12/2/19

Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, Τί οὐσιαστικά προβλέπει ἡ πρότασι Ἀναθεωρήσεως τοῦ Συντάγματος ἀπό τήν Κυβέρνησι ἀναφορικά μέ τήν Ἐκκλησία καί τό Ἔθνος

Πειραιάς 12/2/2019

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Τί οσιαστικά προβλέπει πρότασι ναθεωρήσεως το Συντάγματος πό τήν Κυβέρνησι ναφορικά μέ τήν κκλησία καί τό θνος

Ψηφίζονται αριο πό τήν λομέλεια τς Βουλς ο προτάσεις ναθεωρήσεως το Συντάγματος, πού κατετέθησαν πό τήν Συμπολίτευσι καί τήν ντιπολίτευσι. δη τό πόρισμα τς πιτροπς ναθεωρήσεως το Συντάγματος, παρεδόθη στόν Πρόεδρο τς Βουλς καί κατά τήν πιταγή το Συντάγματος θά πραγματοποιηθ προβλεπομένη πρώτη ψηφοφορία.
πρότασι ναθεωρήσεως το Συντάγματος, πού κατετέθη πό τό κυβερνόν κόμμα το ΣΥΡΙΖΑ, ναφέρεται καί σέ διατάξεις πού φορον στίς σχέσεις κκλησίας-Πολιτείας, στήν πιβολή το Πολιτικο ρκου, στήν ξοβελισμό τν ννοιν τς οκογενείας καί το θνους καί στήν συνταγματική περιωπή το νυπάρκτου κατά φύσιν τέρου γενετησίου προσανατολισμο, ς κατοχύρωσι το «δικαιωματισμο».
Εδικώτερον διά τήν ναθεώρησι το ρθρου 3 το σχύοντος Συντάγματος στό περίγραμμα τς ναθεωρητικς λογικς του  καταλέγεται τυπολογία τν σχέσεων Πολιτείας-κκλησίας. Δέν πιλέγεται μέν π’ εθείας κατάργησι το ρθρου 3 το Συντάγματος, πού θά πέφερε τεκτονικόν σεισμόν, μέ τήν κατάργησι τς συνταγματικς προστασίας τν Καταστατικν κειμένων τς κκλησίας τς λλάδος καί το Οκουμενικο Πατριαρχείου, λλά εσαγωγή στό ρθρον 3 το Συντάγματος τς ορίστου ρήτρας διά τήν «κρατική θρησκευτική οδετερότητα», μέ τόν ρο « λληνική Πολιτεία εναι θρησκευτικά οδέτερη», καί τήν ρμηνευτική δήλωσι περί πικρατούσης θρησκείας, πού μως πονοεται, κατοχύρωσίς της πέρ λων τν γνωστν θρησκειν τς χώρας, δη στό ρθρο 13 το Συντάγματος διά τήν θρησκευτικήν λευθερία. Τό σχον ρθρο 3 ρυθμίζει τίς σχέσεις τς λληνικς Πολιτείας μέ τό Οκουμενικόν Πατριαρχεον, ς διεθνές Νομικόν Πρόσωπον καί δηλώνει τόν σεβασμόν τς λληνικς Δημοκρατίας πρός τή διαμορφωμένην κατά τό κανονικόν δίκαιον σχέσι το Οκουμενικο Πατριαρχείου μέ τήν κκλησίαν τς λλάδος (δογματική νότητα, καθεστώς Νέων Χωρν, Κρήτης, Δωδεκανήσου, λλά καί γίου ρους σύμφωνα μέ τίς εδικότερες προβλέψεις το ρθρου 105). Διά τήν κρίβειαν, τό Σύνταγμα εσάγει δύο διαφορετικά συστήματα σχέσεων Kράτους καί κκλησίας. να σύστημα συνταγματικς ρυθμισμένων σχέσεων (πού ξειδικεύει νόμος) μέ τήν κκλησίαν τς λλάδος καί να σύστημα μοταξίας μέ τό Οκουμενικόν Πατριαρχεον. Τό ρθρο 3 λειτουργε προστατευτικά διά τό Οκουμενικόν Πατριαρχεον καί τήν διεθν νομικήν καί κανονικήν του θέσι, συμπεριλαμβανομένων τν διαίτερων κκλησιαστικν καθεστώτων, στήν λλάδα πού τό φορον εθέως. Τό σχον Σύνταγμα εναι συνεπς θρησκευτικς φιλελεύθερον. Εναι πλέον προστατευτικόν διά τήν θρησκευτικήν λευθερίαν καί σότητα πό τή λεγόμενην θρησκευτικήν οδετερότητα. οδετερότητα δέν εναι laicite. Η laicite εναι στορικς μία πολιτική θεολογία πού συγγενεύει μέ τόν Δεϊσμόν. θρησκευτική οδετερότητα μφανίζεται σέ κράτη στά ποα συνυπάρχουν Kαθολικισμός καί Προτεσταντισμός. θρησκεία τοποθετεται στήν διωτικήν σφαραν μλλον στήν σφαραν τς κοινωνίας τν πολιτν. φόσον στήν λληνικήν ννομον τάξι, σχύει πλήρως τό ρθρο 13 το Συντάγματος καί τό ρθρο 9 τς ΕΣΔΑ, προσθήκη τς ρήτρας τς θρησκευτικς οδετερότητος, νσωματώνεται «μεθοδικς» στό ρθρον 3 το Συντάγματος πού φορ μόνο στήν «πικρατοσα» ρθόδοξον κκλησίαν καί χι ς φειλε στό ρθρον 13, πού πως νεφέρθη κατοχυρώνει τήν θρησκευτικήν λευθερίαν σοτίμως λων τν γνωστν θρησκειν (πού δέν χουν κρύφια δόγματα καί λατρεία τους δέν ντίκειται στήν δημόσια τάξη καί τά χρηστά θη) καί διαρρυθμίζει συνολικς τό θρησκευτικόν φαινόμενον καί πομένως περιλαμβάνει στό κανονιστικόν του πεδίον λες τίς γνωστές θρησκείες, διά νά πιτευχθ, διότι ατός εναι σκοπός τς συγκεκριμένης προτάσεως ναθεωρήσεως,   παγία θέσις τς ριστερς τι διάταξι το ρθρου 3 χει μόνο διαπιστωτικόν καί χι κανονιστικόν περιεχόμενον, μέ τι ατό δικαιοπολιτικς συνεπάγεται (κατάργησις συμβόλων, πομείωσις θρησκευτικν ορτν, πεκκλησιοποίησις το θνους). τυχόν ψήφισις ατς τς τρομακτικς λλαγς, στίς σχέσεις κκλησίας-Πολιτείας θά νοίξη τόν δρόμο καί ατή εναι μεθόδευσις τς Κυβερνήσεως, στά γνωστά στρατευμένα ργανα πού ποτελον καλοπληρωμένες ργανώσεις «σφραγίδα» το συστήματος, πως το Open Society Foundation το κ. G. Soros λ.χ., νά προσφεύγουν στό δικαστικό σύστημα καί νά γκρεμίζουν  τό να μετά τό λλο τά σύμβολα καί τά προτάγματα τς λληνορθοδοξίας, στε τελικά νά καταργηθ μέ δικαστικές ποφάσεις, ν τος πράγμασι, τό ρθρο 3 καί νά μετατραπ σέ πλή διαπιστωτική δήλωσι. λλωστε ατός, εναι «μύχιος» πόθος τς ριστερς, πως κφράζεται πό τήν διανόησι της καί τήν σχετική ρθρογραφία της.
πρότασις ναθεωρήσεως τν ρθρων 13 παρ. 5, 33 παρ. 2 καί 59 παρ. 1 καί 2 διά τήν καθιέρωσι το πολιτικο ρκου καί κατάργησις τς προαιρετικότητος στήν ρκοδοσίαν αρετν καί δημοσίων λειτουργν στοχεύει προδήλως στήν ποσύνδεσι τς κκλησίας πό τόν Δημόσιον βίον καί στήν πομείωσι νός κ τν βασικν στοιχείων τς θνικς ταυτότητος πού εναι τό «μόθρησκον». Προσβάλλει μως καταφώρως τήν ννοιαν το σεβασμο τς θρησκευτικς λευθερίας το ρθρου 13 το Συντάγματος, διότι πιβάλλει στούς νθέους αρετούς καί δημοσίους λειτουργούς λληνας πολίτας, τήν διά το Συντάγματος δημοσίαν δήλωσι ς ντολογικο τους θεμελίου, χι τς πίστεώς τους στό θεον καί ερόν, λλά στόν αυτό τους. πιβολή ατή ποτελε παραβίασι το ρθρου 13 το Συντάγματος καί το ρθρου 9 τς ΕΣΔΑ. πως τυγχάνει παράδεκτον νά ποχρεοται θεος πού θεωρε ς ντολογικόν του θεμέλιον τόν αυτόν του, δηλαδή τήν τυχαίαν συνάρμοσι τν κυττάρων του κ τς ποίας μυστηριωδς προκύπτουν μεταφυσικαί ννοιαι ς τιμή καί συνείδησις, νά δηλώνη τό θεον καί τό ερόν, οτω καί νθεος νά ποχρεοται νά ρκοδοτ στόν αυτόν του.
πρότασις ναθεωρήσεως το ρθρου 21 το Συντάγματος πού εθέως πομειώνει καί ξαφανίζει τήν ννοιαν τς οκογένειας ς πρωταρχικο κυττάρου το θνους καί το προσδίδει μόνο «λιστικόν» περιεχόμενον, ποσυνδέον τήν ννοια τς οκογενείας ς θεμελίου τς συντήρησης καί προαγωγς το λληνικο θνους πως σήμερα προβλέπεται, εναι παράδεκτος καί προσβλητική διά τήν διοπροσωπείαν το λαο μας, λλά ταυτόχρονα καί δολιοτάτη διότι θέλει νά πραγματώσει τήν δεοληψία τς ριστερς διά τό διεθνιστικόν κοσμοείδωλον, πού τήν κφράζει καί τήν συνέχει. λλωστε, λοι ο τς Κυβερνήσεως διακηρύσσουν τι εναι Διεθνιστές καί τι ασθάνονται ποστροφή γιά τόν θνισμό, το ποίου τήν ννοια διαστρέφουν τεχνηέντως, ταυτίζοντάς τον, μέ τήν παθογένεια το θνικισμο causa τς συγκεκριμένης προτάσεως εναι νά παύση δεσμός οκογενείας καί θνους, ς πρωταρχικο κυττάρου καί θεμελίου τς συντήρησης καί προαγωγς του, στε νά «νοιχθ» τό Δημόσιο Ταμεο το Κράτους, στήν πιδότησι καί πιχορήγησι λλοεθνν οκογενειν, πού κατά χιλιάδες ποικίζουν τήν χώρα, στε νά λλαγ θνοτική καί θρησκευτική της μοιογένεια, λοποιώντας τεροχρονισμένα, τό σχεδιασμό το Τουρκοαιγυπτίου μπραήμ Πασ 200 χρόνια μετά τατα, ποος σχεδίαζε τήν μεταφορά τν ναπομεινάντων λλήνων στήν «ραπιά» καί τήν γκατάστασι δ φελλάχων, στε νά «ριζώση νέα ράτσα» πως λεγε.
Τέλος ναθεώρησις, μετά συμπληρωματική πρότασι 50 Βουλευτν το ΣΥΡΙΖΑ, πού θεσμοθετε ς συνταγματικς προστατευομένη ξία, τόν παρά φύσι «γενετήσιον προσανατολισμόν», πού δέν μπορε νά χαρακτηρισθ ς νθρώπινον δικαίωμα διότι οδεμία σχέσι χει μέ τήν νθρωπίνην φυσιολογίαν καί ντολογίαν, καταδεικνύει τόν κχυδαϊσμόν καί τόν ετελισμόν τς προτεινομένης συνταγματικς ναθεωρήσεως καί ποτελε να πρόσθετον βμα στήν πικράτησι τς νέας θρησκείας το «δικαιωματισμο», βασικο χθρο τς δημοκρατίας, «πρός τέρψι» το νέου ερατείου του!!!
Κατά τατα ψήφισι τν συγκεκριμένων διατάξεων δηγε ναπόδραστα στόν ποχριστιανισμόν τς χώρας καί σοι συνεργον «ποιον τήν νήσσαν» εναι πεύθυνοι καί «ν τ νν αἰῶνι καί ν τ μέλλοντι» σχέτως άν τό πιστεύουν χι.
ταν θά ρθη ριακή ρα «μηδέν» διά τόν καθένα μας, τότε θά δομε λοι τήν λήθειαν! λλά τότε θά εναι πολύ ργά!
Μή λησμονομε τι ο νθρώπινες ξουσίες εναι φήμερες καί τρεπτές καί σοι κλίνουν «επειθς τήν κεφαλήν» νώπιόν τους, πωλον «ντί πινακίου φακς» τά αώνια «πρωτοτόκιά» τους.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ

1 σχόλιο:

Θαλασσινός είπε...

Πλέον το Κράτος οδεύει με τη Βούλα να γίνεται αντίχριστο καθώς σύμφωνα με την Συνταγματικήν αρχή του άρθρου 3 στην Ελλάδα κυρίαρχη εξουσία ασκεί η Αγία Εκκλησία του Χριστού, ως Εθναρχούσα σύμφωνα με τις παραδόσεις μας.
Βγάζοντας τους εαυτούς τους έξω από την Αγία Εκκλησία, παραδίδονται στο ανάθεμα της αντίχριστης πορείας.
Από την άλλη, πως είναι δυνατόν ένα Κράτος να είναι αντίχριστο, και να προστατεύσει ένα Χριστιανικό λαό;
Μην γελιέστε άρχουσα ποιμαντική αρχή, με τις ανοχές και αδιαφορίες σας τοποθετήσατε τον Ηρώδη να έχει εξουσία να διαφυλάξει Χριστιανούς , και τους λύκους να φυλάει τα πρόβατα.
.

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)