Η «Ομολογία Πίστεως» καρποφορεί
του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου
Η πνευματική σπορά της «Ομολογίας Πίστεως» από τη Σύναξη κληρικών και μοναχών στο γόνιμο έδαφος του πιστού λαού αποδίδει ήδη καρπούς. Οι περισσότερες από δέκα χιλιάδες, μέχρι στιγμής, υπογραφές της Ομολογίας αποδεικνύουν ότι το περιεχόμενο της έχει βαθιές ρίζες στην Παράδοση των αγίων Πατέρων μας, απέκτησε τώρα τη δροσιά των φύλλων του ζήλου των πιστών της στρατευομένης Εκκλησίας και ήδη φέρει καρπούς ευφραίνοντες όχι τη γεύση αλλά τις ψυχές των Ορθοδόξων πιστών...........
Πρώτος εύγεστος καρπός της Ομολογίας Πίστεως είναι η λήξη των εργασιών της Μικτής Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου στην Κύπρο χωρίς την υπογραφή κοινού κειμένου. Η Ομολογία Πίστεως και η ειρηνική διαμαρτυρία κληρικών και μοναχών της Κύπρου αλλά και μελών της Φιλορθοδόξου Ενώσεως «Κοσμάς Φλαμιάτος» οδήγησε στην αναδίπλωση Παπικών και Οικουμενιστών στο Διάλογο και σε ναυάγιο τη συνάντηση των μελών της Μικτής Επιτροπής. Όποιος ωστόσο πιστεύει πως τα σχέδια των Οικουμενιστών και των Παπικών ματαιώθηκαν οριστικά, μάλλον δεν γνωρίζει την τακτική τους, που είναι υπομονετική αναζήτηση της κατάλληλης ευκαιρίας για να προωθήσουν όσα έχουν σχεδιάσει. Στην Κύπρο οι Οικουμενιστές αναγκάστηκαν να κάνουν ένα βήμα πίσω και να μην υπογράψουν κείμενο αναγνώρισης του παπικού πρωτείου. Τώρα όμως ετοιμάζονται να κάνουν δύο βήματα μπροστά. Παπικοί και Οικουμενιστές διάλεξαν τη Βιέννη ως πόλη μακριά από την Ελλάδα, πιστεύοντας πως οι αγωνιστές πιστοί θα αδρανήσουν και δεν θα φτάσουν με αεροπορικές πτήσεις εκεί. Επέλεξαν έδαφος παπικής κυριαρχίας στο οποίο οι Ορθόδοξοι θα είναι φιλοξενούμενοι και οι Παπικοί οικοδεσπότες. Είναι δε βέβαιο πως στους επόμενους μήνες θα γίνουν προσπάθειες φίμωσης κληρικών και λαϊκών που με θάρρος εκφράζουν την αντίθεσή τους στα οικουμενιστικά σχέδια.
Η σκληρή πολεμική των Φαναριωτών ενάντια στους υπογράφοντες την Ομολογία Πίστεως, με πρωτεργάτη τον ίδιο τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, δεν έγινε αποδεκτή από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος. Η τελευταία, αν και έκρινε την Ομολογία «ως εκ περισσού», ωστόσο δεν έκανε το χατίρι του Πατριάρχη ούτε υιοθέτησε σκληρή στάση απέναντι σε όσους υπέγραψαν την Ομολογία. Πόσο βέβαιο όμως είναι ότι το Φανάρι και η Ιεραρχία της Ελλάδος δεν θα επανέλθουν στο ζήτημα της Ομολογίας;
Ήδη πληροφορίες αναφέρουν πως σε πολλές μητροπόλεις της Ελλάδος γίνεται μια προσπάθεια κατασυκοφάντησης της Ομολογίας που ξεκινάει από την απαξίωση του περιεχομένου και των συντακτών της και φτάνει μέχρι τις επισκοπικές προτροπές για μη υπογραφή του κειμένου από κληρικούς και λαϊκούς. Η απόσυρση της υπογραφής ενός μητροπολίτη αποδεικνύει πως οι Οικουμενιστές ασκούν σκληρή και ποικίλη πίεση ώστε να περιορίσουν την εναντίον τους αντίδραση των πιστών.
