Ακούσαμε και διαβάσαμε ότι πέρυσι σε κάποιες σχολικές μονάδες εντός ωρών του σχολικού προγράμματος υπήρχε ένα ξεχωριστό Πρόγραμμα: "Εφαρμοσμένα προγράμματα Υγείας". Σ΄ αυτές τις ώρες κάποιοι έκαναν ό,τι ήθελαν στα παιδιά. Τινές επέλεξαν την γενετήσια αγωγή με εγχειρίδια, έντυπα ή φωτοτυπημένα, παραπλήσιο περιεχόμενο έχοντα με εκείνα του "Ασκητή". Αντιδράσεις υπήρξαν, αλλά ήταν τελείως προσωπικές. Κάποιες ίσως έφτασαν και σε περιοδικά ορθόδοξα........
Φέτος μήπως συνεχίζεται το φαινόμενο; Μήπως κάποιοι Σχολικοί Σύμβουλοι χρειάζεται να έχουν το νου τους; Μακάρι να έχει σταματήσει ο ολέθριος αυτός εκσυγχρονισμός και άθεσμος πειραματισμός στις ψυχές των παιδιών, γιατί δεν είδαμε τις περυσινές, έστω και λίγες, αντιδράσεις για τις αυτόγνωμες πρωτοβουλίες κάποιων εκπαιδευτικών, που θέλησαν να πρωτοτυπήσουν ερήμην των γονέων, των επισήμων προγραμμάτων και των σχολικών Προϊσταμένων τους.
Παρακαλούμε όσους γνωρίζουν κάτι παραπάνω για την διδασκαλία παρόμοιων ενοτήτων σε σχολικές μονάδες (κυρίως Δημοτικά σχολεία) να επικοινωνήσουν ηλεκτρονικά (thriskeftika@gmail.com ) με το ιστολόγιό μας, ώστε να υπάρξει αντίδραση στην άτυπη εισαγωγή της Σεξουαλικής Αγωγής στα σχολεία, παρά την επίσημη ματαίωση εισαγωγής τέτοιου μαθήματος στα Δημοτικά.
Φέτος μήπως συνεχίζεται το φαινόμενο; Μήπως κάποιοι Σχολικοί Σύμβουλοι χρειάζεται να έχουν το νου τους; Μακάρι να έχει σταματήσει ο ολέθριος αυτός εκσυγχρονισμός και άθεσμος πειραματισμός στις ψυχές των παιδιών, γιατί δεν είδαμε τις περυσινές, έστω και λίγες, αντιδράσεις για τις αυτόγνωμες πρωτοβουλίες κάποιων εκπαιδευτικών, που θέλησαν να πρωτοτυπήσουν ερήμην των γονέων, των επισήμων προγραμμάτων και των σχολικών Προϊσταμένων τους.
Παρακαλούμε όσους γνωρίζουν κάτι παραπάνω για την διδασκαλία παρόμοιων ενοτήτων σε σχολικές μονάδες (κυρίως Δημοτικά σχολεία) να επικοινωνήσουν ηλεκτρονικά (thriskeftika@gmail.com ) με το ιστολόγιό μας, ώστε να υπάρξει αντίδραση στην άτυπη εισαγωγή της Σεξουαλικής Αγωγής στα σχολεία, παρά την επίσημη ματαίωση εισαγωγής τέτοιου μαθήματος στα Δημοτικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου