Φιλορθόδοξος Ένωσις Κοσμάς Φλαμιάτος
Έδρα: Βασ. Ηρακλείου 30, 546 24 Θεσσαλονίκη, Τηλ. 697-2176314, E-Mail: kflamiatos@yahoo.gr,
Αλληλογραφία: Τ.Θ. 135, 421 00 Τρίκαλα
ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ EΝΩΣΕΩΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΙΕΡΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ EΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ EΛΛΑΔΟΣ
Έδρα: Βασ. Ηρακλείου 30, 546 24 Θεσσαλονίκη, Τηλ. 697-2176314, E-Mail: kflamiatos@yahoo.gr,
Αλληλογραφία: Τ.Θ. 135, 421 00 Τρίκαλα
ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ EΝΩΣΕΩΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΙΕΡΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ EΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ EΛΛΑΔΟΣ
Πάτερ Παύλε, με σεβασμό θα θέλαμε να σας απευθύνουμε τις εξής ερωτήσεις, ως προς το άρθρο με τις διευκρινίσεις που δημοσιεύσατε στον «Ορθόδοξο Τύπο» (15.1.2010) και αναρτήθηκε σε ιστοσελίδες:
1. Ποια η σκοπιμότητα της απαντήσεώς σας, αφού με αυτή δεν διαφωτίζετε τα κρίσιμα ερωτήματα που προκλήθηκαν και δημοσίως ετέθηκαν και από την Ένωσή μας «Κοσμάς Φλαμιάτος»;.....
Αυτά που είχατε τότε πει, δεν ήσαν ο ορισμός του ουνιτισμού; Δεν κατηγορηθήκατε, μάλιστα, γι’ αυτό; Αυτά δεν έπρεπε να διευκρινήσετε; Αλήθεια, γιατί τα αντανακλαστικά σας λειτούργησαν μετά από 7 μήνες, αλλά χωρίς κάποια ουσιαστική απάντηση;
Μας διαβεβαιώνετε πως τότε είπατε τη γνώμη σας και πως μιλήσατε και ως επιστήμονας. Ένας κληρικός (ως κληρικός) μπορεί να έχει διαφορετική τοποθέτηση από την Εκκλησία; Και ως προς το επιστήμονας: ποια επιστήμη, πάτερ μου, είναι αρμόδια να αποφανθεί για την «διακοινωνία»; Αυτό δεν είναι απόφαση κατοχυρωμένη από πολλές Συνόδους Αγίων και θεόπνευστων Πατέρων και άρα τελεσίδικη; Δεν αποτελούν οι Σύνοδοι –που έχουν γίνει αποδεκτές από το σώμα της Εκκλησίας– την αλάθητη Επιστήμη της Θεολογίας, οι αποφάσεις των οποίων δεν επιδέχονται αναθεωρήσεις και δεν εμπίπτουν σε εγκόσμιες επιστημονικές μεθόδους και αρχές, όπως η αρχή της «διαψευσιμότητας»;
Αφού επικαλείσθε την Επιστήμη, πώς μας λέτε στο τέλος του κειμένου σας ότι «τελώ εν υπακοή προς την Εκκλησία και τηρώ, όσα η Εκκλησία, στην οποία ανήκω, εντέλλεται»; και ταυτόχρονα από την άλλη (ωσάν να μη γνωρίζετε την διδασκαλία της) προτείνετε (έστω και σαν σκέψη) την «διακοινωνία», κάτι δηλ. αντίθετο από τις αποφάσεις και το πνεύμα των Συνόδων της;
Μήπως, η «εκκλησία» στην οποία λέτε ότι ανήκετε, ομοιάζει περισσότερο με εκείνο το μόρφωμα που διαπλάττεται στα πλαίσια του Οικουμενισμού, παρά αυτό που είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία;
2. Δεν μας λύσατε, όμως, και την άλλη απορία:
Δεν μας εξηγήσατε με την παρέμβασή σας, ποιος σας ζήτησε να μεταφέρετε στην Ημερίδα τις ευχές του Αρχιεπισκόπου, μάλιστα προφορικά, χωρίς να έχετε μπροστά σας και να συμβουλεύεσθε κάποιο έντυπο κείμενο;(!) Ο ίδιος ο κ. Ιερώνυμος; κάποιος από το γραφείο του και ποιος; Κάποιος από τους διοργανωτές της Ημερίδας; Μήπως ο Περγάμου κ. Ιωάννης Ζηζιούλας; Κι αυτά τα ρωτούμε, γιατί ο προεδρεύων κ. Βασιλειάδης στις δικές του εξηγήσεις που δημοσιεύσαμε, άλλα μας είπε.
Αυτό είναι το δεύτερο θέμα που προκάλεσε ερωτηματικά και απορίες και, βέβαια, σας αφορούσε άμεσα, αφού δόθηκε η εντύπωση πως όλα ήταν ένα καλοστημένο θέατρο, μια απάτη. Και πώς, μετά τόσο θόρυβο –και παρέλευση τόσων μηνών– παρεμβαίνετε στη συζήτηση χωρίς να μας λέτε τίποτα για την …ταμπακιέρα;
Ελπίζουμε πως θα επανέλθετε με εξηγήσεις περισσότερο πειστικές.
Για την Φιλορθόδοξο Ένωσι «Κοσμάς Φλαμιάτος»
ο Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
ο Γραμματέας Παναγιώτης Σημάτης
1. Ποια η σκοπιμότητα της απαντήσεώς σας, αφού με αυτή δεν διαφωτίζετε τα κρίσιμα ερωτήματα που προκλήθηκαν και δημοσίως ετέθηκαν και από την Ένωσή μας «Κοσμάς Φλαμιάτος»;.....
Αυτά που είχατε τότε πει, δεν ήσαν ο ορισμός του ουνιτισμού; Δεν κατηγορηθήκατε, μάλιστα, γι’ αυτό; Αυτά δεν έπρεπε να διευκρινήσετε; Αλήθεια, γιατί τα αντανακλαστικά σας λειτούργησαν μετά από 7 μήνες, αλλά χωρίς κάποια ουσιαστική απάντηση;
Μας διαβεβαιώνετε πως τότε είπατε τη γνώμη σας και πως μιλήσατε και ως επιστήμονας. Ένας κληρικός (ως κληρικός) μπορεί να έχει διαφορετική τοποθέτηση από την Εκκλησία; Και ως προς το επιστήμονας: ποια επιστήμη, πάτερ μου, είναι αρμόδια να αποφανθεί για την «διακοινωνία»; Αυτό δεν είναι απόφαση κατοχυρωμένη από πολλές Συνόδους Αγίων και θεόπνευστων Πατέρων και άρα τελεσίδικη; Δεν αποτελούν οι Σύνοδοι –που έχουν γίνει αποδεκτές από το σώμα της Εκκλησίας– την αλάθητη Επιστήμη της Θεολογίας, οι αποφάσεις των οποίων δεν επιδέχονται αναθεωρήσεις και δεν εμπίπτουν σε εγκόσμιες επιστημονικές μεθόδους και αρχές, όπως η αρχή της «διαψευσιμότητας»;
Αφού επικαλείσθε την Επιστήμη, πώς μας λέτε στο τέλος του κειμένου σας ότι «τελώ εν υπακοή προς την Εκκλησία και τηρώ, όσα η Εκκλησία, στην οποία ανήκω, εντέλλεται»; και ταυτόχρονα από την άλλη (ωσάν να μη γνωρίζετε την διδασκαλία της) προτείνετε (έστω και σαν σκέψη) την «διακοινωνία», κάτι δηλ. αντίθετο από τις αποφάσεις και το πνεύμα των Συνόδων της;
Μήπως, η «εκκλησία» στην οποία λέτε ότι ανήκετε, ομοιάζει περισσότερο με εκείνο το μόρφωμα που διαπλάττεται στα πλαίσια του Οικουμενισμού, παρά αυτό που είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία;
2. Δεν μας λύσατε, όμως, και την άλλη απορία:
Δεν μας εξηγήσατε με την παρέμβασή σας, ποιος σας ζήτησε να μεταφέρετε στην Ημερίδα τις ευχές του Αρχιεπισκόπου, μάλιστα προφορικά, χωρίς να έχετε μπροστά σας και να συμβουλεύεσθε κάποιο έντυπο κείμενο;(!) Ο ίδιος ο κ. Ιερώνυμος; κάποιος από το γραφείο του και ποιος; Κάποιος από τους διοργανωτές της Ημερίδας; Μήπως ο Περγάμου κ. Ιωάννης Ζηζιούλας; Κι αυτά τα ρωτούμε, γιατί ο προεδρεύων κ. Βασιλειάδης στις δικές του εξηγήσεις που δημοσιεύσαμε, άλλα μας είπε.
Αυτό είναι το δεύτερο θέμα που προκάλεσε ερωτηματικά και απορίες και, βέβαια, σας αφορούσε άμεσα, αφού δόθηκε η εντύπωση πως όλα ήταν ένα καλοστημένο θέατρο, μια απάτη. Και πώς, μετά τόσο θόρυβο –και παρέλευση τόσων μηνών– παρεμβαίνετε στη συζήτηση χωρίς να μας λέτε τίποτα για την …ταμπακιέρα;
Ελπίζουμε πως θα επανέλθετε με εξηγήσεις περισσότερο πειστικές.
Για την Φιλορθόδοξο Ένωσι «Κοσμάς Φλαμιάτος»
ο Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
ο Γραμματέας Παναγιώτης Σημάτης
2 σχόλια:
Είναι τουλάχιστον φαιδρή η προσπάθεια του π. Κουμαριανού να δικαιολογήσει τα αδικαιόγητα 7 μήνες μετά την εγκληματική του πρόταση στην Ημερίδα της Θεσαλονίκης να γίνουμε ουνίτες για να προχωρήσει ο Διάλογος με τους Παπαικούς!!!
Μόνον άνθρωποι εξαιρετικά χαμηλού δείκτη νοημοσύνης μπορούν να θεωρήσουν τις εξηγήσεις του π. Κουμαριανού φερέγγυες.
Στην πραγματικότητα είναι τόσο αφερέγγυες όσο η κυριολεκτικά αστεία επιστολή του Πρεβέζης για να καλύψει τον κακόδοξο παπα-Κώστα Μπέη το Νεοβαρλααμίτη και συγκρητιστή.
Να παρακαλέσουμε θερμά τόσο φαιδρά κείμενα εφεξής να μη βλέπουν το φως της δημοσιότητας για να μην προκαλούν το δημόσιο αίσθημα.
Αγαπητέ μας πατέρα Παύλε! Το έχω πολλές φορές προτείνει σε ανώτερούς σου κληρικούς, θα το προτείνω και σε σένα: Όσοι μεγαλοκληρικοί, μεγαλοθεολόγοι δεν δύνασθε να χαλιναγωγήσετε τον υπέρμετρο οίστρο σας και το πάθος σας για το θρησκευτικό, χριστιανοφανές, πλην όμως σκοτεινό και δαιμονικό παπικό μόρφωμα, αυτομολήστε και ενωθείτε με αυτούς που θαυμάζετε και αγαπάτε. Και μην ανησυχήσετε καθόλου, οι παπικοί διαχρονικά περιέβαλαν με τιμές και δόξες όλους τους προδότες, από όπου κι αν προέρχονταν. Έπειτα έχετε τη δυνατότητα να διαφημίσετε και να διαλαλήσετε το μοντέλο της "ένωσης" που επιχειρήσατε κι αν ο Φιλόχριστος λαός σας ακολουθήσει έχετε πετύχει. Αν πάλι μείνετε μόνος θα έχετε ως κέρδος τη "στοργή" της παπικής "εκκλησίας". Αφήστε επιτέλους ήσυχο και ασκανδάλιστο το Φιλόχριστο Ορθόδοξο πλήρωμα και απολαύστε τη διακοινωνία της όστιας (αλήθεια ποιος θα φτιάχνει τις όστιες της "διακοινωνίας"; Η Mago; (βιομηχανία φάφλας για γκοφρέτες και κώνων παγωτών...) Όσον αφορά για τις ανοησίες που ανέφερε σε ένα διάγγελμά του ο πρωτοδιάκονος του Πατριαρχείου ότι δήθεν υβρίζονται οι ετερόδοξοι "αδελφοί" μας έχω να απαντήσω τα εξής: το πλήρωμα της παπικής "εκκλησίας", στην πλειονότητά του, είναι αμέτοχο στα βρωμερά και τρισάθλια σχέδια του Βατικανού. Το σύστημα όμως της παπικής θρησκείας είναι από άθλιο ως και αχαρακτήριστο. Ο αρχιδιάκονος καλύτερα θα ήταν να ασχοληθεί με τους χαρακτηρισμούς, τις απειλές και τη γενικότερη ύβρη με την οποία συμπεριφέρεται το ημιθανές Πατριαρχείο Κων/πολεως προς τους αδελφούς του Ορθοδόξους Χριστιανούς που αρνούνται πεισματικά να υποδουλωθούν στον πάπα και στο βρωμερό σύστημά του. Παρακαλώ θερμά τον Τριαδικό Θεό να μας σώσει, έστω την υστάτη, παρά το βάρος των αμετρήτων αμαρτιών μας από τον όλεθρο του οικουμενισμού και τον οίστρο των φονταμενταλιστών οπαδών του...
Δημοσίευση σχολίου