13/11/18

Έναρξη προγραμμάτων επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ

Εναρξη προγραμμAτων επιμOρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ
(4η περίοδος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, Νοέμβριος 2018 – Φεβρουάριος 2019) 
Ξεκινούν αυτή την εβδομάδα (από 12/11/2019) τα προγράμματα της 4ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ στα οποία συμμετέχουν 6.755 εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων και ειδικοτήτων, που υπηρετούν σε όλη την Ελλάδα ή το Εξωτερικό (ελληνικά σχολεία της ομογένειας).
Έτσι, μαζί με τις προηγούμενες τρεις περιόδους που έχουν διεξαχθεί από τον Μάιο 2017 μέχρι σήμερα, ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ ανέρχεται σε 24.281 εκπαιδευτικούς. Αναλυτικά στοιχεία περιλαμβάνονται στους Πίνακες 1 και 2 του Παραρτήματος.

Τα προγράμματα αυτά αφορούν σε εισαγωγική επιμόρφωση σχετικά με την εκπαιδευτική αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών (Β1 επίπεδο ΤΠΕ), έχουν διάρκεια 36 διδακτικών ωρών και υλοποιούνται από εξειδικευμένους επιμορφωτές του Μητρώου Β’ επιπέδου ΤΠΕ και Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) που είναι σχολεία ή άλλοι εκπαιδευτικοί φορείς σε όλη την Ελλάδα, με το «παραδοσιακό» (δια ζώσης συνεδρίες) ή το «μεικτό» μοντέλο επιμόρφωσης (σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες, με χρήση ειδικής πλατφόρμας υποστήριξης εικονικής τάξης και κατά περίπτωση, δυο δια ζώσης συνεδρίες σε ένα σαββατοκύριακο).
Η εφαρμογή του μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης σε σημαντικό αριθμό των υλοποιούμενων προγραμμάτων, δίνει τη δυνατότητα και την ευκαιρία συμμετοχής σε εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε απομακρυσμένες ή απομονωμένες περιοχές. Με τον τρόπο αυτό, στους συμμετέχοντες της 4ης περιόδου επιμόρφωσης περιλαμβάνονται 788 εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε μικρές νησιωτικές περιοχές και 38 εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στο εξωτερικό για τις ανάγκες της ομογένειας, οι οποίοι παρακολουθούν τα μαθήματα από απόσταση, μέσω της ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Αναλυτικά στοιχεία περιλαμβάνονται αντίστοιχα, στους Πίνακες 3 και 4 του Παραρτήματος.
Η επιμόρφωση διεξάγεται στο πλαίσιο της πράξης με τίτλο «Επιμόρφωση  εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)», http://e-pimorfosi.cti.gr, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2014-2020), η οποία περιλαμβάνει δράσεις επιμόρφωσης και πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων εκπαιδευτικής αξιοποίησης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για 35.000 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Περισσότερες Πληροφορίες και Νέα σχετικά με την εξέλιξη της πράξης, δημοσιεύονται στην Πύλη Ενημέρωσης της Επιμόρφωσης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://e-pimorfosi.cti.gr.



ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ[1] ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ ΑΝΑ «ΣΥΣΤΑΔΑ»
«ΣΥΣΤΑΔΑ» ΚΛΑΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Πλήθος εκπαιδευτικών
(1η, 2η, 3η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,            Μάιος 2017–Ιουλ 2018)
Πλήθος εκπαιδευτικών
(4η  ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,                 Νοε 2018 – Φεβ 2019)
ΣΥΝΟΛΟ
Β1.1: Θεωρητικές επιστήμες και Καλλιτεχνικά
4.087
1.631
5.718
Β1.2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
3.535
1.265
4.800
Β1.3: Μαθηματικά, Πληροφορική και Οικονομία - Διοίκηση
2.751
748
3.499
Β1.4: Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
7.153
3.111
10.264
Σύνολο
17.526
6.755
24.281

ΠΙΝΑΚΑΣ 2: ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΣΥΝΟΛΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
ΝΟΜΟΣ
Πλήθος εκπαιδευτικών
(1η, 2η, 3η ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,            Μάιος 2017–Ιουλ 2018)
Πλήθος εκπαιδευτικών
(4η  ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,                 Νοε 2018 – Φεβ 2019)
ΣΥΝΟΛΟ
ΑΤΤΙΚΗΣ
4.038
1.146
5.184
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1.652
526
2.178
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
518
152
670
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
169
59
228
ΑΡΚΑΔΙΑΣ
148
53
201
ΑΡΤΑΣ
96
50
146
ΑΧΑIΑΣ
732
275
1.007
ΒΟΙΩΤΙΑΣ
324
145
469
ΓΡΕΒΕΝΩΝ
52
34
86
ΔΡΑΜΑΣ
121
41
162
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
409
283
692
ΕΒΡΟΥ
299
123
422
ΕΥΒΟΙΑΣ
328
173
501
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
74
29
103
ΖΑΚΥΝΘΟΥ
87
57
144
ΗΛΕΙΑΣ
359
125
484
ΗΜΑΘΙΑΣ
236
95
331
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
529
270
799
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
134
39
173
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
266
148
414
ΚΑΒΑΛΑΣ
234
112
346
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
228
63
291
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
106
68
174
ΚΕΡΚΥΡΑΣ
185
138
323
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
105
63
168
ΚΙΛΚΙΣ
202
61
263
ΚΟΖΑΝΗΣ
322
76
398
ΚΟΡΙΝΘΟΥ
225
70
295
ΚΥΚΛΑΔΩΝ
287
194
481
ΛΑΚΩΝΙΑΣ
194
72
266
ΛΑΡΙΣΑΣ
499
169
668
ΛΑΣΙΘΙΟΥ
188
130
318
ΛΕΣΒΟΥ
234
135
369
ΛΕΥΚΑΔΑΣ
53
32
85
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
391
138
529
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
243
113
356
ΞΑΝΘΗΣ
245
96
341
ΠΕΛΛΑΣ
386
131
517
ΠΙΕΡΙΑΣ
255
69
324
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
102
47
149
ΡΕΘΥΜΝΗΣ
170
72
242
ΡΟΔΟΠΗΣ
233
55
288
ΣΑΜΟΥ
138
123
261
ΣΕΡΡΩΝ
352
101
453
ΤΡΙΚΑΛΩΝ
243
68
311
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
306
83
389
ΦΛΩΡΙΝΑΣ
104
38
142
ΦΩΚΙΔΑΣ
90
43
133
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
270
75
345
ΧΑΝΙΩΝ
182
180
362
ΧΙΟΥ
132
79
211
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ*
51
38
89
Σύνολο
17.526
6.755
24.281

ΠΙΝΑΚΑΣ 3:  ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΝΗΣΙΑ
ΝΗΣΙ
Πλήθος  εκπαιδευτικών
(2η και 3η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,            Δεκ 2017 – Ιουλ 2018)[2]
Πλήθος εκπαιδευτικών
(4η  ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,                 Νοε 2018 – Φεβ 2019)
ΣΥΝΟΛΟ
ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ
2
1
3
ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
4
 0
4
ΑΙΓΙΝΑ
6
18
24
ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ
0
6
6
ΑΜΟΡΓΟΣ
4
8
12
ΑΝΑΦΗ
0
1
1
ΑΝΔΡΟΣ
19
12
31
ΑΝΤΙΠΑΡΟΣ
3
2
5
ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ
10
2
12
ΔΟΝΟΥΣΑ
3
1
4
ΖΑΚΥΝΘΟΣ
88
54
142
ΗΡΑΚΛΕΙΑ
2
2
4
ΘΑΣΟΣ
11
28
39
ΙΘΑΚΗ
5
7
12
ΙΚΑΡΙΑ
23
19
42
ΙΟΣ
8
5
13
ΚΑΛΥΜΝΟΣ
33
27
60
ΚΑΡΠΑΘΟΣ
13
15
28
ΚΑΣΟΣ
2
2
4
ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ
6
4
10
ΚΕΑ
5
4
9
ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
98
56
154
ΚΙΜΩΛΟΣ
3
4
7
ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ
3
4
7
ΚΥΘΗΡΑ
8
13
21
ΚΥΘΝΟΣ
6
3
9
ΚΩΣ
57
71
128
ΛΕΙΨΟΙ
6
4
10
ΛΕΡΟΣ
23
29
52
ΛΗΜΝΟΣ
34
31
65
ΜΗΛΟΣ
10
5
15
ΜΥΚΟΝΟΣ
5
10
15
ΝΑΞΟΣ
37
40
77
ΝΙΣΥΡΟΣ
3
6
9
ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ
7
 3
10
ΠΑΞΟΙ
10
7
17
ΠΑΡΟΣ
22
24
46
ΠΑΤΜΟΣ
14
7
21
ΠΟΡΟΣ
4
3
7
ΡΟΔΟΣ
104
100
204
ΣΑΛΑΜΙΝΑ
5
17
22
ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ
1
2
3
ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
41
24
65
ΣΕΡΙΦΟΣ
5
2
7
ΣΙΦΝΟΣ
13
9
22
ΣΚΙΑΘΟΣ
5
14
19
ΣΚΟΠΕΛΟΣ
0
9
9
ΣΚΥΡΟΣ
4
7
11
ΣΠΕΤΣΕΣ
2
11
13
ΣΥΜΗ
2
10
12
ΣΥΡΟΣ
27
16
43
ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ
3
1
4
ΤΗΛΟΣ
3
4
7
ΤΗΝΟΣ
13
5
18
ΥΔΡΑ
2
3
5
ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ
5
5
10
ΦΟΥΡΝΟΙ
0
5
5
ΧΑΛΚΗ
3
3
6
ΨΑΡΑ
4
3
7
Σύνολο
839
788
1.627

*ΠΙΝΑΚΑΣ 4: ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ (ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ)
ΧΩΡΑ
(Πόλη/εις)
Πλήθος εκπαιδευτικών
(3η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,            Απρ – Ιουλ 2018[3])
Πλήθος εκπαιδευτικών
(4η  ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,                 Νοε 2018 – Φεβ 2019)
ΣΥΝΟΛΟ
ΑΙΓΥΠΤΟΣ
(Κάιρο)
1
3
4
ΑΛΒΑΝΙΑ
(Κορυτσά, Αργυρόκαστρο, Αγ. Σαράντα)
1
7
8
ΑΜΕΡΙΚΗ
(Σαρλότ)

1
1
ΑΡΜΕΝΙΑ
(Ερεβάν)
1

1
ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
(Σύδνεϋ, Μελβούρνη)

2
2
ΒΕΛΓΙΟ
(Βρυξέλλες)
10
2
12
ΓΑΛΛΙΑ
(Γκρενόμπλ, Λιλ)
1
1
2
ΓΕΡΜΑΝΙΑ
(Μόναχο, Βερολίνο, Στουτγάρδη, Ντόρτμουντ, Ντίσελντορφ, Χάγκεν, Φρανκφούρτη, Κρέφελντ, Βούπερταλ, Κόμπλενζ, Μπίτικχαϊμ - Μπίσσιγκεν)
21
13
34
ΓΕΩΡΓΙΑ
(Τυφλίδα)
1

1
ΙΣΡΑΗΛ

1
1
ΙΤΑΛΙΑ
(Νεάπολη Καμπανίας)

1
1
ΚΥΠΡΟΣ
(Λευκωσία, Αμμόχωστος)
2
1
3
ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ (Λουξεμβούργο)
1

1
Μ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ
(Λονδίνο)
5
1
6
ΝΟΤΙΟΣ ΑΦΡΙΚΗ
(Γιοχάνεσμπουργκ)
1

1
ΟΥΚΡΑΝΙΑ

1
1
ΡΟΥΜΑΝΙΑ
(Βουκουρέστι, Γκάλατσι)
3
3
6
ΡΩΣΙΑ
(Μόσχα)
2
1
3
Σύνολο
50
38
88



[1] Πλήθος εγγεγραμμένων εκπαιδευτικών στα προγράμματα επιμόρφωσης
[2] Η εφαρμογή του μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης που επιτρέπει την σύγχρονη εξ αποστάσεως συμμετοχή εκπαιδευτικών που στον τόπο τους δεν είναι δυνατόν να υλοποιηθούν «παραδοσιακά» προγράμματα, όπως σε μικρές νησιωτικές περιοχές, ξεκίνησε τον Δεκέμβριο 2017, στην 2η περίοδο επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ.
[3] Η συμμετοχή ελλήνων εκπαιδευτικών που υπηρετούν στο εξωτερικό για τις ανάγκες της Ομογένειας ξεκίνησε τον Απρίλιο 2018, στην 3η περίοδο επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)