Οἱ ἀεικίνητοι οἰκουμενισταί
Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση
Ἔχουμε κουραστεῖ νὰ βλέπουμε τοὺς οἰκουμενιστὲς νὰ ταξιδεύουν συνεχῶς καὶ νὰ ἐπικοινωνοῦν μεταξύ τους, προκειμένου νὰ μεθοδεύσουν τὴν «ἕνωση τῶν ἐκκλησιῶν». Βεβαίως, ματαίως κοπιάζουν. Μέχρι τώρα οἱ προσπάθειές τους δὲν ἔχουν ἀποδώσει σύμφωνα μὲ τὰ σχέδιά τους. Ὅμως συνεχίζουν, γιατί ἱκανοποιοῦν τὶς φιλοδοξίες τους, συνευφραίνονται, συσκέπονται ὑποκριτικὰ πάντα καὶ συμπεραίνουν μὲ εὐχές. Οἱ ἐνέργειές τους, ὡστόσο, δὲν ἐνδιαφέρουν τοὺς ὀρθοδόξους πιστούς. Καὶ οἱ ἑτερόδοξοι ἐπίσης δὲν ἀνησυχοῦν ὅτι βρίσκονται ἐκτὸς Ἐκκλησίας, ἀκολουθώντας ἐπὶ αἰῶνες τὸν ὀλέθριο δρόμο τῶν αἱρέσεων.
Ἰδιαίτερη πικρία νιώθουμε ἐμεῖς οἱ ὀρθόδοξοι, ὅταν βλέπουμε τὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη κ. Βαρθολομαῖο, πρωτεργάτη τοῦ οἰκουμενισμοῦ, καὶ τοὺς ὁμοϊδεάτες ἐπισκόπους του ἀνὰ τὴν ὑφήλιο, ἀλλὰ καὶ στὴν πατρίδα μας εἰδικότερα, ὅπου λείπει ἡ τόλμη καὶ ἡ παρρησία ἀπὸ τὴν πλειονότητα τῶν μητροπολιτῶν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, οἱ ὁποῖοι δὲν ἔχουν τὴ δύναμη τουλάχιστον νὰ ἐκφράσουν τὴν ἀνησυχία τους γιὰ τὸν οἰκουμενισμό, γιατί φοβοῦνται τὴν ἐνόχληση τοῦ Φαναρίου! Ἐνῷ θορυβοῦν κοσμικῶς γιὰ δευτερεύοντα καὶ ἀσήμαντα πράγματα. Δίνουν συμβουλὲς ὅμοιες μὲ ἐκεῖνες τῶν πολιτικῶν καὶ γνωματεύουν γιὰ θέματα ποὺ ἀνγοοῦν καὶ εἶναι ἔξω ἀπὸ τὶς ἁρμοδιότητές τους. Σκέπτονται, ἀποφασίζουν καὶ πράττουν ὡς δεσπότες στὴν κυριολεξία, μὲ τρόπο ποὺ δὲν ἔχει καμιὰ σχέση μὲ τὸ ὑψηλό τους ἀξίωμα. Τοὺς διαφεύγει ὅμως ὅτι τὸ ἀρχιερατικό τους ἀξίωμα στηρίζεται στὴν ἀγάπη τῶν πιστῶν καὶ ὅταν αὐτὴ δὲν ὑπάρχει καταντάει διακόσμηση καὶ συμπλήρωμα τῆς κοσμικῆς ἐξουσίας. Καὶ αὐτὸ εἶναι μεγάλη πτώση καὶ δυσπερίγραπτη κατάντια.
Ὅταν ἡ παρουσία τοῦ μητροπολίτη δὲν κινητοποιεῖ τοὺς πιστοὺς νὰ τὸν δοῦν καὶ νὰ τὸν ἀκούσουν, ἀλλὰ ἀντίθετα τοὺς ἀπομακρύνει μὲ τὴ συμπεριφορά του καὶ τοὺς ἀποκρουστικοὺς λόγους του, τί τὸ χειρότερο μπορεῖ νὰ συμβεῖ; Ὅταν δὲν εἶναι ἀληθινὸς ποιμένας, ἀλλὰ δυνάστης, πρῶτα στοὺς ἱερεῖς τους καὶ μετὰ στὸν ἄτυχο λαό, γιατί νὰ τὸν σεβαστεῖ κανεὶς καὶ τί νὰ περιμένει ἀπ’ αὐτὸν στὸ θέμα τοῦ οἰκουμενισμοῦ; Εἶναι ἀδιάφορος ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι οἱ οἰκουμενιστὲς ὑποβαθμίζουν τὴν Ὀρθοδοξία καὶ δημιουργοῦν τὴν ἀπαράδεκτη ἐντύπωση ὅτι ὅλοι οἱ χρισιανοὶ εἶναι τὸ ἴδιο!
