11/6/14

Λυκούργος Νάνης, Περί των πρόσφατων συμπροσευχών για την ειρήνη

Από την εύκολη και ανέξοδη "ειρηνολογία", τουτέστιν τον περί ειρήνης πληθωρικό και ακατάσχετο λόγο, στον οποίο "διαπρέπουν"  οι σύγχρονοι θρησκευτικοί και πολιτικοί ηγέτες (μεταξύ των οποίων και ένιοι ορθόδοξοι χριστιανοί) αλλά και διάφοροι διεθνείς "ειρηνευτικοί" οργανισμοί, μέχρι την απόκτηση και βίωση της γνήσιας και αληθινής ειρήνης μεσολαβεί αβυσσαλέα απόσταση. 
Και τούτο γιατί η τελευταία είναι καρπός του Αγίου Πνεύματος, φυόμενος μονάχα εντός του περιβόλου της Ορθοδόξου Εκκλησίας, της γνήσιας και ανόθευτης εκφράσεως του χριστιανισμού, και συνιστάμενη στην εσωτερική,
πρωτίστως ειρήνη, τουτέστιν στη συμφιλίωση Θεού και ανθρώπου και, συνακολούθως ,των ανθρώπων μεταξύ τους, και που είναι απότοκος της σταυρικής θυσίας του Θεανθρώπου Χριστού,( ο Οποίος δι αυτής κατέστη "η ειρήνη ημών" (προς Εφεσίους Β, 14), όπως αυτή εννοείται και βιώνεται ΟΡΘΟΔΟΞΩΣ. 
Η εξωτερική ειρήνη μεταξύ των ανθρώπων, των εθνών και των κρατών αποτελεί βλάστημα της εσωτερικής. Αλλέως αποτελεί καθαρή ματαιοπονία και ουτοπία να αναμένει κανείς την επικράτηση της επί γης ειρήνης. Η τεκμηρίωση του παρά πάνω ισχυρισμού θεωρώ ότι παρέλκει για ευνόητους λόγους.
Όσες συμπροσευχές και αν λάβουν χώρα για την πολυπόθητη ειρήνη, και σημειώνεται σχετική πληθώρα σχεδόν καθημερινά, το "γλυκύ και πράγμα και όνομα", κατά τον άγιο Γρηγόριο το Ναζιανζηνό δεν πρόκειται να φέρουν κανένα αποτέλεσμα. Πώς να ευλογήσει ο άρχων της ειρήνης Χριστός την υπό του πατριάρχη Βαρθολομαίου καταφρόνηση των θεοπνεύστων ιερών κανόνων που ρητώς καταδικάζουν τη μετά των αιρετικών και αλλοθρήσκων συμπροσευχή; Επιτρέπεται να καταλύονται οι ιεροί κανόνες προκειμένου να εξυπηρετηθούν πολιτικές και επικοινωνιακές σκοπιμότητες;

Γράφει, σχετικά, ο προιστάμενος της αδελφότητος Ο ΣΩΤΗΡ π.Αστέριος Χατζηνικολάου, στο εκλεκτό του πόνημα με τίτλο "Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΗ ΘΥΕΛΛΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ", τα εξής βαρυσήμαντα: "Να συμπροσευχηθούμε όλοι και να δεηθούμε υπέρ της ειρήνης του κόσμου. Αλλά πού θα απευθύνουμε τις δεήσεις μας;Στον ένα Θεό, όπως ο καθένας τον πιστεύει; Και δικαιούται ο καθένας να πιστεύει όπως θέλει το Θεό; Θα προσευχηθούμε μήπως όλοι μαζί, αλλά στο δικό του θεό ο καθένας; Και υπάρχουν πολλοί θεοί, ώστε ο καθένας να έχει το δικό του;...
Πώς είναι λοιπόν δυνατό να σταθούμε δίπλα στους Μωαμεθανούς, που θεωρούν τον πόλεμο ιερό, στους Ινδουιστές, που αντιλαμβάνονται την ειρήνη αόριστα και αμφίβολα ως παθητικά κατάσταση ηρεμίας και αυτολυτρώσεως, ή στους Εβραίους που εφόνευσαν το μόνο αληθή χορηγό της ειρήνης και δε μετάνοιωσαν ακόμη,και να προσευχηθούμε από κοινού υπέρ της ειρήνης; ΠΟΙΝ ΘΑ ΕΜΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟΤΕ, ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ, ΤΟ ΘΕΟ Ή ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ;...
Πώς είναι δυνατόν η Εκκλησία να συμμετέχει σε προσπάθειες που αποβλέπουν στο να ειρηνεύσουν τους ανθρώπους μεταξύ τους όταν οι προσπάθειες αυτές αγνοούν το μόνο αληθινό Θεό, το μόνο δυνάμενο να φέρει στις ανθρώπινες καρδιές και σε όλο τον κόσμο την αληθινή και μόνιμη ειρήνη;
Η Εκκλησία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΙΡΗΝΕΥΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΙΕΡΟ ΚΑΘΙΔΡΥΜΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ...Η εμβέλεια των οραμάτων και των δυνατοτήτων της υπερβαίνει πολύ τον ορίζοντα των εντός του κόσμου επιδιώξεών της όσο μεγάλες κι αν είναι αυτές".
Λόγια σταράτα, γεμάτα ουσία και αλήθεια, απ τον π.Αστέριο.
Δυστυχώς κάποιοι σύγχρονοι εκκλησιαστικοί αρχηγέτες ακολουθούν εκ διαμέτρου αντίθετη τακτική που αποβαίνει πρόξενος ανεπίτρεπτων συμβιβασμών καθιστώντας όλο και πιο δύσκολη, απ την πλευρά του ορθοδόξου ποιμνίου που θεάται τη θλιβερή αυτή πραγματικότητα,τη διατήρηση και παγίωση της συνειδήσεως της αυθεντικότητας και μοναδικότητας της Ορθοδοξίας ως αποκλειστικού φορέως της σωζούσης Αληθείας.
Οι συμπροσευχές κάθε άλλο παρά υπηρετούν το ιδεώδες της επικρατήσεως της παγκόσμιας ειρήνης.
Εξυπηρετούν, όμως, άριστα το δογματικό και θρησκευτικό συγκρητισμό, τη σχετικοποίηση της Αληθείας και την προώθηση της επαράτου και δαιμονικής πανθρησκείας.
Παρόλα αυτά οι Ορθόδοξοι εκκλησιαστικοί μας ταγοί συμμετέχουν σ αυτές, ερήμην και επί καταφρονήσει του δεινώς αλγούντος ποιμνίου, χωρία να ελέγχονται, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, απ τους "ρέγχοντας, ως ο Ιωνάς, θορυβωδώς" συμποιμένες τους!
Λ.Ν.
υ.γ.Δεν αναφέρθηκα καθόλου στις, κατ όνομα, πλέον "θεολογικές" σχολές γιατί είναι γνωστή η "συνεισφορά " τους στην παγίωση του οικουμενιστικού και πανθρησκειακού "ιδεώδους". Ειδικά η θλιβερή "θεολογική" σχολή του ΑΠΘ, τρεις καθηγητές της οποίας συμπροσευχήθηκαν σκανδαλωδώς και ανερυθρίαστα με αιρετικούς (υπάρχουν τα σχετικά ρεπορτάζ με το συναφές φωτογραφικό υλικό) στον παπικό "ναό" της "ασπίλου συλλήψεως"( που υπογραμμίζει ένα ακόμη καινοφανές "δόγμα" της παπικής αίρεσης), έχει καταστεί νεοταξικό παραμάγαζο.

Λ.Ν.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό καταλάβατε εσείς, κ. Νάνη, από αυτό που έγινε εκεί; Ούτε λόγος δηλαδή για την αξιόλογη προσπάθεια του πάπα και του πατριάρχη να συμφιλιώσουν δύο λαούς που εδώ και δεκάδες χρόνια σφάζονται; Επειδή συναντήθηκαν οι θρησκευτικοί ηγέτες με τους προέδρους δύο αντιμαχόμενων λαών το κρίνετε ως αρνητικό; Επειδή προσευχήθηκαν για την ειρήνη είναι κακό; Εσείς δεν προσεύχεστε για την ειρήνη αυτών των δύο λαών; Παρακολουθείτε τα γεγονότα στην Παλαιστίνη; Ή δεν ξέρετε τι γίνεται εκεί; Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στον πατριάρχη μας!!!