Όμως η Ομολογία Πίστεως καρποφορεί και θα καρποφορήσει ακόμη περισσότερο. Όσο οι οικουμενιστές κατασυκοφαντούν την Ομολογία, τόσο αυξάνει ο αριθμός των υπογραφόντων το Κείμενο. Όσοι υπογράψαμε την Ομολογία δοξολογούμε το Θεό γιατί συμβάλλαμε έστω και λίγο στον αντιπαπικό και αντιοικουμενιστικό αγώνα. Άγρυπνοι όλοι αναμένουμε και νέες πρωτοβουλίες από τη Σύναξη κληρικών και μοναχών αλλά και από αγωνιστές επισκόπους, κληρικούς και λαϊκούς.
Η πνευματική σπορά της «Ομολογίας Πίστεως» από τη Σύναξη κληρικών και μοναχών στο γόνιμο έδαφος του πιστού λαού αποδίδει ήδη καρπούς. Οι περισσότερες από δέκα χιλιάδες, μέχρι στιγμής, υπογραφές της Ομολογίας αποδεικνύουν ότι το περιεχόμενο της έχει βαθιές ρίζες στην Παράδοση των αγίων Πατέρων μας, απέκτησε τώρα τη δροσιά των φύλλων του ζήλου των πιστών της στρατευομένης Εκκλησίας και ήδη φέρει καρπούς ευφραίνοντες όχι τη γεύση αλλά τις ψυχές των Ορθοδόξων πιστών...........
Πρώτος εύγεστος καρπός της Ομολογίας Πίστεως είναι η λήξη των εργασιών της Μικτής Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου στην Κύπρο χωρίς την υπογραφή κοινού κειμένου. Η Ομολογία Πίστεως και η ειρηνική διαμαρτυρία κληρικών και μοναχών της Κύπρου αλλά και μελών της Φιλορθοδόξου Ενώσεως «Κοσμάς Φλαμιάτος» οδήγησε στην αναδίπλωση Παπικών και Οικουμενιστών στο Διάλογο και σε ναυάγιο τη συνάντηση των μελών της Μικτής Επιτροπής. Όποιος ωστόσο πιστεύει πως τα σχέδια των Οικουμενιστών και των Παπικών ματαιώθηκαν οριστικά, μάλλον δεν γνωρίζει την τακτική τους, που είναι υπομονετική αναζήτηση της κατάλληλης ευκαιρίας για να προωθήσουν όσα έχουν σχεδιάσει. Στην Κύπρο οι Οικουμενιστές αναγκάστηκαν να κάνουν ένα βήμα πίσω και να μην υπογράψουν κείμενο αναγνώρισης του παπικού πρωτείου. Τώρα όμως ετοιμάζονται να κάνουν δύο βήματα μπροστά. Παπικοί και Οικουμενιστές διάλεξαν τη Βιέννη ως πόλη μακριά από την Ελλάδα, πιστεύοντας πως οι αγωνιστές πιστοί θα αδρανήσουν και δεν θα φτάσουν με αεροπορικές πτήσεις εκεί. Επέλεξαν έδαφος παπικής κυριαρχίας στο οποίο οι Ορθόδοξοι θα είναι φιλοξενούμενοι και οι Παπικοί οικοδεσπότες. Είναι δε βέβαιο πως στους επόμενους μήνες θα γίνουν προσπάθειες φίμωσης κληρικών και λαϊκών που με θάρρος εκφράζουν την αντίθεσή τους στα οικουμενιστικά σχέδια.
Η σκληρή πολεμική των Φαναριωτών ενάντια στους υπογράφοντες την Ομολογία Πίστεως, με πρωτεργάτη τον ίδιο τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, δεν έγινε αποδεκτή από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος. Η τελευταία, αν και έκρινε την Ομολογία «ως εκ περισσού», ωστόσο δεν έκανε το χατίρι του Πατριάρχη ούτε υιοθέτησε σκληρή στάση απέναντι σε όσους υπέγραψαν την Ομολογία. Πόσο βέβαιο όμως είναι ότι το Φανάρι και η Ιεραρχία της Ελλάδος δεν θα επανέλθουν στο ζήτημα της Ομολογίας;
Ήδη πληροφορίες αναφέρουν πως σε πολλές μητροπόλεις της Ελλάδος γίνεται μια προσπάθεια κατασυκοφάντησης της Ομολογίας που ξεκινάει από την απαξίωση του περιεχομένου και των συντακτών της και φτάνει μέχρι τις επισκοπικές προτροπές για μη υπογραφή του κειμένου από κληρικούς και λαϊκούς. Η απόσυρση της υπογραφής ενός μητροπολίτη αποδεικνύει πως οι Οικουμενιστές ασκούν σκληρή και ποικίλη πίεση ώστε να περιορίσουν την εναντίον τους αντίδραση των πιστών.
Όμως η Ομολογία Πίστεως καρποφορεί και θα καρποφορήσει ακόμη περισσότερο. Όσο οι οικουμενιστές κατασυκοφαντούν την Ομολογία, τόσο αυξάνει ο αριθμός των υπογραφόντων το Κείμενο. Όσοι υπογράψαμε την Ομολογία δοξολογούμε το Θεό γιατί συμβάλλαμε έστω και λίγο στον αντιπαπικό και αντιοικουμενιστικό αγώνα. Άγρυπνοι όλοι αναμένουμε και νέες πρωτοβουλίες από τη Σύναξη κληρικών και μοναχών αλλά και από αγωνιστές επισκόπους, κληρικούς και λαϊκούς.
5 σχόλια:
Μπράβο κύριε Τάτση σε σας και σε όλους όσους ανέλαβαν την πρωτοβουλία. Όσοι δε γνώριζαν περί Οικουμενισμού έμαθαν, και όσοι αρνούνται να μάθουν είναι πλέον αδικαιολόγητοι.
Επώνυμος
Αν ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος και οι εκ των Ορθοδόξων Οικουμενιστές, αποκήρυτταν τον Οικουμενισμό και αποχωρούσαν από τις συμπροσευχές με τους ετεροδόξους ή αν τους επιβαλλόταν καθαίρεση εφόσον συνεχίζουν αμετανόητοι, τότε θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για καρποφορία της Ομολογίας...
Αν η Εκκλησία της Ελλάδος διέκοπτε το μνημόσυνο όλων των Οικουμενιστών Επισκοπών και Πατριαρχών και αποχωρούσε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών, τότε θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για καρποφορία...
Η αίρεση δεν είναι βλασφημία κατά του Θεού; Παρόλα αυτά δίχως φόβο Θεού - αλλά με πολιτική -συνεχίζονται οι συμπροσευχές με τους αιρετικούς που με την αίρεσή τους βλασφημούν τον Θεό και μιλάμε για "αγάπη"!
Οι Φαναριώτες όπως και οι Παπικοί είναι καθηγητές στη διπλωματία και στο χειρισμό των μαζών.
Αρχικά ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ Βαρθολομαίος απείλησε όσους υπέγραψαν την ομολογία της πίστεως για δέουσα απάντηση, δείχνοντας πιθανή αντιμετώπιση την καθαίρεση και τον αφορισμό.
Δεν καθαιρέθηκε ο Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς ή δεν αφορίστηκε ο θεολόγος κ Νικόλαος Σωτηρόπουλος;
Βλέποντας όμως οι Οικουμενιστές το πλήθος των διακεκριμένων κληρικών και μοναχών αλλά και των λαϊκών που υπέγραψαν την ομολογία της πίστεως ζήτησε την τιμωρία τους από τον Αρχιεπίσκοπο κ Ιερώνυμο.
Ο Οικουμενισμός επιβράδυνε τη πορεία του, "μέχρι να ετοιμαστούμε για την αποδοχή του" αλλά δεν έχει ανασταλεί. Θα ετοιμαστούμε από Οικουμενιστικά προγράμματα που θα τυγχάνουν της συμπαράστασης των ΜΜΕ, θα ετοιμαστούμε από τη τίμηση διαφόρων Οικουμενιστών για την υλοποίηση του οράματός τους κλπ. Και στη Βιέννη θα ξανασυζητήσουμε το ασυζήτητο Πρωτείο του Πάπα.
Ο Οικουμενισμός είναι σαν γάγγραινα που προκαλεί νέκρωση (του Ορθοδόξου αισθητηρίου, πχ παραβίαση Ιερών Κανόνων)και μετά σήψη.
Δεν αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά παρά μόνο με ακρωτηριασμό, δηλαδή καμία συμμετοχή σε οτιδήποτε Οικουμενιστικό.
Ας κάνουν οι Οικουμενιστές ότι θέλουν, και οι Ορθόδοξοι να είναι μόνοι τους! Αλλά το σατανικό ζητούμενο είναι η νόθευση της Ορθοδοξίας από την Παναίρεση!
Ο κ. Τάτσης έχει δίκαιο να είναι αισιόδοξος για την έκβαση των πραγμάτων. Καταρχήν ας μην ξεχνούμε: "Και γαρ Θεός ο πολεμών"!.
Αλλά και από ανθρώπινης πλευράς ας μην μας διαφεύγει ποιοι έβαλαν ήδη την υπογραφή τους κάτω από το κείμενο της Ομολογίας. Οχι μόνον οι κορυφαίοι θεολόγοι των ημερών μας αλλά και ιεράρχες εγνωσμένης αγιότητας.
Υστερα είναι σημαντικό ότι η Ομολογία έχει υπογραφεί από κορυφαίους εκπρόσωπους πολλων Ορθοδόξων Εκκλησιών πολύ πέραν των Ελληνικών συνόρων.
Και τέλος ότι κατόρθωσε να εξαναγκάσει τη ματαίωση των άνομων σχεδίων των Οικουμενιστών στην Πάφο.
Ορθά επισημαίνουν πολλοί αδελφοί ότι οι Οικουμενιστές θέλουν να κερδίσουν χρόνο μέχρι τη Βιέννη. Αλλα ας μην ξεχνούμε ότι στη Μητρόπολη Αυστρίας διαμένουν 500,000 Ορθόδοξοι κυρίως Σερβικής καταγωγής. Αρα και εκεί, αν γίνει η κατάλληλη προετοιμασία, μπορεί να γίνουν ακόμη πιο δυναμικές εκδηλώσεις από ότι έγιναν στην Πάφο.
Πάνω από όλα πρέπει να κτυπηθεί το φίδι της "Βαπτισματικής θεολογίας" και να εξουθενωθέι ο Μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης (Ζηζιούλας). Είναι αδιανόητο η Ορθοδοξία να εκπροσωπείται από άνθρωπο που εισήγαγε σε ορθοδόξο έδαφος Αγγλικανικής έμπνευσης αιρετική εκκλησιολογική θεολογία.
Πολύ σωστά γράφει ο π.Τάτσης ,ότι οι Οικουμενιστές κάνουν ένα βήμα πίσω για να κάνουν κατὀπιν δύο βήματα μπροστά.Η δική μας στρατηγική όμως ποιά είναι; Αναβολή στα σχεδιά τους και βλέπουμε; Αυτό μας πηγαίνει όλο και στα χειρότερα απλά περνά περισσότερος χρόνος.Πιστεύω ότι η στρατηγική του απεγκλωβισμού των Ορθοδόξων από τους Οικουμενιστές και η μεταξύ τους υγιής ΕΝΩΣΗ είναι η αληθινή υπηρεσία στην Εκκλησία μας
Συγχαρητήρια στον αγαπητό κ.Τάτση για το εκλεκτό κείμενο του!
Να μας χαρίζει συνεχώς τέτοια του ευχόμαστε!
Ένας πιστός
Δημοσίευση σχολίου