18/6/14

H παιδοκτόνος άμβλωσις

Η ΠΑΙΔΟΚΤΟΝΟΣ ΑΜΒΛΩΣΙΣ
Πολλά εδη ξεπεσμο φίστανται καί πολλές μορφές διαστροφς κυριαρχον ες τήν νθρωπίνη παρξι ταν ατή κουσίως ποκόπτεται κ τς πικοινωνίας καί το συνδέσμου της μέ τόν Θεόν. μεγαλυτέρα μως γκληματική διαστροφή, πού προϊόντος το χρόνου αξάνεται ραγδαίως εναι τό κακό τν μβλώσεων. μολογουμένως, δέν πάρχει χειρότερο καί παισιώτερο γεγονός πό τό νά θανατών νθρωπος τόν διο τόν νθρωπο καί μάλιστα ες τήν μβρυακή του λικία, πόσ δέ μλλον μητέρα τό παιδί της.

Διά τν μβλώσεων πανερχόμεθα ες τίς ρχαες τραγικές καταστάσεις πού βίωνε κοινωνία τν νθρώπων καί γιά τήν ποία κοινωνία ο Λατνοι λεγαν τήν γνωστή φρσι «Homo homini lupus», δηλαδή νθρωπος νθρώπ λύκος. Εναι δέ τόσο ποτρόπαια κατάστασις πως διαμορφώνεται ατή πό τόν κούσιο φόνο το νυπερασπίστου νθρώπου, πού θυμίζει κενο πού γραψε γέτης τν Μενσεβίκων στήν Ρωσία Youri Martov, τι:
«πό τήν πρώτην μέραν τς καταλήψεως τς ξουσίας ο Μπολσεβίκοι ρχισαν νά σκοτώνουν: Τούς αχμαλώτους (πως πράττουν α πρωτόγονοι φυλαί), τούς χθρούς των, τούς ντιπάλους των... Τό κτνος γεύθη τό ζεστόν νθρώπινον αμα. μηχανή φονεύουσα τόν νθρωπον λειτουργε κτοτε διαλείπτως. Ηξήθησαν α φρικαλεότητες καί τά τομα πεβιβάσθησαν ες τήν κτηνωδίαν καί τόν πρωτογονισμόν... δήμιος κατέστη κεντρική μορφή τς Ρωσικς ζως!» (1)
Παραλλάσσοντας τώρα τά νωτέρω σέ κάποια σημεα τους, νεπιφυλάκτως μπορομε νά πομε τι: «πό τήν πρώτην μέραν τς πογραφς τς ποποινικοποιήσεως τν μβλώσεων, ο νθρωποι ρχισαν νά φονεύουν τά νυπεράσπιστα μβρυα-νθρώπους (πως πράττουν α πρωτόγονοι φυλαί) σάν νά εναι ντίπαλοί των... Τό κτνος (μητέρα τίς περισσότερες φορές συνεργοντος το πατρός, ατρός, κ.λ.π.) γεύθη τό ζεστόν νθρώπινον αμα. μβλωσις φονεύουσα τόν νθρωπον λειτουργε κτοτε διαλείπτως καί πισήμως. Ηξήθησαν α φρικαλεότητες καί τά τομα πεβιβάσθησαν ες τήν κτηνωδίαν καί τόν πρωτογονισμόν... φόνος διά τν μβλώσεων κατέστη κεντρική μορφή τς λληνικς καί Παγκοσμίου κοινωνίας»!
Βεβαίως, περί τν μβλώσεων λλως τν κτρώσεων, καί πί τό κομψώτερον, διά νά παλύνεται-συγκαλύπτεται μή πραγματικότης το γκλήματος, περί τς «τεχνητς διακοπς τς κυήσεως, τς νεπιθυμήτου γκυμοσύνης», χουν γραφ ρκούντως κανές πιστημονικές μελέτες. Μελέτες ατρικές, θεολογικές, κοινωνιολογικές, νομικές καί λλες, ο ποες ποδεικνύουν ξεκάθαρα τι πρόκειται περί γκλήματος, μάλιστα ψυχρο καί κ προμελέτης, καί χι μόνον. πομένως, θά καταλήγαμε ες κοινόν τόπον άν παναλαμβάναμε τά πιστημονικά πιχειρήματα διά νά ποδείξωμε το λόγου τό ληθές.
πιβάλλεται μως ες τά στενά πλαίσια ατο το κειμένου νά τονισθον κάποιες λήθειες, ο ποες φυπνίζουν τούς καθ λην ρμοδίους καί ταυτοχρόνως κάνουν νά γανακτον σους ζον ατήν τήν φρίκη λλά δέν δύνανται νά τήν σταματήσουν. Καί πως σέ κάθε γκληματική νέργεια πάρχουν ο φυσικοί καί θικοί ατουργοί, τσι κι δ στίς γκληματικές κτρώσεις συλλαμβάνονται π ατοφώρ ο παραπάνω φυσικοί καί θικοί ατουργοί, λλά καί σοι νέχονται ατήν τήν κατάρα τς γενοκτονίας. Τς Παγκοσμίου γενοκτονίας, λλά καί τς γενοκτονίας τν λλήνων γιά νά περιορισθομε ες τά καθ μς.
Πρίν περάσωμε νά δομε την ζουσαν πληγήν τν πευθύνων τς καταστάσεως ατς θά πρέπ νά ναφέρωμε τι σύμφωνα μέ πίσημες μετρήσεις ριθμός τν μβλώσεων μόνον ες τήν Πατρίδα μας φθασε καί ξεπέρασε τόν στρονομικόν διά τόν πληθυσμόν τς λλάδος ριθμόν τν 400.000 τησίως. Τραγικόν, ταυτοχρόνως δέ πίστευτον καί μως ληθινόν! στε περισσότερα πό 1000 λληνόπουλα θυσιάζονται καθημερινς ες τόν Μολώχ(2) τν κτρώσεων. πωσδήποτε καί ες τό γκλημα ατό διεκδικομε, τηρουμένης τς πληθυσμιακς ναλογίας, παγκοσμία πρωτιά καί νευ ντιρρήσεων καταλαμβάνομε τό ρεκόρ Γκίνες.
Δέν ξαντλε μως δυστυχς τό παραπάνω ρεκόρ λόκληρη τήν πικρή λήθεια περί τν κτρώσεων ες τήν λλάδα, ες τήν χώρα που πραγματικότης, λόγ οκονομικν συμφερόντων καί χι μόνον, καλύπτεται καί θάπτεται πό τήν φρίκη το πισήμου κρατικο ψεύδους. Καί τοτο διότι πραγματικός ριθμός το σταματήτου τούτου γκλήματος εναι πολύ μεγαλύτερος λόγ τς ποκρύψεως τς ληθείας. Καί συνήθως «εροκρυφίως» ποκρύπτεται λήθεια ν συνεννοήσει πάντοτε μητέρας καί ατρο, δηλαδή, κατόπιν ντολς τς φόνισσας μητέρας, ατρός, μέ δέλεαρ τό φορολόγητο δρό χρμα, ναλαμβάνει χρέος κτελεστ το μβρύου-νθρώπου. Οδείς λοιπόν γνωρίζει τόν κριβ ατο το γκλήματος ριθμόν παρά μόνον Θεός πού τίς οδεν γιά πόσο κόμη, νεκα τς νεκφράστου γάπης καί μακροθυμίας Του  θά συγκρατ τήν δικαίαν ργήν Του καί θά νέχεται ατό τό γκλημα, δηλαδή νά διαμελίζεται νυπερασπίστως τό πλάσμα Του, πού τελεται πιστημονικ τ τρόπ καί πό τήν σκιάν τς Θέμιδος(3).
χομε λοιπόν 400.000 καί πλέον κτρώσεις ες τήν λλάδα τησίως, καί ατές μόνον πισήμως! λήθεια, σέ ποιόν πόλεμο φονεύονται νω τν χιλίων νθρώπων μερησίως; λλά άν ατό πού συμβαίνει δέν ποτελ μαδική παράκρουσι καί θνική παραφροσύνη, τότε σέ τί εδους καταστάσεις θά ποδοθον ο ροι ατοί πού περιγράφουν τόν παραλογισμό;
Ο μικροί γγελοι, τά ποψήφια θύματα, πού κυοφορονται καί φονεύονται, κτός τν λλων ποτελον τόν θησαυρό το παρόντος καί τήν λπίδα το αριο.
Μέ μαθηματική κρίβεια, χι πλς καταντομε χώρα ξοντωμένων γερόντων, φο ο θάνατοι, σύμφωνα μέ τήν στατιστική, ξεπέρασαν τίς γεννήσεις, λλά τείνομε πρός φανισμόν καί ς θνος, ν λάβ κανείς π ψιν του τό ξωφρενικό δεδομένο τι πό τά παιδιά πού γενννται ες τόν λλαδικό χρο τά περισσότερα πλησιάζουν νά εναι τέκνα χι λλήνων, λλά λλοδαπν, πού μέ τεχνητή «πολιτική γονιμοποίησι» καταγράφονται ς λληνες πολίτες ποκτντες καί τήν λληνική θαγένεια...
πάρχει κανείς πού μπορε νά ρνηθ τήν πραγματικότητα πού καταγράφουν τά πίσημα στοιχεα; άν ναί, τότε ατός ερίσκεται κτός πραγματικότητος καί το προσάπτεται τό καταλόγιστον.
πίσης ες τήν ποχή μας, ποχήν κατά τήν ποίαν οκονομική κρίσις μαστίζει λόκληρον τόν πληθυσμόν, καί μάλιστα τούς δυνάτους καί τά χαμηλά κοινωνικά στρώματα, οδόλως ποτελε παρονυχίδα τι τό διο τό κράτος δέν ποκλείεται νά συν-καλύπτ, τίς μβλώσεις δικαιολογντας τις ς ποβολές, κλπ., μέ τήν κάλυψι κάποιων σφαλιστικν ταμείων (ννοεται, καί μέ κάποιο χρηματικό φιλοδώρημα-φάκελλο διά τούς «εεργέτας» ατρούς, συνεργάτες καί βοηθούς ατν), καί τσι νά καθίσταται τό κράτος συνεργόν ες τήν σφαγήν τν ως λίγων βδομάδων μβρύων-νθρώπων. πότε γείρεται καί λλο θέμα. Φορολογεται ραγε λληνας πολίτης καί γιά φόνους μικρν γγέλων μέσ τς εσφορς ες τά σφαλιστικά ταμεα; Δηλαδή φορολογεται λληνικός λαός γιά τήν πίσημη γενοκτονία; Καί, άν φορολογται, δέν εναι τότε συνεργός ες τά γκλήματα τν μβλώσεων; νον νοείτω. μως κανόν στί.
Τό θέμα τν κτρώσεων εναι τόσο σοβαρό καί οσιαστικό, στε ερίσκεται ξω καί πάνω πό ποιοδήποτε πλαίσιο μπορε νά θέσ νθρωπος ες τήν συνειδησί του. 
νευ ντιρρήσεων, ες τά μαιευτήρια που σήμερα διαπράττονται ατές ο νθρωποκτονίες, μλλον κατόμβες, τό λιγώτερον θά πρέπ νά πάρχουν πινακίδες πού νά χουν χαραγμένη τήν φρσι: «δ σφαγεα νυπερασπίστων παιδιν»! Καί πόσον θρσος χρειάζεται νά διαθέτ κανείς γιά νά κατηγορήσ τήν ρχαία κοινωνία τς Σπάρτης ταν εναι γνωστόν τι (κακς βεβαίως) ρριπταν τά νάπηρα γεννηθέντα νήπια, ες τό βάραθρον το Καιάδα(4) ες τό ψηλόν ρος το Ταϋγέτου;
Ατή δυστυχς εναι πραγματικότης, σο καί ν ρισμένοι «διαρρηγνύουν τά μάτιά τους» καί πιμένουν νά παραμένουν μετάθετοι ες τήν παράλογη γνώμη τους.
γγελοι κυοφορούμενοι εναι τά μβρυα. ν μποροσαν νά μιλήσουν τά σφαγιασθέντα μβρυα, θά πευθύνοντο πρτα ες τήν μητέρα τους καί θά λεγαν «Μητέρα, γιατί μέ σκότωσες;» Καί διερωτώμεθα, πς μία μάνα, στά μάτια τν παιδιν πού κράτησε, δέν βλέπει τά μάτια τν παιδιν πού διά τν μβλώσεων φόνευσε; Πς συμβαίνει νά γκαλιάζ καί νά χαίρεται πό τήν μία τά πάρχοντα παιδιά της καί πό τήν λλη νά μνημον καί νά φησυχάζ μέ τά  ''πεταμένα'' καί φονευθέντα; τά βλέπει συνεχς καί δέν μπορε νά συχάσ;
Δέν θά εμεθα δέ κτός θεολογικς, λειτουργικς καί προσευχητικς πραγματικότητος, άν κλρος καί λαός, κυρίως δέ τό νδοξον Μοναχικόν μας Τάγμα, ταυτοχρόνως καί μαζί μέ τό «Κύριε λέησον», ψαλλε «πό φυλακς πρωΐας μέχρι νυκτός» τήν δέησιν σέ δοξολογικήν ναφοράν «Δόξα τ μακροθυμί Σου, Κύριε, δόξα Σοι»!
Καί πρίν περάσωμε ες τά πρόσωπα καί τούς ταγούς πού ερίσκονται ες τάς κορυφάς τν θεσμν καί τν πυλώνων το λληνικο κράτους καί πού εθύνονται πολύτως γι ατήν τήν Γενοκτονία τν λλήνων, ς προσθέσωμε τι πίσω πό λα ατά τά γκλήματα κρύβεται φυσικά χθρός το Τριαδικο Θεο καί λυσσαλέος καί μοχθηρός χθρός τς εκόνος Του, Διάβολος. μως δέν θά μποροσε Διάβολος νά κάν τίποτε, άν διος νθρωπος μέ τήν προαίρεσίν του δέν συνεργοσε ες τόν φανισμόν το νθρώπου.
Δηλαδή, άν νθρωπος ζοσε κατά Θεόν, δέν θά πεφτε σέ μαρτήματα, πως εναι ο πορνεες καί ο μοιχεες, διά τν προγαμιαίων καί ξωγαμιαίων σχέσεων, καί ,τι λλο μή κατά Θεόν δηγε τούς νθρώπους ες τίς μβλώσεις. Καί ο γυνακες δέν θά χρησιμοποιοσαν  τά πιχειρήματα πού πικαλονται γιά νά καταφύγουν σέ κτρώσεις, πως εναι, λλοτε δύσκολη οκονομική τους κατάστασις, πού δθεν δέν τίς πιτρέπει νά μεγαλώσουν καί λλο παιδί, λλοτε τό τι βάζουν τήν καρριέρα τους, δηλαδή τόν αυτό τους, πάνω πό τό σπλάγχνο πού χουν μέσα τους, κλπ., πού εναι «προφάσεις ν μαρτίαις» πού κυρίως εθύνονται ο μητέρες.
Νά ναφέρωμε καί τίς φοβερές πιπτώσεις τν κτρώσεων, πως τι κτρωσις εναι πολλές φορές πιό πικίνδυνη πό τόν τοκετό, τι παρουσιάζονται πιπλοκές πού μπορον νά δηγήσουν σέ στειρότητα, σέ ποβολές στό μέλλον, σέ προώρους τοκετούς, σέ παιδιά μέ προβλήματα γείας, κλπ. κόμη, μετά πό μία κτρωσι πολλές γυνακες ποφέρουν πό σοβαρά ψυχολογικά καί λλα προβλήματα, πως κατάθλιψι, μελαγχολία, θλψι, τύψεις, φιαλτικά νειρα, κλπ.
Εναι τόσο φοβερή πρξις ατή, πού γνοε κανείς τό νομα μέ τό ποο θά τήν χαρακτηρίσ, φο ο ροι ''κτρωσις'' ''γκλημα'' δέν ποδίδουν πακριβς τήν τραγικότητα τς καταστάσεως, δεδομένου τι πό τήν στιγμήν τς συλλήψεως χομε μψυχη εκόνα το Θεο, δηλαδή νθρωπο πού χει τήν δυνατότητα νά γίνη κατά Χάριν θεός.
άν μως δυσκολεύεται κανείς νά πιλέξ νά κατασκευάσ τόν λεκτικό ρο το γκλήματος τν μβλώσεων, δέν δυσκολεύεται καθόλου νά ννοήσ τι τό αμα ατν τν μβρύων-νθρώπων σύν τ χρόν θά ξεχυλίσ σέ ναν πύρινο ποταμό αματος πού παρόμοιόν του δέν χει γνωρίσει στορία το θνους μας. ποτέλεσμα θά εναι νά κατακαύσ λους ατούς τούς ασχρούς καί κακούργους πού ο διοι τόν πορφύρωσαν καί μαζί μέ ατούς λους κείνους τούς ποκριτάς πού νέχονταν τά ρυάκια το αματος, τό καύσιμο καί τήν καταστροφή τν παλν σαρκν, κόμη καί τήν κατασκευή (λεως γενο μν Κύριε) ποικίλων καλλυντικν, κλπ., πό τά σφαγιασθέντα παιδάκια.
Φυσικά, λοι εθυνόμεθα γιά τήν κατάστασι ατή καί λοι μαζί θά δεχθομε τά πίχειρα τς νυπακος μας ες τό θέλημα το Θεο, ες τούς νόμους τς φύσεως καί ες τήν καταστρατήγησι τν πνευματικν νόμων καί ρίων τς συνειδήσεως-συνειδησίας μας.
μως, πως σέ λες τίς ρνητικές καταστάσεις καί συμφορές νομοτελειακς κάποιοι φέρουν καί τήν μεγαλυτέραν τν εθυνν, τσι καί ες τήν περίπτωσιν τν μβλώσεων εναι δήριτος νάγκη νά τονισθ, νά γραφ καί νά κηρυχθ ως τν στρων το ορανο ποιός φέρει τήν μεγαλυτέραν εθύνην.
Συνεπς, ο κυρίως πεύθυνοι εναι ο τρες πυλνες πού ποτελον τήν ργανωμένη πολιτεία. Δηλαδή νομοθετική, κτελεστική καί δικαστική ξουσία. Κυρίως μως, ς παραδεχομε τι τήν μεγαλυτέραν τν εθυνν φέρει κκλησία. ταν δέ λέμε κκλησία, ννοομε δίως τήν Ποιμένουσα κκλησία, μαζί βεβαίως καί μέ τό πλήρωμα τν πιστν πού ναισθήτως καί σκανδαλωδς νέχονται τήν λην ατήν κατάστασιν, καθιστντας διά το τρόπου ατο λόκληρον τό κκλησιαστικόν Σμα συνυπεύθυνον καί βεβαίως ναπολόγητον.
Δέν θά πιμείνωμε περισσότερον ες τό νά παρουσιάσωμε τόν γκον τν εθυνν πού βαραίνουν τήν νομοθετικήν, τήν κτελεστικήν καί τήν δικαστικήν ξουσίαν, διότι κάθε νοήμων καί πεύθυνος πολίτης ντιλαμβάνεται τίς ατίες, τίς παραμέτρους καί τίς συνέπειες ατν τν εθυνν.
λλά, άν ατά καί χι μόνον σχύουν γιά τούς προαναφερθέντες πυλνες, πού διά τς «κτρωματικς πραγματικότητος» τελικς καταντον πό πυλνες ξουσίας ες θνικά βάραθρα καί γενεαλογικά καταχθόνια, γιά τήν Ποιμένουσα κκλησία καί τόν πνον τς ναισθησίας, τήν σιωπήν, κλπ. τν πιστν τί θά πρέπ νά σχύ;
πορε κανείς πς καί ο πέτρες δέν χουν κόμη ξεσηκωθ μέ τά σα συμβαίνουν! Τόν θρίαμβον το κακο τόν πιφέρει καί τόν ναδεικνύει διαμαρτύρητος νοχή καί σιωπή τς κοινωνίας καί μάλιστα το χριστιανικο κόσμου. Κατανοομε λοιπόν πώς τήν μεγαλυτέραν τν εθυνν, πί πνευματικς καί πραγματιστικς βάσεως, φέρει Ποιμένουσα κκλησία καί ατός οτος Χριστιανικός καί δή ρθόδοξος κόσμος.
Γιά νά μή μένωμε μως πλς ες τήν θεωρία καί ες τό γενικό ''κατηγορ'' τν πευθύνων τν κοινωνικν πληγν καί δή τς Ποιμενούσης κκλησίας, ς προσηλώσωμε τό βλέμμα μας καί ες τήν θνική καί κκλησιαστική μας στορία.
Σέ λους θά πρέπ νά εναι γνωστό τό τί συνέβη μεταξύ το γίου μβροσίου Μεδιολάνων καί το Ατοκράτορος Θεοδόσιου. ταν τό 390 πίσκοπος Μεδιολάνων μαθε περί τς σφαγς πτά χιλιάδων - κατ’ λλους δέκα πέντε χιλιάδων - νθρώπων κατά διαταγήν το δίου το Θεοδοσίου ες τήν Θεσσαλονίκη, χι πλς θλίβη ς νθρωπος, λλά πρεπε καί νά ποδείξ ς πεύθυνος Ποιμένας τι δέν ποτελοσε διος, ς πίσκοπος, να πλό διακοσμητικό στοιχεο ες τήν Ατοκρατορία, λλά καί τι ταν να σημανον πρόσωπο τς κκλησίας. Γι ατό καί πέφυγε νά δ κατά πρόσωπον τόν Βασιλέα Θεοδόσιον ταν ατός φθασε ες τά ρια τς πισκοπικς του δικαιοδοσίας.
πίσκοπος μβρόσιος το ποστέλλει μως πιστολή ες τήν ποίαν, φο παριστάν τήν τρομερότητα το γκλήματος, προσθέτει τά ξς μνημειώδη λόγια: «Τό μάρτημα δέν ξαλείφεται εμή διά δακρύων καί μετανοίας· οτε γγελοι, οτε ρχάγγελοι δύνανται νά συγχωρήσουν ατό λλως· ατός Κύριος δέν παρέχει τήν φεσιν εμή μόνον ες τούς μετανοοντας. Σέ συμβουλεύω· σέ παρακαλ· σέ προτρέπω. Δέν τολμ νά τελέσω τήν γίαν Προσφοράν, άν θελήσς νά παρευρεθς ες ατήν. άν δέν συγχωρται κενος πού χυσε τό αμα νός θώου, εναι δυνατόν νά συγχωρηθ κενος πού χυσε τό αμα τόσων νθρώπων;»
λλά δέν παρέμεινε μόνον ες τήν γραπτήν του διαμαρτυρίαν τρόμητος κενος πίσκοπος τς κκλησίας. Διά τοτο καί ταν Θεοδόσιος τόλμησε νά φθάσ ες τόν ναό, δυναμικός κενος πίσκοπος, μβρόσιος, σταμάτησε ες τά πρόθυρα το ναο τόν πανίσχυρο Μονάρχη καί τόν μπόδισε νά εσέλθ. Τό ποτέλεσμα φυσικά ταν Ατοκράτωρ νά συναισθανθ τό φοβερό του γκλημα, νά λάβ τόν πνευματικό του κανόνα καί μετά πό καιρόν καί κατόπιν γνησίας μετανοίας νά νταχθ καί πάλιν ες τήν λειτουργικήν Σύναξιν τς κκλησίας. ληθς, δυνατε κανείς τί νά πρωτοθαυμάσ. Τήν θαρραλέαν στάσιν το διαδόχου τν ποστόλων, τήν αθεντικήν μετάνοιαν το νδόξου Ατοκράτορος Θεοδοσίου;
θνικός μας στορικός Κωνσταντνος Παπαρρηγόπουλος παρομοιάζει τήν σφαγήν ατήν πί Θεοδοσίου μέ λλην πού εχε πισυμβ ες τήν ρχαία λλάδα καί που πηκολούθησε σφοδρά διαμαρτυρία κ μέρους τν ρητόρων τς κκλησίας το δήμου. Γράφει π ατο λήστου μνήμης κενος στορικός: «λλ ν ο ρήτορες το δήμου ξέλιπον πρό καιρο, προέκυψαν δη ο το λαο πίσκοποι. δέ Μεδιολάνων μέγας μβρόσιος πέδειξεν λαμπρς τι εχον εσέτι ο δικούμενοι καί πάσχοντες προστάτας καί κδικητάς σχυρούς, τούς εράρχας ατν» (5).
Μπορε νά συγκριθ κείνη ποχή μέ τήν δική μας τήν ρηχή καί ζοφώδη πό τήν ποίαν πουσιάζουν τά νδρεα κκλησιαστικά ναστήματα; Ναί, ο ποιμένες πιβάλλεται νά ψώνουν τό νάστημά των καί ταν πρέπ νά ρθρώνουν τήν πολύ μικρή, λλά τόσο δύσκολο νά ρθρωθ λέξι, τό «ΟΧΙ». λοι δέ ο ρχοντες καί ο ρχόμενοι τς ρθοδόξου κκλησίας, κόμη καί ατοί ο μοναχοί εναι νάγκη νά μελετον καί νά μπνέωνται κ τς Εαγγελικς περικοπς πού τόσον ναργς καί φυσικά θεοπνεύστως, ωάννης, Βοανεργές Μαθητής, περιγράφει περί τς κδιώξεως τν μπόρων κ το Ναο (ωάν. Β, 12-25).
Καί τίθεται κ νέου ρώτημα δυσώπητον: Σήμερα ο «Ρήτορες», νομικός κόσμος, Βουλή τν λλήνων, λλά καί ατοί ο «θάνατοι καδημαϊκοί» αρονται ες τό ψος τν περιστάσεων, «βυσσος βυσσον πικαλεται»; Κρατον τόν λόγον των, γιναν πιλήσμονες τν ρκων των σχετικά μέ τήν προάσπισιν τν νθρωπίνων δικαιωμάτων, πολλ δέ μλλον το γαθο τς ζως; Κηρύσσουν τήν λήθειαν κομπόδεσαν τήν γλσσαν των μέ «γόρδιον δεσμόν», ως του, Κύριος οδε τό πότε, μφανισθ κάποιος νέος Μέγας λέξανδρος;
Σήμερα, πάρχουν ες τόν λλαδικόν χρον πίσκοποι πού θά ποδείξουν, τι παξ λαμπρς, τι χουν ο δικούμενοι, ο πάσχοντες καί ο νυπεράσπιστοι νθρωποι ν μβρυακ καταστάσει, προστάτας καί κδικητάς εράρχας σχυρούς; τό πνττον Σμα ατν, μέ τήν λλοτε ρέγχουσαν καί λλοτε δειλισαν καί χι μόνον κεφαλήν, παίζει ρόλον μόνον διακοσμητικο στοιχείου ''που φυσάει νεμος'' σέ κενο περιεχομένου, "θεατρικο", οκουμενιστικο, κλπ., κδηλώσεις; Μέ ατήν δέ τήν πάρχουσαν κατάστασιν, πς εναι δυνατόν νά περιμέν κανείς λόγον πύρινον, κέραιον καί Πατερικόν περί μετανοίας;
Φυσικά, γνωρίζομε τι ες τήν θλίαν ποχήν τν ποχωρήσεων, συμβιβασμν, κλπ., πού ζομε, ες τήν ποχήν πού προβάλλονται ο «γιοι Σιώπιοι» (ν μνήμη καθημερινς τελεται), σπανίζει, άν δέν χ ξαφανισθ πό προσώπου γς, τό «τρίπλοκον φραγγέλιον», τό ποον κραδαίνεται διά το λεγκτικο, γνησίου, αθεντικο καί προφητικο κκλησιαστικο λόγου. Δυστυχς, σήμερα πουσιάζουν ο προφητικές μορφές.
