Στη σημερινή της ομιλία προς τους νέους Διευθυντές Διευθύνσεων Εκπαίδευσης της χώρας η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου τόνισε μεταξύ άλλων «την ανάγκη της καλλιέργειας μιας εθνικής αυτογνωσίας» μέσα στα ελληνικά σχολεία. Μόνο που η «εθνική αυτογνωσία» της κ. Διαμαντοπούλου μοιάζει με συγκρητιστικό συνονθύλευμα πολιτισμών και θυμίζει σε όλα τις περί αλλαγής του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών θεωρίες συγχρόνων ευρωθεολόγων (ανεκτικότητα, αποδοχή της ετερότητας κλπ). Είπε μεταξύ άλλων η Υπουργός Παιδείας:.....
«Ταυτόχρονα έχουμε την ανάγκη της καλλιέργειας μιας εθνικής αυτογνωσίας. Μιας εθνικής αυτογνωσίας που πρέπει να ξεκινάει από τον εκπαιδευτικό κόσμο, από την εκπαιδευτική κοινότητα και να μεταφέρει στις νέες γενιές τη δυνατότητα του να αντιλαμβάνονται και να είναι περήφανοι για μια εθνική ταυτότητα αρκετά ανθεκτική, ώστε να μη φοβούνται την αλλοίωση ή την παρακμή της από τη συνεργασία των λαών και την αλληλεπίδραση των πολιτισμών και αρκετά ανεκτική ώστε να μην την υπερασπίζονται αρνητικά απορρίπτοντας τις ετερότητες και τις διαφορές με τους άλλους».
«Ταυτόχρονα έχουμε την ανάγκη της καλλιέργειας μιας εθνικής αυτογνωσίας. Μιας εθνικής αυτογνωσίας που πρέπει να ξεκινάει από τον εκπαιδευτικό κόσμο, από την εκπαιδευτική κοινότητα και να μεταφέρει στις νέες γενιές τη δυνατότητα του να αντιλαμβάνονται και να είναι περήφανοι για μια εθνική ταυτότητα αρκετά ανθεκτική, ώστε να μη φοβούνται την αλλοίωση ή την παρακμή της από τη συνεργασία των λαών και την αλληλεπίδραση των πολιτισμών και αρκετά ανεκτική ώστε να μην την υπερασπίζονται αρνητικά απορρίπτοντας τις ετερότητες και τις διαφορές με τους άλλους».
1 σχόλιο:
Μπορείτε να μου εξηγήσετε σας παρακαλώ τι είπε η κυρία Υπουργός επειδή δεν καταλαβαίνω...
"να αντιλαμβάνονται και να είναι περήφανοι για μια εθνική ταυτότητα αρκετά ανθεκτική, ώστε να μη φοβούνται την αλλοίωση ή την παρακμή της από τη συνεργασία των λαών και την αλληλεπίδραση των πολιτισμών"
- Να είμαστε περήφανοι για μια εθνική ταυτότητα και να αποδεχόμαστε την αλλοίωση και τη παρακμή της;
"αρκετά ανεκτική ώστε να μην την υπερασπίζονται αρνητικά απορρίπτοντας τις ετερότητες και τις διαφορές με τους άλλους"
- Άραγε την υπερασπιζόμαστε θετικά με την αποδοχή της αλλοίωσης και της παρακμής της;
Πιστεύω ότι για να έχει θετική εξέλιξη το μοντέλο της πολυπολιτισμικότητας πρέπει να έχει κοινό υπόβαθρο την Ορθοδοξία (ορθή πίστη και ορθό βίο) και να μην εφαρμόζεται αναγκαστικά η συγκέντρωση διαφορετικών φυλών και θρησκειών σε μια μικρή χώρα που οι παραγωγικές της δυνατότητες είναι "υπό ανάπτυξη". Διαφορετικά ενισχύεται ο σχηματισμός γκέτο και ο ανταγωνισμός εργασίας που επιφέρει φθηνά εργατικά χέρια και γόνιμο έδαφος για την αύξηση εγκληματικότητας λόγω στέρησης βιοποριστικών πόρων. Δυστυχώς με το πρόσχημα "σεβασμού στην ετερότητα" εφαρμόζεται η αθρόα λαθρομετανάστευση που στη χώρα μας με την υπογεννητικότητα γκρεμίζει το συνδετικό κρίκο της κοινωνικής μας συνοχής που είναι το έθνος και η Ορθοδοξία. Παράλληλα η επιβολή της νεοεποχίτικης ψυχαγωγίας δημιούργησε ένα πρότυπο που δεν ψυχαγωγεί τον άνθρωπο και είναι κοινό για ανθρώπους διαφορετικής εθνικότητας απομακρύνοντας στο μακρινό παρελθόν τις παραδόσεις και τα έθιμα των λαών για τα οποία θα μπορούσε να γίνει λόγος επικοινωνίας διαφορετικών πολιτισμών.
Δημοσίευση σχολίου