O Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας Ηλίας Παλιαλέξης προχώρησε στην "Παράταση αξιολόγησης εκπαιδευτικών - στελεχών εκπαίδευσης οι οποίοι τοποθετήθηκαν πρόσφατα στις θέσεις τους" επί τη βάσει των Διευκρινίσεων που είχε αποστείλει η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. σχετικά με την αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης που ανέλαβαν πρόσφατα τα καθήκοντά τους. Στην απόφαση τονίζεται ότι "Οι ανωτέρω θα αξιολογηθούν σε μεταγενέστερο χρόνο και πάντως όχι μετά την 28η Φεβρουαρίου 2015". Το ερώτημα είναι εάν τα στελέχη αυτά που δεν αξιολογήθηκαν τώρα
Με ενδιαφέρον αναμένεται η οδός που θα ακολουθήσουν και άλλοι Περιφερειακοί Διευθυντές για στελέχη που υπάγονται στη δικαιοδοσία τους και ανέλαβαν πρόσφατα τα καθήκοντά τους.
Δείτε την Απόφαση του Περιφ. Διευθυντή Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου