Ο γνωστός οικουμενιστής θεολόγος Παναγιώτης Ανδριόπουλος μετά το ηχηρό ράπισμα που δέχτηκε από το Νεμέσιο για την οικουμενιστική του «φερε-φωνία» προσπαθεί ανεπιτυχώς τώρα να αυτοδικαιωθεί μέσω του «Ορθοδόξου Τύπου» και να εμφανίσει ως δήθεν συγκρουόμενες μεταξύ τους τις απόψεις του Νεμέσιου, του «Ορθοδόξου Τύπου» και του δικού μας ιστολογίου. Δεν θα απαντήσουμε ούτε εκ μέρους του Νεμέσιου ούτε εκ μέρους του «Ορθοδόξου Τύπου» αλλά μόνο ως ιστολόγιο «Θρησκευτικά», παραβλέποντας μάλιστα τις κατηγορίες εναντίον μας ως «ρυπαρών» αλλά τονίζοντας ξεκάθαρα ότι ούτε εμείς είμαστε «το alter ego του Ο.Τ.» ούτε ο Νεμέσιος είναι δικός μας συντάκτης.......
Εμείς έχουμε την ευθύνη για όσα δημοσιεύονται στο ιστολόγιο «Θρησκευτικά», ο Ο.Τ. για όσα γράφονται στις στήλες του και ο Νεμέσιος για όσα εκείνος γράφει. Τούτο βεβαίως δεν μας εμποδίζει ούτε να αναδημοσιεύουμε κείμενα του Ο.Τ. ούτε να δημοσιεύουμε κείμενα του Νεμέσιου όταν κρίνουμε ότι αυτά συμφωνούν με τη δική μας γραμμή.
Στην ουσία των πραγμάτων τώρα. Η Επιστολή του Μητροπολίτη Κυθήρων προς τη Σύνοδο τάραξε τους οικουμενιστές διότι συνειδητοποιούν ότι πλέον ζητείται συνοδική καταδίκη της πλανεμένης διδασκαλίας τους.
Ασφαλώς, κατά τη γνώμη μας, ο Μητροπολίτης Κυθήρων δεν ζητά την άμεση καθαίρεση του Μητροπολίτου Μεσσηνίας αλλά κρίνει αυτήν αναγκαία, κατά τους Ιερούς Κανόνες και την Πατερική Παράδοση, εάν ο επίσκοπος επιμείνει στην αποκλίνουσα αιρετική του διδασκαλία και αρνηθεί να ανακαλέσει ενώπιον της Συνόδου τις διατυπωθείσες απόψεις του. Νομίζουμε δε ότι την ίδια εκτίμηση κάνει και ο «Ορθόδοξος Τύπος» που γράφει μεν στον πρωτοσέλιδο τίτλο του «Την καθαίρεσιν του φιλοπαπικού Μεσσηνίας ζητεί ο Κυθήρων» όμως αμέσως μετά στον μικρότερο τίτλο προσθέτει «Ἐὰν δὲν ἀνακαλέση τὴν ἐκτροπήν του καὶ δὲν ὁμολογήση ὅτι ἀποδέχεται ὅσα ὁρίζει τὸ Σύμβολον τῆς Πίστεως καὶ τὴν ὁμολογίαν τὴν ὁποίαν ἔδωκε πρὸ τῆς χειροτονίας του, ὅπως φυλάσση τὴν παρακαταθήκην τῆς Ἐκκλησίας μας, τὴν ὁποίαν παραλαμβάνει, τότε δὲν δύνααι νὰ ἐκπροσωπῆ τὴν Ἐκκλησίαν μας εἰς τοὺς Θεολογικοὺς Διαλόγους, οὔτε Ἐπίσκοπος νὰ λογίζεται».
Αλλά και ο Νεμέσιος, κατά τη γνώμη μας, ορθά επισημαίνει ότι « ὁ κ. Ἀνδριόπουλος αὐθαίρετα ἑρμηνεύει τὰ λόγια τοῦ Σεβασμιωτάτου Κυθήρων ὡς παρότρυνση πρὸς καθαίρεση τοῦ Μεσσηνίας». Πράγματι σκοπός του Κυθήρων δεν είναι η καθαίρεση του Μεσσηνίας, αλλά ασφαλώς η επάνοδός του στην ορθή πατερική διδασκαλία. Ο Μητροπολίτης Κυθήρων προτείνει στην Επιστολή «Ο Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος να κληθή εν Συνόδω προφορικώς τε και γραπτώς να ανακαλέση ευθέως και απεριφράστως την εκκλησιολογικήν του ταύτην εκτροπήν…» στοχεύοντας στην απομάκρυνση του Μεσσηνίας από την λανθασμένη του περί Εκκλησίας διδασκαλία. Ωστόσο ο Μητροπολίτης Κυθήρων πιο κάτω επισημαίνει ότι «Εάν, παρ' ελπίδα, τούτο δεν συμβή, τότε βάσει αυτών τούτων των θείων και Ιερών Κανόνων και δογμάτων και της ιεράς Ορθοδόξου Παραδόσεως ου μόνον ως Αντιπρόσωπος της Ελλαδικής ημών Εκκλησίας εις τον εν θέματι θεολογικόν Διάλογον, ούδε ως Επίσκοπος δύναται του λοιπού να λογίζεται, ως μη ορθοτομών τον λόγον της Θείας Αληθείας». Και ο Νεμέσιος ερμηνεύοντας σωστά την επισκοπική Επιστολή δεν κάνει κάτι άλλο παρά να υπενθυμίζει μερικούς από τους Ιερούς Κανόνες που προβλέπουν αυτά στα οποία αναφέρεται ο Μητροπολίτης Κυθήρων και γράφει: «ἂς μὴ λησμονεῖ ὁ κ. Ἀνδριόπουλος, ὅτι οἱ ἱεροὶ Κανόνες θεωροῦν ψευδεπισκόπους ὅσους διδάσκουν ἐπίμονα παρὰ τὰ καθιερωμένα Δόγματα καὶ τοὺς Πατέρες (ΙΕ΄ Κανὼν τῆς ΑΒ΄ [Πρωτοδευτέρας] Συνόδου) ἀπομονώνουν δὲ ὅσους Ἐπισκόπους δὲν μεριμνοῦν γιὰ τὴν ἐπιστροφὴ τῶν αἱρετικῶν στὴν Ἐκκλησία (Κανών ΡΛΒ΄ [ἤ ΡΚΓ΄] τῆς ἐν Καρθαγένῃ Τοπικῆς Συνόδου) καὶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες βλέπουν οὐσιαστικῶς ἐκτὸς Ἐκκλησίας ὅσους ἑτεροδιδάσκουν, ἀφοῦ δὲν ἔχουν τὸν «νοῦν Χριστοῦ», οὔτε καὶ τὸ Πνεῦμα Του.»
Συμπέρασμα: Κατά τη γνώμη μας, ο Μητροπολίτης Κυθήρων, ο Νεμέσιος, ο Ο.Τ. και το ιστολόγιό μας εις ουδέν διαφωνούν. Όλοι μέσα από διαφορετικές λεκτικές διατυπώσεις ζητούν, κατά τη γνώμη μας, το ίδιο πράγμα: Την αποκήρυξη από το Μητροπολίτη Μεσσηνίας της αιρετικής περί της Εκκλησίας διδασκαλίας του και την αντικατάσταση του από άλλο Μητροπολίτη στο Διάλογο με τους Παπικούς.
Το λυπηρότερον ωστόσο στο όλο ζήτημα είναι η διάψευσις της εκτίμησης του Ο.Τ. ότι «Ἐνδεχομένως ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας, ἡ ὁποία συνῆλθεν ἐκτάκτως τὴν Τρίτην καὶ τὴν Τετάρτην, νὰ ἀσχοληθῆ μὲ τὴν ὑπόθεσιν». Η Ιεραρχία έληξε και το θέμα καθόλου δεν τέθηκε.
Εμείς έχουμε την ευθύνη για όσα δημοσιεύονται στο ιστολόγιο «Θρησκευτικά», ο Ο.Τ. για όσα γράφονται στις στήλες του και ο Νεμέσιος για όσα εκείνος γράφει. Τούτο βεβαίως δεν μας εμποδίζει ούτε να αναδημοσιεύουμε κείμενα του Ο.Τ. ούτε να δημοσιεύουμε κείμενα του Νεμέσιου όταν κρίνουμε ότι αυτά συμφωνούν με τη δική μας γραμμή.
Στην ουσία των πραγμάτων τώρα. Η Επιστολή του Μητροπολίτη Κυθήρων προς τη Σύνοδο τάραξε τους οικουμενιστές διότι συνειδητοποιούν ότι πλέον ζητείται συνοδική καταδίκη της πλανεμένης διδασκαλίας τους.
Ασφαλώς, κατά τη γνώμη μας, ο Μητροπολίτης Κυθήρων δεν ζητά την άμεση καθαίρεση του Μητροπολίτου Μεσσηνίας αλλά κρίνει αυτήν αναγκαία, κατά τους Ιερούς Κανόνες και την Πατερική Παράδοση, εάν ο επίσκοπος επιμείνει στην αποκλίνουσα αιρετική του διδασκαλία και αρνηθεί να ανακαλέσει ενώπιον της Συνόδου τις διατυπωθείσες απόψεις του. Νομίζουμε δε ότι την ίδια εκτίμηση κάνει και ο «Ορθόδοξος Τύπος» που γράφει μεν στον πρωτοσέλιδο τίτλο του «Την καθαίρεσιν του φιλοπαπικού Μεσσηνίας ζητεί ο Κυθήρων» όμως αμέσως μετά στον μικρότερο τίτλο προσθέτει «Ἐὰν δὲν ἀνακαλέση τὴν ἐκτροπήν του καὶ δὲν ὁμολογήση ὅτι ἀποδέχεται ὅσα ὁρίζει τὸ Σύμβολον τῆς Πίστεως καὶ τὴν ὁμολογίαν τὴν ὁποίαν ἔδωκε πρὸ τῆς χειροτονίας του, ὅπως φυλάσση τὴν παρακαταθήκην τῆς Ἐκκλησίας μας, τὴν ὁποίαν παραλαμβάνει, τότε δὲν δύνααι νὰ ἐκπροσωπῆ τὴν Ἐκκλησίαν μας εἰς τοὺς Θεολογικοὺς Διαλόγους, οὔτε Ἐπίσκοπος νὰ λογίζεται».
Αλλά και ο Νεμέσιος, κατά τη γνώμη μας, ορθά επισημαίνει ότι « ὁ κ. Ἀνδριόπουλος αὐθαίρετα ἑρμηνεύει τὰ λόγια τοῦ Σεβασμιωτάτου Κυθήρων ὡς παρότρυνση πρὸς καθαίρεση τοῦ Μεσσηνίας». Πράγματι σκοπός του Κυθήρων δεν είναι η καθαίρεση του Μεσσηνίας, αλλά ασφαλώς η επάνοδός του στην ορθή πατερική διδασκαλία. Ο Μητροπολίτης Κυθήρων προτείνει στην Επιστολή «Ο Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος να κληθή εν Συνόδω προφορικώς τε και γραπτώς να ανακαλέση ευθέως και απεριφράστως την εκκλησιολογικήν του ταύτην εκτροπήν…» στοχεύοντας στην απομάκρυνση του Μεσσηνίας από την λανθασμένη του περί Εκκλησίας διδασκαλία. Ωστόσο ο Μητροπολίτης Κυθήρων πιο κάτω επισημαίνει ότι «Εάν, παρ' ελπίδα, τούτο δεν συμβή, τότε βάσει αυτών τούτων των θείων και Ιερών Κανόνων και δογμάτων και της ιεράς Ορθοδόξου Παραδόσεως ου μόνον ως Αντιπρόσωπος της Ελλαδικής ημών Εκκλησίας εις τον εν θέματι θεολογικόν Διάλογον, ούδε ως Επίσκοπος δύναται του λοιπού να λογίζεται, ως μη ορθοτομών τον λόγον της Θείας Αληθείας». Και ο Νεμέσιος ερμηνεύοντας σωστά την επισκοπική Επιστολή δεν κάνει κάτι άλλο παρά να υπενθυμίζει μερικούς από τους Ιερούς Κανόνες που προβλέπουν αυτά στα οποία αναφέρεται ο Μητροπολίτης Κυθήρων και γράφει: «ἂς μὴ λησμονεῖ ὁ κ. Ἀνδριόπουλος, ὅτι οἱ ἱεροὶ Κανόνες θεωροῦν ψευδεπισκόπους ὅσους διδάσκουν ἐπίμονα παρὰ τὰ καθιερωμένα Δόγματα καὶ τοὺς Πατέρες (ΙΕ΄ Κανὼν τῆς ΑΒ΄ [Πρωτοδευτέρας] Συνόδου) ἀπομονώνουν δὲ ὅσους Ἐπισκόπους δὲν μεριμνοῦν γιὰ τὴν ἐπιστροφὴ τῶν αἱρετικῶν στὴν Ἐκκλησία (Κανών ΡΛΒ΄ [ἤ ΡΚΓ΄] τῆς ἐν Καρθαγένῃ Τοπικῆς Συνόδου) καὶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες βλέπουν οὐσιαστικῶς ἐκτὸς Ἐκκλησίας ὅσους ἑτεροδιδάσκουν, ἀφοῦ δὲν ἔχουν τὸν «νοῦν Χριστοῦ», οὔτε καὶ τὸ Πνεῦμα Του.»
Συμπέρασμα: Κατά τη γνώμη μας, ο Μητροπολίτης Κυθήρων, ο Νεμέσιος, ο Ο.Τ. και το ιστολόγιό μας εις ουδέν διαφωνούν. Όλοι μέσα από διαφορετικές λεκτικές διατυπώσεις ζητούν, κατά τη γνώμη μας, το ίδιο πράγμα: Την αποκήρυξη από το Μητροπολίτη Μεσσηνίας της αιρετικής περί της Εκκλησίας διδασκαλίας του και την αντικατάσταση του από άλλο Μητροπολίτη στο Διάλογο με τους Παπικούς.
Το λυπηρότερον ωστόσο στο όλο ζήτημα είναι η διάψευσις της εκτίμησης του Ο.Τ. ότι «Ἐνδεχομένως ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας, ἡ ὁποία συνῆλθεν ἐκτάκτως τὴν Τρίτην καὶ τὴν Τετάρτην, νὰ ἀσχοληθῆ μὲ τὴν ὑπόθεσιν». Η Ιεραρχία έληξε και το θέμα καθόλου δεν τέθηκε.
19 σχόλια:
Απο πού εως πού είναι ρυπαρός όποιος είναι ανώνυμος;
Έχουν τρελλαθεί τελείως οι Οικουμενιστές;
Αμπλίας
Οι Οικουμενιστές μπορούν να λένε ότι θέλουν αλλά αυτό εμάς δεν μας εμποδίζει να δούμε το θέμα της ανωνυμίας απροκατάληπτα.
Οποιος είναι ανώνυμος δεν είναι βέβαια ρυπαρός αλλά αν μιλά για θέματα πίστεως επιβεβλημένο είναι να ομολογεί την πίστη του επώνυμα.
Ανωνυμία και ομολογία πίστεως εξ ορισμού δεν πάνε μαζί. Πήραν οριστικό και ανέκκλητο διαζύγιο από καταβολής κόσμου.
Φανταστήκατε οι μάρτυρες της Εκκλησίας να έκαναν ανώνυμη ομολογία πίστεως;
Τι είδους μάρτυρες και ομολογητές θα ήταν;
Πρόσεξα στα σχόλια των "Θρησκευτικών" το ερώτημα αναγνώστη αν θα μπορούσαν κάποιοι να υπογράψουν την Ομολογία πίστεως για τον Οικουμενισμό ανώνυμα και το ιστολόγιο πολύ ορθά απάντησε ότι τέτοια πρακτική δεν είναι επιτρεπτή.
Τα ανώνυμα σχόλια δεν χρειάζεται να αποκλεισθούν εξ ορισμού ούτε ασφαλώς να χαρακτηριστούν εξ ορισμού ρυπαρά.
Ο ιδιοκτήτης όμως του ιστολογίου πρέπει να γνωρίζει σε ποιον ανήκει το σχόλιο έστω και αν κρίνει ο σχολιαστής ότι το σχόλιό του θέλει να παρατίθεται ανώνυμο.
Ο Αμπλίας και ο ιδιοκτήτης των "Θρησκευτικών" γνωρίζουν τόσο καλά όσο τουλάχιστον εγώ ότι χρησιμοποιήθηκε η ανωνυμία κατά κόρον για να σπιλωθούν υπολήψεις ανθρώπων και μάλιστα όχι τυχαίων ανθρώπων αλλά αδιάβλητων ηγετών του αντιοικουμενιστικού αγώνα.