Ο συμβιβασμοί, ο ποχωρήσεις, σιωπή, κλπ., δέν ποδεικνύουν Ποιμένας γνησίους, λλά μισθωτούς πού φεύγουν ταν βλέπουν τόν λύκο νά ρχεται καί φήνουν τά πρόβατα νά τά κατασπαράξ. « μισθωτός... φίησι τά πρόβατα καί φεύγει...» (ωάν, Ι, 12-13). κτός άν ρισμένοι θέλουν νά μς πείσουν τι μετηλλάχθησαν ξ ρχς πρξαν «λύκοι βαρες» (Πράξ. Κ, 28-30).
Ο καιροί ο μενετοί, δι λους μς. Δέν ρκε νά πέλθ πλς μία στιγμιαία θνική μετάνοια. πιβάλλεται νά κούεται καί νά προσυπογράφεται λόγος διαμαρτυρίας. Ες τίς μέρες μας καταντήσαμε νά μς λέγχουν, μς τούς Χριστιανούς, κόμη καί ο εδωλολάτρες Νινευίτες. πιβάλλεται νά συνειδητοποιήσωμε τό μέγεθος το γκλήματος τν μβλώσεων καί νά μετανοήσωμε κ βάθους ψυχς καί μπράκτως. λόκληρος λλάς θά πρέπ θρηνητικς νά παγγέλ: «τι τήν νομίαν μου γώ γινώσκω καί μαρτία μου νώπιόν μου στί διά παντός» (Ψαλμ Ν´), καθώς καί «... νδρα αμάτων καί δόλιον (πόσ μλλον θνος) βδελύσσεται Κύριος» (Ψαλμ. ε, 7).
Η Σύνοδος τν εραρχν πιβάλλεται ν μετανοί νά ρθ ες τό ψος τν περιστάσεων καί φο ζητήσ τήν μπρακτη μετάνοια τν πευθύνων (κατάργησι το Νόμου περί τς ποποινικοποιήσεως τν κτρώσεων, κλπ.) καί ατοί ρνηθον, τότε ς προχωρήσ ες κκλησιαστικήν ποκοπήν καί φορισμόν τν πευθύνων πού φαρμόζουν σχέδια καί τακτικήν «Τζένγκις Χάν καί ττίλα»(6) πρός τό χριστιανικόν καί λληνικόν μας Γένος. νόμος πού ποποινικοποιε τόν φόνον τν γγέλων εναι κατά πολύ χειρότερος πό κείνην τήν φοβεράν διαταγήν το ρώδου, πού φόνευσε δη γεννημένα παιδάκια καί τό μακελειό λαβε χώρα σέ περιωρισμένη γεωγραφική κλίμακα.
φείλομε πί τέλους λοι μας νά ποδεχθομε τι ο μβλώσεις ποτελον τήν εδεχθεστέραν μορφήν τν γκλημάτων. Καί φυσικά δέν ναμένομε τούς «Γερανούς το βύκου»(7) γιά νά πιβεβαιωθ πραγματικότης το γκλήματος.
Ο Πατέρες καί Διδάσκαλοι τς κκλησίας μας εναι πολύτως ξεκάθαροι ες τό θέμα ατό καί ο εροί Κανόνες ποδεικνύουν πασιφανς το λόγου τό ληθές, τι δηλαδή μβλωσις εναι φόνος.
Λέγει γιος Γρηγόριος Θεολόγος, τι τό μβρυο χει ξ ρχς τελεία ψυχή,  δέν μπορε μως νά κδηλώσ τίς νέργειές του λόγ τς τελείας το σωματικο στοιχείου. Ο νέργειες τς ψυχς μφανίζονται σταδιακά μέ τήν πρόοδο τς σωματικς ναπτύξεως. ψυχή «συνκτίζεται γηίν σώματι», μς λέγει γιος Γρηγόριος Παλαμς. Καί γιος Γρηγόριος Νύσσης ναφέρεται ες νιαία ψυχοσωματική ντότητα το νθρώπου πό τήν στιγμή τς συλλήψεως. Γιά τόν διο λόγο καί Μέγας Βασίλειος τοποθετεται παγορευτικά γιά τήν κτρωσι, τήν ποία θεωρε φόνο σέ ποιοδήποτε στάδιο ναπτύξεως καί ν ερίσκεται τό μβρυο (Μεγάλου Βασιλείου, Κανονικαί πιστολαί).
πότε, πρέπει νά διακηρυχθ, νά διασαφηνισθ καί νά κατανοηθ πί τέλους πώς κάθε γκυος γυνακα, χι μόνον κάποιων μερν ρν, λλά καί κλάσματος δευτερολέπτου, πό τήν στιγμή τς γονιμοποιήσεως, κυοφορε νθρωπον. Τό μβρυον, πό τήν στιγμήν τς συλλήψεώς του εναι νθρωπος καί γι ατό κτρωσις εναι φόνος νθρώπου.
πιβάλλεται συνεπς λες ο γυνακες καί δίως σες κυοφορον, νά συναισθανθον τήν μεγάλην εθύνην πού φέρουν νώπιον το Θεο, το αυτο των, τς κοινωνίας καί φυσικά νώπιον το νθρώπου πού πρόκειται νά φέρουν ες τόν κόσμον. Καί ννοεται πώς οδεμία χει τό δικαίωμα νά λέγ πώς εναι δθεν λεύθερη καί μπορε νά κάν ,τι θέλει. Ναί, εναι μέν «λεύθερη», λλά δέν χει τό δικαίωμα νά καταδικάζ ες θάνατον καί νά φονεύ τό μβρυον-νθρωπον πού εναι νυπεράσπιστο ες τά χέρια της καί θέλει νά ζήσ.
λλά, ς τονίσωμε καί τοτο: νθρωπος διά τν μβλώσεων καταντ χειρότερος καί ατν τν λόγων ζώων καί τν κτηνν, φο μβλωσις εναι χι μόνον γνωστη ες τό ζωϊκόν βασίλειον, λλά τοναντίον βλέπομε κόμη καί ατά τά ζα νά δείχνουν τέτοια καί τόση γάπη καί προστασία ες τά νεογέννητά τους, πού άν κανείς τολμήσ νά τά γγίξ καί πλς νά τά πλησιάσ δέχεται μέσως τήν γρία πίθεσί των καί δή τς μητέρας των.
πομένως ες τό θέμα ατό κατά τραγικόν τρόπον μς λέγχουν καί μς διδάσκουν, μς τούς λογικούς νθρώπους, τά λογα κτήνη καί φυσικά ατοί ο πίθηκοι, πού κάποιοι νοήτως φρονον τι ποτελον τούς προγόνους των. χι, δέν ποτελον τούς προγόνους τν λογικν νθρώπων ο πίθηκοι, ποτελον μως, ( τραγική ερωνεία) τούς διδασκάλους γάπης τν γονέων πρός τά τέκνα γιά σους πρτα χουν ρνηθ τήν πίστι στόν Θεό καί την φιλοστοργία πρός τά κυοφορούμενα νθρώπινα μβρυα.
λλά άν φθάνωμε ες τό σημεον ατό, νά καταντον ο νθρωποι χειρότεροι τν ζώων, τότε κατανοε κανείς τό βάραθρον τς πτώσεως το νθρώπου καί τήν νάγκην τς νορθώσεώς του διά τς μετανοίας καί τς γνώσεως καί ατν κόμη τν στοιχειωδν ληθειν πού φορον τήν φύσιν το νθρώπου.
σοι δέ πεσαν ες τό νάθεμα ατό τν μβλώσεων, ς μήν πελπίζωνται, λλά καί ς μήν μελον τήν σωτηρίαν τους, διότι μόνον πλ συναίσθησις τν πράξεών των δέν ρκε. Χρειάζεται ελογημένη πορεία ες τήν δόν τς μετανοίας. Τά δάκρυα το Πέτρου, μετά τήν πτσιν τς ρνήσεώς του, ς γίνουν καθοδηγητικά γιά λους μας (Ματθ. κστ, 69-75).
πιβάλλεται λοιπόν νά καταργηθ νομος τοτος νόμος τς  ποποινικοποιήσεως τν μβλώσεων, πού φονεύει νθρώπους καί φανίζει τό λληνικόν θνος, καί Ποιμένουσα κκλησία πί τέλους νά φυπνισθ καί νά ρθοτομ καί πί το θέματος τούτου τόν λόγον τς ληθείας πό «τς κεφαλς ως τν κρων-νύχων-μελν της».
Χρειάζεται δέ νά τονισθ τό καθκον πού χουν κκλησία, ατρικός καί νομικός κόσμος καί γενικς λοι ο ρμόδιοι ες τό νά διαφωτίσουν τόν κόσμον, καί δίως τίς γυνακες, τι ο μβλώσεις εναι φόνος καί τι ο γυνακες γίνονται παιδοκτόνοι.
Τονίζομε, τι κτρωσις εναι φόνος κατά κατηγορίαν: κ προμελέτης, κ συμμετοχς, ξ ξαναγκασμο, ξ γνοίας καί κάποιες φορές ξ φελείας... Δέν παύει μως πάντοτε νά εναι φόνος. πιβάλλεται πείγουσα θεραπεία κατά κατηγορίαν. Γνησία μετάνοια γιά λους τούς ατουργούς, τούς κ προμελέτης, κ συμμετοχς καί ξ ξαναγκασμο, πίσης δέ μετάνοια καί πί πλέον πλατειά νημέρωσις γιά τούς ξ γνοίας καί ξ φελείας.
Δέν χομε λοιπόν παρά νά εχηθομε ο ντικειμενικοί μας φόβοι νά μήν δολοφονηθον, λλά νά κυοφορήσουν λπίδα καί μετάνοια. Ο γκληματίες νά λθουν σέ μπρακτη μετάνοια καί ο Μήδειες(8) παιδοκτόνοι μητέρες νά μετανοήσουν καί νά πιστρέψουν ες τόν φυσικό τους χρο καί νά γίνουν φιλότεκνες μητέρες.
Θρηνώδης καί σπαρακτική φωνή κούεται π κρου ες κρον τς Ρωμηοσύνης. Φωνή κ τν αματοποτισμένων βαράθρων ντηχε, ποία τοιμάζει βαρύ πνευματικόν κανόνα διά τά τέκνα τς νομίας καί το γκλήματος τν μβλώσεων.
λλάς κλαίουσα τά τέκνα ατς καί οκ θελε παρακληθναι, τι οκ εσίν.
λεως γενο μν Κύριε πί τν γκλημάτων μν.
μήν.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

(1)  Βλέπε ες τό ργον του ''A bas la peine de mort''.
(2)   Μολώχ, θεός τν Μωαβιτν, ες τόν ποον ο λάτρεις του θυσίαζαν βρέφη καί μικρά παιδιά.
(3)   Θέμις, θεότης τς δικαιοσύνης κατά τούς ρχαίους.
(4) Καιάδας, μεγάλο βάραθρο στό ρος Ταΰγετος ες τό ποο ο ρχαοι Σπαρτιάτες ρριπταν τά γεννηθέντα νάπηρα νήπια.
        (5) στορία το λληνικο θνους, Τόμος Β´, Κεφ. β´, σελ. 101.
(6) Τζένγκις Χάν, Μογγόλος πολιτικός καί στρατιωτικός γέτης. Θεωρεται κατ ξοχήν αμοβόρος κατακτητής (1155 - 1227 μ.Χ.).
ττίλας, γεννήθηκε τό 406 μ.Χ. γέτης τν Οννων πό τό 434 μ.Χ. ως τόν θάνατό του 453 μ.Χ. Θεωρεται κ τν πλέον αμοβόρων καί αμοσταγν γετν τς στορίας.
(7) Γερανοί το βύκου, γύρω στά 550 π.Χ. Ληστές πιτέθηκαν καί τραυμάτισαν θανάσιμα τόν ποιητή βυκο. Τήν στιγμή κείνη πέρασαν πό πάνω του να κοπάδι γερανοί (πουλιά) καί τούς παρεκάλεσε νά κδικηθον τόν θάνατό του. Λίγο ργότερα, σέ να νοικτό θέατρο τς Κορίνθου, κατά τήν παράστασι, νεφανίσθησαν ο γερανοί κι νας θεατής κούσθηκε νά λέ πανικόβλητος: «Ο γερανοί το βύκου. Ο κδικητές». τσι, ο θεατές κατάλαβαν τι ατός ταν νοχος.
(8) Μήδεια, πρόσωπο τς λληνικς Μυθολογίας, ποία φόνευσε τά παιδιά της.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κόπτονται κάποιοι ψευτοπροοδευτικοί κύκλοι για τη διάσωση της θαλάσσιας χελώνας και της αρκούδας, και σιωπούν ενόχως, αν δε συνευδοκούν κι όλας, για τον εν ψυχρώ σφαγιασμό αθώων και ανυπεράσπιστων ψυχών!
Και υπάρχουν Ασκληιάδες, μετά λύπης μου το γράφω, που ενώ έχουν ορκισθεί να μην καταστρέφουν αλλά να σώζουν ανθρώπινες ζωές, αυτοί πράττουν το εκ διαμέτρου αντίθετο!
Στη μέλλουσα, όμως κρίση, το αίμα των ψυχών αυτών θα απαιτεί την απόδοση δικαιοσύνης!
Πόσο φοβερή αμαρτία αποτελεί η άμβλωση!
'Εγραψε σχετικά ο εκλεκτός θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος παλαιότερα στο περιοδικό Ο ΣΤΑΥΡΟΣ τα εξής:
"Ρίπτουν το άνθος προτού "δέση".
Εκθρονίζουν το πριγκηπόπουλόν των, προτού ίδη το φως και αναλάβη βασιλείαν. ΦΟΝΕΥΟΥΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΝ ΘΕΟΝ. Όχι απλώς φονεύουν. Αλλά κατακρεουργούν, κατακόπτουν και αποσπούν κατά τεμάχια. Και ρίπτουν τα ανθρώπινα τεμάχια εις τα δοχεία των απορριμάτων ή τα θέτουν εις ειδικά μηχανήματα , τα μεταβάλλουν εις "κιμά", τα λειώνουν, και τα ρίπτουν εις τους υπονόμους των ιατρείων-σφαγείων, διά να εξαλειφθή παν ίχνος του φρικαλέου εγκλήματος".

Ειπώθηκε και γράφτηκε, ότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποφάσισε να διαθέση 80.000.000 (εκατομύρια) Ευρώ για δαπάνες εκτρώσεων των εγκύων γυναικών"!!.
Aυτής της απιστεύτου ειδήσεως-πληροφορίας μας έκανε κοινωνούς ο άγιος Ηλείας, βλέπε http://aktines.blogspot.gr/2013/09/blog-post_9383.html.
80.000.000 "βρώμικα λεφτά" με σκοπό την εν ψυχρώ δολοφονία ανυπεράσπιστων εμβρύων.
Αυτή είναι η "χριστιανική" και "ουμανιστική" Ευρώπη που εκπροσωπείται απ το Ευρωπαικό Κυνοβούλιο (συγγνώμη που αδικώ τους κύνες, που ουδέποτε θα φόνευαν τη ζωή που κυοφορούν στα σπλάχνα τους). Μέρος δε των "σταζόντων αίμα αυτών χρημάτων" θα διοχετευθεί και στην επίσης "χριστιανική" χώρα μας όπου κάποιοι υπάνθρωποι που επιδιώκουν να "απαλλαγούν" απ την "ενοχλητική" παρουσία των καρπών των ερώτων τους σε συνεργασία με σφαγείς και επίορκους ασκληπιάδες, που πλουτίζουν και θησαυρίζουν "εκ τιμής αίματος", θα προβούν, ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΚΑΙ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ, στο ιδιαζόντως ειδεχθέστατο έγκλημα, το φρικωδέστερο των εγκλημάτων, την άμβλωση.
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

ΦΡΙΚΗ………….Ο θεος να μας ελεησει
Συγχαρητήρια για την επιλογή του κειμένου!!!!

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)