Στα πλαίσια του ταξιδιού του στην Πολωνία ο Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίων παρουσίασε στη Θεολογική Ακαδημία της Βαρσοβίας βιβλίο του Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλου με την παρουσία Ορθοδόξων αλλά και Παπικών.
Μίλησε για τη «χριστιανοφοβία» που έχει αρχίσει να επικρατεί στην Ευρώπη. Αναφέρθηκε στην απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στην υπόθεση των «Loutsi κατά της Ιταλίας», στις 3 Νοεμβρίου 2009, σύμφωνα με την οποία η παρουσία του Εσταυρωμένου στα δημόσια σχολεία της Ιταλίας αποτελεί παραβίαση της θρησκευτικής ελευθερίας. «Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια προσπάθεια δημιουργίας μιάς νέας αθεϊστικής ιδεολογία, η οποία αρνείται στους Χριστιανούς το δικαίωμα στα δημόσια θρησκευτική διάσταση της ζωής......
Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας που υποστηρίζεται από την Ιταλία και τη Ρωσία και κάποιες άλλες χώρες αντιτάχθηκαν στην ανωτέρω απόφαση, η οποία καταδεικνύει με σαφήνεια πώς η σύγχρονη αντίληψη των ανθρώπινων δικαιωμάτων μπορεί να γίνει άλλοθι για τον περιορισμό της ελευθερίας των πιστών» είπε ο Αρχιεπίσκοπος Ιλαρίων.
Σχόλιο του ιστολογίου μας
Ασφαλώς είναι ευχάριστο να υπάρχει αντίδραση στις αθεϊστικές και εικονομαχικές αποφάσεις των οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μάλιστα σε επίπεδο Μητροπολιτών. Ωστόσο ο αγώνας κατά του αθεϊσμού δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθι για τη συνεργασία των Ορθοδόξων με τους Παπικούς ή και τους Προτεστάντες της Ευρώπης σε ένα δήθεν κοινό μέτωπο κατά της αθεΐας. Η απειλή της αίρεσης και του οικουμενιστικού συγκρητισμού είναι πολύ πιο επικίνδυνη για τους πιστούς της Ορθόδοξης Εκκλησίας από ότι οι αθεϊστικές αποφάσεις Ευρωπαίων ηγετών και δικαστών.
Μίλησε για τη «χριστιανοφοβία» που έχει αρχίσει να επικρατεί στην Ευρώπη. Αναφέρθηκε στην απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στην υπόθεση των «Loutsi κατά της Ιταλίας», στις 3 Νοεμβρίου 2009, σύμφωνα με την οποία η παρουσία του Εσταυρωμένου στα δημόσια σχολεία της Ιταλίας αποτελεί παραβίαση της θρησκευτικής ελευθερίας. «Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια προσπάθεια δημιουργίας μιάς νέας αθεϊστικής ιδεολογία, η οποία αρνείται στους Χριστιανούς το δικαίωμα στα δημόσια θρησκευτική διάσταση της ζωής......
Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας που υποστηρίζεται από την Ιταλία και τη Ρωσία και κάποιες άλλες χώρες αντιτάχθηκαν στην ανωτέρω απόφαση, η οποία καταδεικνύει με σαφήνεια πώς η σύγχρονη αντίληψη των ανθρώπινων δικαιωμάτων μπορεί να γίνει άλλοθι για τον περιορισμό της ελευθερίας των πιστών» είπε ο Αρχιεπίσκοπος Ιλαρίων.
Σχόλιο του ιστολογίου μας
Ασφαλώς είναι ευχάριστο να υπάρχει αντίδραση στις αθεϊστικές και εικονομαχικές αποφάσεις των οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μάλιστα σε επίπεδο Μητροπολιτών. Ωστόσο ο αγώνας κατά του αθεϊσμού δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθι για τη συνεργασία των Ορθοδόξων με τους Παπικούς ή και τους Προτεστάντες της Ευρώπης σε ένα δήθεν κοινό μέτωπο κατά της αθεΐας. Η απειλή της αίρεσης και του οικουμενιστικού συγκρητισμού είναι πολύ πιο επικίνδυνη για τους πιστούς της Ορθόδοξης Εκκλησίας από ότι οι αθεϊστικές αποφάσεις Ευρωπαίων ηγετών και δικαστών.
4 σχόλια:
Ο Διάβολος μπορεί να κρύβεται από προσωπεία φαινομενικά αντίθετα μεταξύ τους, όπως λόγου χάρη Παπισμός και Μασονία.
Έτσι μπορεί να κρύβεται πίσω από την φαινομενική διαμάχη αθεΐας και οικουμενισμού προκειμένου να οδηγήσει τα πράγματα σε μια άλλη κατεύθυνση. Μια κατεύθυνση που θα χαρακτηρίζεται από τη "πνευματικότητα" της Νέας Εποχής, δηλαδή τον αποκρυφισμό. Μια κατεύθυνση που μπορεί να διακρίνεται από χρήση της τεχνολογίας για την ανθρώπινη Αυτοπραγμάτωση.
"Ωστόσο ο αγώνας κατά του αθεϊσμού δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθι για τη συνεργασία των Ορθοδόξων με τους Παπικούς ή και τους Προτεστάντες της Ευρώπης σε ένα δήθεν κοινό μέτωπο κατά της αθεΐας."
Μπράβο σε σένα που το έγραψες.
Ο διαχειριστής των "Θρησκευτικών" έχει απόλυτα δίκαιο.
Να παρακαλέσω θερμά να μη γίνει προσπάθεια αποπροσανατολισμου από τον αντιοικουμενιστικό αγώνα.
Ο αντιοικουμενιστικός αγώνας ήταν είναι και πρέπει να παραμείνει ο πρωταρχικός στόχος του αγώνα μας.
Ποιος κρύβεται πού και πώς είναι ένα θέμα πίσω από τον Οικουμενισμό αρκεί εμείς να συνειδητοποιούμε ότι ο Οικουμενισμός είναι ο πρώτος μας εχθρός.
Ούτε τη μασονία ασφαλώς εγκρίνουμε, ούτε τη νέα εποχή, ούτε το αποκρυφισμό, ούτε την αθεία, ούτε την αυτοπραγμάτωση.
Μπροστά μας όμως αυτή τη στιγμή υπάρχουν μεταξύ άλλων η "διαιρεμένη Εκκλησία", η "παγκόσμιος ενορία", η "βαπτισματική θεολογία", η "θεωρία των κλάδων", ο "Νεοβαρλααμισμός", η "θεωρία των αδελφών εκκλησιών" και των "δύο πνευμόνων", νεωτερισμοί, συμπροσευχές με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους κτλ.
Η αναίρεση των πιο πάνω πρέπει να είναι ο πρωταρχικός μας στόχος.
Ο πρώτος εχθρός; Ο Οικουμενισμός.
Ο δεύτερος εχθρός; Ο Οικουμενισμός.
Ο τρίτος εχθρός; Ο Οικουμενισμός.
Τέταρτος, πέμπτος κτλ είμαστε ελεύθεροι να τους ιεραρχήσουμε όπως θέλουμε, όπως μας φωτίζει ο Θεός.
Αλλά ο πρώτος είναι ο Οικουμενισμός χωρίς μα, αλλά, μήπως, εγώ έτσι το βλέπω κτλ.
Τελεβάντο άσε τις μονομέρεις και γίνε σοβαρός.
Δεν είναι μόνο ο Οικουμενισμός ο κίνδυνος.
Φ.
Δημοσίευση σχολίου