“ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ”
Γράφει ο κ. Παναγιώτης Τελεβάντος
Εγραψε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος στο έγκυρο ορθόδοξο παραδοσιακό περιοδικό “Θεοδρομία”: “Ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, Μητροπολίτης Εφέσου, υπήρξε ατρόμητος ομολογητής της πίστεως στη Σύνοδο της Φερράρας - Φλωρεντίας, αφού δεν υπέκυψε στις παπικές πιέσεις και τους εκβιασμούς και παρέμεινε μέχρι τέλους ομολογητής της πίστεως. Όχι μόνον κατά την Σύνοδο εκείνη απέδειξε τις πλάνες των Λατίνων, αλλά ταυτοχρόνως απέδειξε και τις νοθείες που έκαναν οι Λατίνοι στα κείμενα των Πατέρων της Εκκλησίας.......
ΝΗΦΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΣΘΕΝΑΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
Στην αρχή, βεβαίως, ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός συμπεριφέρθηκε με ευγένεια, αλλά αργότερα, όταν διεπίστωσε τις αλχημίες, τις πιέσεις, τις νοθείες, τους εκβιασμούς και τις πονηρίες των Λατίνων, υπήρξε ομολογητής της πίστεως. Η στάση του ήταν πέρα για πέρα Ρωμαϊκή, γιατί οι αληθινοί Ρωμηοί είναι αριστοκράτες του πνεύματος, μπορούν να συνδιαλέγωνται με νηφαλιότητα, ηρεμία και ευγένεια, αλλά όταν πρόκειται για απομάκρυνση από την αποκαλυπτική αλήθεια, και όταν βλέπουν τις αλχημίες των άλλων, τότε γίνονται ομολογηταί της πίστεως. Γιατί ο Χριστός δεν θέλει απλώς αναζητητάς, αλλά ομολογητάς.
Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΕΦΕΣΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ
Ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός είχε σαφή γνώση του πράγματος. Γνώριζε δηλαδή ότι εμείς απεκόψαμε τους Λατίνους από το Σώμα της Εκκλησίας, γιατί οι Λατίνοι υπέπεσαν στην αίρεση του Filioque. Θα παραθέσω ένα κείμενό του που είναι αρκετά εκφραστικό. Γράφει ο άγιος Μάρκος: «Την μεν αιτίαν του σχίσματος εκείνοι δεδώκασι, την προσθήκην εξενεγκόντες αναφανδόν, ην υπ' οδόντα πρότερον έλεγον. Ημείς δε αυτών εσχίσθημεν πρότεροι, μάλλον δε εσχίσαμεν αυτούς και απεκόψαμεν του κοινού της Εκκλησίας σώματος. Δια τι ειπέ μοι: Πότερον, ως ορθήν έχοντας δόξαν, ή ορθώς την προσθήκην εξενεγκόντας; Και τις αν τούτο είποι, μη σφόδρα τον εγκέφαλον διασεσεισμένος; Αλλά ως άτοπα και δυσσεβή φρονούντας και παραλόγως την προσθήκην ποιήσαντας. Ουκούν ως αιρετικούς αυτούς απεστράφημεν και δια τούτο αυτών εχωρίσθημεν αιρετικοί εισιν άρα, και ως αιρετικούς αυτούς απεκόψαμεν».
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
Από το κείμενο αυτό, συνεχίζει ο Αγιος Ναυπάκτου, μπορούμε να σχολιάσουμε μερικές αλήθειες.
Πρώτον, ότι οι Λατίνοι φανέρωσαν την αίρεση του Filioque, την οποία προηγουμένως πίστευαν μυστικώς, την έλεγαν κάτω από τα δόντια τους. Δεύτερον, εμείς οι Ορθόδοξοι χωρισθήκαμε με την θέλησή μας από τους Λατίνους, πράγμα το οποίο ισοδυναμεί με το ότι τους απεκόψαμε από το κοινό της Εκκλησίας Σώμα, ως φρονούντας δυσσεβή δόγματα, και επειδή πρόσθεσαν την λέξη Filioque στο Σύμβολο της Πίστεως παραλόγως. Τρίτον, οι Λατίνοι με την προσθήκη του Filioque είναι αιρετικοί και ως αιρετικούς απεκόψαμε από την Εκκλησία. Όσοι ισχυρίζονται ότι ορθώς πιστεύουν οι Λατίνοι και ορθώς εξέφρασαν το δόγμα περί του Filioque, αυτοί είναι «σφόδρα τον εγκέφαλον διασεσεισμένοι». Δηλαδή έχουν πάθει διάσειση εγκεφάλου. Επομένως, κατά την διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας, όπως το εκφράζει ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, οι Λατίνοι είναι αιρετικοί, αποκεκομμένοι από την Εκκλησία και φυσικά είναι εκτός της Εκκλησίας και δεν έχουν μυστήρια.”
ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
Χαιρόμαστε χαράν μεγάλη για τις ορθόδοξες θέσεις που εξέφρασε ο διαπρεπής ιεράρχης και μεγάλος θεολογικός νους Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος (Βλάχος). Οντως! Εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχουν έγκυρα μυστήρια. Οι Λατίνοι είναι αιρετικοί όχι μόνον επειδή πρεσβεύουν τo Filioque, αλλά και για πολλές άλλες αιρέσεις που έχουν εισαγάγει. Να παρακαλέσουμε το Σεβασμιότατο να συντάξει μια συστηματική μελέτη για να ανασκευάσει τη "βαπτισματική θεολογία" που εισήγαγε σε ορθόδοξο έδαφος ο σχεδιαστής των οικουμενιστικών σχεδιασμών του Πατριαρχείου Μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης (Ζηζιούλας), ο οποίος, ως μη όφειλε, θεωρεί ότι υπάρχουν έγκυρα μυστήρια (και μάλιστα το μυστήριο του βαπτίσματος) εκτός Εκκλησίας. Η θεωρία αυτή αντιφάσκει απροκάλυπτα την ορθόδοξη εκκλησιολογία η οποία δέχεται ότι "η Εκκλησία εν τοις μυστηρίοις σημαίνεται" (Αγιος Νικόλαος Καβάσιλας).
ΑΝΟΜΗ Η ΙΣΟΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΣΤΟΝ ΠΣΕ
Η Αγγλικανικής έμπνευσης “βαπτισματική θεολογία” είναι η βάση του παγκόσμιου συμβουλίου των αιρέσεων (γνωστού ως ΠΣΕ) στο οποίο συμμετέχουν, ως μη όφειλαν, οι πλείστες Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες ως ισότιμα μέλη καταστρατηγώντας έτσι στην πράξη την πίστη στη μοναδικότητα της Εκκλησίας που ομολογούμε με το Σύμβολο της πίστεως.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ
Ο Σεβασμιότατος Ναυπάκτου Ιερόθεος είναι ο πλέον αρμόδιος να αναιρέσει συστηματικά αυτήν την κακοδοξία. Ακολούθως πρέπει να γίνει εμπεριστατωμένη καταγγελία επί αιρέσει του εισηγητή της Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη (Ζηζιούλα) σε όλες τις συνόδους των Ορθοδόξων Εκκλησιών. Με αυτό τον τρόπο θα πληγούν καίρια οι οικουμενιστικοί σχεδιασμοί των Φαναριωτών και των συνοδοιπόρων τους.
Εγραψε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος στο έγκυρο ορθόδοξο παραδοσιακό περιοδικό “Θεοδρομία”: “Ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, Μητροπολίτης Εφέσου, υπήρξε ατρόμητος ομολογητής της πίστεως στη Σύνοδο της Φερράρας - Φλωρεντίας, αφού δεν υπέκυψε στις παπικές πιέσεις και τους εκβιασμούς και παρέμεινε μέχρι τέλους ομολογητής της πίστεως. Όχι μόνον κατά την Σύνοδο εκείνη απέδειξε τις πλάνες των Λατίνων, αλλά ταυτοχρόνως απέδειξε και τις νοθείες που έκαναν οι Λατίνοι στα κείμενα των Πατέρων της Εκκλησίας.......
ΝΗΦΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΣΘΕΝΑΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
Στην αρχή, βεβαίως, ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός συμπεριφέρθηκε με ευγένεια, αλλά αργότερα, όταν διεπίστωσε τις αλχημίες, τις πιέσεις, τις νοθείες, τους εκβιασμούς και τις πονηρίες των Λατίνων, υπήρξε ομολογητής της πίστεως. Η στάση του ήταν πέρα για πέρα Ρωμαϊκή, γιατί οι αληθινοί Ρωμηοί είναι αριστοκράτες του πνεύματος, μπορούν να συνδιαλέγωνται με νηφαλιότητα, ηρεμία και ευγένεια, αλλά όταν πρόκειται για απομάκρυνση από την αποκαλυπτική αλήθεια, και όταν βλέπουν τις αλχημίες των άλλων, τότε γίνονται ομολογηταί της πίστεως. Γιατί ο Χριστός δεν θέλει απλώς αναζητητάς, αλλά ομολογητάς.
Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΕΦΕΣΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ
Ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός είχε σαφή γνώση του πράγματος. Γνώριζε δηλαδή ότι εμείς απεκόψαμε τους Λατίνους από το Σώμα της Εκκλησίας, γιατί οι Λατίνοι υπέπεσαν στην αίρεση του Filioque. Θα παραθέσω ένα κείμενό του που είναι αρκετά εκφραστικό. Γράφει ο άγιος Μάρκος: «Την μεν αιτίαν του σχίσματος εκείνοι δεδώκασι, την προσθήκην εξενεγκόντες αναφανδόν, ην υπ' οδόντα πρότερον έλεγον. Ημείς δε αυτών εσχίσθημεν πρότεροι, μάλλον δε εσχίσαμεν αυτούς και απεκόψαμεν του κοινού της Εκκλησίας σώματος. Δια τι ειπέ μοι: Πότερον, ως ορθήν έχοντας δόξαν, ή ορθώς την προσθήκην εξενεγκόντας; Και τις αν τούτο είποι, μη σφόδρα τον εγκέφαλον διασεσεισμένος; Αλλά ως άτοπα και δυσσεβή φρονούντας και παραλόγως την προσθήκην ποιήσαντας. Ουκούν ως αιρετικούς αυτούς απεστράφημεν και δια τούτο αυτών εχωρίσθημεν αιρετικοί εισιν άρα, και ως αιρετικούς αυτούς απεκόψαμεν».
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
Από το κείμενο αυτό, συνεχίζει ο Αγιος Ναυπάκτου, μπορούμε να σχολιάσουμε μερικές αλήθειες.
Πρώτον, ότι οι Λατίνοι φανέρωσαν την αίρεση του Filioque, την οποία προηγουμένως πίστευαν μυστικώς, την έλεγαν κάτω από τα δόντια τους. Δεύτερον, εμείς οι Ορθόδοξοι χωρισθήκαμε με την θέλησή μας από τους Λατίνους, πράγμα το οποίο ισοδυναμεί με το ότι τους απεκόψαμε από το κοινό της Εκκλησίας Σώμα, ως φρονούντας δυσσεβή δόγματα, και επειδή πρόσθεσαν την λέξη Filioque στο Σύμβολο της Πίστεως παραλόγως. Τρίτον, οι Λατίνοι με την προσθήκη του Filioque είναι αιρετικοί και ως αιρετικούς απεκόψαμε από την Εκκλησία. Όσοι ισχυρίζονται ότι ορθώς πιστεύουν οι Λατίνοι και ορθώς εξέφρασαν το δόγμα περί του Filioque, αυτοί είναι «σφόδρα τον εγκέφαλον διασεσεισμένοι». Δηλαδή έχουν πάθει διάσειση εγκεφάλου. Επομένως, κατά την διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας, όπως το εκφράζει ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, οι Λατίνοι είναι αιρετικοί, αποκεκομμένοι από την Εκκλησία και φυσικά είναι εκτός της Εκκλησίας και δεν έχουν μυστήρια.”
ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
Χαιρόμαστε χαράν μεγάλη για τις ορθόδοξες θέσεις που εξέφρασε ο διαπρεπής ιεράρχης και μεγάλος θεολογικός νους Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος (Βλάχος). Οντως! Εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχουν έγκυρα μυστήρια. Οι Λατίνοι είναι αιρετικοί όχι μόνον επειδή πρεσβεύουν τo Filioque, αλλά και για πολλές άλλες αιρέσεις που έχουν εισαγάγει. Να παρακαλέσουμε το Σεβασμιότατο να συντάξει μια συστηματική μελέτη για να ανασκευάσει τη "βαπτισματική θεολογία" που εισήγαγε σε ορθόδοξο έδαφος ο σχεδιαστής των οικουμενιστικών σχεδιασμών του Πατριαρχείου Μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης (Ζηζιούλας), ο οποίος, ως μη όφειλε, θεωρεί ότι υπάρχουν έγκυρα μυστήρια (και μάλιστα το μυστήριο του βαπτίσματος) εκτός Εκκλησίας. Η θεωρία αυτή αντιφάσκει απροκάλυπτα την ορθόδοξη εκκλησιολογία η οποία δέχεται ότι "η Εκκλησία εν τοις μυστηρίοις σημαίνεται" (Αγιος Νικόλαος Καβάσιλας).
ΑΝΟΜΗ Η ΙΣΟΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΣΤΟΝ ΠΣΕ
Η Αγγλικανικής έμπνευσης “βαπτισματική θεολογία” είναι η βάση του παγκόσμιου συμβουλίου των αιρέσεων (γνωστού ως ΠΣΕ) στο οποίο συμμετέχουν, ως μη όφειλαν, οι πλείστες Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες ως ισότιμα μέλη καταστρατηγώντας έτσι στην πράξη την πίστη στη μοναδικότητα της Εκκλησίας που ομολογούμε με το Σύμβολο της πίστεως.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ
Ο Σεβασμιότατος Ναυπάκτου Ιερόθεος είναι ο πλέον αρμόδιος να αναιρέσει συστηματικά αυτήν την κακοδοξία. Ακολούθως πρέπει να γίνει εμπεριστατωμένη καταγγελία επί αιρέσει του εισηγητή της Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη (Ζηζιούλα) σε όλες τις συνόδους των Ορθοδόξων Εκκλησιών. Με αυτό τον τρόπο θα πληγούν καίρια οι οικουμενιστικοί σχεδιασμοί των Φαναριωτών και των συνοδοιπόρων τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου