4/1/10

H Coca Cola, οι Ρώσοι Χριστιανοί και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος

πηγή: www.augoustinos-kantiotis.gr

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΜΗΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ, Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΠΛΕΚΕΙ ΤΟ ΕΓΚΩΜΙΟ ΤΗΣ ΓΙΓΑΝΤΙΑΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ!
Coca Cola Ρώσοι Χριστιανοί και Πατριάρχης Βαρθολομαίος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ 29/1/2010
Στις 14 Δεκεμβρίου 1993 η λεγομένη Μείζων και Υπερτελής Σύνοδος του Φαναρίου υπό την προεδρία του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου αφώρισε τον θεολόγο και ιεροκήρυκα κ. Νικόλαο Ιω. Σωτηρόπουλο. Στις ημέρες μας από τα 10 εκατομμύρια των Ελλήνων δεν αφωρίσθηκε κανείς ασεβής, υβριστής των ιερών και των οσίων, εκκλησιομάχος και αντίχριστος.
Αφωρίσθηκε ο θεολόγος και ιεροκήρυξ Σωτηρόπουλος, ο οποίος δύο πανεπιστημιακά πτυχία και όλη τη ζωή του αφιέρωσε στην ιεραποστολή, στο προφορικό και γραπτό κήρυγμα υπέρ της Πίστεως και εναντίον των αιρέσεων.
Αναρμοδίως δε η Σύνοδος του Φαναρίου έκρινε και αφώρισε τον κ. Σωτηρόπουλο. Διότι ο κ. Σωτηρόπουλος ανήκε στην Εκκλησία της Ελλάδος και αρμοδία να τον κρίνη ήταν η Εκκλησία της Ελλάδος. Σ αυτήν έπρεπε να παραπεμφθή η υπόθεσίς του.
Ο αφορισμός του κ. Σωτηροπούλου έγινε χωρίς απαγγελία συγκεκριμένης κατηγορίας, χωρίς κλήσι σε απολογία και χωρίς κοινοποίησι σ' αυτόν της αποφάσεως και του σχετικού πρακτικού. Και ο μεγαλύτερος κακούργος καλείται σε απολογία. Και μόνο δε για το λόγο, ότι ο κ. Σωτηρόπουλος αφωρίσθηκε χωρίς να κληθή σε απολογία, ο αφορισμός του είνε άκυρος.
Ουσιαστικώς δηλαδή δεν υπάρχει αφορισμός, υπάρχει μόνο τυπικώς.
Καίτοι ο αφορισμός είνε άδικος και άκυρος, εν τούτοις μερικοί Επίσκοποι, ψοφοδεείς και καιροσκόποι, λαμβάνουν αυτόν υπ όψιν, και, για να μη περιέλθουν στη δυσμένεια του Πατριάρχη, απαγορεύουν στον κ. Σωτηρόπουλο να ομιλή στις Επισκοπές τους. Και γενικώς απαγορεύεται σ αυτό το θεολόγο και ιεροκήρυκα να έχη πρόσβασι στα εκκλησιαστικά μέσα ενημερώσεως, ενώ έχουν πρόσβασι και ακατάλληλα και ασεβή πρόσωπα. Σ αυτούς τους Επισκόπους, οι οποίοι υπολογίζουν τον Βαρθολομαίο και όχι τον Θεό, και παίρνουν το μέρος του αδικήσαντος, επειδή κοσμικώς είνε ισχυρός, και δεν παίρνουν το μέρος του αδικηθέντος, επειδή κοσμικώς είνε ανίσχυρος, υπενθυμίζουμε τον θεόπνευστο λόγο, ότι «άδικοι βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι»

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)