Δέκα μήνες μετά την «Ομολογία Πίστεως»
του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου
Συμπληρώθηκαν δέκα μήνες από τότε που η Σύναξη κληρικών και μοναχών κυκλοφόρησε την «Ομολογία Πίστεως». Ο αριθμός όσων υπέγραψαν την Ομολογία ξεπέρασε ήδη τους 17.000 (σημ. του blog: σήμερα ο αριθμός έχει φτάσει πλέον τους 18100), γεγονός που ξεκάθαρα δείχνει ότι ο πιστός λαός αναζητούσε κάποιο τρόπο για να εκφράσει την αντίθεσή του προς τα οικουμενιστικά ανοίγματα και τον τρόπο που διεξάγονται οι διάλογοι με τους Παπικούς, τους Προτεστάντες και τους αλλόθρησκους. Η μαζική υπογραφή του κειμένου της Ομολογίας φανέρωσε το σιωπηλό πλήθος του πιστού λαού που εδώ και χρόνια διαφωνεί με την οικουμενιστική τακτική του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και άλλων επισκόπων, κληρικών και θεολόγων.......
Ο προφήτης Ηλίας γεμάτος απελπισία για τη στροφή των συμπατριωτών του στην ειδωλολατρία και έχοντας την πεποίθηση ότι «υπολέλειπται μονώτατος» έλαβε μετά από εντατική προσευχή την πληροφορία ότι υπάρχουν επτά χιλιάδες άνθρωποι που δεν έκλιναν γόνυ τω Βάαλ (Γ΄Βασ. ιθ΄,10-18) . Με παρόμοιο τρόπο σήμερα κάθε συνειδητός πιστός που βλέπει γύρω του επισκόπους, κληρικούς και λαϊκούς να υποκλίνονται στο Βάαλ του οικουμενισμού και γεμίζει με απογοήτευση για το κατάντημα των εκκλησιαστικών ανδρών, με την πρωτοβουλία της «Ομολογίας Πίστεως» της άτυπης Σύναξης κληρικών και μοναχών λαμβάνει την πληροφορία ότι υπάρχουν δεκαεπτά χιλιάδες –και πολλοί περισσότεροι- κληρικοί και λαϊκοί που όχι μόνο δεν έκλιναν γόνυ στον οικουμενισμό αλλά παρά τις πατριαρχικές απειλές και συκοφαντίες έθεσαν εαυτούς στην πρώτη γραμμή του αντιοικουμενιστικού αγώνα υπογράφοντας την Ομολογία. Αυτά από τη μία πλευρά.
Από την άλλη πλευρά, αυτή των οικουμενιστών, η Ομολογία αν και τους θορύβησε πολύ και συνεχίζει να τους ενοχλεί, ωστόσο δεν φαίνεται, προς το παρόν, να τους οδηγεί σε διακοπή του οικουμενιστικού τους βηματισμού. Οι συμπροσευχές συνεχίζονται, οι διάλογοι άνευ ορθοδόξων προϋποθέσεων επίσης και καθημερινά μέσω των ορθοδόξων εντύπων και ηλεκτρονικών μέσων φανερώνονται πλήθος οικουμενιστικών πράξεων με πρωταγωνιστές συνήθως επισκόπους.
Με δεδομένη την πεισματική εμμονή των οικουμενιστών στην αποκλίνουσα από την ορθόδοξη θεολογία και κανονική ακρίβεια συμπεριφορά, οι πιστοί που υπογράψαμε την Ομολογία Πίστεως αναμένουμε νέες πρωτοβουλίες της σεβαστής Σύναξης κληρικών και μοναχών. Γνωρίζουμε ότι «καιρός παντί πράγματι» (Εκκλησιαστής γ΄,1) και ότι «μείζων των αρετών η διάκρισις» γι’ αυτό και αγωνιζόμενοι κατά της παναίρεσης του οικουμενισμού δεν θα οδηγηθούμε στο άλλο άκρο του ζηλωτισμού και της πρόωρης αποτείχισης στην οποία καλούν τους πιστούς κάποιοι που χαράζουν μοναχικές προσωπικές πορείες.
