
Έτσι:
Στη σελ. 73 του προγράμματος σπουδών και στις προσδοκώμενες επάρκειες των μαθητών στο τέλος της Α΄ Γυμνασίου σημειώνεται: «Αναπτύσσουν κριτική στάση απέναντι στη δική τους θρησκευτική ιδιοπροσωπία».
Στη σελ. 84 του προγράμματος σπουδών και στις προσδοκώμενες επάρκειες των μαθητών στο τέλος της Β΄ Γυμνασίου σημειώνεται: «Αναπτύσσουν κριτική στάση απέναντι στη δική τους θρησκευτική ιδιοπροσωπία».
Τέλος στη σελ. 97 του προγράμματος σπουδών και στις προσδοκώμενες επάρκειες των μαθητών στο τέλος της Γ΄ Γυμνασίου σημειώνεται: «Προσεγγίζουν κριτικά τη δική τους θρησκευτική ιδιοπροσωπία και επεξεργάζονται κριτικά άλλες θρησκευτικές στάσεις».
Μετά από τρία χρόνια διδασκαλίας νέων Θρησκευτικών οι μαθητές θα έχουν πλέον μάθει να τηρούν κριτική στάση απέναντι στην Εκκλησία της οποίας είναι μέλη. Έτσι θα καταφέρουν να μοιάσουν στους κομπλεξικούς νεωτεριστές Θεολόγους που ξέρουν να διαλέγονται «πολιτισμένα» με κάθε ετερόδοξο και αλλόθρησκο αλλά με μεγάλη ευκολία απορρίπτουν ως ακραίο όποιον τολμά να αμφισβητήσει την προσπάθειά τους να μετατρέψουν το θρησκευτικό μάθημα σε θρησκειολογικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου