-Καλά συνάδελφε Γιάννη,
σε μας αναφέρεται ο π. Γεώργιος ο «Φαναριώτης» όταν γράφει για «ανώνυμους και ψευδώνυμους μπλογκομανείς»;.......
-Τελικά, συνάδελφε Κώστα, οι πιο φανατικοί μας αναγνώστες βρίσκονται στου Βοσπόρου τα στενά. Όλα να τα δεχτώ αλλά όχι να μας λέει και «αδαείς περί τα εκκλησιαστικά» ο π. Γεώργιος που ακόμη κάθεται και μας μιλάει για το «έκκλητον». Και για πες μου, συνάδελφε Κώστα, κάτι άλλο: Πως είναι στη γενική πτώση το «έκκλητον»;
-Τελικά ποτέ δεν ήσουν καλός στα φιλολογικά, φίλε Γιάννη. Πολύ απλό. Το έκκλητον - του εκλύτου…
σε μας αναφέρεται ο π. Γεώργιος ο «Φαναριώτης» όταν γράφει για «ανώνυμους και ψευδώνυμους μπλογκομανείς»;.......
-Τελικά, συνάδελφε Κώστα, οι πιο φανατικοί μας αναγνώστες βρίσκονται στου Βοσπόρου τα στενά. Όλα να τα δεχτώ αλλά όχι να μας λέει και «αδαείς περί τα εκκλησιαστικά» ο π. Γεώργιος που ακόμη κάθεται και μας μιλάει για το «έκκλητον». Και για πες μου, συνάδελφε Κώστα, κάτι άλλο: Πως είναι στη γενική πτώση το «έκκλητον»;
-Τελικά ποτέ δεν ήσουν καλός στα φιλολογικά, φίλε Γιάννη. Πολύ απλό. Το έκκλητον - του εκλύτου…
2 σχόλια:
Το έκκλητον του εκλύτου!!!
Καλοοοοοοοό!
Οσο για το περιεχόμενο του άρθρου του π. Τσέτση διακρίνεται για τη θεολογική του εμβρίθεια, όπως όλα τα δείγματα γραφής που έδωσε μέχρι τώρα.
Καταλάβατε πατέρες και αδελφοί σε τι καιρούς ζούμε;
Ο Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου έμεινε να μας παριστάνει τον κορυφαίο θεολόγο.
ΤΙ ΕΓΙΝΕ;;;
Δημοσίευση σχολίου