Τα σχέδια του ΥΠΕΠΘ για την εισαγωγή μαθήματος Σεξουαλικής αγωγής στα δημοτικά σχολεία θέτουν προ των ευθυνών μας όλους. Θα προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε την ευθύνη που αναλογεί στον καθένα μας ξεκινώντας από εμάς τους ίδιους:
1.Ως blog από την πρώτη στιγμή αντιδράσαμε με πλήθος άρθρων στα σχέδια του ΥΠΕΠΘ για την εισαγωγή της Σεξουαλικής αγωγής στα δημοτικά σχολεία. Δεν θα σταματήσουμε τον αγώνα μέχρι να ακούσουμε από τον κ. Σπηλιωτόπουλο ότι ακύρωσε τα σχέδιά του για τέτοιο μάθημα. Είμαστε δε στο πλευρό όλων των γονέων και εκπαιδευτικών που πολεμούν για την ελληνορθόδοξη παιδεία των μαθητών μας και ενάντια στην αποχριστιανοποίηση του σχολείου. Πρόθυμα θα δημοσιεύσουμε κάθε Επιστολή ή δράση φορέων και προσώπων ενάντια στο μάθημα της Σεξουαλικής αγωγής.
2.Όλοι οι γονείς οφείλουν να αντιδράσουν. Οι μαθητές των σχολείων πριν και πάνω από όλα είναι δικά τους παιδιά. Δεν πρέπει να επιτρέψουν το ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικής αγωγής των παιδιών τους να χειριστούν ούτε ο Θάνος Ασκητής ούτε οι εκπαιδευτικοί των σχολείων των οποίων αγνοούν την αντίληψη και τις θέσεις για τα θέματα αυτά. Η σεξουαλική αγωγή πρέπει να δίνεται από τους ίδιους τους γονείς στο χρόνο και με τον τρόπο που εκείνοι κρίνουν ορθό.
3.Οι εκπαιδευτικοί κάθε ειδικότητας οφείλουμε να αντιταχθούμε σε ένα μάθημα σεξουαλικής αγωγής και μάλιστα με τον τρόπο που σχεδιάζεται. Ενώσεις εκπαιδευτικών, σύλλογοι δασκάλων και καθηγητών πρέπει να διασαφήσουμε στον Υπουργό ότι δεν πρόκειται να υλοποιήσουμε στις τάξεις των σχολείων μας τα σχέδιά του. Οι Διευθυντές μάλιστα των σχολικών μονάδων αλλά και οι πρόεδροι συλλόγων καθηγητών πρέπει να συντονίσουν τις ομάδες των εκπαιδευτικών για να υπάρξει σθεναρή και έγκαιρη αντίδραση.
4.Η Διοικούσα Εκκλησία οφείλει να υψώσει σαφή και ξεκάθαρη φωνή διαμαρτυρίας προς το ΥΠΕΠΘ. Ας αφήσουν οι άγιοι αρχιερείς τις καλές σχέσεις και άμεσα να διατρανώσουν συνοδικώς την αντίθεσή τους για το μάθημα σεξουαλικής αγωγής αλλά και να υπερασπιστούν το πολεμούμενο μάθημα των Θρησκευτικών. Η πνευματική τους ευθύνη για τα παιδιά της Ελλάδας είναι μεγάλη.
5.Τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στην εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής λένε ότι βιβλία του Θάνου Ασκητή για τέτοιο μάθημα έχουν εγκριθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και ήδη τυπώνονται. Ποια πρόσωπα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου έκαναν την έγκριση αυτή; Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν είναι απρόσωπος οργανισμός. Έχει Συμβούλους και στελέχη. Ας μην λέγεται λοιπόν απρόσωπα ότι ενέκρινε την έκδοση βιβλίων για μάθημα σεξουαλικής αγωγής. Αλλά επωνύμως ας αναλάβουν ενώπιον γονέων και εκπαιδευτικών την ευθύνη για την απόφασή τους τα στελέχη εκείνα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που ενέκριναν τα βιβλία της ομάδας του Ασκητή.
6.Η μεγαλύτερη ευθύνη βρίσκεται στα χέρια του Υπουργού κ. Σπηλιωτόπουλου. Αν εκείνος εγκρίνει τελικώς τη σεξουαλική αγωγή μετά βεβαιότητος λέμε ότι θα γευθεί γρήγορα τους καρπούς της απόφασής του. Ξέχασε τι έγινε με την προκάτοχό του κ. Γιαννάκου, που επίμονα διατηρούσε στα σχολεία την Ιστορίας της Στ΄ δημοτικού; Αν πάλι ματαιώσει τα σχέδια εισαγωγής της Σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών και θα εκφράσει τη θέληση της πλειονότητας των εκπαιδευτικών και των γονέων της Ελλάδας. Αναμένουμε να πράξει το δεύτερο.
1.Ως blog από την πρώτη στιγμή αντιδράσαμε με πλήθος άρθρων στα σχέδια του ΥΠΕΠΘ για την εισαγωγή της Σεξουαλικής αγωγής στα δημοτικά σχολεία. Δεν θα σταματήσουμε τον αγώνα μέχρι να ακούσουμε από τον κ. Σπηλιωτόπουλο ότι ακύρωσε τα σχέδιά του για τέτοιο μάθημα. Είμαστε δε στο πλευρό όλων των γονέων και εκπαιδευτικών που πολεμούν για την ελληνορθόδοξη παιδεία των μαθητών μας και ενάντια στην αποχριστιανοποίηση του σχολείου. Πρόθυμα θα δημοσιεύσουμε κάθε Επιστολή ή δράση φορέων και προσώπων ενάντια στο μάθημα της Σεξουαλικής αγωγής.