Ούτε ο π. Θεόδωρος Ζήσης ή ο Ναυπάκτου ή ο Τσελεγγίδης ή ο π. Γεώργιος Μεταλληνός ή ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος ή ο Ράσκας Αρτέμιος δεν γλύτωσαν από τους ανώνυμους σχολιαστές οι οποίοι ούτε την ηθική τους υπόσταση ή το ορθόδοξό τους φρόνημα δεν δίστασαν να υποσκάψουν.
Αφήνω πια το διασυρμό που υπέστη και υφίσταται ο π. Σαράντης, ο π. Ιωάννης Φωτόπουλος, ο Αγιος Πειραιώς αλλά και τελευταία ο Αγιος Κυθήρων.
Η ανωνυμία χρησιμοποείται επίσης ευρέως από ορισμένους για να προβοκάρουν άλλους και για να συγχύζουν την αλήθεια.
Αν αυτά που αναφέρω για την ανωνυμία δεν είναι αλήθεια τότε γιατί οι διαχειριστές των ιστολογίων ελέγχουν τα σχόλια που τους στέλλονται;
Ας μην κρυβόμαστε λοιπόν αγαπητέ Αμπλία πίσω από το δάκτυλό μας και να προσποιούμαστε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την ανωνυμία.
Συμφωνώ μαζί σου ότι η ανωνυμία δεν είναι εξ ορισμού ρυπαρή αλλά πολλές φορές υπάρχει σοβαρό πρόβλημα μαζί της και καλό είναι να δούμε πώς θεραπεύεται.
Οι Οικουμενιστές έχουν τους λόγους τους να παραπονούνται για την ανωνυμία.
Σκεφτήκατε όμως πόσες φορές με την ανωνυμία μπαίνουν σε παραδοσιακά ιστολόγια και προβοκάρουν με ανώνυμα σχόλια, όπως πολύ ορθά μου επεσήμανε χθες ο κ. Σημάτης;
Και για να είμαστε δίκαιοι, επειδή όλους ένας Θεός μια μέρα θα μας κρίνει!
Ολοι γνωρίζουμε ότι τα περισσότερα ανώνυμα σχόλια στις παραδοσιακές ιστοσελίδες που μιλούν απαξιωτικά και πολλες φορές χυδαία για τους ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα δεν είναι γραμμένα από οικουμενιστές.
Σωστά;
Ας δούμε λοιπόν το θέμα της ανωνυμίας στις σωστές του διαστάσεις και ας διορθώσουμε το πρόβλημα από τη δική μας τη σκοπιά.
Τους οικουμενιστές ούτως ή άλλως δεν μπορούμε να τους αλλάξουμε το φρόνημα ή να τους επηρεάσουμε!
Τους συναγωνιστές όμως;
Ετσι για να μην κοροιδευόμαστε δηλαδή.
κ. Τελεβάντο, παρόλο που το θέμα της κυρίως ανάρτησης δεν είναι ο ανώνυμος σχολιασμός στα ιστολόγια, ωστόσο επειδή δημοσιεύσαμε το σχόλιό σας αναγκαστικά προβαίνουμε σε μία διευκρίνιση, ένα ερώτημα και τη δική μας θέση για το θέμα:
Διευκρίνιση:
Γράφετε: «Ο ιδιοκτήτης όμως του ιστολογίου πρέπει να γνωρίζει σε ποιον ανήκει το σχόλιο έστω και αν κρίνει ο σχολιαστής ότι το σχόλιό του θέλει να παρατίθεται ανώνυμο».
Τεχνικά είναι αδύνατον ο διαχειριστής ενός ιστολογίου να γνωρίζει σε ποιον ανήκει ένα σχόλιο που γράφεται με την επιλογή «Ανώνυμος».
Ερώτημα:
Γράφετε: «Ολοι γνωρίζουμε ότι τα περισσότερα ανώνυμα σχόλια στις παραδοσιακές ιστοσελίδες που μιλούν απαξιωτικά και πολλες φορές χυδαία για τους ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα δεν είναι γραμμένα από οικουμενιστές.
Σωστά;»
Ειλικρινά δεν κατανοούμε τι θέλετε να πείτε. Από ποιους είναι γραμμένα τα απαξιωτικά σχόλια εναντίον των αντιοικουμενιστών αν όχι από τους οικουμενιστές;
Η θέση μας για το όλο ζήτημα
Εμείς από την πρώτη στιγμή αποφασίσαμε να δημοσιεύουμε και Ανώνυμα σχόλια έχοντας ωστόσο ενεργοποιημένο τον έλεγχο της δημοσίευσης. Μέσα από αυτό τον έλεγχο απορρίπτουμε σχόλια που χυδαία υβρίζουν πρόσωπα ή ακόμη και αυτό τον Κύριο ή τους Αγίους. Στη διαδικασία αυτή (του ελέγχου των σχολίων) μπορεί πολλές φορές να κάνουμε λάθη, είτε δημοσιεύοντας σχόλια που ίσως έπρεπε να απορριφθούν είτε απορρίπτοντας σχόλια που θα έπρεπε να δημοσιευθούν. Για τούτο και ζητούμε συγγνώμη από τους αναγνώστες μας σχολιαστές αν κάποτε τους «αδικήσαμε» ή από τρίτα πρόσωπα που μπορεί να «βλάφθηκαν» από τη δημοσίευση κάποιου σχολίου την οποία εμείς επιτρέψαμε. Όπως όμως και σε άλλη περίπτωση είπαμε, είναι πολύ δύσκολη δουλειά η επιλογή των σχολίων που τελικά θα φανούν στην κοινή θέα όλων. Τέλος σημειώνουμε ότι η ευθύνη μας για όσα γράφονται σε ένα σχόλιο που τελικά εμφανίζεται είναι έμμεση (επειδή επιτρέψαμε να φανεί ένα σχόλιο) και όχι άμεση, όπως στην περίπτωση που γράφουμε κάτι στο κύριο σώμα μιας ανάρτησης.
Διαφωνώ καθέτως με τον κ.Τελεβάντο στο θέμα της ανωνυμίας.
Όχι, κ. Τελεβάντο, δεν γνωρίζω καθόλου καλά, ότι σχόλια ορθόδοξων ανωνύμων δηθεν υπέσκαψαν τους ηγέτες του Αντιοικουμενισμού. Το αντίθετο ξέρω ότι οι οικουμενιστές τους υποσκάπτουν συνεχώς.
Άλλο αντίρρηση σε κάποιο ζήτημα και άλλο υπέσκαψη.
Και σας παρακαλώ να με παραπέμψετε σε συγκεκριμένα σχόλια που είναι δήθεν προβοκατόρικα και δήθεν υπέσκαψαν την ηθική υπόσταση των ηγετών του αντιοικουμενισμού γιατί μέχρι τώρα το μόνο που κάνετε είναι να αοριστολογείτε.
Αμπλίας
Είναι λυπηρό ο Τελεβάντος να παίρνει το μέρος των οικουμενιστών προκειμένου να επιτεθεί εναντίον των αθώων ανωνύμων που ορθοδοξούν αλλά ακολουθούν άλλη τακτική απο αυτόν.
Κρίμα.
Η λύσσα του Τελεβάντου προς τους ανώνυμος δεν θα λάβει τέλος κάποια στιγμή;
Φίλος του φίλου του Φιλήμονα
Το κόμπλεξ που κατατρώγει τον Τελεβάντο με όλους τους ανώνυμους, δεν θα τον αφήσει ποτέ;
Φ.
Είναι ντροπή να δημοσιεύετε σχόλια σαν αυτά του Τελεβάντου που φανερώνουν λύσσα και άδικη μανία κατα των ανωνύμων.
Το σχόλιο του είναι διάτρητο και απο λογικής και απο θεολογικής πλευράς.
Καλέ μου κ.Τελεβάντο, καλό θα ήταν να συμμαζευτείτε και να επαινείτε όσους κοπιάζουν σαν τον Νεμέσιο, και διαλύουν με ωραία επιχειρήματα τις οικουμενιστικές φανφάρες, και όχι να τους πυροβολείτε έμμεσα.
Τέλος σας πληροφορώ ότι και το περιοδικό ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ, δημοσίευσε άλλο ωραίο άρθρο του Νεμέσιου χωρίς να γράψει το επώνυμο του.
