Εναρξη
προγραμμAτων επιμOρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ
(4η
περίοδος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, Νοέμβριος 2018 – Φεβρουάριος 2019)
Ξεκινούν αυτή την εβδομάδα (από
12/11/2019) τα προγράμματα της 4ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ στα οποία
συμμετέχουν 6.755 εκπαιδευτικοί όλων των
κλάδων και ειδικοτήτων, που υπηρετούν σε όλη την Ελλάδα ή το Εξωτερικό (ελληνικά σχολεία της
ομογένειας).
Έτσι, μαζί
με τις προηγούμενες τρεις περιόδους που έχουν διεξαχθεί από τον Μάιο 2017 μέχρι
σήμερα, ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων
στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ ανέρχεται
σε 24.281 εκπαιδευτικούς. Αναλυτικά
στοιχεία περιλαμβάνονται στους Πίνακες 1 και 2 του Παραρτήματος.
Τα προγράμματα αυτά αφορούν σε εισαγωγική επιμόρφωση σχετικά με την
εκπαιδευτική αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών (Β1 επίπεδο ΤΠΕ), έχουν
διάρκεια 36 διδακτικών ωρών και υλοποιούνται από εξειδικευμένους επιμορφωτές
του Μητρώου Β’ επιπέδου ΤΠΕ και Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) που είναι
σχολεία ή άλλοι εκπαιδευτικοί φορείς σε όλη την Ελλάδα, με το «παραδοσιακό»
(δια ζώσης συνεδρίες) ή το «μεικτό» μοντέλο επιμόρφωσης (σύγχρονες εξ
αποστάσεως συνεδρίες, με χρήση ειδικής πλατφόρμας υποστήριξης εικονικής τάξης
και κατά περίπτωση, δυο δια ζώσης συνεδρίες σε ένα σαββατοκύριακο).
Η εφαρμογή του μεικτού μοντέλου
επιμόρφωσης σε σημαντικό αριθμό των υλοποιούμενων προγραμμάτων, δίνει τη
δυνατότητα και την ευκαιρία συμμετοχής σε εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε
απομακρυσμένες ή απομονωμένες περιοχές. Με τον τρόπο αυτό, στους συμμετέχοντες
της 4ης περιόδου επιμόρφωσης περιλαμβάνονται 788 εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε μικρές νησιωτικές περιοχές και 38 εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στο
εξωτερικό για τις ανάγκες της ομογένειας, οι οποίοι παρακολουθούν τα
μαθήματα από απόσταση, μέσω της ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως
εκπαίδευσης. Αναλυτικά στοιχεία περιλαμβάνονται αντίστοιχα, στους Πίνακες 3 και
4 του Παραρτήματος.
Η επιμόρφωση διεξάγεται στο
πλαίσιο της πράξης με τίτλο «Επιμόρφωση
εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών
στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)», http://e-pimorfosi.cti.gr, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου
Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2014-2020), η οποία περιλαμβάνει δράσεις επιμόρφωσης και πιστοποίησης
γνώσεων και δεξιοτήτων εκπαιδευτικής αξιοποίησης Τεχνολογιών Πληροφορίας και
Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για 35.000 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης.
Περισσότερες Πληροφορίες και Νέα
σχετικά με την εξέλιξη της πράξης, δημοσιεύονται στην Πύλη Ενημέρωσης της Επιμόρφωσης, στην
ηλεκτρονική διεύθυνση http://e-pimorfosi.cti.gr.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ[1] ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ ΑΝΑ
«ΣΥΣΤΑΔΑ»
«ΣΥΣΤΑΔΑ» ΚΛΑΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
|
Πλήθος εκπαιδευτικών
(1η, 2η, 3η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ, Μάιος 2017–Ιουλ 2018)
|
Πλήθος εκπαιδευτικών
(4η
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,
Νοε 2018 – Φεβ 2019)
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
Β1.1: Θεωρητικές επιστήμες
και Καλλιτεχνικά
|
4.087
|
1.631
|
5.718
|
Β1.2: Φυσικές Επιστήμες,
Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
|
3.535
|
1.265
|
4.800
|
Β1.3: Μαθηματικά, Πληροφορική και Οικονομία -
Διοίκηση
|
2.751
|
748
|
3.499
|
Β1.4: Πρωτοβάθμια
Εκπαίδευση
|
7.153
|
3.111
|
10.264
|
Σύνολο
|
17.526
|
6.755
|
24.281
|
ΠΙΝΑΚΑΣ 2: ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΣΥΝΟΛΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
ΝΟΜΟΣ
|
Πλήθος εκπαιδευτικών
(1η, 2η, 3η ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ, Μάιος 2017–Ιουλ 2018)
|
Πλήθος εκπαιδευτικών
(4η
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,
Νοε 2018 – Φεβ 2019)
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
ΑΤΤΙΚΗΣ
|
4.038
|
1.146
|
5.184
|
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
|
1.652
|
526
|
2.178
|
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
|
518
|
152
|
670
|
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
|
169
|
59
|
228
|
ΑΡΚΑΔΙΑΣ
|
148
|
53
|
201
|
ΑΡΤΑΣ
|
96
|
50
|
146
|
ΑΧΑIΑΣ
|
732
|
275
|
1.007
|
ΒΟΙΩΤΙΑΣ
|
324
|
145
|
469
|
ΓΡΕΒΕΝΩΝ
|
52
|
34
|
86
|
ΔΡΑΜΑΣ
|
121
|
41
|
162
|
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
|
409
|
283
|
692
|
ΕΒΡΟΥ
|
299
|
123
|
422
|
ΕΥΒΟΙΑΣ
|
328
|
173
|
501
|
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
|
74
|
29
|
103
|
ΖΑΚΥΝΘΟΥ
|
87
|
57
|
144
|
ΗΛΕΙΑΣ
|
359
|
125
|
484
|
ΗΜΑΘΙΑΣ
|
236
|
95
|
331
|
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
|
529
|
270
|
799
|
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
|
134
|
39
|
173
|
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
|
266
|
148
|
414
|
ΚΑΒΑΛΑΣ
|
234
|
112
|
346
|
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
|
228
|
63
|
291
|
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
|
106
|
68
|
174
|
ΚΕΡΚΥΡΑΣ
|
185
|
138
|
323
|
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
|
105
|
63
|
168
|
ΚΙΛΚΙΣ
|
202
|
61
|
263
|
ΚΟΖΑΝΗΣ
|
322
|
76
|
398
|
ΚΟΡΙΝΘΟΥ
|
225
|
70
|
295
|
ΚΥΚΛΑΔΩΝ
|
287
|
194
|
481
|
ΛΑΚΩΝΙΑΣ
|
194
|
72
|
266
|
ΛΑΡΙΣΑΣ
|
499
|
169
|
668
|
ΛΑΣΙΘΙΟΥ
|
188
|
130
|
318
|
ΛΕΣΒΟΥ
|
234
|
135
|
369
|
ΛΕΥΚΑΔΑΣ
|
53
|
32
|
85
|
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
|
391
|
138
|
529
|
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
|
243
|
113
|
356
|
ΞΑΝΘΗΣ
|
245
|
96
|
341
|
ΠΕΛΛΑΣ
|
386
|
131
|
517
|
ΠΙΕΡΙΑΣ
|
255
|
69
|
324
|
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
|
102
|
47
|
149
|
ΡΕΘΥΜΝΗΣ
|
170
|
72
|
242
|
ΡΟΔΟΠΗΣ
|
233
|
55
|
288
|
ΣΑΜΟΥ
|
138
|
123
|
261
|
ΣΕΡΡΩΝ
|
352
|
101
|
453
|
ΤΡΙΚΑΛΩΝ
|
243
|
68
|
311
|
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
|
306
|
83
|
389
|
ΦΛΩΡΙΝΑΣ
|
104
|
38
|
142
|
ΦΩΚΙΔΑΣ
|
90
|
43
|
133
|
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
|
270
|
75
|
345
|
ΧΑΝΙΩΝ
|
182
|
180
|
362
|
ΧΙΟΥ
|
132
|
79
|
211
|
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ*
|
51
|
38
|
89
|
Σύνολο
|
17.526
|
6.755
|
24.281
|
ΠΙΝΑΚΑΣ 3: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΝΗΣΙΑ
ΝΗΣΙ
|
Πλήθος εκπαιδευτικών
(2η και 3η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ, Δεκ 2017 – Ιουλ 2018)[2]
|
Πλήθος εκπαιδευτικών
(4η
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,
Νοε 2018 – Φεβ 2019)
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ
|
2
|
1
|
3
|
ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
|
4
|
0
|
4
|
ΑΙΓΙΝΑ
|
6
|
18
|
24
|
ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ
|
0
|
6
|
6
|
ΑΜΟΡΓΟΣ
|
4
|
8
|
12
|
ΑΝΑΦΗ
|
0
|
1
|
1
|
ΑΝΔΡΟΣ
|
19
|
12
|
31
|
ΑΝΤΙΠΑΡΟΣ
|
3
|
2
|
5
|
ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ
|
10
|
2
|
12
|
ΔΟΝΟΥΣΑ
|
3
|
1
|
4
|
ΖΑΚΥΝΘΟΣ
|
88
|
54
|
142
|
ΗΡΑΚΛΕΙΑ
|
2
|
2
|
4
|
ΘΑΣΟΣ
|
11
|
28
|
39
|
ΙΘΑΚΗ
|
5
|
7
|
12
|
ΙΚΑΡΙΑ
|
23
|
19
|
42
|
ΙΟΣ
|
8
|
5
|
13
|
ΚΑΛΥΜΝΟΣ
|
33
|
27
|
60
|
ΚΑΡΠΑΘΟΣ
|
13
|
15
|
28
|
ΚΑΣΟΣ
|
2
|
2
|
4
|
ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ
|
6
|
4
|
10
|
ΚΕΑ
|
5
|
4
|
9
|
ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
|
98
|
56
|
154
|
ΚΙΜΩΛΟΣ
|
3
|
4
|
7
|
ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ
|
3
|
4
|
7
|
ΚΥΘΗΡΑ
|
8
|
13
|
21
|
ΚΥΘΝΟΣ
|
6
|
3
|
9
|
ΚΩΣ
|
57
|
71
|
128
|
ΛΕΙΨΟΙ
|
6
|
4
|
10
|
ΛΕΡΟΣ
|
23
|
29
|
52
|
ΛΗΜΝΟΣ
|
34
|
31
|
65
|
ΜΗΛΟΣ
|
10
|
5
|
15
|
ΜΥΚΟΝΟΣ
|
5
|
10
|
15
|
ΝΑΞΟΣ
|
37
|
40
|
77
|
ΝΙΣΥΡΟΣ
|
3
|
6
|
9
|
ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ
|
7
|
3
|
10
|
ΠΑΞΟΙ
|
10
|
7
|
17
|
ΠΑΡΟΣ
|
22
|
24
|
46
|
ΠΑΤΜΟΣ
|
14
|
7
|
21
|
ΠΟΡΟΣ
|
4
|
3
|
7
|
ΡΟΔΟΣ
|
104
|
100
|
204
|
ΣΑΛΑΜΙΝΑ
|
5
|
17
|
22
|
ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ
|
1
|
2
|
3
|
ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
|
41
|
24
|
65
|
ΣΕΡΙΦΟΣ
|
5
|
2
|
7
|
ΣΙΦΝΟΣ
|
13
|
9
|
22
|
ΣΚΙΑΘΟΣ
|
5
|
14
|
19
|
ΣΚΟΠΕΛΟΣ
|
0
|
9
|
9
|
ΣΚΥΡΟΣ
|
4
|
7
|
11
|
ΣΠΕΤΣΕΣ
|
2
|
11
|
13
|
ΣΥΜΗ
|
2
|
10
|
12
|
ΣΥΡΟΣ
|
27
|
16
|
43
|
ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ
|
3
|
1
|
4
|
ΤΗΛΟΣ
|
3
|
4
|
7
|
ΤΗΝΟΣ
|
13
|
5
|
18
|
ΥΔΡΑ
|
2
|
3
|
5
|
ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ
|
5
|
5
|
10
|
ΦΟΥΡΝΟΙ
|
0
|
5
|
5
|
ΧΑΛΚΗ
|
3
|
3
|
6
|
ΨΑΡΑ
|
4
|
3
|
7
|
Σύνολο
|
839
|
788
|
1.627
|
*ΠΙΝΑΚΑΣ 4: ΕΞ
ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ (ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ)
ΧΩΡΑ
(Πόλη/εις)
|
Πλήθος εκπαιδευτικών
(3η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ, Απρ – Ιουλ 2018[3])
|
Πλήθος εκπαιδευτικών
(4η
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,
Νοε 2018 – Φεβ 2019)
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
ΑΙΓΥΠΤΟΣ
(Κάιρο)
|
1
|
3
|
4
|
ΑΛΒΑΝΙΑ
(Κορυτσά,
Αργυρόκαστρο, Αγ. Σαράντα)
|
1
|
7
|
8
|
ΑΜΕΡΙΚΗ
(Σαρλότ)
|
|
1
|
1
|
ΑΡΜΕΝΙΑ
(Ερεβάν)
|
1
|
|
1
|
ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
(Σύδνεϋ, Μελβούρνη)
|
|
2
|
2
|
ΒΕΛΓΙΟ
(Βρυξέλλες)
|
10
|
2
|
12
|
ΓΑΛΛΙΑ
(Γκρενόμπλ, Λιλ)
|
1
|
1
|
2
|
ΓΕΡΜΑΝΙΑ
(Μόναχο, Βερολίνο,
Στουτγάρδη, Ντόρτμουντ, Ντίσελντορφ, Χάγκεν, Φρανκφούρτη, Κρέφελντ,
Βούπερταλ, Κόμπλενζ, Μπίτικχαϊμ - Μπίσσιγκεν)
|
21
|
13
|
34
|
ΓΕΩΡΓΙΑ
(Τυφλίδα)
|
1
|
|
1
|
ΙΣΡΑΗΛ
|
|
1
|
1
|
ΙΤΑΛΙΑ
(Νεάπολη Καμπανίας)
|
|
1
|
1
|
ΚΥΠΡΟΣ
(Λευκωσία,
Αμμόχωστος)
|
2
|
1
|
3
|
ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ (Λουξεμβούργο)
|
1
|
|
1
|
Μ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ
(Λονδίνο)
|
5
|
1
|
6
|
ΝΟΤΙΟΣ ΑΦΡΙΚΗ
(Γιοχάνεσμπουργκ)
|
1
|
|
1
|
ΟΥΚΡΑΝΙΑ
|
|
1
|
1
|
ΡΟΥΜΑΝΙΑ
(Βουκουρέστι,
Γκάλατσι)
|
3
|
3
|
6
|
ΡΩΣΙΑ
(Μόσχα)
|
2
|
1
|
3
|
Σύνολο
|
50
|
38
|
88
|
[1]
Πλήθος εγγεγραμμένων εκπαιδευτικών στα
προγράμματα επιμόρφωσης
[2]
Η εφαρμογή του μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης που
επιτρέπει την σύγχρονη εξ αποστάσεως συμμετοχή εκπαιδευτικών που στον τόπο τους
δεν είναι δυνατόν να υλοποιηθούν «παραδοσιακά» προγράμματα, όπως σε μικρές νησιωτικές
περιοχές, ξεκίνησε τον Δεκέμβριο 2017, στην 2η περίοδο επιμόρφωσης
Β1 επιπέδου ΤΠΕ.
[3]
Η συμμετοχή ελλήνων εκπαιδευτικών που υπηρετούν
στο εξωτερικό για τις ανάγκες της Ομογένειας ξεκίνησε τον Απρίλιο 2018, στην 3η
περίοδο επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου