6/1/20

Ο "Επιφάνιος Κιέβου" μνημονεύτηκε στα Δίπτυχα κατά το συλλείτουργο του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου με τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ

Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Αγίας Τριάδος Πειραιώς για την εορτή των Θεοφανίων της Θείας Λειτουργίας προεξήρχε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, συλλειτουργούντος του οικείου Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ.
Στη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, στα Δίπτυχα, μνημονεύτηκε από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και ο "Κιέβου Επιφάνιος". Ομοίως στην ανάγνωση των Διπτύχων από τον διάκονο του Αρχιεπισκόπου μετά τον καθαγιασμό των Τιμίων Δώρων μνημονεύτηκε στον κατάλογο των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών και ο "Κιέβου Επιφάνιος".

26 σχόλια:

  1. κριμα για τον πειραιως και οσους τον πιστεψαμε. και μη μου πει καποιος οτι μονο ο ιερωνυμος διαβασε τον επιφανειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς παρουσία του Πειραιώς Σεραφείμ την φετεινή πρωτοχρονιά έψαλλε γυναικείος πολυφωνικός χορός στον πανηγυρίζοντα Ι.Ναό του Αγίου Βασιλείου Πειραιώς!!
    Και αρκετές Κυριακές, για να μην πω τις περισσότερες ακούγονται απο τον ραδιοφωνικό σταθμό της Πειραϊκής Εκκλησίας και γυναικείες φωνές στο Ψαλτήριο!!!
    Τί είναι όλα αυτά τα νεόφερτα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πώς το επέτρεψε αυτό ο Πειραιώς Σεραφείμ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βλέπουν καλά τα μάτια μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. από πότε απαγορεύονται οι γυναίκες στο ψαλτήρι?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Άγιος Πειραιώς μπορεί να διατηρεί τις απόψεις του πρέπει όμως και καλά κάνει να πειθαρχεί στις αποφάσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
    Δίδαξε πολλούς σήμερα που σηκώνουν μπαϊράκι αυτονομίας από τους Επισκόπους τους και την Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρώτο κρούσμα το συλλείτουργο με τον Λαγκαδά, άνευ λόγου.
    Δεύτερο, το σημερινό.
    Γιατί, άγιε Πειραιώς; Άλλα οι λόγοι και άλλα οι πράξεις; Κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στον 7,42. ποια αποφαση; με ποσους ψηφους; δεν παρθηκε αποφαση αδερφε. οσο για τη σταση των επισκοπων στην αιρεση και το σχισμα, ξερεις τι εκανε ο λαος της πολης και ο αγιος μαρκος ο εφεσου; ξερεις αν πρεπει να αντιστεκομαστε στο σχισμα; παντως εγω λεω ΚΡΙΜΑ , ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ορθώς δεν πάρθηκε γιατί δεν είχε κανένα τέτοιο δικαίωμα, δλδ η σύνοδος μιας τοπικής εκκλησίας να κρίνει αποφάσεις συνόδου άλλης τοπικής εκκλησίας.

      Διαγραφή
    2. κ. Τσόμπο θα μας πείτε τίποτα για τον αιρετικό οικουμενισμό του Φαναρίου;
      Θέλουμε να σας ακούσουμε μιλήσετε και να καταδικάσετε τον αιρετικό οικουμενισμό του Φαναρίου;
      Να περιμένουμε να το πράξετε;

      Διαγραφή
    3. Και τι είσαι εσύ (ανώνυμος κιόλας) που θα μου υποδείξεις τι να πω; Και μάλιστα σε κάτι άσχετο από το θέμα που θίγεται προηγουμένως. Εσύ μπορείς να αντικρούσεις αυτό που είπα;

      Διαγραφή
    4. Εχει σημασία κ. Τσόμπο να ξέρουμε τις αντιλήψεις των υποστηρικτών του Φαναρίου στο ζήτημα του Ουκρανικού. Τί αντιλήψεις έχουν για τον οικουμενισμό του Φαναρίου;
      Το ίδιο οπωσδήποτε θα έλεγα για άλλα ζητήματα όπου σφάλλει το Φανάρι και το στηρίζουν μερικοί.

      Τελικά θα μας πείτε για τον αιρετικό οικουμενισμό του Φαναρίου;

      Διαγραφή
    5. Άρα δεν μπορείς να με αντικρούσεις οπότε ας έρθω και στις "απορίες" σου. Έχω λοιπόν όλη την καλή διάθεση να σου απαντήσω αλλά θέλω πρώτα κάποιες διευκρινίσεις. Ποιος είναι ο ορισμός του οικουμενισμού; Επίσης, μιας και τον χαρακτήρισες ως αιρετικό, θέλω στη συνέχεια να μου πεις πότε και από ποια σύνοδο ανακηρύχθηκε αυτή η αίρεση που λες.

      Διαγραφή
    6. Καταλάβαμε κ. Τσόμπο με το σχόλιο σας 11:25 μμ την στάση σας για τον αιρετικό οικουμενισμο...
      Εδώ ο οικουμενισμός έχει κσταφάει μεγάλο μέρος των δεσποτάδων και των πατριαρχείων και εσείς ζητάτε ορισμό του οικουμενισμού, αμφισβητείτε ότι είναι αιρετικός και ζητάτε να σας πούμε ποια σύνοδος "ανακήρυξε" (!!!) την αίρεση του οικουμενισμού!!!....
      Καταλάβαμε ποιού πνεύματος είστε...

      Διαγραφή
    7. *καταφάει
      Διόρθωση στο 5:06 μμ

      Διαγραφή
  9. Ξαναδιάβασε μὲ προσοχή τὸ σχόλιο καὶ μετὰ νὰ ἀναρωτηθῆς.

    Τὸ σχόλιο λέει «καὶ γυναικεῖες φωνὲς» ὅπως καὶ γιὰ «πολυφωνίες».
    Ἐὰν δὲν τὸ ξέρεις αὐτὰ ἀπαγορεύονται, ἄλλο τὸ ἄν δὲν συμφωνεῖς.

    Μικτὴ χορωδία καὶ πολυφωνία στὴν ψαλτικὴ ἀπαγορεύεται, μόνο ἰσοκράτημα ἐπιτρέπεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας είπε ότι ο πόλεμος που έρχεται θα κσνει πατριάρχες και Μητροπολίτες να καταλάβουν ότι ενος εστί χρεια...την διαποίμανση του λαού προφανώς....και μετά τον πόλεμο θα γίνει πανορθόδοξη σύνοδος που θα λύσει όλα τα θέματα Ορθόδοξα....όχι σαν του Κολυμπαρίου....για όσους επιβιώσουν την κάθαρσης....τον τελευταίο λόγο ο Κύριος τον έχει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σωστά τα γράφει και ο Πάνος (12:03).
    Μπράβο!

    Οι νεωτερισμοί δεν έχουν θέση στην Ορθόδοξη Εκκλησία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο άγιος Πειραιώς ενεργεί ορθόδοξα: κρατεί ορθή στάση για το Ουκρανικό, υπακούει όμως στην απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδας στην οποία ανήκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Γκούρβελο άραγε σκεφθήκατε ότι το ένα αναιρεί το άλλο;
      Σκεφθήκατε επίσης ότι κανείς δεν υποχρέωνε τον Πειραιώς Σεραφείμ να μην δεχθεί τον αρχιεπίσκοπο στη μητρόπολή του;

      Διαγραφή
  13. Διάσταντε οι απόψεις πολλών εδώ στα σχόλια, Ό Θεός να βάλει τό χέρι του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποιός τον υποχρέωνε τον μητροπολίτη Πειραιώς να συλλειτουργήσει στη Μητρόπολη που είναι κυρίαρχος με τον αρχιεπίσκοπο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε αδελφέ 5.24, τι ακριβώς προτείνεις; Να φτιάξει ο Σεβασμιώτατος Πειραιώς και οι άλλοι εννέα αδελφοί του μητροπολίτες που συμφωνούν μαζί του για το Ουκρανικό -και εγώ μαζί τους συμφωνώ- δική τους "Εκκλησία", κατά το κάκιστο και οικτρό παράδειγμα των Παλαιημερολογιτών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κ. Γκούρβελο δεν σας είπα αυτό. Κάτι πολύ πιο απλό σας είπα: να αποφύγει απλά να συλλειτουργήσει με τον Ιερώνυμο. Κανείς δεν τον υποχρέωνε. Αυτό δεν έχει σχέση με το παράδειγμα των Παλαιοημερολογιτών.

      Διαγραφή
  16. Στην Εκκλησία δεν έχουμε νέο αλάθητο Πάπα, τον Κωνσταντινουπόλεως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή