14/11/12

Λυκούργος Νάνης, Κάθε μέλος της Εκκλησίας δικαιούται να έχει λόγο για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Θρησκευτικά

Στην ανάρτησή μας Ο Λυκούργος Νάνης για τις αντιδράσεις για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Θρησκευτικά ανώνυμος σχολιαστής έγραψε: «Πολλοί από αυτούς που επικαλείται ο κ.Νάνης(Μητροπολίτες,καθηγούμενοι,ιερείς,πιστοί...)και σαφώς και ο ίδιος ο κ.Νάνης δεν μπήκαν ποτέ στην αίθουσα για να διδάξουν στους νέους μας και ούτε είναι θεολόγοι.Και συνεπώς όταν δεν έχεις επαφή με μη αμιγώς κατηχητικό περιβάλλον όπως είναι το περιβάλλον του σχολείου είναι αλλιώς τα πράγματα! Ο κ.Βασιλειάδης με όλο το σεβασμό στα χρόνια του και την υπηρεσία του, σαν δάσκαλος γνωρίζει ότι άλλοι οι μαθητές του και οι ανάγκες τους τότε που ήταν ο ίδιος στη τάξη και άλλοι οι μαθητές στην Ελλάδα του 2012!». 
Στο σχόλιο αυτό απάντησε με άλλο σχόλιο ο κ. Λυκούργος Νάνης. Στο σχόλιο του σημειώνει: «Πολλοί ιερείς-θεολόγοι διδάσκουν με ιερό ζήλο και θέρμη ψυχής το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία και μάλιστα έχουν οδηγήσει χάριτι Θεία πολλές ψυχές στο Χριστό. Αλλά και το κορυφαίο όργανο αντιπροσώπευσης των εν Ελλάδι θεολόγων τουτέστιν η ΠΕΘ αποτελείται από θεολόγους καθηγητές που έχουν διδάξει επί σειράν ετών
και εξακολουθούν να διδάσκουν το μάθημα στους μαθητές των διαφόρων βαθμίδων της εκπαίδευσης. Όσο για τους μητροπολίτες που αντιδρούν είναι εξ ορισμού θεολόγοι αφού επί τη βάσει του νόμου 590/77 περί καταστατικού χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος όλοι οι εν ενεργεία μητροπολίτες θα πρέπει να κέκτηνται πτυχίο θεολογικής σχολής. Εξ όσων δε τυγχάνει ευρέως γνωστό και οι σεβαστοί καθηγούμενοι όχι μόνο είναι θεολόγοι υπό την έννοια της αποκτήσεως και κατοχής θεολογικού πτυχίου αλλά και ιδιαίτερα εγκρατείς περί τα θεολογικά. Επομένως τουλάχιστον τα μέλη της ΠΕΘ αλλά και ικανός αριθμός ιερέων-καθηγητών διαθέτουν εξ αντικειμένου την ανάλογη εμπειρία η οποία και προσδίδει στην επιστημονική τους γνώμη ιδιαίτερη βαρύτητα. Θεωρώ όμως ότι λόγο επί του προκειμένου όχι μόνο δικαιούνται αλλά και πρέπει να έχουν όχι μόνο όσοι συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και κάθε μέλος της Εκκλησίας. Διότι η φύση του συγκεκριμένου ζητήματος αφορά σε όλους μας ως σχετιζόμενη με τη διαφαινόμενη απώλεια της θρησκευτικής αλλά και εθνικής ιδιοπροσωπείας μας στην απευκταία περίπτωση της εφαρμογής και υλοποιήσεως του επίμαχου προγράμματος σπουδών. Εν ετέροις λόγοις το εν λόγω θέμα δεν είναι αμιγώς επιστημονικό-θεολογικό αλλά και εκκλησιαστικό-πνευματικό και εθνικό-κοινωνικό. Και γι αυτόν ακριβώς το λόγο ξεσηκώθηκαν, ας μου επιτραπεί η έκφραση, τόσοι και τόσοι, θεολόγοι και μη. Υπάρχει όμως και μία άλλη πτυχή του ανακύψαντος ζητήματος. Πολλοί απ όσους διαμαρτύρονται κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου εν οις και ο υποφαινόμενος τυγχάνουν γονείς μικρών παιδιών που πρόκειται να γίνουν δέκτες του νέου Π.Σ. με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα και του ήθους τους. Ανησυχούν λοιπόν δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου όταν διαβλέπουν να εισάγεται στους ιερούς ναούς της Παιδείας τουτέστιν στα σχολεία μας το πνεύμα του συγκρητισμού και της ομογενοποίησης των πάντων!
Λ.Ν.»

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Λ.ΝΆΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΜΟΔΙΟΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΤΕΣ ΘΟΛΟΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!

ΧΡ. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Μερικές παρατηρήσεις στην αγάπη σας:
α.Δεν αρκεί μόνο να είσαι θεολόγος, αλλά και να διδάσκεις σε σχολική τάξη, όπου δεν είναι κατηχητικό που τα παιδιά πάνε ενσυνείδητα!Όταν μπεί κάποιος σε σύγχρονη σχολική τάξη τότε θα καταλάβει πολλά!
β.Δεν μπορεί να έχει καμία σχέση ο Χριστός με τα εθνικοπατριωτικά μας ιδεώδη,τα οποία είναι καλά και άγια, αλλά ο Χριστός είναι πάνω από έθνη και φυλές(είναι γεμάτο το Ευαγγέλιο από γεγονότα με Ιουδαίους,με Σαμαρείτες... όπου ο Χριστός παίρνει ξεκάθαρη θέση σε τέτοια θέματα).
γ.Οι σημερινοί μεγάλοι που είναι ηγέτες ή οικογενειάρχες, είναι αυτοί που έφτιαξαν αυτή την Ελληνική κοινωνία για να ζήσουν τα παιδιά τους,καίτοι οι ίδιοι πήγαν σε σχολεία που το μάθημα των θρησκευτικών ήταν ομολογιακό και αγαπούσαν την πατρίδα!

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως και κάθε μέλος της Εκκλησίας δικαιούται να έχει λόγο για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Θρησκευτικά θα πρέπει όμως να γνωρίζει όλες τις παραμέτρους που συνθέτουν το εν λόγω θέμα, διότι είναι πιθανόν να οδηγηθεί σε επισφαλή συμπεράσματα!

Ανώνυμος είπε...

οι δύο τελευταίοι ανώνυμοι, ειδικά ο 4.27 τα είπε όλα. Τα παιδιά σήμερα που φοιτούν στα σχολεία δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως αυτά που πηγαίνουν σε κατηχητικά και σε ομάδες συντροφιάς σε επίπεδο ενορίας. Είναι τις περισσότερες φορές ακατήχητα και με πολλή αγάπη πρέπει να τα προσεγγίσεις. Σε πρώτη φάση επιτυχία είναι μερικές φορές να τους αντιστρέψεις την απέχθεια (δυστυχώς) που έχουν απέναντι στην εκκλησία και στους ιερείς. Το δεύτερο βήμα είναι να τους μάθεις κάποια πράγματα. Αυτά όποιοι δεν κάνουν μάθημα στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο δεν τα ξέρουν και γι' αυτό πολλές φορές διατυπώνουν απόψεις κει έχουν θέσεις που απέχουν πολύ από την πραγματικότητα

Ανώνυμος είπε...

Προς άρσιν πάσης παρεξηγήσεως: επ ουδενί θεωρώ τον εαυτό μου τρόπον τινά καθ ύλην αρμόδιο αναφορικά με τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών. Αλλά ο υποφαινόμενος προσεγγίζοντας σχολιογραφικά το εν λόγω ζήτημα βασίστηκα και βασίζομαι στην υπεύθυνη άποψη της ΠΕΘ κατά πρώτον όπως αυτή έχει καταγραφεί τόσο στον έντυπο όσο και στον ηλεκτρονικό τύπο και κατά δεύτερο λόγο στις καταλυτικές κριτικές ακαδημαικών θεολόγων, σεβαστών καθηγουμένων, ιεραποστολικών αδελφοτήτων και άλλων παραγόντων του ευρύτερου εκκλησιαστικού χώρου.Προς τον αγαπητό ανώνυμμο των 4:38 μ.μ θα ήθελα να υπομνήσω ότι πολλοί απ αυτούς που ασκούν τεκμηριωμένη αρνητική κριτική στο νέο πρόγραμμα σπουδών είναι θεολόγοι τόσο κληρικοί όσο και λαικοί που διδάσκουν το μάθημα στα σχολεία. Η αναφορά των ονομάτων τους νομίζω ότι παρέλκει. Φυσικά και η οικουμενική ιδιότητα της χριστιανικής πίστεως υπερβαίνει τα έθνη και τις φυλές. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για ομογενοποίηση θρησκευτική, εθνική και πολιτιστική. Επιπροσθέτως εν Ελλάδι η σχέση ορθοδόξου πίστεως και εθνικής ιδέας είναι πάρα πολύ στενή και κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να το παραθεωρήσουμε άνευ συνεπειών. Αναφορικά με την τρίτη κατά σειράν ένστασή σας φίλε ανώνυμε των 4:38 μ.μ. θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε άλλο παρά ευθύνεται ο σημερινός χαρακτήρας του μαθήματος των Θρησκευτικών για την κατάντια της νεοελληνικής κοινωνίας. Το μάθημα δεν μπορεί να μεταβάλλει κατά τρόπο μαγικό τη συμπεριφορά των ανθρώπων. Μπορεί όμως τους δεκτικούς της αναμφισβήτητα ωφέλιμης επιδράσεώς του να τους καταστήσει ικανούς να αποτελέσουν με την όλη πολιτεία τους νησίδες υγιούς αντιστάσεως στον ωκεανό της ισοπέδωσης των πάντων. Πόσες ψυχές δεν πλησίασαν την Εκκλησία εξ αιτίας ενός ευσυνείδητου θεολόγου εκπαιδευτικού! Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα! Δε νομίζω ότι ευθύνεται ο ομολογιακός χαρακτήρας του μαθήματος αλλά η υιοθέτηση ενός μοντέλου ζωής αποκομμένου απ την ορθόδοξη χριστιανική πίστη! Πάλι καλά που υπάρχει κι αυτό το μάθημα και πιθανώς η παρουσία του φρενάρει λιγάκι την πορεία προς τον πάτο! Στην απευκταία όμως περίπτωση που αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του η αποσάθρωση της νεοελληνικής κοινωνίας θα επιταθεί!
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

3 τελευταίοι ανώνυμοι μην νομίζετε ότι τα ξέρουν αυτά που λέτε μόνο οι καιροσκόποι. Τα ξέρουν πιο πολύ οι πιστοί οι ορθόδοξοι.

Αντιοικουμενιστής είπε...

Αγαπητοί Ανώνυμοι "14 Νοεμβρίου 2012 4:38 μ.μ." & "14 Νοεμβρίου 2012 11:05 μ.μ.",
1. το γεγονός ότι σημερινά παιδιά είναι ακατήχητα εις ουδεμιάν περίπτωσιν δε συνεπάγεται ότι πρέπει να διδάσκονται το θρησκειολογικόν μάθημα, το αντίθετο θα σας έγραφα,
2. ο Χριστός ΔΕΝ είναι υπεράνω των εθνών, αλλά είναι φίλεθνος, (δεύτε πάντα τα έθνη, αινείτε τον Κύριον πάντα τα έθνη κ.λπ.), δεν είναι πάνω από το φύλο αλλά είναι και με τον άνδραν και με την γυναίκα. Αγαπά τα έθνη που τιμούν τον Άγιον Τριαδικόν Θεόν και τα προστατεύει δια αυτόν τον λόγον ψάλλονται και οι Χαιρετισμοί εις την Υπεραγίαν Θεοτόκον, ακολουθία η οποία προσαρτήστηκε εις το Ιερόν Απόδειπνον. Όστις επιθυμεί να διαγράψει εκ της συνειδήσεώς του αυτά τα τεράστια και θαυμαστά γεγονότα τα οποία η συνείδηση του Φιλοχρίστου Ορθοδόξου Λαού τα έφερε έως τις ημέρες ημών είναι δικαίωμά του, αλλά δεν ομολογεί Ορθοδόξως. Ο Χριστός, εις την εμμονήν των Ιουδαίων ό,τι το γεγονός και μόνον ότι είναι Ιουδαίοι εσήμαινε δια αυτούς: α. ότι κατέχουν αποκλειστικώς την Σωτηρίαν και ουδείς την εδικαιούτο πέραν και εκτός αυτών και β. οι Ιουδαίοι θα σωθούν και μόνο δια το γεγονός ότι είναι Ιουδαίοι ασχέτως των πράξεων και των ενεργειών των, κατέδειξε ότι η Σωτηρία είναι άσχετη της αποκλειστικότητας της Ιουδαϊκής καταγωγής. Όμως δεν εστράφη εναντίον της καταγωγής, τουναντίον! Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν αποκλείουμε ουδένα εκ της Σωτηρίας, ούτε ποτέ ισχυριζόμεθα ότι η καταγωγή ή το θρήσκευμα ημών και μόνον αυτά θα μας λυτρώσουν. Συμπερασματικώς, ο Χριστός δεν ομίλησε δια τον μαρξιστικόν διεθνισμόν, δια το "εργάται όλου του κόσμου ενωθείτε" κ.λπ. τα οποία γαργαλούν ευχαρίστως τα ώτα των νεοεποχιτών και νεοταξιτών θεολόγων, ιεραρχών κ.λπ. Οι σημερινοί "μεγάλοι" δεν έφτιαξαν ούτε κοινωνίαν Φιλορθόδοξον ούτε Φίλεθνη. Τα ιδεώδη της Ελληνικής..."κοινωνίας" ήτο ακραίως ουμανιστικά, φιλευρωπαϊκά (εκ του αθέου γαλλικού διαφωτισμού, όστις ελάτρευε - δήθεν - τον αρχαίον ελληνικόν κόσμον και μισούσε θανασίμως οτιδήποτε Χριστιανικόν). Δια τον λόγον αυτόν ουδείς εις τας ημέρας ημών δεν ενδιαφέρεται ούτε δια τον Ορθόδοξον Χριστιανισμόν ούτε δια το Ένδοξον ημών Έθνος. Είναι υποχρέωσις της Ελληνικής Πολιτείας να διδάσκει το μάθημα των θρησκευτικών ως Ομολογιακόν και Κατηχητικόν. Όσοι δεν επιθυμούν ας δηλώσουν αρνησίθεοι να κάνουν ομού με τους αλλοδόξους το μάθημα της ιστορίας των θρησκειών και το μάθημα της θρησκείας ως κοινωνικόν φαινόμενον με έμφασι κυρίως εις την Ορθόδοξον Θρησκείαν και συμπληρωματικώς εις τα άλλα θρησκεύματα. Το μάθημα των θρησκευτικών κατέστη δυσχερές μεταπολεμικώς όταν πολλοί αδελφοί ημών παρασύρθηκαν εκ των κομουνιστικών ιδεών και εμίσησαν τόσο την Αγίαν ημών Εκκλησίαν όσο και την Φιλόχριστον Πατρίδαν ημών. Σήμερα οι ιδέες του κομουνισμού περί Θρησκείας και Έθνους είναι οι κυρίαρχες επειδή η διοικούσα "εκκλησία" υπετάγην άνευ όρων εις το μισορθόδοξον και αντεθνικόν πολιτικοοικονομικόν σύστημα το οποίο προτιμά δια τον Φιλόχριστον Ελληνικόν Λαόν τον πιο σκληρόν καπιταλισμόν με ιδεολογίαν - προσέξτε μόνον ιδεολογίαν - κομμουνιστικήν, διότι αυτή το βολεύει καλύτερα!

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΘΗΚΑΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΑΝ ΠΡΩΤΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΗΧΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΕΡΙ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΗΘΕΝ "ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ" ΑΠΟ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΗΡΥΞΑΝ ΩΣ ΑΜΑΡΤΩΛΗ!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟ ΚΑΤΑΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΔΕΥΤΕΡΥΟΝΤΑ, ΤΡΙΤΕΥΟΝΤΑ Η΄ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΚΤΛ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΚΑΡΑ ΔΕ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΝΤΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΠΟ ΘΡΗΣΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ.
ΑΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ;
ΟΥΤΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΜΑΘΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΥΤΕ ΚΑΤΗΧΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα. Και γιατί πρέπει να διδάσκουμε σε αυτά τα παιδιά θρησκειολογία και όχι την απόλυτη αλήθεια που είναι ο Ιησούς Χριστός; Η εμπειρία μου μου έδειξε ότι όσο πιο απόλυτο και ξεκάθαρο είναι το μήνυμα του ευαγγελίου τόσο μεγαλύτερο είναι το ταρακούνημα στις ψυχές των παιδιών που έχουν παντελή άγνοια του Λόγου του Θεού. Και στην συνέχεια έρχονται οι ίδιοι οι γονείς και ευχαριστούν και παροτρύνουν τον καθηγητή να δώσει στα παιδιά αυτά που θελημένα ή αθέλητα δεν μπόρεσαν οι ίδιοι! Και δεν μπορεί επί μισή ώρα να σε κοιτάζουν τα παιδιά με ανοιχτό το στόμα αν δεν νιώθουν ότι αυτά που τους λες έχουν το άρωμα του Χριστού. Χαζά δεν είναι! Και όταν στην Β΄Λυκείου αρχίζεις για Βούδες και Αλλάχ σου λένε συνέχεια τι τα θέλουμε τώρα αυτά κύριε. Πείτε μας καλύτερα για τον Χριστό στα μαθήματα που μας μένουν. Και είναι εγκληματικό το νέο αναλυτικό πρόγραμμα να τα βάζει όλα στην ίδια μοίρα. Τι σχέση μπορεί να έχει η αλήθεια με τα διανοητικά, φιλοσοφικά και εντελώς ανθρώπινα κατασκευάσματα που είναι οι υπόλοιπες θρησκείες; Τα ίδια τα παιδιά είναι τα πρώτα που νιώθουν την διαφορά και την ομολογούν σε κάθε ευκαιρία!!! Ξυπνήστε καιροσκόποι και συνέλθετε!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ποιος καθορίζει το σύνολο των παραμέτρων ανώνυμε των 5:53;
Τα όσα αρνητικότατα έχουν γραφεί για το νέο Π.Σ. φθάνουν και περισσεύουν! Αυτό που απομένει είναι να συναισθανθούν οι συντάκτες του το μεγάλο ολίσθημά τους!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ορθά κ.Νάνη το επισημάνετε! Αν όχι όλα, τα περισσότερα τα σχετικά με το μάθημα των θρησκευτικών επαφίενται στην προσωπικότητα του δασκάλου, που βεβαίως δεν πρέπει να έχει άλλον πρότυπο από τον ένα και μοναδικό Διδάσκαλο! Όταν λοιπόν είναι έτσι τα πράγματα, ο δάσκαλος-θεολόγος γνωρίζει πως να κάνει το μάθημά του και πως να ενσταλάξει την αγάπη για το Χριστό,τον άνθρωπο,τη φύση,το κόσμο όλο, ανεξάρτητα από προγράμματα,εκάστοτε κυβερνητικές πολιτικές και καθέ είδους σκοπιμότητες!

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΔΕ ΘΑ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΤΟ ΦΙΛΟΚΑΡΔΙ ΣΑΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΗΝ ΚΟΡΟΊΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ
ΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΖΗΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Κάθε ευσυνείδητος εκπαιδευτικός αγαπητέ ανώνυμε των 7:45 15/11 θα πρέπει να αγνοήσει το επίμαχο πρόγραμμα σπουδών!
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

ο ΚΑΙΡΟΣκόπος ανώνυμος 15 Νοεμβρίου 2012 9:51 π.μ. πρέπει να ανοίξει τα μάτια της ψυχής του και να μάθει ότι δεν φταίει το ομολογιακό ορθόδοξο για την κατρακύλα της κοινωνίας μας αλλά αυτοί που δεν το άκουσαν. Αν μαλιστα δεν υπήρχε θα τρώγαμε εντελως ο ένας τον άλλον. Που δείχνει ότι και πάλι ωφέλησε πάρα πολύ.

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)