Μεταφέρουμε από το esos απόσπασμα συνέντευξης του Υφυπουργού Παιδείας Ιωάννη Πανάρετου στο ραδιοσταθμό 98,4fm.
Δημοσιογράφος: Υπάρχει μια πολύ μεγάλη σειρά από διλήμματα που αντιμετωπίζουν οι διαδοχικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας. Διλήμματα που αφορούν την εισαγωγή στα πανεπιστήμια, τη βάση του «10», αφορούν τον τρόπο διαχείρισης της πανεπιστημιακής κοινότητας, τον τρόπο λειτουργίας των πανεπιστημίων. Εσείς είστε πανεπιστημιακός καθηγητής, εκεί έχετε κάνει την ακαδημαϊκή διαδρομή σας, υπάρχουν συνεχή διλήμματα που πρέπει να αποφασίζονται σε άμεση ή βραχυπρόθεσμη βάση...
Γ. Πανάρετος: «Αναφέρατε μια σειρά από προβλήματα, εγώ μπορώ να σας αναφέρω μερικά: το άσυλο, τη βάση του «10», το βιβλίο της Ιστορίας, τις εικόνες, τις μετεγγραφές, τη θητεία των πρυτάνεων, την πρόσβαση στα πανεπιστήμια........
Αυτά είναι απλουστευτικά διλήμματα, που συνήθως απευθύνονται στο θυμικό των πολιτών και επειδή είναι απλουστευτικά τα διλήμματα, οδηγούν σε απλουστευτικές όχι λύσεις, απλουστευτικές αντιμετωπίσεις, ρυθμίσεις ή τακτοποιήσεις. Αν κανείς δεν δει γιατί υπάρχει αυτό το πρόβλημα, αν δηλαδή δεν κοιτάξει τα προβλήματα αυτά στην ουσία τους, από τις βασικές τους αιτίες που υφίστανται, αναγκάζεται -όσον αφορά την πολιτική στην Παιδεία- να αντιμετωπίζει αυτά τα πράγματα αποσπασματικά και να εμπλέκεται στο διάλογο -ας τον πούμε έτσι-, "άσπρο - μαύρο", "ναι ή όχι", "ναι στο άσυλο - όχι στο άσυλο", "ναι στη βάση του 10 - όχι στη βάση του 10", "το βιβλίο της ιστορίας να αποσυρθεί - το βιβλίο της ιστορίας να μην αποσυρθεί", οι μετεγγραφές αν θα πρέπει να καταργηθούν ή όχι, εάν οι πρυτάνεις πρέπει να έχουν δεύτερη θητεία ή όχι... Αυτά δεν είναι τα ουσιαστικά προβλήματα. Εδώ θα κάνω μια παρένθεση. Αυτός ο διλημματικός χαρακτήρας τέτοιων ερωτημάτων και τέτοιων προβλημάτων είναι μια βαθιά συντηρητική πολιτική προσέγγιση».
Γ. Πανάρετος: «Αναφέρατε μια σειρά από προβλήματα, εγώ μπορώ να σας αναφέρω μερικά: το άσυλο, τη βάση του «10», το βιβλίο της Ιστορίας, τις εικόνες, τις μετεγγραφές, τη θητεία των πρυτάνεων, την πρόσβαση στα πανεπιστήμια........
Αυτά είναι απλουστευτικά διλήμματα, που συνήθως απευθύνονται στο θυμικό των πολιτών και επειδή είναι απλουστευτικά τα διλήμματα, οδηγούν σε απλουστευτικές όχι λύσεις, απλουστευτικές αντιμετωπίσεις, ρυθμίσεις ή τακτοποιήσεις. Αν κανείς δεν δει γιατί υπάρχει αυτό το πρόβλημα, αν δηλαδή δεν κοιτάξει τα προβλήματα αυτά στην ουσία τους, από τις βασικές τους αιτίες που υφίστανται, αναγκάζεται -όσον αφορά την πολιτική στην Παιδεία- να αντιμετωπίζει αυτά τα πράγματα αποσπασματικά και να εμπλέκεται στο διάλογο -ας τον πούμε έτσι-, "άσπρο - μαύρο", "ναι ή όχι", "ναι στο άσυλο - όχι στο άσυλο", "ναι στη βάση του 10 - όχι στη βάση του 10", "το βιβλίο της ιστορίας να αποσυρθεί - το βιβλίο της ιστορίας να μην αποσυρθεί", οι μετεγγραφές αν θα πρέπει να καταργηθούν ή όχι, εάν οι πρυτάνεις πρέπει να έχουν δεύτερη θητεία ή όχι... Αυτά δεν είναι τα ουσιαστικά προβλήματα. Εδώ θα κάνω μια παρένθεση. Αυτός ο διλημματικός χαρακτήρας τέτοιων ερωτημάτων και τέτοιων προβλημάτων είναι μια βαθιά συντηρητική πολιτική προσέγγιση».
2 σχόλια:
http://aktines.blogspot.com/2009/12/mega.html
εσάς δεν σας ενδιαφέρει καθόλου;
Χριστιανοί που δεν ενδιαφέρονται για τις βλασφημίες ας αναρωτηθούν πόσο δικαιούνται να φέρουν τον τίτλο του χριστιανού.
Δημοσίευση σχολίου