Όταν ο επικεφαλής του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού στην Ελλάδα, ο Σουηδός Στούρε Λιννέρ στις 15 Ιουνίου του 1944 επισκέφτηκε το Δίστομο, περιγράφει με φρίκη το θέαμα που αντίκρισε πλησιάζοντας το χωριό: «Σε κάθε δέντρο, κατά μήκος του δρόμου και για εκατοντάδες μέτρα, κρεμόντουσαν ανθρώπινα σώματα, σταθεροποιημένα με ξιφολόγχες, κάποια εκ των οποίων ήταν ακόμη ζωντανά.»
Έτσι οι Γερμανοί τιμώρησαν τους κατοίκους του χωριού, επειδή τους θεωρούσαν ύποπτους για την παροχή βοήθειας σε αντάρτες που στις 10 Ιουνίου είχαν επιτεθεί κοντά στο Στείρι σε δύναμη των Ες Ες. «Μέσα στο χωριό - συνεχίζει την αναφορά του ο Λιννέρ - σιγόκαιγε ακόμη φωτιά στα αποκαΐδια των σπιτιών. Στο χώμα κείτονταν διασκορπισμένοι εκατοντάδες άνθρωποι κάθε ηλικίας, από υπερήλικες έως νεογέννητα. Σε πολλές γυναίκες είχαν σχίσει τη μήτρα με την ξιφολόγχη και αφαιρέσει τα στήθη, άλλες κείτονταν στραγγαλισμένες, με τα εντόσθια τυλιγμένα γύρω από το λαιμό.»
Αυτήν την πρώτη επίσκεψη στο χωριό ακολούθησε λίγο αργότερα μια δεύτερη. Είχε έρθει η στιγμή της αποχώρησης των γερμανικών στρατευμάτων κατοχής από την Ελλάδα. Μια γερμανική μονάδα όμως κατά την αποχώρησή της είχε αιχμαλωτιστεί στην περιοχή του Διστόμου από αντάρτες. Όταν ο Λιννέρ, φοβούμενος τυχόν αιματηρή εκδίκηση των Ελλήνων εναντίον των Γερμανών, πλησίασε το χωριό με φορτηγά που ήταν φορτωμένα με τρόφιμα, συνάντησε στα όρια του χωριού μια επιτροπή με τον ιερέα στη μέση και δίπλα του τον αρχηγό των ανταρτών. Εκ μέρους όλων ο ιερέας τους ευχαρίστησε για τα τρόφιμα και πρόσθεσε: «Εδώ είμαστε όλοι πεινασμένοι, τόσο εμείς οι ίδιοι, όσο και οι Γερμανοί αιχμάλωτοι. Τώρα, εάν εμείς λιμοκτονούμε, είμαστε τουλάχιστον στον τόπο μας. Οι Γερμανοί δεν έχουν χάσει μόνο τον πόλεμο, είναι επιπλέον και μακριά από την πατρίδα τους. Δώστε τους το φαγητό που έχετε μαζί σας, έχουν μακρύ δρόμο μπροστά τους».
Το παραπάνω παράδειγμα, σίγουρα, είναι χαρακτηριστικό για την ψυχή του Ελληνικού λαού. Άλλωστε δεν είναι το μόνο στην πρόσφατη ιστορία του που φανερώνει το ψυχικό αυτό μεγαλείο. Σε αυτόν τον λαό με μια τέτοια παράδοση απευθύνεται σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας κ. Καλαντζής (βλ.http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ypoyrgeio-paideias-ofeiloyme-th-dhmioyrgia-domhs-tritobaumias-ekpaideyshs-gia-toys-moysoylmanoys) και του επισημαίνει το χρέος του, να δημιουργήσει για την εξασφάλιση της θρησκευτικής εκπαίδευσης των μουσουλμάνων συμπολιτών του τμήμα ισλαμικών σπουδών σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Δύο ιεροσπουδαστήρια ήδη υπάρχουν για τις ανάγκες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης και φέτος για πρώτη φορά διδάσκεται στα δημόσια σχολεία το κοράνιο στους μουσουλμάνους μαθητές, εάν φυσικά το επιθυμούν. Η επιχειρηματολογία του: Ορθόδοξη θρησκευτική εκπαίδευση υπάρχει και Ορθόδοξες Θεολογικές Σχολές επίσης. Εάν σέβεται η Ορθόδοξη πλειοψηφία τον εαυτό της πρέπει η πολιτεία να εξασφαλίσει το ίδιο και για τη μουσουλμανική μειονότητα.
Αυτά τα επισημαίνει ο κ. Καλαντζής σε ένα λαό, που έχει υποστεί όχι λίγες σφαγές στην ιστορία του και φυσικά όχι μόνο από τους Γερμανούς. Ασύγκριτα τις περισσότερες σφαγές έχει υποστεί εν ονόματι αυτού του «ιερού» (έτσι αρέσκεται να το αποκαλεί ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων) Κορανίου. Και τώρα καλεί αυτόν τον λαό, που έχει πληρώσει ένα βαρύ φόρο αίματος, που του έχουν φονεύσει μύριες φορές τον άμαχο πληθυσμό του, τις γυναίκες και τα παιδία του, να προβάλλει από τα δημόσια σχολεία και πανεπιστήμια αυτό το κείμενο. Ένα κείμενο που σε περίπου 200 στίχους στρέφεται εναντίον Εβραίων και Χριστιανών, που κηρύττει το μίσος και τη σφαγή των αλλοπίστων (σε 95 στίχους ο ιερός πόλεμος παρουσιάζεται ως εντολή του Αλλάχ), ώσπου όλος ο κόσμος πλέον να ανήκει στον Αλλάχ, που κηρύττει τον εξευτελισμό της γυναίκας, την αντεκδίκηση, τη δουλεία, που επιβάλλει αποτρόπαιες ποινές όπως τον ακρωτηριασμό σε περίπτωση κλοπής και πολλά άλλα.
Μήπως συνειδητά ο κ. Καλαντζής και η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που έλαβαν την απόφαση για τη διδασκαλία όλων αυτών στα δημόσια σχολεία και που τώρα προωθούν και τη δημιουργία ισλαμικών σπουδών εμπαίζουν τον Ελληνικό λαό; Έχουν μάλιστα το θράσος να τα καθιερώσουν εν ονόματι της ανοχής, της ανεξιθρησκίας και των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Η δε αποκορύφωση των πάντων είναι, ότι στις επιδιώξεις αυτές έχουν συμμάχους 18 καθηγητές του Θεολογικού Τμήματος της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης, οι οποίοι ψήφισαν πρόσφατα υπέρ της ιδρύσεως τμήματος ισλαμικών σπουδών στην Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης (μόνο 5 ψήφοι ήταν κατά).
Εκείνος, βέβαια, που καλείται να επωμισθεί όλες τις δαπάνες αυτού του νέου εγχειρήματος του Υπουργείου Παιδείας για την προβολή και προαγωγή του Ισλάμ σε δεύτερη θρησκεία στην Ελλάδα, είναι ο με μεγάλη πλειοψηφία Ορθόδοξος λαός αυτής της χώρας. Και μάλιστα τη στιγμή που με ευθύνη του ίδιου Υπουργείου επί μήνες δεν λειτούργησε πληθώρα Πανεπιστημιακών Σχολών, τη στιγμή που έχουν κοπεί αντικείμενα σπουδών, τη στιγμή που γίνονται συνεχώς και περισσότερες συγχωνεύσεις σχολείων, τη στιγμή που ...
Ο εμπαιγμός και ο εξευτελισμός αυτού του λαού από την πολιτική του ηγεσία, όπως φαίνεται, δεν έχει τέλος. Ο κ. Καλαντζής τολμάει ακόμα να τον κατηγορεί για φανατισμό, στην περίπτωση που αρνείται να συναινέσει στην προβολή του Κορανίου, για φανατισμό, που μπορεί να φτάσει μέχρι και την γενοκτονία θρησκευτικών μειονοτήτων!
Γιατί όμως τόση ευαισθησία αποκλειστικά στις θρησκευτικές μειονότητες, και μάλιστα με «ιερά» βιβλία που με συστηματικό τρόπο κηρύττουν φανατισμό; Γιατί όχι και στις πολιτικές μειονότητες που στις ιδεολογικές τους σημαίες προβάλλουν στενόμυαλες φανατικές αντιλήψεις; Γιατί να μη προτείνει και να προωθήσει ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας στο πλαίσιο των πολιτικών σπουδών και τη δημιουργία τμήματος μελέτης και προβολής του Ναζισμού και να ζητήσει από τον Ελληνικό λαό, φυσικά και από μέρη της Πατρίδας μας που έχουν υποστεί τη ναζιστική θηριωδία, όπως το Δίστομο, την χρηματοδότηση αυτών των νέων τμημάτων σπουδών; Σε πολλά θέματα η ιδεολογία του Ναζισμού ωχριά μπροστά σε θέσεις του Κορανίου. Ποτέ δεν ακούστηκαν από ναζιστές π.χ. θέσεις σαν αυτές: «οι γυναίκες σας είναι χωράφια σας πάνω στα οποία θα σπείρετε. Πηγαίνετε, λοιπόν, στα χωράφια σας, όπως σας αρέσει» (σούρα 2,223) ή ο περίφημος στίχος σωφρονισμού για τις ανυπάκουες γυναίκες : «Αυτές δε που φοβάστε πως είναι ανυπάκουες, να τις συμβουλεύετε, να τις στείλετε σε χωριστά κρεβάτια και να τις χτυπάτε. Έπειτα αν σας υπακούσουν να μην κάνετε καμιά άλλη πράξη εναντίον τους.»
Πότε επί τέλους θα ξυπνήσει αυτός ο λαός και θα αποτινάξει το καπέλωμα που έχει δεχθεί από αυτούς τους διαφθορείς των φρενών;
Λέων Μπρανγκ,
Δ/ντής Υπηρεσίας Εκκλησιαστικών Υποθέσεων
Πολιτικής Παράταξης "ΚΟΙΝΩΝΙΑ"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου