Φαναριώτικη στήριξη και πειραϊκός έλεγχος των διωκτών του επισκόπου Αρτεμίου
του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου
Με διαφορά μίας μόνο ημέρας είδαν το φως της δημοσιότητας δύο άκρως αντίθετα κείμενα. Το πρώτο είναι ένα άρθρο του Πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού Θρόνου π. Γεωργίου Τσέτση, κείμενο στήριξης των ανά την Ελλάδα και την οικουμένη οικουμενιστών, νεωτεριστών και κατασυκοφάντησης του αγωνιστού Επισκόπου Ράσκας και Πριζρένης Αρτεμίου. Το δεύτερο είναι η Επιστολή του Μητροπολίτου Πειραιώς προς τον Επίσκοπο Αρτέμιο, επιστολή στήριξης του δίκαιου αγώνα του, αναγνώρισης της κανονικότητάς του ως επισκόπου Ράσκας και Πριζρένης και ελέγχου των αντικανονικών ενεργειών της Συνόδου της Εκκλησίας της Σερβίας εις βάρος του επισκόπου Αρτεμίου και του Πρωτοσυγκέλου του π. Συμεών Βιλόφσκι....
Η πρώτη φαναριώτικη οικουμενιστική παραφωνία χάθηκε κάτω από το βάρος και το κύρος της επιστολής του Μητροπολίτου Πειραιώς που τόλμησε με παρρησία να διακηρύξει την κανονικότητα ενός παραδοσιακού επισκόπου που διώχθηκε και καταδικάστηκε από τους καταπατητές των Ιερών Κανόνων και διασαλευτές της τάξεως της Εκκλησίας οικουμενιστές της Σερβίας.
Δεν θα σχολιάσω τον ατυχή παραλληλισμό από τον π. Γεώργιο Τσέτση των αμερικανικών πολιτικών "Τea Party" των αντιπάλων του χαρισματικού (κατά τον π. Γεώργιο) Obama με τον ανιτοικουμενιστικό αγώνα των παραδοσιακών κληρικών και πιστών. Θα σημειώσω μόνο, πως όπως με ενημέρωσε φίλος που γνωρίζει τα πολιτικά πράγματα στην Αμερική, τα “Τea Party”, στα οποία τόσο απαξιωτικά αναφέρεται ο π. Γεώργιος, έχουν προκαλέσει όχι μόνο τριγμούς στην καρέκλα του «χαρισματικού» Obama αλλά και ήττα του στις εκλογές για τη Γερουσία. Ας αναλογιστούν λοιπόν και οι Φαναριώτες ποιο μπορεί να είναι το αποτέλεσμα από «Tα "Τea Party" του Εκκλησιαστικού χώρου» (αυτός είναι ο τίτλος του άρθρου του π. Γεωργίου Τσέτση).
Στο άρθρο του ο π. Γεώργιος αναφέρεται στον Επίσκοπο Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιο σημειώνοντας: «(ενν. βάλλεται από τους αντιοικουμενιστές) ο Σερβίας και η περί αυτόν Ιερά Σύνοδος λόγῳ του ότι καθήρεσαν, (διά λόγους που εκείνοι γνωρίζουν), ένα σέρβο Επίσκοπο, «επειδή είναι μπροστάρης στον αντι-οικουμενιστικό αγώνα»! [ Ο οποίος, σημειωτέον, δεν φαίνεται να ήταν και τόσο «αντι-οικουμενιστής», μιας και διαρκούσης της κρίσεως του Κοσσυφοπεδίου, ουδένα είχε συνειδησιακό πρόβλημα να δεχθεί την βοήθεια που του προσέφεραν φορείς της «Παναιρέσεως του Οικουμενισμού» για την συντήρηση Ναών, Μονών και Ιδρυμάτων της Επαρχίας του]!»
Πέραν του συκοφαντικού ψεύδους ότι ο Επίσκοπος Αρτέμιος συντήρησε τους ναούς και τις μονές του Κοσσυφοπεδίου με χρήματα των φορέων του Οικουμενισμού, είναι αληθινά τραγελαφικός ο τρόπος με τον οποίο ο Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος αποφεύγει να αναλύσει τους λόγους και την διαδικασία με την οποία η Σύνοδος της Σερβίας καθήρεσε τον Επίσκοπο Αρτέμιο. «Δια λόγους που εκείνοι γνωρίζουν» έγινε η καθαίρεση. Εσείς στο Φανάρι δεν γνωρίζετε τους λόγους που ψευδώς επικαλέστηκε η Σύνοδος της Σερβικής Εκκλησίας για να καθαιρέσει τον επίσκοπο Αρτέμιο; Δεν αντιληφθήκατε καμία αντικανονική πράξη στην όλη διαδικασία και την επιβολή αυτής της ποινής; Ή δέχεστε εκ των προτέρων την σοφή απόφαση της Συνόδου της Σερβικής Εκκλησίας, επειδή είστε βέβαιοι ότι θα οδηγήσει στον κοινό σας στόχο της εξόντωσης των αντιοικουμενιστών που στέκονται εμπόδιο στα σχέδια προώθησης της διαχριστιανικής ενότητας υπό τον αιρετικό Πάπα;
Εάν όμως ο π. Γεώργιος Τσέτσης και οι ομόφρονές του δέχονται την καθαίρεση του επισκόπου Αρτεμίου από τους Συνοδικούς της Σερβικής Εκκλησίας «δια λόγους που εκείνοι γνωρίζουν», όμως ο Μητροπολίτης Πειραιώς με την Επιστολή του προς τον επίσκοπο Αρτέμιο τους αποδεικνύει ότι η καθαίρεση είναι άκυρη και ανυπόστατη αφού έγινε «δίχα Κανονικοῦ κατηγορητηρίου καί προσάψεως πραγματικῶν περιστατικῶν, Κανονικῶν ἀνακρίσεων καί διερευνήσεως τοῦ κατηγορητηρίου, Κανονικῆς δίκης καί Ἀπολογίας καί ἐνδίκων μέσων». Η Σύνοδος της Σερβίας παραβίασε στην περίπτωση του Επισκόπου Αρτεμίου «πᾶσαν ἔννοιαν Κανονικοῦ Δικαίου καί Κανονικῆς δικονομικῆς εὐταξίας».
Τέλος ας σημειωθεί και τούτο. Ο έκδηλος στο άρθρο του π. Γεωργίου Τσέτση φιλοαμερικανισμός, ως και η απόδοση στον πρόεδρο Obama του χαρακτηρισμού «χαρισματικός» είναι ίσως μία από τις αιτίες που φέρνουν τους Φαναριώτες τόσο κοντά στους Σέρβους οικουμενιστές οι οποίοι υπακούουν «εἰς τά κελεύσματα τοῦ δαιμονιώδους Ἀμερικανοσιωνιστικοῦ παράγοντος τοῦ ἐπιβουλευθέντος τήν κοιτίδα τοῦ Ὀρθοδόξου Σερβικοῦ Ἔθνους ἐν Κοσσιφοπεδίῳ καί Μετοχίοις καί μεθοδεύοντος τήν Ἰσλαμοποίησιν τῆς Εὐρώπης διά τήν ἀπομείωσιν τῶν Χριστιανικῶν καταβολῶν αὐτῆς καί τῆς ἰδιοπροσωπείας της», κατά τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ. Δεν θα ήταν λανθασμένη η εκτίμηση ότι οι οικουμενιστές διακρίνονται για τον φιλοαμερικανισμό τους αφού η προωθούμενη από τον οικουμενισμό πανθρησκεία δεν είναι παρά το θρησκευτικό κομμάτι της υποταγής όλων στη Νέα Εποχή.
Η πρώτη φαναριώτικη οικουμενιστική παραφωνία χάθηκε κάτω από το βάρος και το κύρος της επιστολής του Μητροπολίτου Πειραιώς που τόλμησε με παρρησία να διακηρύξει την κανονικότητα ενός παραδοσιακού επισκόπου που διώχθηκε και καταδικάστηκε από τους καταπατητές των Ιερών Κανόνων και διασαλευτές της τάξεως της Εκκλησίας οικουμενιστές της Σερβίας.
Δεν θα σχολιάσω τον ατυχή παραλληλισμό από τον π. Γεώργιο Τσέτση των αμερικανικών πολιτικών "Τea Party" των αντιπάλων του χαρισματικού (κατά τον π. Γεώργιο) Obama με τον ανιτοικουμενιστικό αγώνα των παραδοσιακών κληρικών και πιστών. Θα σημειώσω μόνο, πως όπως με ενημέρωσε φίλος που γνωρίζει τα πολιτικά πράγματα στην Αμερική, τα “Τea Party”, στα οποία τόσο απαξιωτικά αναφέρεται ο π. Γεώργιος, έχουν προκαλέσει όχι μόνο τριγμούς στην καρέκλα του «χαρισματικού» Obama αλλά και ήττα του στις εκλογές για τη Γερουσία. Ας αναλογιστούν λοιπόν και οι Φαναριώτες ποιο μπορεί να είναι το αποτέλεσμα από «Tα "Τea Party" του Εκκλησιαστικού χώρου» (αυτός είναι ο τίτλος του άρθρου του π. Γεωργίου Τσέτση).
Στο άρθρο του ο π. Γεώργιος αναφέρεται στον Επίσκοπο Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιο σημειώνοντας: «(ενν. βάλλεται από τους αντιοικουμενιστές) ο Σερβίας και η περί αυτόν Ιερά Σύνοδος λόγῳ του ότι καθήρεσαν, (διά λόγους που εκείνοι γνωρίζουν), ένα σέρβο Επίσκοπο, «επειδή είναι μπροστάρης στον αντι-οικουμενιστικό αγώνα»! [ Ο οποίος, σημειωτέον, δεν φαίνεται να ήταν και τόσο «αντι-οικουμενιστής», μιας και διαρκούσης της κρίσεως του Κοσσυφοπεδίου, ουδένα είχε συνειδησιακό πρόβλημα να δεχθεί την βοήθεια που του προσέφεραν φορείς της «Παναιρέσεως του Οικουμενισμού» για την συντήρηση Ναών, Μονών και Ιδρυμάτων της Επαρχίας του]!»
Πέραν του συκοφαντικού ψεύδους ότι ο Επίσκοπος Αρτέμιος συντήρησε τους ναούς και τις μονές του Κοσσυφοπεδίου με χρήματα των φορέων του Οικουμενισμού, είναι αληθινά τραγελαφικός ο τρόπος με τον οποίο ο Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος αποφεύγει να αναλύσει τους λόγους και την διαδικασία με την οποία η Σύνοδος της Σερβίας καθήρεσε τον Επίσκοπο Αρτέμιο. «Δια λόγους που εκείνοι γνωρίζουν» έγινε η καθαίρεση. Εσείς στο Φανάρι δεν γνωρίζετε τους λόγους που ψευδώς επικαλέστηκε η Σύνοδος της Σερβικής Εκκλησίας για να καθαιρέσει τον επίσκοπο Αρτέμιο; Δεν αντιληφθήκατε καμία αντικανονική πράξη στην όλη διαδικασία και την επιβολή αυτής της ποινής; Ή δέχεστε εκ των προτέρων την σοφή απόφαση της Συνόδου της Σερβικής Εκκλησίας, επειδή είστε βέβαιοι ότι θα οδηγήσει στον κοινό σας στόχο της εξόντωσης των αντιοικουμενιστών που στέκονται εμπόδιο στα σχέδια προώθησης της διαχριστιανικής ενότητας υπό τον αιρετικό Πάπα;
Εάν όμως ο π. Γεώργιος Τσέτσης και οι ομόφρονές του δέχονται την καθαίρεση του επισκόπου Αρτεμίου από τους Συνοδικούς της Σερβικής Εκκλησίας «δια λόγους που εκείνοι γνωρίζουν», όμως ο Μητροπολίτης Πειραιώς με την Επιστολή του προς τον επίσκοπο Αρτέμιο τους αποδεικνύει ότι η καθαίρεση είναι άκυρη και ανυπόστατη αφού έγινε «δίχα Κανονικοῦ κατηγορητηρίου καί προσάψεως πραγματικῶν περιστατικῶν, Κανονικῶν ἀνακρίσεων καί διερευνήσεως τοῦ κατηγορητηρίου, Κανονικῆς δίκης καί Ἀπολογίας καί ἐνδίκων μέσων». Η Σύνοδος της Σερβίας παραβίασε στην περίπτωση του Επισκόπου Αρτεμίου «πᾶσαν ἔννοιαν Κανονικοῦ Δικαίου καί Κανονικῆς δικονομικῆς εὐταξίας».
Τέλος ας σημειωθεί και τούτο. Ο έκδηλος στο άρθρο του π. Γεωργίου Τσέτση φιλοαμερικανισμός, ως και η απόδοση στον πρόεδρο Obama του χαρακτηρισμού «χαρισματικός» είναι ίσως μία από τις αιτίες που φέρνουν τους Φαναριώτες τόσο κοντά στους Σέρβους οικουμενιστές οι οποίοι υπακούουν «εἰς τά κελεύσματα τοῦ δαιμονιώδους Ἀμερικανοσιωνιστικοῦ παράγοντος τοῦ ἐπιβουλευθέντος τήν κοιτίδα τοῦ Ὀρθοδόξου Σερβικοῦ Ἔθνους ἐν Κοσσιφοπεδίῳ καί Μετοχίοις καί μεθοδεύοντος τήν Ἰσλαμοποίησιν τῆς Εὐρώπης διά τήν ἀπομείωσιν τῶν Χριστιανικῶν καταβολῶν αὐτῆς καί τῆς ἰδιοπροσωπείας της», κατά τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ. Δεν θα ήταν λανθασμένη η εκτίμηση ότι οι οικουμενιστές διακρίνονται για τον φιλοαμερικανισμό τους αφού η προωθούμενη από τον οικουμενισμό πανθρησκεία δεν είναι παρά το θρησκευτικό κομμάτι της υποταγής όλων στη Νέα Εποχή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου