Με την εφαρμογή στην πράξη των εγκυκλίων του Υπουργείου Παιδείας για τις απαλλαγές από τα Θρησκευτικά υπάρχουν μαθητές (λίγοι ευτυχώς) κυρίως στα αστικά κέντρα οι οποίοι, παρόλο που είναι Ορθόδοξοι, έχουν ζητήσει και λάβει απαλλαγή από τα Θρησκευτικά. Και επειδή μερικοί Διευθυντές ξέρουν να εφαρμόζουν όσες εγκυκλίους βολεύουν τις αθεϊστικές τους ιδέες, υπάρχουν περιπτώσεις απαλλαγέντων από τα Θρησκευτικά μαθητών που δεν απασχολούνται σε άλλη αίθουσα και άλλο μάθημα την ώρα των Θρησκευτικών (όπως προβλέπει η 3η εγκύκλιος του καλοκαιριού για το θέμα).
Είναι επιτακτική ανάγκη να λυθεί το ζήτημα των απαλλαγών πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς που διανύουμε με παράλληλη ρύθμιση του θέματος των Ορθοδόξων μαθητών που έλαβαν απαλλαγή. Ποια θα είναι η ρύθμιση αυτή, ας το βρει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων που «κατάφερε» να τους δώσει απαλλαγή. Υπάρχουν πολλές λύσεις αλλά πρώτα πρέπει να υπάρξει η πολιτική βούληση για επίλυση του θέματος.
Άμεσα πρέπει να ανακληθούν οι δύο πρώτες εγκύκλιοι που δημιούργησαν αυτό το θέμα. Αλλιώς το παράδειγμα των λίγων μαθητών Ορθοδόξων που πήραν απαλλαγή θα ακολουθήσουν πολύ περισσότεροι με τη νέα σχολική χρονιά. Πολύ δε περισσότερο αφού οι απαλλασσόμενοι τις πιο πολλές φορές δεν κάνουν κάποιο άλλο μάθημα αλλά κάθονται, κι ας είναι η πράξη αυτή παράνομη. Η λύση στο ζήτημα πρέπει να δοθεί άμεσα. Για να μη μετράμε το Σεπτέμβριο πάλι πόσοι Ορθόδοξοι μαθητές δραπέτευσαν από το μάθημα των Θρησκευτικών περνώντας από το παραθυράκι που άνοιξε ο κ. Στυλιανίδης.
Είναι επιτακτική ανάγκη να λυθεί το ζήτημα των απαλλαγών πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς που διανύουμε με παράλληλη ρύθμιση του θέματος των Ορθοδόξων μαθητών που έλαβαν απαλλαγή. Ποια θα είναι η ρύθμιση αυτή, ας το βρει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων που «κατάφερε» να τους δώσει απαλλαγή. Υπάρχουν πολλές λύσεις αλλά πρώτα πρέπει να υπάρξει η πολιτική βούληση για επίλυση του θέματος.
Άμεσα πρέπει να ανακληθούν οι δύο πρώτες εγκύκλιοι που δημιούργησαν αυτό το θέμα. Αλλιώς το παράδειγμα των λίγων μαθητών Ορθοδόξων που πήραν απαλλαγή θα ακολουθήσουν πολύ περισσότεροι με τη νέα σχολική χρονιά. Πολύ δε περισσότερο αφού οι απαλλασσόμενοι τις πιο πολλές φορές δεν κάνουν κάποιο άλλο μάθημα αλλά κάθονται, κι ας είναι η πράξη αυτή παράνομη. Η λύση στο ζήτημα πρέπει να δοθεί άμεσα. Για να μη μετράμε το Σεπτέμβριο πάλι πόσοι Ορθόδοξοι μαθητές δραπέτευσαν από το μάθημα των Θρησκευτικών περνώντας από το παραθυράκι που άνοιξε ο κ. Στυλιανίδης.
4 σχόλια:
Υπάρχει μια πολύ απλή λύση: Το μάθημα των Θρησκευτικών να καταργηθεί ή να αντικατασταθεί από μάθημα θρησκειολογίας.
Και μη μετράτε στους ορθόδοξους κάθε άνθρωπο που απλά τον βάφτισαν οι γονείς του (εννοείται χωρίς να ερωτηθεί ο ίδιος -πώς θα μπορούσε άλλωστε να απαντήσει σε τέτοιες ερωτήσεις ένα νήπιο) ακολουθώντας την πεπατημένη.
Οι γονείς έμαθαν στο παιδί και ελληνικά, χωρίς να το ρωτήσουν. Μήπως πάλι παραβίασαν την ελευθερία του;
Τι σχέση έχουν τα ελληνικά με το Χριστιανισμό? Μήπως έχεις και την αντίληψη ότι είμαστε θεοκρατικό κράτος? Το σύνταγμα μας κατοχυρώνει το δικαίωμα της ανεξιθρησκείας νομίζω ... (έτσι τουλάχιστον διδάχθηκα). Η γλώσσα είναι μέσο επικοινωνίας ενώ η θρησκεία γεννήθηκε απ' τον φόβο του θανάτου.
Δύο ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετα πράγματα
Ο Θεός αποκαλύφθηκε σε μας εν τω Προσώπω Ιησού Χριστού. Κανένας φόβος δεν γέννησε το Χριστιανισμό.
Δημοσίευση σχολίου