Με σεβασμό
Γ. Κ.

Ανώνυμος είπε...

-Τι έχετε να πείτε αγαπητέ για το απόσπασμα του βιβλίου του π.Αστερίου που αναφέρεται στις συμπροσευχές για την ειρήνη; Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;
-Πώς κρίνετε την καταφρόνηση των σχετικών ιερών κανόνων; Ή μήπως η τήρηση των εν λόγω κανόνων αφορά στο χριστιανικό...προλεταριάτο και δεν αγγίζει τους μεγαλόσχημους κληρικούς!
-Για πείτε μας, εσείς τι καταλάβατε απ αυτό που έγινε εκεί και που δεν καταλάβαμε εμείς;
-Ποια η γνώμη σας για τις συμπροσευχές, όχι βέβαια από πολιτικής και επικοινωνιακής πλευράς, αλλά από ορθοδόξου θεολογικής πλευράς;
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

«Περί τῶν συμπροσευχῶν μετά τῶν ἑτεροδόξων ὑπενθυμίζομεν ὑμῖν ὅτι ἤδη ἀπό τοῦ ἔτους 1952 τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον ... φρονεῖ ὅτι "ἡ συμμετοχή τῶν Ὀρθοδόξων εἰς τήν παγχριστιανικήν κίνησιν δέον ἵνα γίγνηται ὑπό τούς ἀκολούθους ὅρους : α)...β)... γ) Δέον ἵνα οἱ Ὀρθόδοξοι κληρικοί ἀντιπρόσωποι ὦσιν ὅσῳ τό δυνατόν ἐφεκτικοί (=διστακτικοί) ἐν ταῖς λατρευτικαῖς μετά τῶν ἑτεροδόξων συνάξεσιν, ὡς ἀντικειμέναις πρός τούς Ἱερούς Κανόνας καί ἀμβλυνούσαις τήν ὁμολογιακήν εὐθιξίαν τῶν Ὀρθοδόξων, ἐπιδιώκοντες ἵνα τελῶσιν, εἰ δυνατόν, καθαρῶς ὀρθοδόξους ἀκολουθίας καί τελετάς, πρός ἐμφάνισιν οὕτω τῆς αἴγλης καί τοῦ μεγαλείου τῆς ὀρθοδόξου λατρείας πρό τῶν ὀμμάτων τῶν ἑτεροδόξων". Συνεπῶς, εἶναι ἄδικον νά ἀποδίδονται εὐθῦναι εἰς τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον διά, τυχόν, παραβιάσεις τῆς συστάσεως αὐτοῦ αὐτῆς ὑπό διαφόρων κληρικῶν καί δή κατά τό πλεῖστον ἀνηκόντων εἰς ἄλλας Ἐκκλησίας. Σημειωτέον ὅτι, ὡς γνωστόν κατά τήν Διορθόδοξον Συνάντησιν τῆς Θεσ/νίκης (29/4-2/5/1998) ἀπεφασίσθη, κατόπιν πρωτοβουλίας τῆς ἀντιπροσωπείας τοῦ Πατριαρχείου, ... ὅπως οἱ Ὀρθόδοξοι Σύνεδροι, οἱ μέλλοντες νά συμμετάσχουν εἰς τήν ἐν Χαράρε Η΄ Γενικήν Συνέλευσιν τοῦ Π.Σ.