Ὁ ἅγιος Παΐσιος ἔλεγε σχετικὰ μὲ τὶς δραστηριότητες τῶν οἰκουμενιστῶν: «Ρωτῆστε ἕνα χρυσοχόο: Κάνει νὰ ἀνακατέψουμε τὴ σαβούρα μὲ τὸ χρυσό;Ἔγινε τόσος ἀγώνας, γιὰ νὰ λαμπικάρει τὸ δόγμα. Οἱ ἅγιοι πατέρες κάτι ἤξεραν καὶ ἀπαγόρευσαν τὶς σχέσεις μὲ αἱρετικούς. Σήμερα οἱ οἰκουμενιστὲς λένε: Ὄχι μόνο μὲ αἱρετικό, ἀλλὰ καὶ μὲ βουδιστὴ καὶ μὲ πυρολάτρη καὶ δαιμονολάτρη πρέπει νὰ συμπροσευχηθοῦμε καὶ στὰ συνέδριά τους νὰ πηγαίνουν καὶ οἱ ὀρθόδοξοι».
Χρειάζεται οἱ ἀληθινοὶ ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ νὰ ἐπαγρυπνοῦν καὶ νὰ ἐλέγχουν τοὺς οἰκουμενιστὲς καὶ ὅταν ἀκόμα εἶναι μεγαλόσχημοι κληρικοί. Κανένας δὲν μᾶς βεβαιώνει ὅτι ἐνεργοῦν ὀρθὰ καὶ τιμοῦν τὴν Ὀρθοδοξία. Ἀκριβῶς τὸ ἀντίθετο συμβαίνει.
16 σχόλια:
Ούτε με τον Οικουμενισμό, ούτε όμως και με τα παλαιοημερολογίτικα Σχίσματα και τις πλάνες περι υποχρεωτικής αποτείχισης!
Ένα ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ στις συκοφαντίες σχισματικών και αγιομάχων για τους αγίους των ημερών μας, όπως οι άγιοι Πορφύριο και Παΐσιος, ότι δήθεν στήριξαν τους οικουμενιστές, υπάρχει μέσα στην αξιόλογη ανάρτηση σας!!
Ὁ ἅγιος Παΐσιος ἔλεγε σχετικὰ μὲ τὶς δραστηριότητες τῶν οἰκουμενιστῶν: «Ρωτῆστε ἕνα χρυσοχόο: Κάνει νὰ ἀνακατέψουμε τὴ σαβούρα μὲ τὸ χρυσό;Ἔγινε τόσος ἀγώνας, γιὰ νὰ λαμπικάρει τὸ δόγμα. Οἱ ἅγιοι πατέρες κάτι ἤξεραν καὶ ἀπαγόρευσαν τὶς σχέσεις μὲ αἱρετικούς. Σήμερα οἱ οἰκουμενιστὲς λένε: Ὄχι μόνο μὲ αἱρετικό, ἀλλὰ καὶ μὲ βουδιστὴ καὶ μὲ πυρολάτρη καὶ δαιμονολάτρη πρέπει νὰ συμπροσευχηθοῦμε καὶ στὰ συνέδριά τους νὰ πηγαίνουν καὶ οἱ ὀρθόδοξοι».
Πρέπει να προσέξουμε όχι μόνο από τον Οικουμενισμό αλλά και από τα Σχίσματα και τις Αγιομαχίες στο όνομα του αντιοικουμενισμού!
Όλα αυτά οδηγούν στην πλάνη και την απώλεια των ψυχών!!!!!
Σε ιστολόγιο που δεν δημοσιεύει όλα τα σχόλια και υποστηρίζει την υποχρεωτική αποτείχιση δόθηκε η πιο κάτω απάντηση και δεν δημοσιεύθηκε.
Σας ενημερώνω και εσάς για να μην περάσει η ψεύτικη εντύπωση ότι δήθεν δεν υπάρχουν πολλά και ισοπεδωτικά επιχειρήματα για την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης στις παρούσες συνθήκες. Είστε ελεύθεροι να το βάλετε ή όχι.
Το σχόλιο που δεν δημοσιεύθηκε αλλά κρύφτηκε είναι το παρακάτω:
"Πριν βιαστείτε να μιλήσετε για ακατήχητους ισχυρισμούς των σχολιαστών, απαντήστε μας πρώτα στα παρακάτω:
α. Ο άγιος Ιουστίνος ο Πόποβιτς αναφέρεται στους εκτός Εκκλησίας ευρισκόμενους αιρετικούς τους αποκομμένους από την Εκκλησία (Παπικούς, προτεστάντες), ή σε όσους βρίσκονται εντός Εκκλησίας και αιρετίζουν, όπως οι οικουμενιστές που δεν έχουν αποκοπεί από την Εκκλησία ; ;;
β. Να μας δείξετε τί είπαν για τον "μολυσμό της πίστεως και τον μολυσμό των Μυστηρίων" οι άλλοι σύγχρονοι άγιοι, Παϊσιος, Πορφύριος, Ιάκωβος Τσαλίκης, Εφραίμ Κατουνακιώτης, Ιωσήφ Ησυχαστής, Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, Εφραίμ της Αριζόνας, Ευμένιος Σαριδάκης και οι υπόλοιποι;;;
Το πιάνετε ένα κομμάτι από ΕΝΑΝ άγιο σύγχρονο και να το ερμηνεύετε όπως θέλετε και όπως το καταλαβαίνετε, δεν είναι αυτό απάντηση και προπάντων δεν αναιρεί ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σύγχρονων αγίων δεν μίλησαν για μολυσμούς μυστήριων και Πίστεως.
Απαντήστε στα ερώτηματα για να δούμε ποιός χρειάζεται περισσότερη κατήχηση..."
Ο "αντιοικουμενισμός" με αγιομαχίες και σχίσματα δεν είναι αντιοικουμενισμός!
Τελεία και παύλα!
Το ένα μετά το άλλο, πέφτουν κάτω τα "επιχειρήματα" για υποχρεωτική αποτείχιση...
Ντρόπη σε όσους μιλούν έτσι για τους αγίους μας που ήταν οι καλύτεροι Αντιοικουμενιστές!
Ευθύνη ενώπιον του Θεανθρώπου έχουν και τα μπλογκς που βάζουν αγιομαχικά σχόλια, αντί να ρίπτουν στον κάλαθο των αχρήστων ως βλαβερά! Αν μάλιστα κάποιες φορές κόβουν και τα σχόλια που απαντούν στις αγιομαχίες τότε φέρουν ακόμη περισσότερυ ευθύνη ενώπιον του Θεανθρώπου.
Η προβολή των συγχρόνων αγίων δεν είναι διάσπαση του Αγιολογίου. Είναι μεγάλη παρεξήγηση να νομίζουν μερικοί πώς η προβολή των συγχρόνων αγίων από Ορθοδόξους πιστούς είναι διάσπαση του Αγιολογίου.
Αν θέλουμε να μιλήσουμε για διάσπαση του Αγιολόγιου, μπορούμε να πούμε ότι διάσπαση του Αγιολογίου στην πραγματικότητα συμβαίνει με την αγιομαχία και τον συνεχή παραμερισμό των συγχρόνων αγίων!
Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί που προβάλλουν τους σύγχρονους αγίους, τιμούν ταυτόχρονα και τους παλαιότερους αγίους, δεν τους βάζουν στην άκρη, αλλά προσπαθούν να τους ερμηνεύσουν σωστά και όχι απομονωμένα.
Δεν μπορούμε να ερμηνεύουμε τους παλαιούς αγίους όπως μας συμφέρει, σύμφωνα με τις πλανεμένες απόψεις μας και στάσεις ζωής.
Μερικοί νομίζουν ότι το Αγιολόγιο αρχίζει και τελειώνει στον Άγιο Θεόδωρο το Στουδίτη και μάλιστα όπως αυτοί τον καταλαβαίνουν. Αυτό όμως είναι μεγάλο λάθος. Το Αγιολόγιο περιλαμβάνει πολλούς αγίους, αγίους αιώνων μέχρι και των χρόνων μας!
Χρέος μας είναι να μην παραμερίζουμε τους σύγχρονους αγίους, για να μην πέφτουμε σε πλάνες και διασπάσεις του Αγιολογίου της Εκκλησίας μας.
Ορθόδοξος Χριστιανός Αντισχισματικός
Πολύ σωστή απάντηση και κλείνει τα στόμα όσων μιλούν για υποχρεωτική αποτείχιση και για μολυσμό των Μυστηρίων.
Οι σύγχρονοι άγιοι δεν είναι για πέταμα, αλλά για μας φωτίζουν!
Ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος έγραψε βιβλίο για τα ΔΥΟ ΑΚΡΑ, Οικουμενισμός-Παλαιοημερολογίτικος Ζηλωτισμός.
Ποιός είχε καταλάβει τότε την αξία όσων έλεγε;
Σήμερα την καταλαβαίνουμε όλο και περισσότερο.
Το πλήκτρο υ είναι κοντά με το πλήκτο η.
Ο σχολιαστής 21 Αυγ.2024 11:52 μ.μ. θα ήθελε να γράψει
περισσότερη ευθύνη
Πραγματικά αστεία τα "επιχειρήματα" της πλάνης της υποχρεωτικής αποτείχισης!
Μερικοί, ευτυχώς λίγοι, νομίζουν ότι εάν το παρατραβήξουν θα πείσουν! Αμ δεν πείθουν αυτούς που γνωρίζουν, παρά μόνο τους αμαθείς και τους άσχετους.
Ελπίζω κανείς απο τους αναγνώστες να μην έχει πλανηθεί από την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης, για τα επιχειρήματα για την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης είναι αστεία.
Για να βγεί νόημα στο σχόλιο του Φιλοπατερικού
αντί : " για" το "γιατί"
...γιατί τα επιχειρήματα για την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης είναι αστεία.
Οι πρεσβείες του Αγίου Επιφανίου Θεοδωρόπουλου σκέπουν τους ειλικρινείς Ορθόδοξους που αντιπαθούν τις αγιομαχίες, τα σχίσματα και τις ακραίες εξυπνάδες ορισμένων που δεν ξέρουν τί λένε και αδικούν αγωνιστές πιστούς.
Ευχαριστούμε!
Δημοσίευση σχολίου