Άρα η ορθώς λεχθείσα λύσσα κατα των ανωνύμων είναι αποκλειστική δική σας αρρώστια και δεν εκφράζει σχεδόν κανένα άλλο υγιή ορθόδοξο.
Με τον αρμόζοντα σεβασμό
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Ο Παναγιώτης Τελεβάντος με αυτά που γράφει προσβάλλει όλους τους ανώνυμους οπότε καλά θα κάνουν όλοι οι ανώνυμοι να τον βάλουν στη θέση του.
Μέχρι τώρα ίσχυε ότι είναι κάποιος αθώος μέχρι την απόδειξη του αντίθετου. Με την τελεβάντιον λογικήν είναι όλοι οι ανώνυμοι ένοχοι μέχρι της αποδείξεως του αντίθετου!!!!
Κύριε Τελεβάντο ως προς το θέμα του Νεμεσίου επειδή σας παρακολουθώ εδώ και καιρό ότι έχετε λυσσάξει να βρείτε ποιος είναι ο Νεμέσιος.
Ενώ θα έπρεπε να αρκεστείτε ότι τα κείμενά του τα Δημοσίευσε α)Ο Ορθόδοξος Τύπος και β)Η Θεοδρομία του π. Θεοδώρου Ζήση. Ωστόσο εσείς επιμένετε να ψάχνετε... άραγε τι;;...
Πάντοτε με υπονοούμενα...
Πού θέλετε να καταλήξετε;; δεν μας λέτε και εμάς να καταλάβουμε ή ποιος σας έχει βάλει τέλος πάντων να ανακαλύψετε τον Νεμέσιο.
Με τον τρόπο που κινήστε μας βάζετε εσείς σε σκέψεις!!... και όχι οι καημένοι οι ανώνυμοι που προσπαθούν να πουν μια καλή κουβέντα να ενισχύσουν τον αντιοικουμενιστικό αγώνα.
Κώστας Πεζεβένκης
από το Κάιρο
Κύριε Τελεβάντο ο άγιος Κυθήρων τον διασυρμό που υφίσταται τον υφίσταται απο τους επώνυμους και όχι τους ανώνυμους και μην παραποιείτε την πραγματικότητα.
Τον υφίσταται απο τον συνεπίσκοπο του Μεσσηνίας, τον Ανδριόπουλο, τον Παπαχρήστου ίσως και το λοιπό συνάφι των οικουμενιστών. Μην λέτε ό,τι σας κατέβει!
Υπενθυμίζουμε πάντως πως το θέμα της κυρίως ανάρτησης δεν είναι ούτε ο ανώνυμος σχολιασμός στα ιστολόγια ούτε οι απόψεις του κ. Τελεβάντου επί του θέματος αυτού.
Ναι κ.ιστολόγε, αλλά εφ' όσον δημοσιεύσατε την άποψη του Τελεβάντου δεν πρέπει και εμείς να απαντήσουμε;
Ντροπή σας να υποστηρίζετε τον Τελεβάντο παρα την προσβολή που έρριξε στους ανώνυμους.
Ιστολόγε πολλή υποστήριξη στον Τελεβάντο βλέπω. Γιατί; Ανθρωπολατρία;
Θα έπρεπε ο κ.Τελεβάντος να σέβεται έστω και λίγο όσους κοπιάζουν και παρ' όλα αυτά προτειμούν να μένουν ανώνυμοι και αφανεις εργάτες απο ταπείνωση. Είναι ντροπή απερίγραπτη να βάλλουν κάποιοι ορθόδοξοι κατα των αδελφών τους όταν τόσο έχουν αυξηθεί οι εχθροί.
Ευριπίδης
Τελεβάντο γιατί τόση εμπάθεια στους ανώνυμους και τόσα ψέμματα εις βάρος τους; Επειδή δεν έχουν την κενοδοξία να λένε το ονομά τους; Ίσως πρέπει να συμβουλευθείτε κάποιον ειδικό (πνευματικό ή ψυχολόγο) για να σας βοηθήσει να λύσετε τον πρόβλημα με τους ανώνυμους.
Θεόδωρος
Τί να προσθέσουμε εμείς; Συμφωνούμε με όλους τους προηγούμενους. Ήταν άτοπο απο την πλευρα Τελεβαντου αυτο που έκανε.
Δημοσίευση σχολίου