Ε., μή συμμετάσχουν εἰς οἰκουμενικάς λατρευτικάς συνάξεις, κοινάς προσευχάς, λατρείας καί ἄλλας θρησκευτικάς τελετάς διαρκούσης τῆς Συνελεύσεως, τοῦτο δέ ἀποτελεῖ ἐκδήλωσιν τῆς ἰσχύος τῆς σταθερᾶς γραμμῆς της ὡς ἄνω Ἐγκυκλίου τοῦ 1952, ἡ ὁποία οὐδέποτε ἀνεκλήθη, ἔστω καί ἄν, ἄνευ συναινέσεως τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, παρεβιάσθη ἐνίοτε, ἤ ἠρμηνεύθη ἄλλοτε συσταλτικῶς ὡς ἀφορώσα μόνον εἰς τήν μή συμμετοχήν εἰς τήν ἐν στενῇ ἐννοίᾳ λατρείαν (Θείαν Λειτουργίαν). Ὅσον ἀφορᾶ εἰς τήν συμπροσευχήν μετά τῶν ἑτεροθρήσκων, τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον θεωρεῖ αὐτονόητον τήν κανονικήν ἀπαγόρευσιν αὐτῆς καί τήν ἀποχήν ἀπ' αὐτῆς, χωρίς τοῦτο νά σημαίνῃ ὅτι ἡ ἀπαγόρευσις τῆς συμπροσευχῆς συμπαρασύρει εἰς ἀπαγόρευσιν καί τόν διαθρησκειακόν διάλογον».
Μήπως γνωρίζετε αγαπητέ Γ.Κ. ποιος δήλωσε τα παραπάνω; Πάντως όχι ο υποφαινόμενος. Στην παραπάνω δήλωση προέβη ο...πατριάρχης Βαρθολομαίος το 1999. Τι έχετε να πείτε επ αυτού;
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι που βλέπετε κοντόφθαλμα τα πράγματα, αγαπητέ Λ.Ν. Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι ο Χριστός έναν αιρετικό προέβαλλε για παράδειγμα ήθους και τον κατέστησε αιώνιο πρότυπο για όλους μας, τον Καλό Σαμαρείτη! Κανέναν από τους αυτοδικαιωμένους φαρισαίους δεν δικαίωσε ο Κύριος. Γι᾽αυτό σας συμβουλεύω να χαμηλώνετε τους τόνους σας και πριν μιλήσουμε για ιερούς κανόνες να μιλήσουμε για τον Ευαγγελικό λόγο. Μόνο εσείς βλέπετε συμπροσευχές, που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ορθοδοξία. Εγώ βλέπω διάθεση συμφιλίωσης και ενότητας (όχι δογμάτων, αυτό δεν γίνεται) και μακάρι να συνεχιστούν αυτές οι προσπάθειες για ειρήνη όλων των λαών! Αυτό μας ζήτησε ο Κύριος και αυτό προσευχόμαστε σε κάθε Θεία Λειτουργία: Υπέρ ειρήνης του σύμπαντος κόσμου! Ας έχει ο καθένας τη μετάνοιά του κι ας πορευθούμε τον δρόμο του Ευαγγελίου.
Χαίρετε εν Κυρίῳ!
Γ.Κ.