2.Όλοι οι γονείς οφείλουν να αντιδράσουν. Οι μαθητές των σχολείων πριν και πάνω από όλα είναι δικά τους παιδιά. Δεν πρέπει να επιτρέψουν το ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικής αγωγής των παιδιών τους να χειριστούν ούτε ο Θάνος Ασκητής ούτε οι εκπαιδευτικοί των σχολείων των οποίων αγνοούν την αντίληψη και τις θέσεις για τα θέματα αυτά. Η σεξουαλική αγωγή πρέπει να δίνεται από τους ίδιους τους γονείς στο χρόνο και με τον τρόπο που εκείνοι κρίνουν ορθό.
3.Οι εκπαιδευτικοί κάθε ειδικότητας οφείλουμε να αντιταχθούμε σε ένα μάθημα σεξουαλικής αγωγής και μάλιστα με τον τρόπο που σχεδιάζεται. Ενώσεις εκπαιδευτικών, σύλλογοι δασκάλων και καθηγητών πρέπει να διασαφήσουμε στον Υπουργό ότι δεν πρόκειται να υλοποιήσουμε στις τάξεις των σχολείων μας τα σχέδιά του. Οι Διευθυντές μάλιστα των σχολικών μονάδων αλλά και οι πρόεδροι συλλόγων καθηγητών πρέπει να συντονίσουν τις ομάδες των εκπαιδευτικών για να υπάρξει σθεναρή και έγκαιρη αντίδραση.
4.Η Διοικούσα Εκκλησία οφείλει να υψώσει σαφή και ξεκάθαρη φωνή διαμαρτυρίας προς το ΥΠΕΠΘ. Ας αφήσουν οι άγιοι αρχιερείς τις καλές σχέσεις και άμεσα να διατρανώσουν συνοδικώς την αντίθεσή τους για το μάθημα σεξουαλικής αγωγής αλλά και να υπερασπιστούν το πολεμούμενο μάθημα των Θρησκευτικών. Η πνευματική τους ευθύνη για τα παιδιά της Ελλάδας είναι μεγάλη.
5.Τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στην εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής λένε ότι βιβλία του Θάνου Ασκητή για τέτοιο μάθημα έχουν εγκριθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και ήδη τυπώνονται. Ποια πρόσωπα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου έκαναν την έγκριση αυτή; Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν είναι απρόσωπος οργανισμός. Έχει Συμβούλους και στελέχη. Ας μην λέγεται λοιπόν απρόσωπα ότι ενέκρινε την έκδοση βιβλίων για μάθημα σεξουαλικής αγωγής. Αλλά επωνύμως ας αναλάβουν ενώπιον γονέων και εκπαιδευτικών την ευθύνη για την απόφασή τους τα στελέχη εκείνα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που ενέκριναν τα βιβλία της ομάδας του Ασκητή.
6.Η μεγαλύτερη ευθύνη βρίσκεται στα χέρια του Υπουργού κ. Σπηλιωτόπουλου. Αν εκείνος εγκρίνει τελικώς τη σεξουαλική αγωγή μετά βεβαιότητος λέμε ότι θα γευθεί γρήγορα τους καρπούς της απόφασής του. Ξέχασε τι έγινε με την προκάτοχό του κ. Γιαννάκου, που επίμονα διατηρούσε στα σχολεία την Ιστορίας της Στ΄ δημοτικού; Αν πάλι ματαιώσει τα σχέδια εισαγωγής της Σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών και θα εκφράσει τη θέληση της πλειονότητας των εκπαιδευτικών και των γονέων της Ελλάδας. Αναμένουμε να πράξει το δεύτερο.
ΕΠΩΝΥΜΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΙ-Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ
September 21, 2008
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ
The harmful mistakes of sex education in school-The Sunday Times, Minette Marrin
http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/columnists/minette_marrin/article4795056.ece
Judged by its results – not a bad way of judging – sex education has been an utter failure. The increase in sex education here in recent years has coincided with an explosion of unwanted pregnancies and sexually transmitted disease (STD) far worse than anywhere else in Europe. Since the government’s teenage pregnancy strategy was introduced in 1999, the number of girls having abortions has soared.
When something fails, the usual procedure is to drop it and try something else. With sex education, the worse it gets, the more people cry out for more of it and earlier. Ministers are considering whether to make schools offer more sex education, offer it earlier and deny parents the right to withdraw their children from it.
It always amazes me when people complain that people don’t talk about sex and there’s not enough information about it. The truth is, you can hardly avoid it. Newspapers, magazines, chat shows, blogs, internet information sites, doctors’ surgeries and all the rest are groaning under the weight of information about sex, contraception and relationships. Some of it I think is good; some of it you might think is better. And that’s the point. Schools shouldn’t be required to impose sex education, still less a standard sex curriculum on us. We should be able to pick and choose for our children among the infinity of information out there.