30/3/11

Το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για το Νέο Λύκειο

Δημοσιεύουμε το Νέο Λύκειο, όπως δόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας στη δημοσιότητα Κατεβάστε στον υπολογιστή σας το σχέδιο για το Νέο Λύκειο πατώντας ΕΔΩ. Το Νέο Λύκειο

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με μια πρώτη ματιά, θα μπορούσε να είναι υποχρεωτικό 2ωρο στην Β τάξη με αύξηση γενική των ωρών κατά μια από 33 σε 34 με ταυτόχρονη μείωση των ωρών στην Γ τάξη των ωρών από 2 σε μια, όπως είναι σήμερα και γενικότερη μείωση των συνολικών ωρών στη Γ απο 35 σε 34. Έτσι Β και Γ θα έχουν απο 34 ώρες συνολικά. Φυσικά σε κάθε περίπτωση το μάθημα υποβαθμίζεται αφού στη μια περίπτωση χάνονται 2 ώρες (Γ τάξη επιλεγόμενο, αφού δεν θα επιλέγεται για λόγους που έχουμε εξηγήσει άλλη φορά) ενώ στην άλλη που προτείνουμε θα χάσουμε 1 ώρα (αν γίνει στη Γ τάξη μονόωρο το ΜτΘ).

Ανώνυμος είπε...

να επανέλθει όπως ήταν 2ωρο στη βλυκείου και μονόωρο στη γ λυκείου,έτσι κι αλλιώς δεν θα το πέρνει κανείς στη γ λυκείου...
Μας δίνει την αίσθηση πως μας κάνουν και χάρη...μα δεν θα τους κάνουμε εμείς τη χάρη!
Υ.Γ. Χθές ο υπουργός άμυνας δήλωσε πως το κόστος συμμετοχής της Ελλάδας στις Νατοϊκές επιχειρήσεις στη Λιβύη ανέρχονται στο ποσό των 6εκατομμυρίων ευρω...
ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ...ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΣΥΜΦΟΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Ανώνυμος είπε...

Ας μου επιτραπεί να παρατηρήσω τα εξής:
1.Έτσι κι αλλοιώς το Σχέδιο είναι αντισυνταγματικό και μόνο αν λάβουμε υπόψη μας τα όσα εδώ και καιρό γράφονται σχετικά με την από το Σύνταγμα και τον Νόμο υποχρέωση της Πολιτείας για την ανάπτυξη της θρησκευτικής και εθνικής συνείδησης των Μαθητών .
Πολύ εύκολα -εάν φυσικά υπάρχει και η βούληση - μπορεί να προσβληθεί από έναν Συνταγματολόγο ,όπως έγινε στην περίπτωση του δικηγόρου κ.Ανδριόπουλου, ο οποίος δικαιώθηκε ανατρέποντας το Νόμο του κ.Ραγκούση σχετικά με το λαθρονομοσχέδιο (Γιατί να μη γίνει κι εδώ κάτι αντίστοιχο και -γιατί όχι;-με τον ίδιο δικηγόρο;).
2.Στο ίδιο το σχέδιο υπάρχει ,κατά τη γνώμη μου και η εξής αντίφαση:
Γράφεται ότι "Στόχος είναι ο συνδυασμός της εξειδίκευσης ανάλογα με τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα των μαθητών, παράλληλα με την απόκτηση μιας ευρύτερης γενικής παιδείας που αναφέρεται κυρίως σε βασικά εφόδια επικοινωνίας και σκέψης (Γλώσσα), αυτογνωσίας και καλλιέργειας ολοκληρωμένης ταυτότητας (Ιστορία)".
Δηλαδή
α.η ευρύτερη γενική παιδεία των μαθητών της Β' ,και κυρίως της Γ'Λυκείου(με βάση το Σχέδιο) αναπτύσσεται περιορίζοντας και στην ουσία εξοβελίζοντας με το γάντι το Μάθημα των Θρησκευτικών ,που άλλωστε αποτελεί αιώνες τώρα ένα από τα βασικά συστατικά στοιχεία της ιδιοπροσωπίας ημών των Ελλήνων ;
β.η αυτογνωσία και καλλιέργεια της ταυτότητας ενός μαθητή αποκτάται μόνο με τα όσα μαθήματα αναφέρει το Σχέδιο και όχι με το κατεξοχήν Μάθημα που καλλιεργεί μοναδικά την αυτογνωσία στην ανθρώπινη ύπαρξη και την συναίσθηση της ταυτότητάς του ως του αυριανού υπέυθυνου πολίτη και συνειδητού Ορθοδόξου Χριστιανού (μιλάμε φυσικά για τη συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών ,αλλά -γιατί όχι;-και για τους υπόλοιπους ,οι οποίοι θα μπορούσαν να επαναπροσδιορίσουν τα πιστεύω τους , βοηθούμενοι ούτως ή άλλως και για μία ορθή ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και ενατένιση του μέλλοντός τους ως ενεργών και υπεύθυνων πολιτών(κι αυτό όμως απ'ότι φαίνεται θα αμβλυνθεί,εάν μετατραπεί το Μάθημα των Θρησκευτικών σε μια συγκριτιστική θρησκειολογία).
3.Δεν ξέρω (και δεν κατακρίνω κανένα)κατά πόσον έχουν αντιληφθεί οι υπεύθυνοι το μέγεθος της καταστροφής που θα επιφέρουν κυρίως στις ψυχές αυτών των παιδιών(της αυριανής-μην το ξεχνάμε-γενιάς)οι εν λόγω αλλαγές το νέου Σχεδίου.Εκτός κι αν
α. δεν (πολυ)πιστεύουν στην αξία και μοναδική συμβολή αυτού του Μαθήματος και
β. δεν θεωρούν ότι η Ορθόδοξία είναι η μόνη σώζουσα Πίστη που σχετίζεται με την αιώνια ψυχή ,όχι μόνον των μαθητών ,αλλά και ημών των ιδίων.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

Ανώνυμος είπε...

"Στο Νέο Λύκειο δεν υφίσταται η έννοια του μονόωρου μαθήματος
,
κάτι που συμβαίνεικαι σήμερα στην πράξη" Αυτό λέει το ίδιο το κείμενο του Υπουργείου οπότε ή μας δουλεύουν άγρια ή δε θεωρούν τα Θρησκευτικά μάθημα!
Ας ξυπνήσουν κάποιοι επιτέλους (π.χ. ιεραρχία, Αρχιεπίσκοπος)!!!

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)