π. Γ. Θ. είπε...

1. Δεν σφάζονται δύο λαοί, σαν να ηταν ο πόλεμος επι ίσοις όροις, αλλά οι πλούσιοι εβραιοι έκατσαν στον σβέρκο των φτωχων παλαιστινίων.
2. Προσευχόμαστε στον αληθινό Θεό για την ειρήνη αλλά δεν πρέπει να συμπροσευχόμαστε με αιρετικούς και αλλόθρησκους. Εκτός κι αν θεωρουμε την Εκκλησία θρησκεια, ενώ είναι το Σωμα του Χριστου το παρατεινόμενον εις τους αιωνας.
3. Τα εκκλησιαστικά συνήθως συμμεταβάλλονται με τα πολιτικά. Έτσι και οι εγκύκλιοι του Πατριαρχείου μας…
4. Στην παραβολή του καλου Σαμαρείτη δεν « αθωώνει» ο Χριστός τους αιρετικούς, δεν είναι αυτό το θέμα της παραβολης. Στην συνομιλία π.χ. με την Σαμαρείτισσα «ομολογει» ότι η αλήθεια εκ των Ιουδαίων εστι και όχι εκ των Σαμαρειτων.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ αδελφέ Γ.Κ. Μετά πολλής της λύπης παρατήρησα ότι δεν απαντήσατε στα ερωτήματα που σας έθεσα.
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;
Οι ιεροί κανόνες θεσπίστηκαν ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΑΓΙΩ και η τήρησή τους είναι υποχρεωτική για όλα τα μέλη της Εκκλησίας. Και επ ουδενί έρχονται σε αντίθεση με το πνεύμα του Ευαγγελίου. Το δίλημμα "ευαγγέλιο ή κανόνες" είναι πλαστό και απόβλητο από ορθοδόξου πλευράς. Αυτό το λανσάρουν κάποιοι μεταπατερικοί θολολόγοι, πολέμιοι των ιερών κανόνων.
Η Εκκλησία, τουτέστιν το Μυστικό Σώμα του Χριστού, διασκεπτόμενη συνοδικώς αποφαίνεται και νομοθετεί ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΑΓΙΩ. Το αντίθετο τυγχάνει πλημμελές δογματικώς.
Το παράδειγμα που αρυσθήκατε απ την κυριακή παραβολή του "καλού σαμαρείτη" τυγχάνει άσχετο με το συζητούμενο θέμα και επιεικέστατα ατυχές όπως κατέδειξε και η επιτυχέστατη σχολιογραφική παρέμβαση του π.Γ.Θ.
Η Εκκκλησία προσέυχεται για την ειρήνη και την ενότητα αλλά δε συμπροσεύχεται με αιρετικούς και αλλοθρήσκους. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ! Ο πατριάρχης όταν συμπροσεύχεται ενεργεί αντιεκκλησιαστικά, ερήμην και επί καταφρονήσει των ιερών κανόνων, του ποιμνίου και ανιφάσκων προς εαυτόν όπως κατεδείχθη από προηγούμενο σχόλιο.
Αντιπαρέρχομαι, όπως και κάθε περιηγούμενος το διαδίκτυο, το υφ υμάν λεχθέν με βάση το οποίο "μόνο εγώ βλέπω συμπροσευχές που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την Ορθοδοξία". Πλειάδα σχετικών παρεμβάσεων επισκόπων, ιερομονάχων, καθηγητών Θεολογίας, ιστολόγων είναι καταχωρημένες στο διαδίκτυο και καταρρίπτουν πανηγυρικότατα τον πάντη αυθαίρετο και αδικούντα την αλήθεια ισχυρισμό σας.
Σας καλώ με τη σειρά μου να μη σκέπετεσθε επιφανειακά και συναισθηματικά αλλά βαθύτερα και ορθολογικότερα. Τουτέστιν να μη μένετε στο δένδρο και χάνετε το δάσος.
Ο ΠΑΠΙΣΝΟΣ,ΑΔΕΛΦΕ, ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ. Παραμένει ο ίδιος και, γιατί όχι, έχει γίνει χειρότερος. ΤΗΝ ΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΕ; Και τώρα ο πάπας παρουσιάζεται ως ειρηνοποιός υπηρετώντας προφανείς επικοινωνιακές και πολιτικές επιδιώξεις.
Χαίρετε εν Κυρίω!
Λ.Ν.


Ανώνυμος είπε...

http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2014/06/blog-post_9014.html
Aκόμη ένας που διαμαρτύρεται για τις συμπροσευχές! Κατά τα άλλα μόνο ο υποφαινόμενος διαβλέπει κινδύνους...
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

" Ρεσιτάλ Κανονικής άταξίας καί άντικανονικότητος έδωσε καί πάλι προ ολίγων έβδομάδων ό πα­τριάρχης Βαρθολομαίος κατά τήν έπίσκεψί του στήν 'Ολλανδία, συμπροσευχόμενος άσμένως με­τά αιρετικών, συγκεκριμένα τών Παλαιοκαθολικών, συνεχίζοντας τήν ξέφρενη οίκουμενιστική του πορεία καί κατασκανδαλίζοντας τούς 'Ορθοδόξους πιστούς, ένώ δέν παρέλειψε νά συναντήση καί συνομιλήση μέ όλους τούς ισχυ­ρούς της Ολλανδικής γής, βασι­λείς, ύπουργούς, ραββίνους κ.ά. Θείους καί ιερούς Κανόνες έγρα­ψε στά παλαιότερα τών πατριαρ­χικών ύποδημάτων του καί κατεπάτησε άσυστόλως. Κανόνες Άποστολικούς- Κανόνες Οικουμε­νικών καί Τοπικών Συνόδων Κα­νόνες, πού άπαγορεύουν τίς συμπροσευχές μέ έτεροδόξους καί άλλοδόξους· Κανόνες, πού άπα­γορεύουν την είσοδο 'Ορθοδό­ξων σέ ναούς έτεροδόξων Κανό­νες, πού άπαγορεύουν τήν άνταλλανή δώρων μετά αιρετικών...

"Οντως θλιβερό τό κατάντημα τοϋ οικουμενικού μας πατριάρ­χου, τόν όποιον ή έκκλησιαστική Ιστορία θά καταγράψη ώς έναν άπό τούς μεγαλύτερους καταφρονητάς τών εντολών τοΰ Θεού καί άνατροπείς τής 'Ορθοδόξου Παραδόσεως, πού παρέδωσαν στήν 'Εκκλησία οί 'Απόστολοι καί οί Πατέρες καί σεβάσθηκαν οι αι­ώνες.
Τώρα, βεβαίως, ό κόσμος τόν τιμά καί τόν δοξάζει μέ τιμές καί δόξες κοσμικές, όπως διδακτορι­κά πτυχία καί χρυσά κλειδιά πό­λεων, καί τόν ραίνει μέ ροδοπέταλα, διότι τόν άναγνωρίζει ώς δι­κό του. Καί όντως είναι δικός του, άνήκει πράγματι στον κόσμο, εί­ναι «έκ τού κόσμου» (Ίωάν. 17: 14-16), έχει φρονήματα κοσμικά καί αιρετικά καί όχι πνεύματικά καί ορθόδοξα. Κάποτε, όμως, ή «πανήγυρις» αύτή, όπως ονομά­ζει τήν επίγεια ζωή μας κάπου ό ι­ερός Χρυσόστομος, θά τελείωση καί τότε θά καταλάβη ό πατριάρ­χης καί όλοι οί καταφρονητές τών θείων εντολών τό μέγεθος τής πτώσεως τους καί τίς ολέθριες συνέπειές της. Τότε, όμως, θά εί­ναι άργά.
'Αφήστε, Παναγιώτατε, τον Οι­κουμενισμό καί τήν Οικολογία τού ματαίου καί φθαρτού τούτου κόσμου καί άσχοληθήτε μέ τήν 'Ορθοδοξία καί τήν μετάνοια. Αύτές κηρύξετε πρός 'Ορθοδόξους, έτεροδόξους και αλλοθρήσκους, έάν θέλετε νά ίδήτε Θεού πρόσω­πο καί νά σώσετε τήν ψυχή σας, άλλά καί τούς υψηλούς αξιωμα­τούχους φίλους σας, έάν τούς άγαπάτε ειλικρινά".
Περιοδικό “Ο ΣΤΑΥΡΟΣ”

Ανώνυμος είπε...

Ο κύριος Γ.Κ. λέει ΄΄όχι ενότητα δογμάτων αυτό δέν γίνεται΄΄ Καί τότε πώς την εννοεί την ενότητα ο Γ.Κ. καί όλοι αυτοί που θά προσπαθήσουν νά μας την φορέσουν φέσι ;

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΛΙΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: Τον Πάπα να καταράσθε διότι από εκεί θα έλθει το κακό. Και ήδη το κακό άρχεται με την ανοχή του δικού μας ταγού και Πατριάρχη.
Εάν θέλει ο Λατίνος φραγκόπαπας την ένωση ας πετάξει όλες τις αιρετικές δοξασίες να κατεβάσει το κεφάλι κάτω (πρωτείον του) και να ζητήσει συγγνώμη από Αυτόν που αποσχίσθηκε πρό 1000 ετών. Ένα δόγμα υπάρχει γιά τον Τριαδικόν Θεόν και του ευρίσκεται μέσα στην Ορθοδοξία, και το δόγμα δεν διαπραγματεύεται. Όστις θέλει οπίσω μου ελθειν. Οι υποστηρικτές προοδευτικοί νεοορθόδοξοι τάχα που αναζητούν με τέτοιου είδους συμπροσευχές με τους διαβόλους, σταυρωτές του Κυρίου μας, Ισλαμιστές που αποκόπτουν τα κεφάλια των ορθοδόξων, και παπολατίνους που πάντα βρίσκουν την ευκαιρία να εισχωρούν στα πρώην ανατολικά κράτη και να μετασχηματίζουν ορθοδόξους στην ουνία.
Έξω οι προβατόσχημοι, αλλά και οι λεγόμενοι Ορθόδοξοι που ενδεχομένως να πωλούν τα πρωτοτόκια για ένα πιάτο φαΐ.

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)