5/12/09

Παράδοξες θέσεις της Υπουργού Παιδείας για τα θρησκευτικά, την προσευχή και τις εικόνες στις τάξεις

NEA ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ (6/12/2009): Στην προσωπική ιστοσελίδα της Υπουργού Παιδείας αναρτήθηκε video με εκτενή αποσπάσματα της συνέντευξής της στον Μανώλη Κοττάκη. Απουσιάζουν όμως από το video όλες οι αναφορές στο μάθημα των Θρησκευτικών, την προσευχή και τις εικόνες (επειδή είδαμε την εκπομπή, οι αναφορές ήταν εκτενείς). Τυχαίο; Δείτε το σχετικό video πατώντας ΕΔΩ
Στην εκπομπή «Η άλλη όψη» του Μανώλη Κοττάκη (ΝΕΤ) και σε ερωτήματα του δημοσιογράφου η Υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου διατύπωσε για μια ακόμη φορά παράδοξες θέσεις για το μάθημα των Θρησκευτικών (ΜτΘ), τις εικόνες στις τάξεις και την πρωινή προσευχή.
Αν και έδειξε απρόθυμη να μπει σε αντιπαράθεση με την Εκκλησία για τις εικόνες στις σχολικές αίθουσες, με απαξιωτικό τρόπο διερωτήθηκε σε πόσες αίθουσες υπάρχουν εικόνες, αφήνοντας να εννοηθεί ότι σε πολλές σχολικές τάξεις δεν υπάρχουν........

Με έμφαση διετύπωσε τη θέση της ότι μπορούν να απαλλαγούν από το ΜτΘ και την προσευχή όχι μόνο οι αλλόδοξοι μαθητές αλλά και οι άθεοι! (Δεν μας είπε όμως πως ορίζεται η αθεϊα. Αρκεί δηλαδή ένας μαθητής ή ο γονιός του να δηλώσει άθεος για να μην κάνει θρησκευτικά και προσευχή;)
Τέλος στο ερώτημα του κ. Κοττάκη για τις ενστάσεις του Αρχιεπισκόπου σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών η Υπουργός απάντησε ότι όλοι μπορούν αν έχουν άποψη αλλά η τελική απόφαση για τα ζητήματα αυτά είναι θέμα της πολιτικής ηγεσίας.
Είναι σαφές. Αργά ή γρήγορα με νομοθετικές ρυθμίσεις το μάθημα των Θρησκευτικών θα γνωρίσει και νέα περαιτέρω υποβάθμιση. Απαιτείται άμεσα κινητοποίηση και διαμαρτυρία των Ενώσεων Θεολόγων, των γονέων, των κληρικών, των επισκόπων και της Συνόδου.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ; ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΩΝ;;; ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΕΣ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΕΚΕΙ;; ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΓΩΝΑ...

Κυριάκος είπε...

Στα θέματα των μαθημάτων και των πρωτοβουλιών που θα καθορίσουν την διδασκαλία και το περιεχόμενο τους, η τελική απόφαση ανήκει στην πολιτική ηγεσία.
Σε άλλα θέματα, όπως η ένδυση των μαθητών, δίδεται η δυνατότητα του αυτεξούσιου στα σχολεία, μιας και εκφράσθηκε η επιθυμία κοινής ενδυμασίας από ενα μεγάλο ποσοστό των μαθητών (30% σύμφωνα με τα λεγόμενα της υπουργού).

Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...

Και γιατί ο "θεολόγος" θεωρεί παράδοξες τις απόψεις της εξοχοτάτης υπουργού παιδείας;

Είναι σαν να παραξενευόμαστε επειδή το νερό κυλά στον κατήφορο.

Σιγά μη δεν υποστηρίξει η κ. Διαμαντοπούλου το μάθημα των θρησκευτικών ως ορθόδοξη κατήχηση ή την παρουσία εικόνων και σταυρών στα σχολεία!

Το παράδοξο θα ήταν αν οι σημερινοί κυβερνώντες αγαπούσαν την Εκκλησία και επεδίωκαν τον εκχριστιανισμό της κοινωνίας.

Εχουμε μπλέξει άσχημα, αγαπητέ "Θεολόγε", με τους αντίχριστους που μας κυβερνούν.

Είναι άνθρωποι που θα επιδιώξουν συστηματικά να προσβάλουν την ορθόδοξη πίστη και να διώξουν το Χριστό απο τη ζωή του έθνους.

Επομένως δύο ερωτήματα προκύπτουν.

Το πρώτο: Τι κάνει ο Αρχιεπίσκοπος;

Και η απαντηση είναι: Κάνει πλάτες στους άθεους και τους χριστιανομάχους.

Επομένως τι κάνουμε εμείς;

Και η απάντηση είναι δυστυχώς πολύ λίγα.

Εσείς με τη δημιουργία του ιστολογίου σας και τις συνεχείς παρεμβάσεις σας κάνετε το χρέος σας.

Ρωτώ όμως;
Τι κάνει η ΠΕθ;
Τι κάνουν ο ΙΣΚΕ και οι Καθηγητές και οι φοιτητές των Θεολογικών και εκκλησιαστικών σχολών;
Τι κάνουν οι ιεράρχες οι ιερείς και οι μοναχοί μας;

Και η απάντηση είναι: Οι περισσότεροι τίποτα. Λίγοι αγρυπνούν και αγωνίζονται.

Ας ξυπνήσουμε πριν είναι αργά.

Οι σημερινοί κυβερνώντες ήρθαν να γκρεμίσουν την πίστη μας. Κανείς ας μην προσποιηθεί ότι δεν καταλαβαίνει τι συμβαίνει.

Θα έχει σοβαρή ευθύνη απέναντι στο Θέο.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν κάνουμε κάτι όλοι οι Έλληνες, να μάθουμε, να μάθουμε, ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ πώς και πότε έγινε πραγματικά η ένωση Εκκλησίας - Κράτους και να κρατήσουμε ό τι έγινε με τρόπο θεμητό και για ωφέλιμο προς τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ λόγο; Γιατί δεν ορθώνουμε με ομοψυχία το ανάστημά μας απέναναντι στις διαφορετικές απόψεις της Ε.Ε. και της Παγκοσμιοποίησης; Ανεξαρτήτως κομματικής, ιδεολογικής,πολιτισμικής φυλετικής προέλευσης, θρησκευτικής αντίληψης και προσωπικής τοποθέτησης, πρέπει να διαφυλαχτεί η Παράδοση της Χώρας. Τα θρησκευτικά σύμβολα, όπως και τα θρησκευτικά ως μάθημα, δεν είναι μέρος της Παράδοσης; Πώς θα ζήσει η Παράδοση στις καρδιές μας και στις καρδιές των παιδιών μας, αν δεν αφήσουμε πίσω μας σαφή ίχνη, για να μας τη θυμίζουν και να επιστρέφουμε σ' αυτή; Ως κι ένα παιδάκι καταλαβαίνει ότι η απομάκρυνση των θρησκευτικών συμβόλων και η υποβάθμιση των θρησκευτικών είναι ένα πρόσχημα για τη δήθεν ισότητα μεταξύ των πολυπολιτισμικών κοινωνιών, που χρησιμοποιεί και μεθοδεύει η Παγκοσμιοποίηση και οι αρχηγοί της, για να προωθήσουν και τελικά να ισοπεδώσουν τους πολιτισμούς, με αποτέλεσμα να γεννήσουν στρατιές από δούλους στον πλανήτη, τον οποίο, παρεμπιπτόντως, επιθυμούν να μειώσουν δραματικά σε πληθυσμό, γιατί είναι αχόρταγοι και θέλουν να μοιραστούν όσο το δυνατόν περισσότερο πλούτο αυτής της γής!

Ανώνυμος είπε...

να σας αγαπητοί φίλοι τί κάνουν οι θεολόγοι??? κοιμούνται... να σας πω τί μου απάντησε κάποιος όταν προκάλεσα συζήτηση σχετικά με την ανάγκη επαγρύπνησης και αγώνα??? ας το αφήσουμε στα χέρια του Θεού το μάθημα είπε και ας μην αγχωνόμαστε τόσο πολύ. Κι άλλες φορές είπαν ότι θα καταργήσουν το μάθημα αλλά δεν το έκαναν. Αυτό φίλοι μου δείχνει πόσο ανενημέρωτοιι είναι οι θεολόγοι και άξιοι φυσικά της μοίρας τους

Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...

Η μελέτη της ιστορίας είναι ασφαλώς χρήσιμη ή για να ακριβολογούμε πολύτιμη.

Αυτή όμως τη στιγμή αντιμετωπίζουμε τη παγκοσμιοποίηση η οποία για πολλούς όχι μόνον δεν είναι πρόβλημα αλλά αντίθετα ο επιδιωκόμενος επιθυμητός στόχος.

Πώς να τους πείσουμε να συστρατευθούν σε ένα αγώνα για να διασωθεί η παράδοση του τόπου αφού συνειδητά αρνούνται το Θεό και θεωρούν την ιδιότητα του Ελληνα ως ρατσισμό όπως λ.χ. η κυρία Δραγώνα;

Συστράτευση νοείται μόνον όταν υπάρχει ένα μίνιμουμ συμφωνίας. Οταν κάποιος αρνείται το Θεό και θεωρεί την αγάπη προς την πατρίδα ρατσισμό πώς θα γίνει συναγωνιστής μας;

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)