31/5/20

Εκτός προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων στα Γυμνάσια το μάθημα των Θρησκευτικών

ΤΡΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΩΘΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Κατατέθηκε στη Βουλή και ξεκινά σήμερα Δευτέρα 1 Ιουνίου η συζήτηση του στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, το νομοσχέδιο "Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις".
Σύμφωνα με το Άρθρο 4 του νομοσχεδίου τα Θρησκευτικά στο Γυμνάσιο διατηρούνται στην Ομάδα Β΄, που περιλαμβάνει μαθήματα για τα οποία δεν γίνονται εξετάσεις των μαθητών στο τέλος της χρονιάς. Στην ίδια Ομάδα Β΄ ανήκουν επίσης η Γεωλογία-Γεωγραφία, η Χημεία, η Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, η Δεύτερη ξένη γλώσσα, η Τεχνολογία – Πληροφορική και η Οικιακή Οικονομία.

Για την αξιολόγηση των μαθημάτων αυτών το νομοσχέδιο προβλέπει ότι "Στα μαθήματα της Ομάδας Α′ και της Ομάδας Β′ της των εδαφίων α και β, αντίστοιχα, της παρ. 1 του άρθρου 2 του παρόντος διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία (1) κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου. Κατά το δεύτερο τετράμηνο ο διδάσκων μάθημα της ομάδας Β′ μπορεί να επιλέξει, αντί της διεξαγωγής ωριαίας γραπτής δοκιμασίας σε κάποιο τμήμα ή κάποια τμήματα, την ανάθεση μιας συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης στους μαθητές του τμήματος ή των τμημάτων. Ειδικά για το μάθημα της Πληροφορικής, κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία και κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου δεν διενεργείται ωριαία γραπτή δοκιμασία, αλλά ανατίθεται σε κάθε μαθητή η εκπόνηση συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης".

11 σχόλια:

  1. Ευτυχως,διοτι οι απαλλαγες θα ηταν πολλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχομαι και ελπιζω το ιδιο να ισχυσει και στο Λυκειο. Διαφορετικα θα εχουμε πολλες απαλλαγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι σχέση έχουν οι απαλλαγές; Απαλλαγή δικαιούνται αλλόθρησκοι, ετερόδοξοι και άθεοι ασχέτως εξέτασης ή όχι του μαθήματος. Ας μην υιοθετούμε όλοι την άποψη ότι καθένας μπορεί να πάρει απαλλαγή. Είναι λάθος. Δέχεστε την κατάχρηση δικαιώματος (που ελέγχεται υπηρεσιακά) με το δικαίωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην πραγματικότητα το μάθημα υποβαθμίζεται και άλλο. Είναι ένα από τα β διαλογής ελάχιστα που ούτε καν εξετάζεται.
    Οι μαθητές σιγά σιγά θα πάψουν να το θεωρούν και μάθημα τοιουτοτρόπως ...
    Απελπιστικά αστείο και κοντόφθαλμο το πρώτο σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαβάστε τους δύο πρώτους σχολιαστές για να καταλάβετε πολλά για τον κλάδο.
    Δεν ξέρω αν υπάρχει πάτος τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι τραγική ειρωνία είναι αυτή; Οι εξετάσεις να ευθύνονται για τις απαλλαγές! Κι όχι ο αρτηριοσκληρωτισμός - φονταμενταλισμός μερικών - μερικών! Ο Σεπτέμβριος προ των πυλών... Κι όσοι κοιμούνται ύπνο βαθύ... καιρός να ξυπνήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τις απαλλαγές ευθύνεται η υποταγή στις ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες και ο αρτηριοσκληρωτισμός - φονταμενταλισμός για απορθοδοξοποίηση της Ελληνορθόδοξης Παιδείας μας!

      Ελλην Ρωμιός

      Διαγραφή
  7. Έλλην Ρωμηέ (Ρωμιέ), Παντού εχθροί! Πόσο αυτό σε βολεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε 5:53 μ.μ. δεν πιάνουν οι πονηριές σου.
      Δεν είναι "παντού εχθροί" αυτά που λέει ο Ελλην Ρωμιός. Είναι η πραγματικότητα. Μπορεί να σε βολεύει να το ονομάζεις έτσι, αλλά δεν στέκει.
      Το "παντού εχθροί" να το απευθύνεις στον ομοϊδεάτη σου ανώνυμο 11:07 π.μ. στον οποίο απάντησε ο Ελλην Ρωμιός!!!

      Διαγραφή
  8. Άντε καλά τώρα! Αντιστρέφοντας επιχειρήματα προσπαθείτε να κάνετε τη νύχτα μέρα και τη μέρα νύχτα... Φοβικά σύνδρομα κι πάει λέγοντας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή