Τον Οκτώβριο στην Κύπρο συνεχίζεται ο θεολογικός Διάλογος μεταξύ Ορθοδόξων και Παπικών. Κι όπως όλα δείχνουν τα Ορθόδοξα μέλη της Επιτροπής είναι έτοιμα να αναγνωρίζουν παγκόσμιο πρωτείο διακονίας στον Πάπα. Με την αναγνώριση αυτή θα προωθήσουν σε μεγάλο βαθμό τα σχέδια των οικουμενιστών για πλήρη ένωση των Ορθοδόξων με τους Παπικούς.
Την ίδια στιγμή το Πατριαρχείο της Μόσχας με επιτακτικό τρόπο θέτει ζήτημα «πρωτείου» του Πατριάρχη Ρωσίας μεταξύ των Ορθοδόξων. Οι κινήσεις αυτές των Ρώσων γεννούν προβληματισμό και αντιδράσεις στο Φανάρι, που βλέπει, λίγες μόνο μέρες μετά τη συνάντηση Βαρθολομαίου –Κύριλλου στην Κων/πολη ,να βαθαίνει το ρήγμα μεταξύ των δύο Εκκλησιών.
Τα παραπάνω δύο γεγονότα μας οδηγούν στα εξής ερωτήματα:
1.Γιατί το Πατριαρχείο Κων/πόλεως σπεύδει να διαφυλάξει την πρωτοκαθεδρία του μεταξύ των Ορθοδόξων αλλά δεν διαφυλάσσει την Αλήθεια της Πίστεως και την πρωτοκαθεδρία του από την παπική κακοδοξία που προσπαθεί να κυριαρχήσει ανάμεσα σε όλους τους Χριστιανούς (και στους Ορθοδόξους) βρίσκοντας τρόπους αναγνώρισης του παπικού πρωτείου;
2. Μήπως τελικά η αμφισβήτηση της πρωτοκαθεδρίας του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως από τους Ρώσους είναι σήμαντρο που πρέπει να αφυπνίσει το Φανάρι για να αποτινάξει την παναίρεση του οικουμενισμού, που αυτή τη φορά το οδηγεί στο ολίσθημα της αναγνώρισης του παπικού πρωτείου;
3. Το Φανάρι αντιδρά στα σχέδια των Ρώσων και την αμφισβήτηση της πρωτοκαθεδρίας του Κωνσταντινουπόλεως. Και ευλόγως. Θα περιμέναμε όμως την αντίδραση των Φαναριωτών, με τρόπο μάλιστα σαφέστερο και πιο δυναμικό, απέναντι στα σχέδια του Πάπα για επιβολή του πρωτείου του σε όλο τον κόσμο.
Την ίδια στιγμή το Πατριαρχείο της Μόσχας με επιτακτικό τρόπο θέτει ζήτημα «πρωτείου» του Πατριάρχη Ρωσίας μεταξύ των Ορθοδόξων. Οι κινήσεις αυτές των Ρώσων γεννούν προβληματισμό και αντιδράσεις στο Φανάρι, που βλέπει, λίγες μόνο μέρες μετά τη συνάντηση Βαρθολομαίου –Κύριλλου στην Κων/πολη ,να βαθαίνει το ρήγμα μεταξύ των δύο Εκκλησιών.
Τα παραπάνω δύο γεγονότα μας οδηγούν στα εξής ερωτήματα:
1.Γιατί το Πατριαρχείο Κων/πόλεως σπεύδει να διαφυλάξει την πρωτοκαθεδρία του μεταξύ των Ορθοδόξων αλλά δεν διαφυλάσσει την Αλήθεια της Πίστεως και την πρωτοκαθεδρία του από την παπική κακοδοξία που προσπαθεί να κυριαρχήσει ανάμεσα σε όλους τους Χριστιανούς (και στους Ορθοδόξους) βρίσκοντας τρόπους αναγνώρισης του παπικού πρωτείου;
2. Μήπως τελικά η αμφισβήτηση της πρωτοκαθεδρίας του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως από τους Ρώσους είναι σήμαντρο που πρέπει να αφυπνίσει το Φανάρι για να αποτινάξει την παναίρεση του οικουμενισμού, που αυτή τη φορά το οδηγεί στο ολίσθημα της αναγνώρισης του παπικού πρωτείου;
3. Το Φανάρι αντιδρά στα σχέδια των Ρώσων και την αμφισβήτηση της πρωτοκαθεδρίας του Κωνσταντινουπόλεως. Και ευλόγως. Θα περιμέναμε όμως την αντίδραση των Φαναριωτών, με τρόπο μάλιστα σαφέστερο και πιο δυναμικό, απέναντι στα σχέδια του Πάπα για επιβολή του πρωτείου του σε όλο τον κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου