1/2/19

Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, Απάντηση στον κ. Ιάκωβο Φριζή στο κείμενό του "Ολοκαύτωμα και αντισημιτισμός"

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 1ῃ  Φεβρουαρίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΣΤΟΝ  κ.  ΙΑΚΩΒΟ ΦΡΙΖΗ  ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ «ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ»

Μέ πόλυτο σεβασμό καί διαιτέρα γάπη πρός τόν ξιότιμο κ. άκωβο Φριζ, υό το ρωος το Βορειοηπειρωτικο γνος, οιδίμου συνταγματάρχου Μαρδοχαίου Φριζ,
καταθέτομε ταπεινάς σκέψεις γιά τό δημοσίευμά του στήν τοπική φημερίδα «Νέα γνατία» Καβάλας τς 25/1/2019 μέ τίτλο «27 ανουαρίου 1945-2019 Διεθνής μέρα Μνήμης γιά τά θύματα το λοκαυτώματος. λοκαύτωμα καί ντισημιτισμός».

πως καί παλαιότερα χομε δηλώσει σεβόμεθα, τιμομε καί γαπομε διαιτέρως τόν βραϊκό λαό, πως καί κάθε λλο λαό τς φηλίου κατά τήν διδασκαλία το νσαρκωθέντος Λόγου το Θεο, το χαρακτρος τς ποστάσεώς Του, το ληθος Μεσσίου Κυρίου ησο Χριστο, το Σωτρος καί Λυτρωτο, τόν ποον προανήγγειλαν λοι ο Προφται καί ποος νσαρκώθη διά το ουδαϊκο θνους.

πρόσφατη βεβήλωση το μνημείου λοκαυτώματος στήν Θεσσαλονίκη καί ο βεβηλώσεις καί βανδαλισμοί Συναγωγν καί βραϊκν Νεκροταφείων, ποτελον κακουργηματικές καί εδεχθες πράξεις πού προσβάλλουν κάθε νθρωπο καλς θελήσεως. στάμεθα μετά πάσης τιμς καί σεβασμο νώπιον το λοκαυτώματος κατά τό ποο μαρτύρησαν κατομμύρια βραίων συνανθρώπων μας, λλά καί Πολωνν, Ρώσσων, Ρομά, λλήνων καί λλων πό τό γκληματικό ναζιστικό καθεστώς καί τόν παρανοϊκό καί αμοσταγ δικτάτορά του . Χίτλερ.

Συνεπς εθαρσς καί πεπαρρησιασμένως καταδικάζομε τίς ναδρες καί ταμές νέργειες μίσους στή μνήμη σεπτν θυμάτων τς ναζιστικς θηριωδίας πού πέστησαν φρικώδη θάνατο καί πολυώδυνα βάσανα πού προκαλον ρίγη συγκινήσεως καί κφράσεις τιμς.

καρδιά το χριστιανικο μηνύματος εναι προϋπόθετος γάπη, τό πρόσταγμα καί τό νάπτυγμα τς Καινς ντολς. Συνδέει μεσα τήν πειρη γάπη το Θεο πού κχύθηκε στόν κόσμο μας μέ τήν σάρκωση καί τήν θυσία το Σταυρο καί κχύνεται διάκοπα στό μυστικό σμα τς κκλησίας μέ τήν κυκλοφορία καί καρποφορία τς δικς μας νθρώπινης γάπης. Δέν γαπμε πό τομική μας δύναμη καί εκαιριακή πρωτοβουλία. Δέν κδηλώνομε περιπτωσιακά να ασθημα πού γεννιέται σήμερα στήν ψυχή μας καί αριο πεθαίνει. γαπμε κάθε νθρωπο, γιατί τήν καρδιά μας τήν χουμε κουμπήσει στήν καρδιά το Θεο. Γιατί βρισκόμαστε σέ μεση κοινωνία μαζί Του. Γιατί σάρκωση το Λόγου το Θεο φερε καί στησε μπροστά μας τό πέρτατο πόδειγμα τς γάπης. Γιατί κενος πού σαρκώθηκε καί σταυρώθηκε μς θέρμανε, μς λύτρωσε, μς χειραγώγησε στόν ούρανό μέ τήν πειρη γάπη Του. Καί γιατί καταύγαση ατή τς θείας γάπης στήν ψυχή μας πλουτίζει καί γονιμοποιε τά ασθήματά μας καί κφέρει τόν εχημο καρπό τς δικς μας πολυδιάστατης γάπης. γαπμε καθώς μς γάπησε Χριστός. Μέ τό μέτρο καί μέ τό πόδειγμα πού μς γάπησε. ντολή τς γάπης πως διακηρύχθηκε λίγες μόνον ρες πρίν πό τό πάθος Του, εναι κεντρικός ξονας τς Καινς Διαθήκης. λες ο λλες διδαχές τόν πλαισιώνουν. Καί λα τά περιστατικά πού κδιπλώνονται στίς φηγήσεις τν τεσσάρων Εαγγελίων συνθέτουν να κτενές πόμνημα στήν μπειρία καί στό χρέος τς γάπης. Στή λυτρωτική γεύση τς γάπης το Θεο καί στήν σκιαγραφία το ερο χρέους τς ψυχς μας. ντολή τς γάπης εναι «Πρώτη καί Μεγάλη» (Ματθ. κβ΄38) γιατί νοίγει τόν ρίζοντα καί προσανατολίζει τήν παρξη καί χαρίζει τήν πρός τόν Θεόν μοήθεια, «Καινή» (ω. ιγ΄34) σέ σχέση μέ τήν παλαιά ποχή το Μωσαϊκο Νόμου πού χάρη το Σταυρο δέν εχε κχυθε καί εχε νακαινίσει τίς νθρώπινες καρδιές «Πλήρωμα Νόμου» μιά καί συμπληρώνει καί λοκληρώνει τήν ποκάλυψη το Θεο στό νθρώπινο γένος.

πομένως ο σκέψεις το γαπητότατου κ. Φριζ καί τά πιχειρήματά του δέν θεμελιώνονται πί τς ληθείας καί τς πραγματικότητος, διότι παρά τά παραθέματα πού χρησιμοποιε πως το ρλανδο «κληρικο» ντ Φλάννερυ γνοεται τό πασίδηλο γεγονός τι τό Ναζιστικό τερατούργημα, δέν προέκυψε πό τήν στω στρέβλωση το χριστιανικο μηνύματος το Παποκαισαρικο καί Προτεσταντικο Δυτικο κόσμου, λλά πό τήν καθολική ρνησή του καί τήν πικράτηση νός χυδαίου, βορβορώδους, παγανιστικο κοσμοειδώλου τό ποο ξέθρεψε Θεοσοφία καί Τεκτονισμός το 18ου καί 19ου α., τό σατανιστικό κίνημα τν λλουμινάτι, τά ρμητικά τάγματα τς Χρυσς Αγς καί τς Θούλης καί τό «πρότυπο» το παγανιστικο κοσμοειδώλου, «περάνθρωπος» το Νίτσε καί σχετική δεοληψία. Τό Ναζιστικό Τέρας, ς θρησκεία εχε χι τόν παρεφθαρμένο Χριστιανισμό πως τεχνηέντως ποσιωπται καί ποκρύπτεται, λλά τόν Ρουνικό παγανισμό πού νεβίωσε  τήν ρχαία τευτονική θρησκεία. Γι’ ατό μαζί μέ τούς βραίους μάρτυρες το θνικοσοσιαλιστικο καί Ναζιστικο Τέρατος, μαρτύρησαν καί κατομμύρια Χριστιανοί στά στρατόπεδα συγκέντρωσης καί τά κρεματόρια. νδεικτικς ναφέρομε τούς γίους Μαρία Σκόμτσοβα καί λέξανδρο Σμορέλ. ναζισμός κατεδίωξε τόν Χριστιανισμό καί δ στήν Πατρίδα μας χομε κατοντάδες κληρικούς μάρτυρες τν Ναζί κατακτητν, καί νω τν 500.000 μαρτύρων τς Ναζιστικς κατοχς.

Ταπεινς θεωρ τι δέν φίσταται ντισημιτισμός στήν λλάδα, οτε στήν Πολιτεία, οτε στόν λαό μας διότι πό τό 1920 ναγνωρίστηκε νομική προσωπικότης Δημοσίου Δικαίου γιά τίς σραηλιτικές κοινότητες μέ τούς Ν. 2456/2.8.1920 (ΦΕΚ 173Α), Ν. 1657/15.1.1951 (ΦΕΚ 20Α) καί Ν. 3817/7.3.1958 (ΦΕΚ 36Α) στούς ποίους ρίζεται στό ρθρο 1 το Ν. 2456 «Ες ς πόλεις κατοικοσι μονίμως πλείονες τν 20 σραηλιτικν οκογενειν  καί λειτουργε Συναγωγή δύναται νά δρυθ διά Β. Διατάγματος σραηλιτική Κοινότης ναγνωριζομένη ς ΝΠΔΔ», στό ρθ. 9 το διου Νόμου «κάστης κοινότητος προΐσταται θρησκευτικς ες ρχιραβνος, διοριζόμενος καί πολυόμενος διά Β. Διατάγματος προτάσει τς κοινότητος». Στό ρθ. 12 διαλαμβάνεται «Θρησκευτικό Δικαστήριο φέρον τόν τίτλον Μπεθντίν καί διοριζόμενον πό το Ραββινικο Συμβουλίου ποφαίνεται πί...τν περιπτώσεων τς συστάσεως καί διαλύσεως το γάμου μεταξύ σραηλιτν, τν προσωπικν σχέσεων τν συζύγων συνεσττος το γάμου, περί διατροφς συζύγων καί τέκνων, περί ποδόσεως τς προικός καί τν παραφέρνων συνεπεί διαζυγίου φ’ σον α σχετικαί ξιώσεις πορρέουν κ το ερο ουδαϊκο νόμου».

Στόν Α.Ν. 367/7.6.1945 (ΦΕΚ 143Α) στά ρθ. 5 καί 6 «συνιστται Κεντρικόν σραηλιτικόν Συμβούλιον το ποίου τά μέλη διορίζονται δι’ ποφάσεως το πουργείου Θρησκευμάτων καί Παιδείας» καί στόν Ν. 1657/1951 διαλαμβάνεται στό ρθ. 3 παρ. 2 « γενικός ρχιραββνος λλάδος ... διορίζεται καί πολύεται προτάσει το νω συνεδρίου διά Β.Δ. προκαλουμένου πό το πουργο Θρησκευμάτων καί θνικς Παιδείας».

πως δέ διος κ. Φριζς ναφέρει καί τό βραϊκό Κράτος χει ναγνωρίσει, Μητροπολίται λλά καί πλοί χριστιανοί σωσαν λληνες βραίους πό τήν ναζιστική θηριωδία. Χαρακτηριστικά παραδείγματα ο μακαριστοί ρχιεπίσκοπος θηνν Δαμασκηνός, Μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος καί Μητροπολίτης Δημητριάδος ωακείμ, πού ντάχθηκαν στούς «Δικαίους τν θνν».

πομένως γαπητότατε κ. Φριζ γαπομε τό βραϊκό θνος, ναντιούμεθα μως στήν  λλοίωση τς θεϊστικς πίστεως τν Πατριαρχν, Προφητν καί Δικαίων τς Π. Διαθήκης μέ τό φρικδες καί βλάσφημο Ταλμούδ, τήν ωσφορική Καμπαλ καί τήν Ραββινική παραφιλολογία πού προευπρεπίζουν τήν λευση το ρχομένου ντιθέου καί ντιδίκου τς ληθείας.


+ Πειραις Σεραφείμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)