Μένουμε άγρυπνοι, παρακολουθώντας τις κινήσεις των οικουμενιστών και έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη στις μετά προσευχής και διακρίσεως αποφάσεις και πρωτοβουλίες της σεβαστής Σύναξης κληρικών και μοναχών.
Συμπληρώθηκαν δέκα μήνες από τότε που η Σύναξη κληρικών και μοναχών κυκλοφόρησε την «Ομολογία Πίστεως». Ο αριθμός όσων υπέγραψαν την Ομολογία ξεπέρασε ήδη τους 17.000 (σημ. του blog: σήμερα ο αριθμός έχει φτάσει πλέον τους 18100), γεγονός που ξεκάθαρα δείχνει ότι ο πιστός λαός αναζητούσε κάποιο τρόπο για να εκφράσει την αντίθεσή του προς τα οικουμενιστικά ανοίγματα και τον τρόπο που διεξάγονται οι διάλογοι με τους Παπικούς, τους Προτεστάντες και τους αλλόθρησκους. Η μαζική υπογραφή του κειμένου της Ομολογίας φανέρωσε το σιωπηλό πλήθος του πιστού λαού που εδώ και χρόνια διαφωνεί με την οικουμενιστική τακτική του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και άλλων επισκόπων, κληρικών και θεολόγων.......
Ο προφήτης Ηλίας γεμάτος απελπισία για τη στροφή των συμπατριωτών του στην ειδωλολατρία και έχοντας την πεποίθηση ότι «υπολέλειπται μονώτατος» έλαβε μετά από εντατική προσευχή την πληροφορία ότι υπάρχουν επτά χιλιάδες άνθρωποι που δεν έκλιναν γόνυ τω Βάαλ (Γ΄Βασ. ιθ΄,10-18) . Με παρόμοιο τρόπο σήμερα κάθε συνειδητός πιστός που βλέπει γύρω του επισκόπους, κληρικούς και λαϊκούς να υποκλίνονται στο Βάαλ του οικουμενισμού και γεμίζει με απογοήτευση για το κατάντημα των εκκλησιαστικών ανδρών, με την πρωτοβουλία της «Ομολογίας Πίστεως» της άτυπης Σύναξης κληρικών και μοναχών λαμβάνει την πληροφορία ότι υπάρχουν δεκαεπτά χιλιάδες –και πολλοί περισσότεροι- κληρικοί και λαϊκοί που όχι μόνο δεν έκλιναν γόνυ στον οικουμενισμό αλλά παρά τις πατριαρχικές απειλές και συκοφαντίες έθεσαν εαυτούς στην πρώτη γραμμή του αντιοικουμενιστικού αγώνα υπογράφοντας την Ομολογία. Αυτά από τη μία πλευρά.
Από την άλλη πλευρά, αυτή των οικουμενιστών, η Ομολογία αν και τους θορύβησε πολύ και συνεχίζει να τους ενοχλεί, ωστόσο δεν φαίνεται, προς το παρόν, να τους οδηγεί σε διακοπή του οικουμενιστικού τους βηματισμού. Οι συμπροσευχές συνεχίζονται, οι διάλογοι άνευ ορθοδόξων προϋποθέσεων επίσης και καθημερινά μέσω των ορθοδόξων εντύπων και ηλεκτρονικών μέσων φανερώνονται πλήθος οικουμενιστικών πράξεων με πρωταγωνιστές συνήθως επισκόπους.
Με δεδομένη την πεισματική εμμονή των οικουμενιστών στην αποκλίνουσα από την ορθόδοξη θεολογία και κανονική ακρίβεια συμπεριφορά, οι πιστοί που υπογράψαμε την Ομολογία Πίστεως αναμένουμε νέες πρωτοβουλίες της σεβαστής Σύναξης κληρικών και μοναχών. Γνωρίζουμε ότι «καιρός παντί πράγματι» (Εκκλησιαστής γ΄,1) και ότι «μείζων των αρετών η διάκρισις» γι’ αυτό και αγωνιζόμενοι κατά της παναίρεσης του οικουμενισμού δεν θα οδηγηθούμε στο άλλο άκρο του ζηλωτισμού και της πρόωρης αποτείχισης στην οποία καλούν τους πιστούς κάποιοι που χαράζουν μοναχικές προσωπικές πορείες.
Μένουμε άγρυπνοι, παρακολουθώντας τις κινήσεις των οικουμενιστών και έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη στις μετά προσευχής και διακρίσεως αποφάσεις και πρωτοβουλίες της σεβαστής Σύναξης κληρικών και μοναχών.
7 σχόλια:
Διαφωνώ μαζί σας παρ'ότι σας εκτιμώ. Και ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός μοναχική πορεία ακολούθησε αλλά αυτός τελικά δικαιώθηκε.
Έτσι να κάνετε και εσείς και να δικαιωθείτε!
Αλήθεια, Ανώνυμε 8.38μμ
έχεις την αγιότητα ή τη διάκριση του αγίου Μάρκου του Ευγενικού; Ο άγιος Μάρκος δεν ακολούθησε "μοναχική πορεία" αλλά ως επίσκοπος ορθοτόμησε την Αλήθεια ευρισκόμενος εντός της Εκκλησίας.
Και κάτι ακόμη (όχι προς τον Ανώνυμο μόνο αλλά γενικώς)
Η γνώμη μου είναι ότι την πατερική γραμμή και το πνεύμα του αγίου Μάρκου εκφράζει η Σύναξη των κληρικών που υπέγραψε την Ομολογία Πίστεως και όχι οι παλαιοημερολογίτες, ή οι παλαιοημερολογιτίζοντες.
Α.Π.
Αντί άλλης απάντησης στον πρώτο Ανώνυμο λέω μόνο ότι συμφωνώ με το σχόλιο του Α.Π.
Σωστός ο Α.Π.
Μάλλον δεν την ξέρει καλά την ιστορία με τον Άγιο Μάρκο ο πρώτος ανώνυμος παρόλο που την επικαλείται προς επίρρωση της άποψής του.Οι απόψεις του Αγ.Μάρκου βρίσκονταν σε απόλυτη ταύτιση με αυτές του ευσεβούς πληρώματος της Εκκλησίας.Όταν η αποστολή των υπογραψάντων την ψευδένωση Ορθοδόξων Επισκόπων κατέφτασε με το πλοίο στη Βασιλεύουσα,ο πιστός λαός τους "καλωσόρισε" στο λιμάνι της Πόλης.Και το μεν λιμάνι ήταν γεμάτο από προδομένους πιστούς πρόθυμους ακόμη και να λιντσάρουν τους Επισκόπους που δεν ακολούθησαν το παράδειγμα του Αγ.Μάρκου,οι δε υπογράψαντες Επίσκοποι κλαίγοντας και ικετεύοντας για συγχώρηση παρακαλούσαν(!) τους πιστούς να τους κόψουν το χέρι με το οποίο είχαν θέσει την υπογραφή τους.Επομένως,μάλλον δεν ακολούθησε και τόσο μοναχική πορεία όσο η δική σου ο Άγ.Μάρκος,ανώνυμε...
Οι θέσεις του κ. Τάτση είναι απολύτως ορθές.
Ο π. Επιφάνιος και ο π. Ιουστίνος Πόποβιτς καθόρισαν τα πλαίσια του αγώνα και οι επίσκοποι και οι άλλοι ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα κινούνται με σωφροσύνη μαχητικότητα και διάκριση.
Τον αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού τον δίνουμε για να σώσουμε την ψυχή μας! Οχι για να σώσουμε την Εκκλησία! Η Εκκλησία δεν χρειάζεται σωτήρα. Της φτάνει ο Χριστός.
Αφού λοιπόν ο αγώνας γίνεται για τη σωτηρία μας στην Εκκλησία θα δοθεί. Οχι εκτός Εκκλησίας, επειδή εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχει σωτηρία.
Δημοσίευση σχολίου