδικάσετε τον αιρετικό οικουμενισμό του Φαναρίου;
Να περιμένουμε να το πράξετε;
Και τι είσαι εσύ (ανώνυμος κιόλας) που θα μου υποδείξεις τι να πω; Και μάλιστα σε κάτι άσχετο από το θέμα που θίγεται προηγουμένως. Εσύ μπορείς να αντικρούσεις αυτό που είπα;
ΔιαγραφήΕχει σημασία κ. Τσόμπο να ξέρουμε τις αντιλήψεις των υποστηρικτών του Φαναρίου στο ζήτημα του Ουκρανικού. Τί αντιλήψεις έχουν για τον οικουμενισμό του Φαναρίου;
ΔιαγραφήΤο ίδιο οπωσδήποτε θα έλεγα για άλλα ζητήματα όπου σφάλλει το Φανάρι και το στηρίζουν μερικοί.
Τελικά θα μας πείτε για τον αιρετικό οικουμενισμό του Φαναρίου;
Άρα δεν μπορείς να με αντικρούσεις οπότε ας έρθω και στις "απορίες" σου. Έχω λοιπόν όλη την καλή διάθεση να σου απαντήσω αλλά θέλω πρώτα κάποιες διευκρινίσεις. Ποιος είναι ο ορισμός του οικουμενισμού; Επίσης, μιας και τον χαρακτήρισες ως αιρετικό, θέλω στη συνέχεια να μου πεις πότε και από ποια σύνοδο ανακηρύχθηκε αυτή η αίρεση που λες.
ΔιαγραφήΚαταλάβαμε κ. Τσόμπο με το σχόλιο σας 11:25 μμ την στάση σας για τον αιρετικό οικουμενισμο...
ΔιαγραφήΕδώ ο οικουμενισμός έχει κσταφάει μεγάλο μέρος των δεσποτάδων και των πατριαρχείων και εσείς ζητάτε ορισμό του οικουμενισμού, αμφισβητείτε ότι είναι αιρετικός και ζητάτε να σας πούμε ποια σύνοδος "ανακήρυξε" (!!!) την αίρεση του οικουμενισμού!!!....
Καταλάβαμε ποιού πνεύματος είστε...
*καταφάει
ΔιαγραφήΔιόρθωση στο 5:06 μμ
Ξαναδιάβασε μὲ προσοχή τὸ σχόλιο καὶ μετὰ νὰ ἀναρωτηθῆς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤὸ σχόλιο λέει «καὶ γυναικεῖες φωνὲς» ὅπως καὶ γιὰ «πολυφωνίες».
Ἐὰν δὲν τὸ ξέρεις αὐτὰ ἀπαγορεύονται, ἄλλο τὸ ἄν δὲν συμφωνεῖς.
Μικτὴ χορωδία καὶ πολυφωνία στὴν ψαλτικὴ ἀπαγορεύεται, μόνο ἰσοκράτημα ἐπιτρέπεται.
Ο γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας είπε ότι ο πόλεμος που έρχεται θα κσνει πατριάρχες και Μητροπολίτες να καταλάβουν ότι ενος εστί χρεια...την διαποίμανση του λαού προφανώς....και μετά τον πόλεμο θα γίνει πανορθόδοξη σύνοδος που θα λύσει όλα τα θέματα Ορθόδοξα....όχι σαν του Κολυμπαρίου....για όσους επιβιώσουν την κάθαρσης....τον τελευταίο λόγο ο Κύριος τον έχει....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά τα γράφει και ο Πάνος (12:03).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο!
Οι νεωτερισμοί δεν έχουν θέση στην Ορθόδοξη Εκκλησία!!
Ο άγιος Πειραιώς ενεργεί ορθόδοξα: κρατεί ορθή στάση για το Ουκρανικό, υπακούει όμως στην απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδας στην οποία ανήκει
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Γκούρβελο άραγε σκεφθήκατε ότι το ένα αναιρεί το άλλο;
ΔιαγραφήΣκεφθήκατε επίσης ότι κανείς δεν υποχρέωνε τον Πειραιώς Σεραφείμ να μην δεχθεί τον αρχιεπίσκοπο στη μητρόπολή του;
Διάσταντε οι απόψεις πολλών εδώ στα σχόλια, Ό Θεός να βάλει τό χέρι του!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός τον υποχρέωνε τον μητροπολίτη Πειραιώς να συλλειτουργήσει στη Μητρόπολη που είναι κυρίαρχος με τον αρχιεπίσκοπο;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε αδελφέ 5.24, τι ακριβώς προτείνεις; Να φτιάξει ο Σεβασμιώτατος Πειραιώς και οι άλλοι εννέα αδελφοί του μητροπολίτες που συμφωνούν μαζί του για το Ουκρανικό -και εγώ μαζί τους συμφωνώ- δική τους "Εκκλησία", κατά το κάκιστο και οικτρό παράδειγμα των Παλαιημερολογιτών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κ. Γκούρβελο δεν σας είπα αυτό. Κάτι πολύ πιο απλό σας είπα: να αποφύγει απλά να συλλειτουργήσει με τον Ιερώνυμο. Κανείς δεν τον υποχρέωνε. Αυτό δεν έχει σχέση με το παράδειγμα των Παλαιοημερολογιτών.
ΔιαγραφήΣτην Εκκλησία δεν έχουμε νέο αλάθητο Πάπα, τον Κωνσταντινουπόλεως!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή