Ο Σεβασμιότατος στον χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα του μαθήματος για τα παιδιά αλλά και για την ελληνική κοινωνία γενικότερα, ιδιαίτερα στις ημέρες μας και για την σημασία του ορθόδοξου παιδαγωγικού προσανατολισμού του. Η κ. Χουλιάρα αναφέρθηκε επίσης στην αναγκαιότητα του μαθήματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στην προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλουν οι Δάσκαλοι απέναντι στους μαθητές τους να το προσεγγίζουν με έναν σύγχρονο τρόπο και διαθεματικά.
Στην συνέχεια ο πρώτος εισηγητής, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 01 κ. Τριαντάφυλλος Σιούλης παρουσίασε επιλεγμένο υλικό, διαδραστικό, από τον ψηφιακό τόπο του ΥΠΑΙΘ, το Φωτόδενδρο, για όλες τις τάξεις του Δημοτικού. Στόχος ήταν να ενημερώσει τους Δασκάλους για τις δυνατότητες που έχουν, όταν και οι υποδομές το επιτρέπουν, να παρουσιάζουν στην τάξη με σύγχρονο τρόπο το μάθημα των Θρησκευτικών δίνοντας την δυνατότητα στους μαθητές να μαθαίνουν με έναν παιγνιώδη τρόπο και ανακαλυπτικό πράγματα, να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη αλλά και να προετοιμάζονται οι ίδιοι οι Δάσκαλοι στο σπίτι τους.
Ο Σχολικός Σύμβουλος Α/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων κ. Πολυδεύκης Ασωνίτης παρουσίασε το πολύ ενδιαφέρον project με θέμα τον Χαρταετό, ενταγμένο στην Ευέλικτη ζώνη. Ιδιαίτερα τόνισε το πόσο σπουδαίο είναι να εργαζόμαστε διαθεματικά στην Α/θμια Εκπ/ση και το έδειξε με πολύ όμορφο τρόπο μέσα από την παρουσίασή του. Τέλος επεσήμανε την ιδιαιτερότητα και την σπουδαιότητα του μαθήματος των Θρησκευτικών που εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο του περιεχομένου σπουδών στην Α/θμια Εκπ/ση για να αποκτούν οι μαθητές ολοκληρωμένη μόρφωση, όπως και το Σύνταγμα επιτάσσει.
Τέλος ο κ. Σταμάτης Πορτελάνος μίλησε για την προσωπικότητα του Δασκάλου και το μάθημα των Θρησκευτικών. Τόνισε ιδιαίτερα πως ο Δάσκαλος θα πρέπει να είναι ευαισθητοποιημένος απέναντι στους μαθητές του, να μην απαξιώνει για κανέναν λόγο ούτε τους ίδιους αλλά ούτε και την κουλτούρα την οποία κουβαλάνε, σεβόμενος και αυτούς αλλά και τον εαυτό του και το ρόλο που η πολιτεία του έχει αναθέσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου